Oh dat doet ze knap. Matthias zit nog niet eens in de buurt. Hij eet wel heel erg goed maar hij heeft de eerste dagen zoveel gespuugd dat ie heel veel afgevallen was. Bijna zoveel dat de kraam hem bijna naar het ziekenhuis wide sturenquote:Op donderdag 22 september 2011 16:30 schreef Take_A_Picture het volgende:
Even egopostje, Eva zat vandaag al op haar geboortegewicht!!
Ja steeds meerquote:Op donderdag 22 september 2011 16:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Je kan het ontkennen maar echt wel dat hij op Leander lijkt hoor
een babygym!quote:Op donderdag 22 september 2011 20:38 schreef Caland het volgende:
Goedenavond.
Heeft er hier iemand leuke cadeausuggesties voor een meisje van ongeveer een half jaar oud? Kleding, speelgoed oid. Budget ca. 30 euro.
Liep vandaag in de bijenkorf op die babyafdeling, was zoveel keuze dat ik maar ben weggelopen.
dat heeft Evan ook...al een paar weken...ik vond het al vroeg...maar z'n arm zit ook in de weg.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:30 schreef laiveneertiekje het volgende:
Bartje probeert te draaien van rug naar buik lijkt het! Hij komt al een eind, maar zijn armpje zit hem nog in de weg...
Ehm een verband is geen oorzakelijk verband he.quote:Op zaterdag 24 september 2011 09:25 schreef Beregd het volgende:
Doordat ze in België een eind buikliggen aangeraad hebben itt NL waar rugligging gangbaar was, en stierven er 5x (!!) zoveel kindjes tov nl aan wiegedood. Interessant artikel: http://www.humo.be/tws/de(...)an-in-nederland.html al isdit uiteraard maar een kant vh verhaal. als ze overgeven is buikligging ook niet goed, maar ik zou toch medisch advies vragen eerst.
Bij ons helpt de gaviscon en dikkere melk wel redelijk, maar ik heb er al veel gehoord waarbij quasi niks helpt.
Toch nog pittig hoor die nachtvoedingen, en bv kost ook energie.quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
Ik ben moe, en eigenlijk vind ik dat ik helemaal niet mag mopperen... Liene dronk om 22, 1:30, 4:30, 6:30, en toen om 7:30 weer... en toch ben ik moe moe moe...![]()
en lopen in de dierentuin ging prima hoor dames..Lichamelijk ben ik goed hersteld geloof ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |