quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:01 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Ducktales is een woordspeling op het woord ducktails. Daar kom ik nu 5 minuten geleden achter
en probeerde zijn fout zelfs in de OP te krijgen...quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:37 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat 'tales' op verhalen sloeg.
Waarin hij faalde...quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:09 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
We zijn het er wel over eens dat Ducktales in de OP kan he.
Ondertussen kwam moeraskat er nog even achter dat strap-on achterstevoren no parts is...quote:
Hoe het verder gaat zien we in dit nieuwe deel van deze langlopende reeksquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:06 schreef Moeraskat het volgende:
Dat Strap-on achterstevoren 'no parts' is.
Kwam ik net 2 minuten geleden achter
De no-parts is ook puur toeval maar er was nog niet op gereageerd en het was een van de laatste "ontdekkingen" (op de ducktales na)quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:34 schreef Beavis het volgende:
Dat van de ducktales(tails) vind ik niet eens zo vergezocht.
Whiskas komt ook van whiskers en zo zijn er meer woordspelingen te bedenken.
no parts vind ik daarentegen weer puur toeval
weet je dat zekerquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:34 schreef Beavis het volgende:
Dat van de ducktales(tails) vind ik niet eens zo vergezocht.
Whiskas komt ook van whiskers en zo zijn er meer woordspelingen te bedenken.
no parts vind ik daarentegen weer puur toeval
Waar is dat meubeltje voor dan?quote:Op zondag 18 september 2011 00:54 schreef Aventura het volgende:
Iets anders: ook al bezocht ik al jaren menig maal een hotel, ik wist pas na een paar jaar waar dat x-vormige meubeltje met stoffen banden voor diende.
Bedoel je de broekenpers?quote:Op zondag 18 september 2011 00:54 schreef Aventura het volgende:
Natuurlijk is ducktales een woordspeling.
Iets anders: ook al bezocht ik al jaren menig maal een hotel, ik wist pas na een paar jaar waar dat x-vormige meubeltje met stoffen banden voor diende. Voorheen sloeg ik er eigenlijk nooit acht op. Ik gebruik het overigens nooit, vind het onhandig.
Deze denk ik:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op zondag 18 september 2011 07:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Deze denk ik:
[ afbeelding ]Jep!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 september 2011 08:53 schreef bioloogje het volgende:
Wow, ik zit nu radio 3fm te luisteren en het nummer: "short dick man"van gilette komt voorbij.
Als klein kind wist ik wel wat short betekende, en dick was toch gewoon dik?Daarna nooit meer naar de tekst geluisterd. Tot nu... Wat was ik een stoute kleine homo Bioloogje toen ik dat meezong.
Ik snapte 2 onder 1 kap woningen nooitquote:Op zondag 18 september 2011 13:02 schreef _Arual_ het volgende:
Dat blokken rijtjeshuizen verschillende woningen bevatten. Ik dacht dat 1 blok 1 huis was met heel veel bewoners. Totdat ik vroeg welke deur ik moest nemen om aan het einde van het huis te komen Tsja, opgegroeid in een dorp met eigenlijk alleen maar vrijstaande huizen en boerderijen.
quote:Op zondag 18 september 2011 18:22 schreef vencodark het volgende:
Ik vind die opmerking over die zogenaamde Ducktails al zo'n onzin. Het zijn gewoon eendenverhalen, tales dus.
Dan lijkt Tale Spin me eerder een woordspeling. Het bevat karakters uit Jungle Book in een compleet ander verhaal dus een andere 'spin', 'spin-off' of 'andere draai' op een verhaal. En het gaat over vliegtuigen en een tailspin is een draaiend vliegtuig wat naar beneden duikt.quote:Op zondag 18 september 2011 00:54 schreef Aventura het volgende:
Natuurlijk is ducktales een woordspeling.
Iets anders: ook al bezocht ik al jaren menig maal een hotel, ik wist pas na een paar jaar waar dat x-vormige meubeltje met stoffen banden voor diende. Voorheen sloeg ik er eigenlijk nooit acht op. Ik gebruik het overigens nooit, vind het onhandig.
OMG ik dacht ook altijd dat het over een kort dik mannetje gingquote:Op zondag 18 september 2011 08:53 schreef bioloogje het volgende:
Wow, ik zit nu radio 3fm te luisteren en het nummer: "short dick man"van gilette komt voorbij.
Als klein kind wist ik wel wat short betekende, en dick was toch gewoon dik?Daarna nooit meer naar de tekst geluisterd. Tot nu... Wat was ik een stoute kleine homo Bioloogje toen ik dat meezong.
Zeg wat?quote:Op zondag 18 september 2011 23:40 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Dat de soort auto waar Doug van The King of Queens ook in Nederland rijdt.![]()
Zag er vorige week een van UPS.
Was echt van: "NOOOOOIT. WAT TOF"
[ afbeelding ]
Had je wel de link IPS/UPS meegekregen?quote:Op zondag 18 september 2011 23:40 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
Sterker nog, zo'n mannetje komt hier dagelijk op het werk binnenlopen met dezelfde kledingquote:Op zondag 18 september 2011 23:40 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
Tegenwoordig ook nog ja?quote:Op zondag 18 september 2011 23:05 schreef Caratacus het volgende:
Dat heel veel films achteraf worden ingesproken... vooral ietwat oudere films...
Nee.quote:Op maandag 19 september 2011 06:19 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Had je wel de link IPS/UPS meegekregen?
Haha wat tof!quote:Op maandag 19 september 2011 08:31 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Sterker nog, zo'n mannetje komt hier dagelijk op het werk binnenlopen met dezelfde kleding![]()
Dan denk ik altijd: daar loopt een dunnere versie van Doug
Heb je het woord 'flat' wel eens uit het Engels naar het Nederlands vertaald? Een 'flat' is dus ook slechts een deelwoning en om nog specifieker te zijn, eentje van maar een woonlaag. Het hele gebouw is een flatgebouw. Een gebouw dus wat bestaat uit verschillende platte woningen op elkaar gestapeld.quote:Op zondag 18 september 2011 23:06 schreef Caratacus het volgende:
Dat een appartement géén flat is... maar slechts een deelwoning in een flat dus...
Een flat is in het Nederlands synoniem voor flatgebouw, dus het kan allebei.quote:Op maandag 19 september 2011 18:22 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Heb je het woord 'flat' wel eens uit het Engels naar het Nederlands vertaald? Een 'flat' is dus ook slechts een deelwoning en om nog specifieker te zijn, eentje van maar een woonlaag. Het hele gebouw is een flatgebouw. Een gebouw dus wat bestaat uit verschillende platte woningen op elkaar gestapeld.
Appartement is dus slechts een ander woord voor flat, niet een gedeelte er van.
Het "Kleine Wetenschappelijke Vragen" Topic #7quote:Op maandag 19 september 2011 19:22 schreef Fredo55 het volgende:
Eigenlijk heb ik een vraag, aangezien het zinloos is én ik geen zin heb om een topic te openen stel ik de vraag hier maar.
Telkens als ik onder de douche sta, en ik shampoo oid moet pakken (dan sta ik half onder de douchekop en half daarbuiten) komt dat douche gordijn naar binnen toe.
Iemand die weet waar ik het over heb/ verklaring ?
Flat is zowel 'appartement' als 'flatgebouw'.quote:Op maandag 19 september 2011 18:22 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Heb je het woord 'flat' wel eens uit het Engels naar het Nederlands vertaald? Een 'flat' is dus ook slechts een deelwoning en om nog specifieker te zijn, eentje van maar een woonlaag. Het hele gebouw is een flatgebouw. Een gebouw dus wat bestaat uit verschillende platte woningen op elkaar gestapeld.
Appartement is dus slechts een ander woord voor flat, niet een gedeelte er van.
quote:Op zondag 18 september 2011 23:40 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
Goeiequote:Op maandag 19 september 2011 21:04 schreef ZodiaX het volgende:
Het woord 'bed' lijkt ook echt op een bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |