Herkenbaar,zo gingen de eerste nachten met ee jongens hier ook.quote:Op dinsdag 20 september 2011 02:50 schreef Take_A_Picture het volgende:
Eva ligt momenteel al een paar uur op m'n borstkas, ze was na de voeding van 11 u hysterisch. Het arme kind heeft krampjes, zeer waarschijnlijk omdat ze nog vruchtwater in haar maag heeft zitten en dat moeilijk verteerd. Daar heeft ze mijn voeding voor nodig, maarja dat moet nog beter op gang komen. En spugen doet ze eigenlijk niet. Echt zo zielig om haar zoveel last te zien hebben!
Maargoed, in de wieg kan ik haar niet leggen want dan kalmeert ze niet, dus dan maar bij mama.
Wiens rug t niet zo fijn vindt, maargoed. Ik wil manlief graag laten slapen tot de volgende voeding, het zijn ook heftige en vermoeiende dagen voor hem en hij rent overdag ook nog rond voor dingen thuis en op werk. Dus ik bijt even door en na de voeding kan ik ook weer anders liggen. Ik gok dat Eva lekker bij mama blijft liggen
Die wieg proberen we morgen wel weer als we wat meer energie hebben
Goed hoor, dankje!quote:Op dinsdag 20 september 2011 07:34 schreef Keshet het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met Beregd en H asse?
Ow wat een heerlijkheid!quote:Op dinsdag 20 september 2011 07:53 schreef Beregd het volgende:
[..]
Goed hoor, dankje!
Het bewijs:
[ afbeelding ]
(Ik kom hier echter niet zo vaak meer, overdag werken, en 's avonds weten we ook wel wat gedaan nuze heeft reflux en zo, dus slapen doet ze niet aan mee in de avonden)
quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:49 schreef mignonne het volgende:
Inmiddels zet ze heel voorzichtig stapjes langs de tafel en in de box.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |