ik Delanoquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:15 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind Djayden echt met afstand de lelijkste naam ever. Jayden is al rampzalig, maar dan nog even een volkomen overbodige D ervoor. Pfff.....
Sorry, nu even wat diplomatieker: apart zeg
Keesquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:57 schreef Fee01 het volgende:
Leuk topic! Ik vind Djayden ook best lelijk, maar goed, ieder z'n eigen ding!
Voor een meisje vind ik Feline en Jolie leuk
Voor een jongen David, of gewoon Kees
Mooie namen <3quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:57 schreef Fee01 het volgende:
Leuk topic! Ik vind Djayden ook best lelijk, maar goed, ieder z'n eigen ding!
Voor een meisje vind ik Feline en Jolie leuk
Voor een jongen David, of gewoon Kees
Die zag ik laatst nog in de supermarkt op een kaartje, met als 2e naam s.tefano... Mijn keuze is het niet zeg maarquote:Op zaterdag 24 september 2011 19:08 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik Delano
dat kan je niet eens normaal uitspreken zonder te klinken als een tokkie
maar die user hier met r djennifer en djulian gooit ook hoge ogen hoor
Mijn vriend komt uit Tunesie en daarom wil ik toch wat van "zijn cultuur" meegeven.quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:37 schreef bitterend het volgende:
TJ waarom in het Arabisch eigenlijk?
Ik heb eigenlijk weinig met de betekenis van namen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:37 schreef Keshet het volgende:
Vanyel, ik vind ook dat de klank belangrijker is dan de betekenis maar ik vind de betekenis ook belangrijk.
Niet dat ik vind dat een naam echt iets moet betekenen maar de betekenis moet me wel aanstaan, als u begrijpt wat ik bedoel.
Deshine, de namen die je gekozen hebt zijn niet mijn smaak maar ik hoop dat je de kindjes mag krijgen die je die namen geven kunt.
TJ, ik spreek geen Arabisch. Do tell.
Ik voel me gediscrimineerd. Je zet het er wel in het Arabisch neer en ik spreek/lees geen Arabisch dus nu voel ik me buiten gesloten. Mag ik ondertiteling?quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:41 schreef TimeJumper het volgende:
Hmmm, ik wilde hem hier eigenlijk nog "geheim" houden![]()
Gewoon consequent jouw eigen taal spreken en jouw man de zijne, dan gaat het vanzelfquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:48 schreef bitterend het volgende:
Tj dat wist ik nietleuk hoor
we gaan onze meid ook tweetalig proberen op te voeden...maar ze moet het wel leuk vinden!
Haha ja dat zou kunnen...moet kijken of dat gaat lukken...heb mijn moeder taal al 15 jaar niet actief gesprokenquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:59 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Gewoon consequent jouw eigen taal spreken en jouw man de zijne, dan gaat het vanzelf
arme TJ...denk niet dat ze het openbaar wou makenquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:59 schreef Pvoesss het volgende:
IK WEET DE NAAAM!!! dankjewel voor de foto
Volgens mij vinden ze daar helemaal niks van als je het gewoon doet. Mijn kinderen worden 2talig opgevoed en ze spreken allebei beide talen. Ze vinden het gewoon normaal. Mijn zoon zegt nog niet zoveel, maar hij kan al dingen zeggen in beide talen (drinken/agua). Maar mijn dochter, en ze is pas 3, kan al heel goed het onderscheid maken tussen wie ze in welke taal aan moet spreken.quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:48 schreef bitterend het volgende:
Tj dat wist ik nietleuk hoor
we gaan onze meid ook tweetalig proberen op te voeden...maar ze moet het wel leuk vinden!
Ik wist heul niet dat jij arabisch spreekt.quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:59 schreef Pvoesss het volgende:
IK WEET DE NAAAM!!! dankjewel voor de foto
Beetje off topic, maar consequent jouw taal spreken is de enige manier om tweetaligheid zinvol aan te kunnen bieden.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:01 schreef bitterend het volgende:
[..]
Haha ja dat zou kunnen...moet kijken of dat gaat lukken...heb mijn moeder taal al 15 jaar niet actief gesproken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |