Lijkt me wel handig he chef!quote:Op woensdag 21 september 2011 20:10 schreef ReMcOrE het volgende:
en neem aan dat die onbekende plaat wel uitgebracht moet zijn, op 1 of andere manier?
ja, sorryquote:Op woensdag 21 september 2011 20:11 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Lijkt me wel handig he chef!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Onderin heb je 3 blokjes. Blauw paarse....als die bij de 3e begint dan is het zo goed te horen dat die kick helaas gewoon niet past.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:13 schreef Baronpilsener het volgende:
http://twitcam.livestream.com/6lg3n voor de mensen die mee willen gluren in de studio
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:18 schreef ReMcOrE het volgende:
onbekende plaat mix
Brainkicker - Metal Licker
Is een plaat onbekend als die op qlimax is gedraaid chef? Ga 's ff beter zoeken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:18 schreef ReMcOrE het volgende:
onbekende plaat mix
Brainkicker - Metal Licker
Kies DJ Greg C. - YouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of Jack & the Ripper - Cantina Beats![]()
![]()
of Sexotico - Family Affair (Jump Mix)
(ook al is dat jump, maar dat kon toen nog)Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
Wat zijn dit voor een samples, die enge geluidjes? Lijkt me niet zelf gemaakt?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:13 schreef Baronpilsener het volgende:
http://twitcam.livestream.com/6lg3n voor de mensen die mee willen gluren in de studio
Ik zat vandaag op m'n werk een van jouw mixen te luisteren, lekker man.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:11 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Lijkt me wel handig he chef!
done!quote:Op woensdag 21 september 2011 20:19 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Is een plaat onbekend als die op qlimax is gedraaid chef? Ga 's ff beter zoeken!
laat iemand anders die a.u.b. kiezen!quote:
Natuurlijk zelf gemaakt xD komen uit Massivequote:Op woensdag 21 september 2011 20:27 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor een samples, die enge geluidjes? Lijkt me niet zelf gemaakt?
Nummer klinkt best lekker voor zover ik hoorde hoor
vind het niet echt wat...quote:Op woensdag 21 september 2011 20:51 schreef boffer69 het volgende:
NET UPGELOAD
WILDSTYLEZ - I SEE STARS
en? wat vinden jullie ervan?
heb ik ergens gezegd dat ik house niks vind?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:15 schreef boffer69 het volgende:
nee, klopt tis ook wel een beetje house achtig
ik weet niet wat je voorkeur is maar aangezien je in een hardstyle topic post, dacht ik dat je voorkeur bij hardstyle lagquote:Op woensdag 21 september 2011 21:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb ik ergens gezegd dat ik house niks vind?
mijn voorkeur ligt inderdaad bij hardstyle... maar om dan te zeggen dat iets van house per definitie niet wat is voor mij (of een ander die hier post), vind ik wel erg kort door de bochtquote:Op woensdag 21 september 2011 21:17 schreef boffer69 het volgende:
[..]
ik weet niet wat je voorkeur is maar aangezien je in een hardstyle topic post, dacht ik dat je voorkeur bij hardstyle lag
nee oke maar ik heb ook niet gezegd dat jij het niks vond, ik vind het namelijk niet zoquote:Op woensdag 21 september 2011 21:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mijn voorkeur ligt inderdaad bij hardstyle... maar om dan te zeggen dat iets van house per definitie niet wat is voor mij (of een ander die hier post), vind ik wel erg kort door de bocht
toen ik zei dat ik het niet wat vond, zei jij; nee, klopt tis ook wel een beetje house achtigquote:Op woensdag 21 september 2011 21:22 schreef boffer69 het volgende:
[..]
nee oke maar ik heb ook niet gezegd dat jij het niks vond, ik vind het namelijk niet zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |