Ehm een verband is geen oorzakelijk verband he.quote:Op zaterdag 24 september 2011 09:25 schreef Beregd het volgende:
Doordat ze in België een eind buikliggen aangeraad hebben itt NL waar rugligging gangbaar was, en stierven er 5x (!!) zoveel kindjes tov nl aan wiegedood. Interessant artikel: http://www.humo.be/tws/de(...)an-in-nederland.html al isdit uiteraard maar een kant vh verhaal. als ze overgeven is buikligging ook niet goed, maar ik zou toch medisch advies vragen eerst.
Bij ons helpt de gaviscon en dikkere melk wel redelijk, maar ik heb er al veel gehoord waarbij quasi niks helpt.

Toch nog pittig hoor die nachtvoedingen, en bv kost ook energie.quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
Ik ben moe, en eigenlijk vind ik dat ik helemaal niet mag mopperen... Liene dronk om 22, 1:30, 4:30, 6:30, en toen om 7:30 weer... en toch ben ik moe moe moe...![]()
en lopen in de dierentuin ging prima hoor dames..Lichamelijk ben ik goed hersteld geloof ik...

ja +1quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:44 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Ehm een verband is geen oorzakelijk verband he.
Het niet meer op de buik leggen is een van de maatregelen in NL geweest, waarna het SIDS aantal zakte (o.a. ook ventilatie, afschaffen van dekbedden etc.).
Wat ik trouwens ook altijd mis aan die kant van het verhaal, is dat de cijfers OOK verbanden laten zien tussen dalende / lage cijfers van SIDS en het samen slapen van ouders.
Anyways, wicks, gewoon goed monitoren. Maar in de co-sleeper lukt dat prima
VT hoe is het eigenlijk met Seth?

En toch ben je moe zeg je?! Jemig, geef mij 1 keer zo'n nacht en ik ben de hele week stuk. Respect hoor! Je mag echt wel een béétje mopperen. Mooi dat je lichamelijk hersteld bent, maar hopelijk kan je binnenkort toch wel een keertje langer dan 3 uren achtereen slapen. Misschien kun je een keertje kolven en dan in de logeerkamer gaan liggen of even helemaal ergens anders gaan slapen?quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
Ik ben moe, en eigenlijk vind ik dat ik helemaal niet mag mopperen... Liene dronk om 22, 1:30, 4:30, 6:30, en toen om 7:30 weer... en toch ben ik moe moe moe...![]()
en lopen in de dierentuin ging prima hoor dames..Lichamelijk ben ik goed hersteld geloof ik...

nou verwacht is veel gezegd; ik hoop hetquote:Op zaterdag 24 september 2011 12:09 schreef Aventura het volgende:
Ik zie nu dat je verwacht dat het na twee maanden beter wordt. Dan is het nog wel te overzien denk ik

+1quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
@mignonne, wat lastig van die voedselproblemen... lijkt me heel rot als je met zoveel factoren rekening moet nemen, en je soms echt merkt dat je meisje wel last krijgt van bepaalde dingen..en als dr iemand respect verdient ben jij het wel! maandenlang zoveel nachtvoedingen en dan ook je peutermeisje (die zoooo leuk is
) entertainen..
![]()
HELD!

Tandjes kunnen ook echt ellende zijn, vooral die aanloop... Alexa had daar altijd enorm veel last van, dat ging hier trouwens ook vaak gepaard met oorontsteking. Misschien dat dat nog iets kan zijn wat Sarah dwarszit? Aangezien dat echt pijn doet als je je hoofd dan neerlegt....quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:48 schreef MamaPurk het volgende:
hopelijk geeft het hem verlichting.
Ik heb Sarah net een para gegeven en chamodent gehaald bij de buurvrouw. Ze zit nu op mijn knie en is duidelijk moe, maar zo gauw haar hoofd het matras raakt zijn de oogjes wijdopen en gaat ze gillen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |