quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:21 schreef Dalando het volgende:
hallem, dit is miin hundschijt
MK, in hov ond je
Gast. verklein die foto's eens manquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:23 schreef Rezania het volgende:
Oké laatste foto:
[ afbeelding ]
Dit geeft het beste weer hoe ik FOK!
Nu wel ja!quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:23 schreef utopie het volgende:
Kut. Ik zie nu pas dat dit een SC is voor users die worden uitgekotst.
Beval ik me daar nu ook onder of?
Als je daarin gelooft.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:23 schreef utopie het volgende:
Kut. Ik zie nu pas dat dit een SC is voor users die worden uitgekotst.
Beval ik me daar nu ook onder of?
Kan je computer het niet aan?quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:23 schreef utopie het volgende:
[..]
Gast. verklein die foto's eens man[ [url=]afbeelding[/url] ]
DAT IS NOG ERGER DAN PLZquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje overbelicht mja
The Tournamentquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:24 schreef Popje-popje het volgende:
Weten jullie nog een goede film?
Ja man waar zijn je sieraden?quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:24 schreef coban het volgende:
Rezania zo opgeruimd? Waar zijn je propjes papier, je lippenbalsems en cremes je notities je pennen je sieraden je alles?
Ik kan alleen 1e college vrijdag ontcijferenquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje overbelicht mja
En dat chrome een imgur en udowu plugin heeft.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:25 schreef Dimens het volgende:
Mensen die geen Chrome gebruiken.![]()
Iedereen weet dat Chrome moeite heeft met het renderen van die auto adjust.
Ik hou niet van troep, daar wordt ik echt helemaal gek van.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:24 schreef coban het volgende:
Rezania zo opgeruimd? Waar zijn je propjes papier, je lippenbalsems en cremes je notities je pennen je sieraden je alles?
Mijn quote faalde.quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:24 schreef utopie het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik Chrome, en het enige wat ik zie is een pak ijsthee
Nee, niet echt.quote:
Internet explorerquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:25 schreef Dimens het volgende:
Ja, en ik ben te lui om rechtermuisknop->afbeelding URL kopieren en dan vervolgens in een nieuwe tabblad die URL te posten om die picca te kunnen zienquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:25 schreef Dimens het volgende:
Nouja, ik kan het prima lezen, maar het is inderdaad ergquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
DAT IS NOG ERGER DAN PLZ
Er staat 2e college vrijdagquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:25 schreef coban het volgende:
[..]
Ik kan alleen 1e college vrijdag ontcijferen
Post je mooiste handschrift eensquote:
Firefox ook.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:25 schreef Dimens het volgende:
Firefox ook.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:25 schreef Dalando het volgende:
[..]
En dat chrome een imgur plugin heeft.
Ik heb alleen een horloge en een armband, beide liggen op me kamer.quote:
Ik gebruik Firefox, ik heb geen moeite met grote foto's.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:25 schreef Dimens het volgende:
de imgur plugin of udowu?quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Firefox ook.
[..]
Firefox ook.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nouja, ik kan het prima lezen, maar het is inderdaad erg
[..]
Er staat 2e college vrijdag
actiefquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik hou niet van troep, daar wordt ik echt helemaal gek van.
[..]
Mijn quote faalde.
[..]Ik zal hem wel even verkleinen.
[..]
Nee, niet echt.![]()
Al gedaan skatjequote:Op zaterdag 17 september 2011 22:26 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Post je mooiste handschrift eens
Ik ben ooit eens overgestapt naar chrome, maar uiteindelijk na een week ofzo gaf ik het echt op. Ik vind firefox gewoon fijner.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:25 schreef Dimens het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |