heerlijk stoere naam voor een meisje maar denk wel dat veel mensen als ze de naam zien denken een jochie en geen meiske. misschien komt ze wel bij mijn jochie in de klasquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:04 schreef Ssserpente het volgende:
Pies en Gierke.
Pim voor een meisje is leuk.
Haha, dat is soms juist omgekeerd. Ik zat bij een Jip in de klas, en een leraar was helemaal verbaasd dat het een jongetje was, en geen meisjequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:43 schreef Popples het volgende:
[..]
heerlijk stoere naam voor een meisje maar denk wel dat veel mensen als ze de naam zien denken een jochie en geen meiske. misschien komt ze wel bij mijn jochie in de klas
Dat vind ik een mooie sterke naam.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier in de buurt is een Vico geboren
whehehequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
Een college van mij heeft vorig jaar een dochtertje gekregen met de naam F.e.b.e, daar was ook al de vraag hoe je het nu moest uitspreken, maar bleek gewoon net als je het schrijft te zijn...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Jip is toch een jongensnaam? In het kader van ken uw klassiekers.
In de Margriet een babymeisje genaamd FeebieDe fonetische variant van Phoebe?
ah, hoe spreken jullie oona eigenlijk uit dan? met een oe-klank?quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:47 schreef Reilain het volgende:
Zitten wat meer in de engels/ierse hoek.... Oona, Logan, Moira, Mirah, Alec, Liam.....
quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
whehehe
Ik heb de Eureka-naam
Kutte is alleen dat het geen vernoeming is, ik probeer Tijn nu om te lullen om te vernoemen in de tweede naam dit keer...Wel! Martinus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klaar! Slotje erop!![]()
Ik snap het ook nietquote:Op maandag 3 oktober 2011 13:54 schreef trui het volgende:
bizar dat die nog niet eerder genoemd is, bradasu!
Martinus inderdaad! Mooi dat je de naam nu hebt!quote:
Nee zoals je het schrijft... Oooo-naquote:Op maandag 3 oktober 2011 13:55 schreef trui het volgende:
[..]
ah, hoe spreken jullie oona eigenlijk uit dan? met een oe-klank?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |