quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:39 schreef Estrys het volgende:
Djayden
Op de een of andere manier heb ik daar meteen een beeld bij van hoe het kind eruit ziet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., ik kan dan ook alleen maar meidennamen verzinnen. Jongensnamen kwamen we bij de jongste dan ook niet uit.
Ik mis toch nog een A tussen de y en de rquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:14 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind de klank wel leuk, maar ik zou er dan wel Kyra van maken.
dan zou ik er gelijk cyara van makenquote:Op vrijdag 23 september 2011 14:21 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik mis toch nog een A tussen de y en de r
Verschilt natuurlijk ook per kind. Ken een Boudewijn en een Sil die ongeveer even oud waren, waarvan de eerste z'n naam ongeveer een jaar eerder foutloos kon schrijven dan de tweede...quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:39 schreef Sorbootje het volgende:
Ach ja, mijn dochter heet Isabeau. Zal ook wel even duren voordat dat fatsoenlijk uit haar pen komt. Daar kan ik niet van wakkerliggen
quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:22 schreef dewshine het volgende:
[..]
dan zou ik er gelijk cyara van maken
En de volgende vind ik geweldig vanwege de uitgeschreven uitspraakquote:Ciara: (kie-ra) donker; het suggereert donker haar en bruine ogen
quote:Roisin: (ro-sjeen) kleine roos
Isabeauquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:39 schreef Sorbootje het volgende:
Ach ja, mijn dochter heet Isabeau. Zal ook wel even duren voordat dat fatsoenlijk uit haar pen komt. Daar kan ik niet van wakkerliggen
mn broertje heet axel, heeft dat een speciale betekenis?quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:59 schreef Sjeen het volgende:
Ik voor Ciara
[..]
En de volgende vind ik geweldig vanwege de uitgeschreven uitspraak
[..]
quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:16 schreef milka82 het volgende:
Op het moment ben ik helemaal verliefd op de naam Ronja, een stoere maar toch wel duidelijke meidennaam.
We hebben al twee meidenIk heb in de nacht dat de weeën begonnen nog met het namenboek op schoot gezeten omdat ik nog steeds geen jongensnaam hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., ik kan dan ook alleen maar meidennamen verzinnen. Jongensnamen kwamen we bij de jongste dan ook niet uit.Was dus zeer content met een meisje
meisjes namen zijn gewoon makkelijkerquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:07 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik heb in de nacht dat de weeën begonnen nog met het namenboek op schoot gezeten omdat ik nog steeds geen jongensnaam hadWas dus zeer content met een meisje
Dat klikt bekend, wij hadden een shortlist met allemaal net niet namenquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:07 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik heb in de nacht dat de weeën begonnen nog met het namenboek op schoot gezeten omdat ik nog steeds geen jongensnaam hadWas dus zeer content met een meisje
Zelfs dat had ik niet. Nou hadden ze me ook een meisje "beloofd" hoor, maar het gebeurt vaak zat dat ze er naast zitten, dat was dus mijn angst ineensquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:09 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat klikt bekend, wij hadden een shortlist met allemaal net niet namenZo blij met ons meisje
Bij ons was niks beloofd... dus we moesten wel iets verzinnenquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:10 schreef mirannie het volgende:
[..]
Zelfs dat had ik niet. Nou hadden ze me ook een meisje "beloofd" hoor, maar het gebeurt vaak zat dat ze er naast zitten, dat was dus mijn angst ineens
Dan heb je het echt zwaar!! Wat had je op je shortlist?quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Bij ons was niks beloofd... dus we moesten wel iets verzinnen
vertelvertelquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:31 schreef Vlindur het volgende:
Onze meisjes namen staat ook al zo'n 10 jaar vast. We hebben er alleen zo weinig aan. We krijgen wéér een jongetje![]()
Al krijgt die natuurlijk ook super namen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |