SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in ... nouja nooit.
De OP is hier te vinden.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
MBO hequote:Op zaterdag 17 september 2011 22:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee, er valt toch niks meer te redden.
Die serie is zo geniaalquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:08 schreef BarrieButsers het volgende:
De ziekte van Heugels. Meer stront op zijn poeperd dan op z'n vleugels![]()
Ja dat zijn jouw woordenquote:
Achter de rug van mbo'ers om soms wel jaquote:
Alleen dat ene zinnetje viel op in dat stuk van 4 minutenquote:
Dacht alquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Achter de rug van mbo'ers om soms wel ja
Ik vind het zo mooi dat ze zo correct Nederlands praten, maar dan ook zo overdreven correctquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Alleen dat ene zinnetje viel op in dat stuk van 4 minuten
Dat doet heel studerend Nederland denk ikquote:
Nu je het zegt jaquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik vind het zo mooi dat ze zo correct Nederlands praten, maar dan ook zo overdreven correct
Niet alleen studerend lijkt me. Maarja het is nooit goed.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat doet heel studerend Nederland denk ik
Ben maar blij dat je studeertquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet alleen studerend lijkt me. Maarja het is nooit goed.
quote:
Tsja waar je blij van kan worden.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben maar blij dat je studeertVan die types die niks bereikt hebben mogen niets zeggen.
Zal 'm eens kijken. Wel echt heel abn ja.quote:
Is ookquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tsja waar je blij van kan worden.
Vind dat zo mooi hequote:[..]
Zal 'm eens kijken. Wel echt heel abn ja.
Wordt jij serieus blij van naar school gaan?quote:
Ach, ik heb leuke vrienden op schoolquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wordt jij serieus blij van naar school gaan?
Dat doet al een hoop goed jaquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach, ik heb leuke vrienden op school
dat maakt alles goed!quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat doet al een hoop goed ja
Begrijpelijk op de uni. Waar je fatsoenlijke docenten hebt.quote:
Wtf is dat voor ziek wijfquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Begrijpelijk op de uni. Waar je fatsoenlijke docenten hebt.![]()
Mijn mentor flipte gisteren omdat ze het er niet mee eens was waarop ''wij'' hebben gestemd. Want nu gaan o.a. de kosten van de zorg omhoog. Tevens wordt nu haar uitzicht verpest door een flat waar ik en 2 andere mede Bosschenaren de schuld van waren. Want tsja ''wij'' hadden anders moeten stemmen bij de gemeenteverkiezingen.
Zitten die daar om de sociale werkplaats te ontlasten?quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zitten die daar om de sociale werkplaats te ontlasten?
Met je flatquote:
Die flat die er dankzij jou staatquote:
Ik mocht toen nog niet eens stemmen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die flat die er dankzij jou staat
En dan nog zeikenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik mocht toen nog niet eens stemmen.
Amenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En dan nog zeikenWat een hoer.
Zo is datquote:
Heb je die dierenfilm van vorige week gezien?quote:
Dierenfilm?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb je die dierenfilm van vorige week gezien?
Met de drinkende dierenquote:
En die bosnegers...quote:
Deze dus ;Pquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:44 schreef BarrieButsers het volgende:
En ja wel gezien maar weet gewoon nu al niet meer wat er allemaal in besproken werd. Op die bosnegers na.
Mij is ten oren gekomen dat onder die bosnegers nogal wat hardleerse figuren rondlopen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het gedrag van de bosnegers was ronduit hinderlijk
De immer schuwe toekansquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mij is ten oren gekomen dat onder die bosnegers nogal wat hardleerse figuren rondlopen.
Wat een taalquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De immer schuwe toekansheerlijk
Ja, zo wil ik eens converseren met mijn medemensquote:
Da's echt een unicumquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:51 schreef BarrieButsers het volgende:
50 reacties en 46 views.
Wij zijn goed
Op de kermis ging de conversatie ook zo hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, zo wil ik eens converseren met mijn medemens
In Helmond?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Op de kermis ging de conversatie ook zo hoor.
Ook daar heb ik erg genoten van onze vernuftige conversatief over van alles en nog watquote:
nee jonge kut hep allen mar kontjes lope sjekke op die kermis kutquote:
quote:Op zondag 18 september 2011 00:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
nee jonge kut hep allen mar kontjes lope sjekke op die kermis kut
Zo beter
quote:
En iedereen maar kijken hequote:Op zondag 18 september 2011 00:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat ene vrouwtje waarbij je alles zag.
quote:Klant: Goeiemiddag.
Verkoper: Goeiemiddag.
Klant: Ik wilde graag een videoband kopen.
Verkoper: Waar is het voor?
Klant: Ik ga vanvond de dierenfilm opnemen.
Verkoper: Alstublieft. Op deze band kunt u alles opnemen: de nijlpaarden, de gazellen, de leeuwen en hun pasgeboren welpen. Al deze dieren komen op deze videoband goed tot hun recht.
Klant: 't Is voor de dierenfilm van kwart over zeven.
Verkoper: Dan treft u het! Ik heb me laten vertellen dat de dierenfilm van kwart over zeven enkele bijzonder prachtige opnamen van de zeldzame toekans bij de drinkplaats bevat.
Klant: De drinkplaats! Toch niet dezelfde drinkplaats als bij de dierenfilm van vorige week?
Verkoper: Dezelfde drinkplaats! Alle dieren die dorst hadden zijn op de film opgenomen.
Klant: Bij de drinkplaats van de dierenfilm van vorige week werd alle aandacht opgeeist door de nijlpaarden. Nu heb ik niets tegen nijlpaarden, maar de tevens bij de drinkplaats aanwezige vogels kwamen daardoor wel erg op het tweede plan te staan.
Verkoper: Wat u zegt...
Klant: Ook in de dierenfilm van vorige week zo prominent aanwezige bosnegers eisen de aandacht op van hetgeen waar het echt in eerste instantie om gaat: de drinkende dieren!
Verkoper: Dan kan ik u gerust stellen; het Duitse echtpaar dat voor de dierenfilms verantwoordelijk is, heeft de bosnegers op het hart gedrukt, om zich tijdens het filmen van de immers buitengewoon schuwe toekans, zo ver mogelijk van de drinkplaats op te houden.
Klant: Dat is geraden ook! Het gedrag bij de drinkplaats van de bosnegers was ronduit hinderlijk. Mijn belangstelling geldt in de eerste plaats de dieren. Voor een film over bosnegers bedankt ondergetekende feestelijk.
Verkoper: Wanneer de bosnegers zich ook maar iets van het verzoek van het Duitse echtpaar gelegen laten liggen, kan eigenlijk niets meer een geslaagde dierenfilm in de weg staan.
Klant: Ik help het u hopen. Mij is ten ore gekomen, dat onder die bosnegers nogal wat hardleerse figuren rondlopen.
Klant: Wat is dàt?
Verkoper: Dat is van de reclame: bij aankoop van één videoband voor het opnemen van dierenfilms, één zuigmarmot kado!
Klant: Wanneer begint-ie met zuigen?
Verkoper: Ach deze is pas twee weken, maar ik geef u een goede kans dat het zuigen vanavond gaat beginnen. Dat is dan ƒ 7,95.
Klant: Bedankt en goeiemiddag!
Verkoper: Zeg... Mag ik u iets vragen?
Klant: Voor de draad ermee!
Verkoper: Zou u misschien morgen nog eens terug willen komen, om met mij over de dierenfilm van gedachten te wisselen?
Klant: Maar natuurlijk! Als wij met z'n tweeen met aandacht de dierenfilm bekijken, hebben we morgen zeker voor een half uur gesprekstof. Ik zeg altijd maar, twee zien immers meer dan één!
Verkoper: Dat stel ik zeer op prijs.
Klant: Ik zou willen zeggen, tot morgen dan maar!
Verkoper: Tot morgen! Nogmaals, ik stel het zeer op prijs. Vooral uw aanmerkingen betreffende gebeurtenissen bij de drinkplaats, hebben mij zeer getroffen. Eerlijk gezegd zit het mij van die bosnegers ook helemaal niet erg lekker! Maar tegenover de klanten hou ik natuurlijk wijselijk mijn mond...
Klant: Goedenmiddag!
Verkoper: Goedenmiddag!
Verkoper: Waar de dieren zich aan de drinkplaats laven, laven de mensen zich aan een goed gesprek over de dieren!
Da's dat filmpje. Dit is echt zo geniaalquote:
Ook hbo Nederland. Tevens vanaf de uni wordt ook neergekeken op hbo.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat doet heel studerend Nederland denk ik
Het is volgens mij niet eens neerkijken maar meer een makkelijke prooi voor grapjes. De mensen die er echt op neerkijken hebben wss nooit gestudeerdquote:Op zondag 18 september 2011 10:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ook hbo Nederland. Tevens vanaf de uni wordt ook neergekeken op hbo.
Goedenmiddag.quote:
Goedenacht.quote:
Inclusief goedenacht?quote:Op zondag 18 september 2011 12:55 schreef bijdehand het volgende:
Zo begon een leraar van mij zijn videocollege'sGoedemorgen, goedemiddag, goedeavond, goedenacht.
Ja, omdat we studenten waren en we het wss na het zuipen gingen bekijkenquote:
Kan me niet voorstellen dat er studenten zijn die dat doenquote:Op zondag 18 september 2011 13:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, omdat we studenten waren en we het wss na het zuipen gingen bekijken
Ik ook niet...quote:Op zondag 18 september 2011 13:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat er studenten zijn die dat doen
Hij legde alles uit met als voorbeeld bierquote:
Omgquote:Op zondag 18 september 2011 13:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hij legde alles uit met als voorbeeld bier
Was wel een toffe kerel, maar vind het niet erg dat ik 'm niet meer hebquote:
Ach dan is het goed toch.quote:Op zondag 18 september 2011 15:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Was wel een toffe kerel, maar vind het niet erg dat ik 'm niet meer heb
Jaquote:
Wel geniaal ja.quote:Op zondag 18 september 2011 17:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
JaWat een held, accounting uitleggen aan de hand van bier
Sommige van mijn leraren zijn gek door slimheid, echt grappigquote:
Grappig maar triest.quote:Op zondag 18 september 2011 18:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Sommige van mijn leraren zijn gek door slimheid, echt grappig
Niks triest, gewoon grappigquote:
Dan ga je toch wat anders doen.quote:Op zondag 18 september 2011 20:08 schreef bijdehand het volgende:
Pff kan me niet focussen op de studie
mn achterstand is al groter dan mijn egoquote:Op zondag 18 september 2011 20:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan ga je toch wat anders doen.
Je kent mequote:
Wèèèèèh, ego nog kleinerquote:
Hoezo wordt mij ego groter als jij zegt mij niet te kennen?quote:
Geen idee.quote:Op zondag 18 september 2011 20:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoezo wordt mij ego groter als jij zegt mij niet te kennen?
Ik heb ook geen ideequote:
quote:Op zondag 18 september 2011 20:49 schreef bijdehand het volgende:
Ja, doet me niet zoveel want ik heb woensdagavond als weekend en ben dinsdag vrij
Mag de hele week vanalles inhalenquote:
Krijg je ervan als je achter loopt.quote:Op zondag 18 september 2011 20:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mag de hele week vanalles inhalen
Heb daar altijd spijt vanquote:Op zondag 18 september 2011 20:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je achter loopt.
Herkenbaar. Best kut op dat moment, maar telkens doe je hetzelfde.quote:
Ja, dat soort dingen zal ik nooit lerenquote:Op zondag 18 september 2011 20:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Herkenbaar. Best kut op dat moment, maar telkens doe je hetzelfde.
Ach zolang het goed gaat.quote:Op zondag 18 september 2011 20:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, dat soort dingen zal ik nooit leren
Ja, dat vind ik dus ookquote:
Wij komen er welquote:
En anders gaan we bij de plantsoendienst.quote:
Dan moeten we alsnog werken.quote:Op zondag 18 september 2011 21:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En anders gaan we bij de plantsoendienst.
quote:Op zondag 18 september 2011 21:14 schreef FedExpress het volgende:
did everybody have a nice weekend?
Nee, dan moeten we leunen tegen een schoffel.quote:Op zondag 18 september 2011 21:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan moeten we alsnog werken.
ja lekker rustigquote:Op zondag 18 september 2011 21:14 schreef FedExpress het volgende:
quote:Op zondag 18 september 2011 21:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, dan moeten we leunen tegen een schoffel.
quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 21:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
![]()
Waren zo twee van die platsoendienstmedewerkers die naar een parkje reden. Waren ze daar aangekomen, kijkt een van die twee achter in de bak van de auto en zegt: 'Kut, zijn we de schoffels vergeten!'
'Nou,' zegt die ander, 'dat maakt toch niet uit? Dan leunen we toch gewoon tegen de auto!'
Dies kei oudquote:
Uiteraardquote:
Nu nog grijs worden en dat was het leven dan.quote:
Ik ben nog niet impotent en ben nog niet kaal, dus duurt nog wel evenquote:Op zondag 18 september 2011 21:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nu nog grijs worden en dat was het leven dan.
Nouquote:Op zondag 18 september 2011 21:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben nog niet impotent en ben nog niet kaal, dus duurt nog wel even
Hoop ik dan he.quote:
Prima (Y)quote:Op zondag 18 september 2011 21:14 schreef FedExpress het volgende:
Ja, nog welquote:
Ja, dan pas word ik oudquote:
Als dat kon...quote:
quote:
Omg die ga ik voor mn opa's verjaardag kopenquote:
Leuk als t-shirtquote:Op zondag 18 september 2011 22:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Omg die ga ik voor mn opa's verjaardag kopen
Geef mij ook zo'n shirt danquote:
Weet ik nietquote:
Was een grapje.quote:
Opnieuw zomerquote:Op maandag 19 september 2011 11:31 schreef bijdehand het volgende:
Het weer is best goed, wtf is er aan de hand!
Opnieuw?quote:
Vergetenquote:
Maar je ligt nog in bed?quote:
Juist wel.quote:
quote:Op maandag 19 september 2011 14:15 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Lees het topic anders even terug.
Beetje het hele topique teruglezen, mwoah, er zijn toch nuttigere bezigheden.quote:Op maandag 19 september 2011 14:15 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Juist wel.
Lees het topic anders even terug.
Zeker!quote:Op maandag 19 september 2011 17:12 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Beetje het hele topique teruglezen, mwoah, er zijn toch nuttigere bezigheden.
Onkruid vergaat niet he.quote:
Jou uit elkaar scheuren.quote:
Het is hier wel ruim waar ik nu zit...quote:
Tsja dat krijg je ervanquote:Op maandag 19 september 2011 20:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het is hier wel ruim waar ik nu zit...
En het is niet vochtig op m'n kamerquote:
Droge kutquote:Op maandag 19 september 2011 20:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En het is niet vochtig op m'n kamer
En het ruikt frisquote:
Fijn om te weten hoe het er bij Tux uitziet en ruikt.quote:Op maandag 19 september 2011 20:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En het ruikt fris![]()
Barrie, als jouw kut een land was zou ik de grond kussen
???quote:Op maandag 19 september 2011 21:05 schreef BarrieButsers het volgende:
Ze hebben het op Ned. 1 de hele tijd over fok/fokkers
Ik wist niet eens dat ik er nu zat.quote:Op maandag 19 september 2011 20:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Fijn om te weten hoe het er bij Tux uitziet en ruikt.
Omg![]()
Bron?quote:Op maandag 19 september 2011 21:05 schreef BarrieButsers het volgende:
Ze hebben het op Ned. 1 de hele tijd over fok/fokkers
Ohhhhquote:Op maandag 19 september 2011 21:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ik er nu zat.
Goede bronquote:
quote:
lol, whutquote:Op maandag 19 september 2011 20:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En het ruikt fris![]()
Barrie, als jouw kut een land was zou ik de grond kussen
Dat heb ik nooit ontkend neequote:Op maandag 19 september 2011 21:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tux was toch onweerstaanbaar
quote:
Duh.quote:Op maandag 19 september 2011 21:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je krijgt er nog steeds een stijve van?
Ik show 'm wel een keerquote:
Die wil dat niet. Dus aan jouquote:
En dat vraag je aan mij?quote:
Dat wil je mits je 'm mag aanrakenquote:
Dan gaat tie zich verstoppenquote:Op maandag 19 september 2011 21:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat wil je mits je 'm mag aanraken
Nee hoorquote:Op maandag 19 september 2011 21:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan gaat tie zich verstoppen
Zekers te weten van nietquote:
Bron?quote:
Eerst zien, dan gelovenquote:
Er waren sowieso geen geile situaties maar hij kromp iig niet hoorquote:
quote:Op maandag 19 september 2011 21:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Er waren sowieso geen geile situaties maar hij kromp iig niet hoor
Watquote:
Test het de volgende keer uitquote:
Alsof jouw grot daar niet warm en sappig van wordt!quote:
Neequote:Op maandag 19 september 2011 22:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alsof jouw grot daar niet warm en sappig van wordt!
Da's mijn natte droom die je nu verpestquote:
Sorry Handje.quote:Op maandag 19 september 2011 22:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's mijn natte droom die je nu verpest
quote:
Help je me een handje?quote:
En dan meeten we en dan doe je niksquote:
Nee gohquote:Op maandag 19 september 2011 22:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En dan meeten we en dan doe je niks
quote:
Je houdt niet van mequote:
Nooit iets van gemerkt...quote:
quote:
Liefde terug?quote:
quote:
Volgende keer dat we meeten krijg je een kusjequote:
Dat gaat te verquote:Op maandag 19 september 2011 22:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Volgende keer dat we meeten krijg je een kusje
Ik zou het niet eng vindenquote:
Mooi zo.quote:Op maandag 19 september 2011 23:08 schreef FedExpress het volgende:
met mij gaat het goed hoormet jullie?
ntbquote:
quote:
Coole zonnebrilquote:
Nog 33 minutenquote:
Da's liefde.quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |