abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102320850
Haar bedje was al schuin omhoog gezet en de verpleegster had haar na een paar uur op haar buik gelegd omdat ze op haar rug niet sliep.

en niet schrikken van mn blauwpaarse kind. Die had een gestuwd hoofd met dank aan de stortbevalling :P
:)
  zaterdag 24 september 2011 @ 00:22:57 #242
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_102321866
Wickie, hier ook een succesverhaal van buikslapen. Eigenlijk hetzelfde als mignonne heeft met haar
E., hebben wij met Eline gehad. Na de kraamweek met maar moeizaam slapen 's nachts op haar rug, hebben we Eline de dag dat de kraamhulp voor het laatst was, haar 's avonds meteen op haar buikje gelegd. Wel in het wiegje op onze kamer, waar ze de eerste 4 maanden geslapen heeft.
Op het kdv waren ze in het begin erg sceptisch over het buikslapen, maar na een paar slechte dagen heeft een van de leidsters haar toch maar op haar buik gelegd en ze sliep meteen bijna 3 uur achter elkaar.
Toen we het de kinderarts vertelden, was ze alleen maar blij voor ons dat ze zo wel sliep.

Kortom, volg je kleine meisje en geniet van de rust die het jullie geeft :*

2 weken

4 maanden

7 maanden

en deze vind ik ook mooi

[ Bericht 32% gewijzigd door Sugarsnap op 24-09-2011 00:33:45 ]
pi_102322728
Jullie zijn lief :*

Ze ligt in de cosleeper naast me, dus dichter bij me kan haast niet. Als ze op haar rug ligt gaat ze binnen 5 minuten gloepen, dan begint het gewurm en nare vieze gezichten trekken, dan het verslikken en af en toe wakker worden en dan betrekt haar gezicht compleet en gaat ze huilen. Dus voor mijn gevoel heeft ze er wel echt last van. Ook als ze op haar rug ligt spuugt ze, als ze op haar buik ligt niet.
We hebben haar bedje ook al schuin gehad, dit maakte geen verschil.
Overdag gaat het rugliggen wel redelijk.

Lief heeft besloten vannacht met haar op de buik te slapen zodat ik zonder onrust even goed kan slapen (wat heb ik toch een lieve vriend).

Ik vergeet helemaal even weg te zwijmelen bij de foto's van Sofietje O+
En Mignonne je jongste toen net vers op de wereld O+
En die lieve voetjes van Eline O+
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_102325136
Wickie,sterkte ermee.

Bij tijn was ik er helaas laat achter dat op de buik slapen hielp maar die heeft t toen nog tijd gedaan toen ik wist dat t hielp.

Joep sliep al snel op de buik,maar als snel aan de nutriton en zantac.

Kun je niet vast nutriton gebruiken en anders als dat niet wil maar de ha voor zantac?
Ik ben daar miss wat makkelijk in maar als ik zag wat de jongens daarvan opknapten......tijn die sliep ook amper en veel huilen.(ong 6u op een dag)

Bij ins btw succes verhalen over nutriton,geen verstoppingen dus miss moeite waard om te proberen?

Succes ermee.

P.s er is ook een reflux topic.
pi_102325293
Wickie, sterkte met je meisje..

Bartje draaide gisteravond voor het eerst van rug naar buik toe! Hij lag bij mij in het bed, en op een gegeven moment lag hij op zijn zij, en ineens ging hij ook door! Even wurmen met zijn armpje, en hoppa, hij lag op zijn buik!! *O*
  zaterdag 24 september 2011 @ 09:25:06 #246
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_102325676
Doordat ze in België een eind buikliggen aangeraad hebben itt NL waar rugligging gangbaar was, en stierven er 5x (!!) zoveel kindjes tov nl aan wiegedood. Interessant artikel: http://www.humo.be/tws/de(...)an-in-nederland.html al isdit uiteraard maar een kant vh verhaal. als ze overgeven is buikligging ook niet goed, maar ik zou toch medisch advies vragen eerst.

Bij ons helpt de gaviscon en dikkere melk wel redelijk, maar ik heb er al veel gehoord waarbij quasi niks helpt.
pi_102327275
@ wickie, wij hebben seth overdag op zijn buik dan kan ik het in de gaten houden. S'nachts hebben we hem op zijn zij op met 2 van die speciale rolletjes dat hij niet op zijn buik rolt. Seth had hetzelfde als wies, ook dat glokken als hij op zijn rug lag. Hij stikte en verslikte zich aldoor in zijn spuug. Ik vond bij hem de rugligging gevaarlijk.
pi_102327776
@Jelle en Mrien; beterschap!!! het zit jullie ook echt niet mee he?? ik hoop dat je mannetje snel weer opknapt...

@Wicks; hoe is het met je been gegaan de afgelopen dagen? En ik kan me best voorstellen dat je het een beetje eng vindt om Wies op dr buik te laten slapen... Net als VT heb ik Liene ook regelmatig op dr zij liggen...wordt ook afgeraden, maar is wel een tussenstapje. Zo spuugt ze wat minder, en wat ook een voordeel is; minder kans op afplatting van het hoofdje, doordat ik dr dan steeds op de andere zij leg. Deed dit bij Evie net zo...
Heb je van8 nu een beetje geslapen? :*

@Mignonne; hoe gaat het met jouw meis? drinkt ze weer beter? en hoe zijn de nachten? krijg je al iets meer slaap? :*

wauuwww Bartje; goed zo!! sterk mannetje! _O_

Ik ben moe, en eigenlijk vind ik dat ik helemaal niet mag mopperen... Liene dronk om 22, 1:30, 4:30, 6:30, en toen om 7:30 weer... en toch ben ik moe moe moe... :O

en lopen in de dierentuin ging prima hoor dames.. :Y Lichamelijk ben ik goed hersteld geloof ik... :Y
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zaterdag 24 september 2011 @ 11:44:40 #249
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_102327779
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 september 2011 09:25 schreef Beregd het volgende:
Doordat ze in België een eind buikliggen aangeraad hebben itt NL waar rugligging gangbaar was, en stierven er 5x (!!) zoveel kindjes tov nl aan wiegedood. Interessant artikel: http://www.humo.be/tws/de(...)an-in-nederland.html al isdit uiteraard maar een kant vh verhaal. als ze overgeven is buikligging ook niet goed, maar ik zou toch medisch advies vragen eerst.

Bij ons helpt de gaviscon en dikkere melk wel redelijk, maar ik heb er al veel gehoord waarbij quasi niks helpt.
Ehm een verband is geen oorzakelijk verband he.

Het niet meer op de buik leggen is een van de maatregelen in NL geweest, waarna het SIDS aantal zakte (o.a. ook ventilatie, afschaffen van dekbedden etc.).

Wat ik trouwens ook altijd mis aan die kant van het verhaal, is dat de cijfers OOK verbanden laten zien tussen dalende / lage cijfers van SIDS en het samen slapen van ouders.

Anyways, wicks, gewoon goed monitoren. Maar in de co-sleeper lukt dat prima

VT hoe is het eigenlijk met Seth?
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  zaterdag 24 september 2011 @ 11:46:35 #250
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_102327831
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 11:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
Ik ben moe, en eigenlijk vind ik dat ik helemaal niet mag mopperen... Liene dronk om 22, 1:30, 4:30, 6:30, en toen om 7:30 weer... en toch ben ik moe moe moe... :O

en lopen in de dierentuin ging prima hoor dames.. :Y Lichamelijk ben ik goed hersteld geloof ik... :Y
Toch nog pittig hoor die nachtvoedingen, en bv kost ook energie.
Alexa en Seth zijn lief
  zaterdag 24 september 2011 @ 11:57:51 #251
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_102328095
Nou inderdaad... Als ik dat lees ben ik bijna blij dat ik geen bv geef... :@

Respect hoor! _O_
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_102328120
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 11:44 schreef Takkembah het volgende:

[..]

Ehm een verband is geen oorzakelijk verband he.

Het niet meer op de buik leggen is een van de maatregelen in NL geweest, waarna het SIDS aantal zakte (o.a. ook ventilatie, afschaffen van dekbedden etc.).

Wat ik trouwens ook altijd mis aan die kant van het verhaal, is dat de cijfers OOK verbanden laten zien tussen dalende / lage cijfers van SIDS en het samen slapen van ouders.

Anyways, wicks, gewoon goed monitoren. Maar in de co-sleeper lukt dat prima

VT hoe is het eigenlijk met Seth?
ja +1 :+

Jelle snel opknappen hoor ventje :* hoe is het nu?

Met mijn meiske gaat t goed hoor BJ :) lief dat je t vraagt. Ze drinkt weer beter, maar nog wel een keer of 2 of 3 's nachts. Ze reageert wel weer op wat dingen in haar eten dus dat is een beetje lastig om in kaart te brengen waar ze nou precies last van heeft.
:)
pi_102328216
@isis; ik ben wel dolblij om BV te kunnen en mogen geven hoor, en gelukkig weet ik, dat het ws na een paar maanden makkelijker wordt.. Evie sliep na een maand of 2 al veel langer, zelfs soms de hele nacht.. dus ik wacht gewoon af.
Ben alleen al een hele poos verwend, mijn dreumes slaapt namelijk van 20 tot minimaal 9 uur smorgens, dus ik was gewend aan rustige nachten..en dan breekt dit je wel wat op. (en ik was natuurlijk de hele zwangerschap al moe moe moe en sliep amper).

@mignonne, wat lastig van die voedselproblemen... lijkt me heel rot als je met zoveel factoren rekening moet nemen, en je soms echt merkt dat je meisje wel last krijgt van bepaalde dingen.. :* en als dr iemand respect verdient ben jij het wel! maandenlang zoveel nachtvoedingen en dan ook je peutermeisje (die zoooo leuk is ;)) entertainen.. :* _O_ HELD!
  zaterdag 24 september 2011 @ 12:08:54 #254
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_102328280
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 11:44 schreef Beessie-Jen het volgende:

En toch ben je moe zeg je?! Jemig, geef mij 1 keer zo'n nacht en ik ben de hele week stuk. Respect hoor! Je mag echt wel een béétje mopperen. Mooi dat je lichamelijk hersteld bent, maar hopelijk kan je binnenkort toch wel een keertje langer dan 3 uren achtereen slapen. Misschien kun je een keertje kolven en dan in de logeerkamer gaan liggen of even helemaal ergens anders gaan slapen?
  zaterdag 24 september 2011 @ 12:09:24 #255
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_102328292
Ja super dat de bv zo goed gaat bij je! :) Ik vergeet ook even dat Lientje pas 5 weken is... Komt goed, maar valt niet mee denk ik :* !
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  zaterdag 24 september 2011 @ 12:09:56 #256
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_102328299
Ik zie nu dat je verwacht dat het na twee maanden beter wordt. Dan is het nog wel te overzien denk ik :)
  zaterdag 24 september 2011 @ 12:13:50 #257
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_102328376
Wij waren trouwens gisteren uit eten. Voor het eerst samen weg! Zus en nicht pasten op. Nicht is leidster bij een kdv, dus ik vertrouwde het volkomen. Ze hebben de grootste lol gehad, jochie lachte enorm bij het liedje zingen en hij heeft GTST en The Voice gekeken :P Alleen zijn nieuwe laarsjes passen (maatje dreumes!) vond hij volgens hem minder leuk; er is een foto gemaakt waarop hij enorm boos kijkt met zijn zevenmijlslaarjes aan :D Zeker het posten waard, maar ik moet hem even doorgeWhatsappt krijgen.
En ohja, wij hebben ook genoten van ons avondje uit, al had ik het begin een beetje moeilijk.
pi_102328391
Ik heb een papvraag in het flesvoedingstopic gezet, als iemand advies heeft hoor ik het graag.
pi_102328496
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 12:09 schreef Aventura het volgende:
Ik zie nu dat je verwacht dat het na twee maanden beter wordt. Dan is het nog wel te overzien denk ik :)
nou verwacht is veel gezegd; ik hoop het ;) Maar Liene is natuurlijk Evie niet he? dus we wachten het maar af...
en Liene heeft tot dusver nog niet uit een flesje gedronken.. misschien maar eens een keer gaan oefenen binnenkort.

Heerlijk dat jullie samen de deur uit zijn geweest! genieten! :*

Ik ga vanmiddag samen met Lientje op stap ;) Bij mijn volleybalteam kijken :) Weet alleen wel zeker dat het dan nog meer gaat kriebelen om weer te beginnen.. maar vind dat ik nog eigenlijk een paar weekjes geduld moet opbrengen... :@
pi_102329750
Ik snap wel dat je moe bent bj, wij boffen hier met seth. Vanaf zijn geboorte krijgt hij rond 23.00 een fles en komt dan weer rond 4.30 en dan om 8.30. Ik voed hem ondanks de kunstvoeding ook op verzoek, en doe niet mee aan opbouwschema's. Ik zie zelf wel wanneer hij meer honger heeft. Het gaat goed met seth, hij drinkt goed en spuugt niet meer! Hij slaapt overdag heel onrustig en weinig. Zolang hij het s'nachts zo blijft doen maakt dat niks uit.
pi_102330370
Heel herkenbaar BJ :* Maar helemaal vermoeiend omdat je Evie ook nog rond hebt lopen overdag. Kun je wel slapen wanneer Evie haar middagdutje doet, of is Liene dan net vaak wakker? Hopelijk gaat ze over een tijdje langere nachten maken.

Wickie, wat je schrijft is allemaal heel herkenbaar. Niels deed ook alleen maar hazeslaapjes op zijn rug, hij had dan veel meer last van reflux. (Ik denk dat het advies om kinderen op hun rug te leggen en sowieso ze veel neer te leggen leidt tot meer gevallen van reflux)
Wij legden hem op zijn buik op een Aerosleep-dekmatrasje, daar zakt de spuug goed doorheen, je kunt het wassen en ze kunnen er doorheen ademen. Het nadeel is dat het ook koud aanvoelt omdat het zo luchtdoorlatend is.
Ik heb het al een paar keer vaker geschreven, maar indikken is bij borstvoeding niet zo'n goed idee (bij flesvoeding weet ik het niet). Helaas is het nog steeds gebruikelijk dat kinderartsen dat aanraden. Borstvoeding wordt heel makkelijk en snel verteerd, door het in te dikken met Johannesbroodpitmeel (=Nutriton) blijft de voeding langer in de maag aanwezig en komt het nog wel omhoog maar minder ver dan wanneer het niet ingedikt is. Bovendien zakt de maaginhoud ook minder snel weer terug naar de maag waardoor het langer blijft branden in de slokdarm en daar meer schade aan zal richten.
Wanneer je het idee hebt dat Wies last heeft van zuurbranden door reflux raad ik je aan zo snel mogelijk medicijnen voor haar te vragen die de aanmaak van maagzuur remmen.
Omdat de CB en huisarts het allemaal maar onzin vonden hebben wij veel te lang aangemodderd, waardoor Niels tot ruim 3 maanden een echte huilbaby was. Toen hij medicijnen kreeg was hij binnen een week een heel ander kind.

5 weken: op zijn buik in de co-sleeper O+
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_102330652
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 12:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
@mignonne, wat lastig van die voedselproblemen... lijkt me heel rot als je met zoveel factoren rekening moet nemen, en je soms echt merkt dat je meisje wel last krijgt van bepaalde dingen.. :* en als dr iemand respect verdient ben jij het wel! maandenlang zoveel nachtvoedingen en dan ook je peutermeisje (die zoooo leuk is ;)) entertainen.. :* _O_ HELD!
+1 :s)

BJ, pfff ik wens jou echt een nachtje doorhalen toe. Of iniedergeval meer dat je je rust beter kan pakken en dat hè je dan ook echt uitgerust voelt.

Ik heb een slechte nacht gehad maar dat kwam door dreumes die tot 2x toe wakker werd en bij mij wilde liggen en dan moeilijk in slaap kwam.
En dat been van mij mogen ze eraf hakken. Gisteren ging het beter maar vandaag is het weer zeer pijnlijk. Heb mn steunkous maar aangetrokken.. als het woensdag nog steeds zo is ga ik de dokter maar weer bellen.

Nu ga ik eerst even fatsoenlijk bijlezen.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_102330822
Sinds Puck in een slaapzak slaapt en we weer thuis zijn, zijn de nachten dramatisch. Hij lijkt niet te weten wat hij met die vrijheid aan moet en zit de halve nacht op zijn knietjes en dan te huilen want dat slaapt niet zo lekker :P
20x wakker worden is nog niks.

:O

/sorry voor de egopost
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_102334763
Vermoeiend, maar ook zielig voor hem. -O-

Wij hebben vandaag een buggy gekocht voor op vakantie. Even testen natuurlijk en mevrouw de koningin zat onderweg te kraaien van trots. Ook nog even gezwaaid naar wat wildvreemden :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_102341603
Pfff wat veel geborken nachten en onrustige slapers hierzo!!

Nou hier is het niet heel veel anders. Sinds deze week is Sarah heel onrustig. Bijna op de klok af is ze 3 kwartier nadat ze in bed ligt wakker en wil ze eigenlijk alleen nog maar op de arm slapen. na de laatste fles dan rond 23.00 uur valt ze wel weer in haar eigen bedje in slaap, maar tussen 1 en 2 komt ze dan weer en wil dan weer alleen bij mij en ik word er zo moe van... Overdag gaat het overigens wel erg goed, ze slaapt goed en is vrolijk, kruipt het hele huis door :)
Nu zijn we vorige week gestopt met de Losec maar daar zijn we donderdag weer mee begonnen omdat de onrust toe nam, ik hoopte dat het daardoor nu weer rustiger zou zijn maar dat lijkt niet het geval. (en misschien ben ik er wel extra moe en zat van omdat ik van de week alleen was, gelukkig is manlief er weer).
Nu zitten we te denken aan dat ze misschien tanden krijgt of dat ze reageert op iets van het voedsel wat ze nu krijgt, maar ja het blijft gissen allemaal en het huilen blijft hart verscheurend ;(
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  zaterdag 24 september 2011 @ 21:36:19 #266
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_102341896
Dml wat sneu dat ie het Ff NIET snapt...... Hopelijk binnenkort verbetering?....

Sarah, ach gossie.... Misschien tandjes? Misschien een groeispurt. Hier is het ook wel eens zo'n ellende en dan opeens kan ie weer wat nieuws....
Alexa en Seth zijn lief
pi_102342156
Wat sneu voor Sarah MamaPurk..

Wij zijn bezig met de overstap van borst op flesvoeding, en dat levert Bartje nogal wat krampjes op... Ook sneu om te zien, en ik hoop dat het snel beter wordt..
pi_102342165
nou ze kan sinds vorige week in eens kruipen dus als ze nu ineens zou kunnen lopen ofzo word ik gek ;) Maar tandejs dachten we zelf ook al aan.
En gewoon groei zou ook kunnen ze was in de lengte niet veel gegroeid maar in gewicht wel en de arts zij maandag dat ze verwachte dat er wel een groeispurt aan zou komen kan ze ook last van hebben natuurlijk.

Sinds vandaag doet ze trouwens steeds dadabababdadadada ofzoiets ;)
pi_102342186
Tiekje gebruik je iets tegen de krampjes?? Wij hadden voor Sarah infacol echt een wondermiddel hier :)
pi_102342219
MamaPurk, de infacol wordt hier gebruikt ja. We waren er wat lakser mee geworden omdat hij de laatste tijd wat minder krampjes had, maar nu gebruiken we hem wel weer elke keer..
pi_102342269
hopelijk geeft het hem verlichting.

Ik heb Sarah net een para gegeven en chamodent gehaald bij de buurvrouw. Ze zit nu op mijn knie en is duidelijk moe, maar zo gauw haar hoofd het matras raakt zijn de oogjes wijdopen en gaat ze gillen.
  zondag 25 september 2011 @ 09:27:55 #272
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_102353082
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 21:48 schreef MamaPurk het volgende:
hopelijk geeft het hem verlichting.

Ik heb Sarah net een para gegeven en chamodent gehaald bij de buurvrouw. Ze zit nu op mijn knie en is duidelijk moe, maar zo gauw haar hoofd het matras raakt zijn de oogjes wijdopen en gaat ze gillen.
Tandjes kunnen ook echt ellende zijn, vooral die aanloop... Alexa had daar altijd enorm veel last van, dat ging hier trouwens ook vaak gepaard met oorontsteking. Misschien dat dat nog iets kan zijn wat Sarah dwarszit? Aangezien dat echt pijn doet als je je hoofd dan neerlegt....
Alexa en Seth zijn lief
pi_102353178
Heb je bij oorontsteking ook altijd koorts?? Dat heeft ze namelijk niet.
En overdag vind ze het geen probleem om in haar bedje te liggen das een beetje het rare.
We hebben weer een brakke nacht gehad, vanaf half 2 heeft ze bij mij gelegen en dan slaapt ze wel, alleen slaap ik dan niet zo goed.
Maar ik denk dat ik morgen toch de HA even ga bellen want ze doet ook weer dat helemaal overstrekken dan ligt ze als het ware alleen nog op haar hoofd en hielen... het is echt een en al onrust weer dat meisje van ons. Maar die oorontsteking is wel een goeie tip.

Verder iedereen weer een beetje redelijke nachten gemaakt?!
En geniet allemaal van deze mooie zonnige zondag!
  zondag 25 september 2011 @ 09:49:07 #274
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_102353270
Dikke kus voor jullie MP :*
ik vind vooral dat machteloze altijd erg, dat je weet dat ze ergens last van hebben, maar dat je niet weet wat je kan doen.

Bij Alexa gingen haar oorinfecties vaak zonder koorts gepaard. Zo hebben we ook een keer gezeten dat de HA zag dat er al een ontsteking was geweest.

Fijne zondag iedereen!!!
Alexa en Seth zijn lief
  zondag 25 september 2011 @ 11:50:50 #275
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_102355440
MP; wat ontzettend sneu voor Sarah! ik hoop dat je er snel achter bent waar ze last van heeft, zodat je er inderdaad wat aan kan doen.. :*

Is Jelle al weer een beetje opgeknapt Mrien? ik hoop het zo voor jullie! :*

Tiekje; darmkrampjes zijn ook echt niet leuk, helaas heb ik daar inmiddels heel wat ervaring mee.. sterkte ermee!! :*

hier eindelijk een betere nacht; maar kon ook niet anders, want Liene heeft overdag alleen een paar hazeslaapjes gedaan.. dus die moest wel helemaal kapot zijn, net als ik.
Ik ben ook al om 21 uur gaan slapen.. :@
Liene heeft gedronken om 20, 1, 5 en 8 uur... mooi schema dacht ik zo... zou dr zo voor tekenen als dat zo blijft haha
  zondag 25 september 2011 @ 11:50:53 #276
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_102355442
Wat zielig mp!
Ben vanmorgen geschrokken. Ventje lag bovenin zijn ledikant, helemaal dwars, op zijn zij met zijn gezichtje half in het matras en zijn beentjes door de spijlen. Het zag er heel zielig uit. Hij huilde niet eens, maar lag een beetje te snikken. Hij had een nachtje zijn slaapzak niet aan. Die ga ik vanaf vandaag maar elke nacht aantrekken, ga zometeen gelijk naar de stad om er een paar bij te kopen. Ik vond het echt zo sneu om hem zo aan te treffen. Hij was ook helemaal koud..
  zondag 25 september 2011 @ 14:41:37 #277
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_102360860
Brrr Aventura, ik heb zoiets ook meegemaakt toen mijn kleine meid een maandje oud was. Het voordeel ook van slaapzakjes vind ik dat ze wat beter slapen (ze kunnen het lakentje niet wegtrappen en daardoor koude voetjes krijgen).

MP: :* Hopelijk kan je 's middags misschien wat bijslapen?

Mijn meisje was weer overstuur omdat ze het rompertje niet lekker vond zitten. Dit is al de 3e keer dat het gebeurt, maar probeer daar maar eens achter te komen. Wij kwamen er pas achter toen we haar in bad wilde doen om haar te kalmeren. Rompertje uit: *grote glimlach van Larissa*
:')

En wij maar denken dat ze: last van tandjes had, last van haar buikje had, spierpijn had van de oefeningen van de fysio...
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_102361742
Jelle heeft ook eigenlijk altijd geen koorts bij een oorontsteking mamapurk.
Ik hoop voor jullie dat de huisarts iets kan vinden

Nope, nog niet echt opgeknapt. Koorts is wel zo goed als weg maar erg hangerig, pieperig, huilerig en hij lijkt echt ergens pijn te hebben. Heb gisteravond laat toen hij niet te troosten was maar even mee zitten huilen (:
Hij drinkt ook niet echt goed trouwens, en was vannacht bij beide voedingen (waarbij hij amper dronk) heel snel een heel slap ventje in mn armen. Vond ik best wel eng

Tussendoor ook wel gewoon vrolijk hoor en hij kan ook wel gewoon spelen
pi_102362064
Hi, even een vraagje: kan spuug geel van kleur zijn? Meestal als Eva spuugt zijn het mondjes melk en is het gewoon wit, net lag ze na de voeding in haar bedje, ze lag flink te slikken en ineens kwam er enorme golf gele spuug uit. Daarna even gehuild maar al gauw viel ze weer in slaap. Maar is dat normaal??
Ik ben echt zo'n moedertje die zich overal zorgen om maakt :')
Tralalalaaa
  zondag 25 september 2011 @ 17:03:05 #280
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_102365387
T_A_P: Is ze toevallig verkouden?
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')