Daar heb je wel gelijk inquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:03 schreef Pvoesss het volgende:
Dan moet je niet de foto in het topic zetten!
ik pm je even, anders gaan we te offtopicquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:06 schreef bitterend het volgende:
amaranta goed om te lezen!
spreek je consequent Spaans met ze allebei? ik spreek gewoon NL met mijn man...ik weet niet zo goed hoe ik Hebreeuws zou moeten introduceren zeg maar...gewoon dingen noemen in het Hebreeuws? ik dacht meer aan dat ze later dat als extra taal gaat leren om met opa en oma te kunnen praten (die spreken geen NL)
love you 2!quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik wist heul niet dat jij arabisch spreekt.
أحبك
Ja hoiquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:47 schreef MiniVla het volgende:
Tsja, Linda betekent (zo uit m'n hoofd) slang. Vraag me af hoeveel ouders zich daarvan bewust waren in de jaren tachtig. Ik zou me van een evt. gekke betekenis niets aantrekken. Want idd: hoe vaak heb je het daar nou over?
Ja hoorquote:
Knap, vertaalmachine? of eigen kennis?quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:59 schreef Pvoesss het volgende:
IK WEET DE NAAAM!!! dankjewel voor de foto
quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:02 schreef bitterend het volgende:
[..]
arme TJ...denk niet dat ze het openbaar wou maken
Ik had er al rekening mee gehouden dat er vast iemand het kon lezen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:03 schreef Pvoesss het volgende:
Dan moet je niet de foto in het topic zetten!
Goh Bitterend , Hebreeuwsquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:06 schreef bitterend het volgende:
amaranta goed om te lezen!
spreek je consequent Spaans met ze allebei? ik spreek gewoon NL met mijn man...ik weet niet zo goed hoe ik Hebreeuws zou moeten introduceren zeg maar...gewoon dingen noemen in het Hebreeuws? ik dacht meer aan dat ze later dat als extra taal gaat leren om met opa en oma te kunnen praten (die spreken geen NL)
klopt.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:01 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ja hoi![]()
Maar in het Spaans schijnt het mooi te betekenen... Amaranta?
Het is B.enthe met een puntje hoor. Stel dat iemand gaat googlen.quote:Op zondag 25 september 2011 12:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Benthe en Lobke
Benthe en Amarins (oh sjit, toch een a)
Benthe en Mare
Benthe en Maaike
Benthe en Teuntje
Benthe en Yohanna (hey, een J mocht niet)
Benthe en Minke
Benthe en Sjoerd
Benthe en Yarno
Benthe en Ids
Benthe en Wouter
Benthe en Pieter
Ik moet zó wennen aan die H in benthe. Ken de naam als Bente.
Haha k ken mn hele leven dus al een b ente en j.arnoquote:[b]Op zondag 25 september 2011 12:56 schreef debuurvrouw
B.enthe en Yarno
Ik moet zó wennen aan die H in b.enthe. Ken de naam als B.ente.
Benthe & Robin of Robhinquote:Op zondag 25 september 2011 12:13 schreef Bleie het volgende:
Mag ik hier ook om inspiratie vragen? Wij zijn hard op zoek naar een naam voor onze tweede spruit. Eerste is een meisje dat (soms) luistert naar de naam B.enthe.
Voor de tweede hebben we nog niet heel veel inspiratie. De namen die we indertijd als 'reserve' hadden, vinden we niet mooi meer of niet bij B. passen.
Voor een meisje komen we nog niet verder dan Diede/Dide, maar ik twijfel toch of het dé naam is. Voor een jongen vinden we beiden Thijmen erg leuk, maar ik vind Roemer en Quinten ook wel heel mooi. Manlief moet nog erg wennen aan Roemer.
We houden het meest van Hollandse/Friese namen, met twee lettergrepen. Beginletters geen B, J of A. Input is meer dan welkom!
De echte pippa? Dat is voor mij die van budgie de kleine helicopter...quote:Op zondag 25 september 2011 15:10 schreef Lottekoekkie het volgende:
Bij de naam Pippa moet je wél even weten of dat schaap over een jaar of 20 een mooi strak achterwerk heeft of . net als de echte Pippa en kontvullingen bij nodig had
quote:Op zondag 25 september 2011 13:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
al is mijn werkelijke mening dat namen helemaal niet bij elkaar hoeven te passen, het is niet zo dat ze later bij een sollicitatie gaan vragen, en? Hoe heet je zus? Oh, heet ze priscilla? Nee dat past niet bij jouw naam, helaas, afgewezen.
Kan ik me voorstellen... Zeker als het een écht typisch Friese naam is!quote:Op zondag 25 september 2011 16:26 schreef Bleie het volgende:
Dank! Mare en Mirthe zijn leuk
En ik vond t met die h nou eenmaal leuker. En ik vind het ook leuk als namen een beetje bij elkaar passen. Mijn nichtje heeft bij haar eerste een Friese naam en bij de tweede een Franse, en dat vind ik toch echt een beetje gek.
quote:Op zondag 25 september 2011 13:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het is B.enthe met een puntje hoor. Stel dat iemand gaat googlen.
Maargoed, B.enthe en Minke vind ik heel leuk bij elkaar.
al is mijn werkelijke mening dat namen helemaal niet bij elkaar hoeven te passen, het is niet zo dat ze later bij een sollicitatie gaan vragen, en? Hoe heet je zus? Oh, heet ze priscilla? Nee dat past niet bij jouw naam, helaas, afgewezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |