Fannetje Wat een heerlijke foto's van je B-day Girl! Gefeliciteerd nog!
Troeta Hoe gaat het u met de kusjes van Mex?
MP Wat knap dat Saartje zo lekker de wereld aan het ontdekken is!
F_R Wat een knap dametje heb je daar zeg!
Vanyel Vakantie lijkt me heeeerlijk! Wel heel dapper van jullie om zonder Dottir te gaan.
Danic Succes vannacht zonder je meisje!
Takkembah Wow Speedy Seth, hoe cool
Cyntiaa Die plasaanvallen ken ik, al doet Floris die alleen bij mij! Minder grappig

. En wat fijn dat de bank de hypotheekaanvraag heeft goedgekeurd.
TAP 
Gefeliciteerd met jullie meisje!
Ik ben ondertussen ook weer een beetje bijgekomen van het weekendje bij mijn schoonouders en het etentje bij het Pop-up restaurant. Vandaag lekker met die kleine man een bedhangdag gehouden.
De locatie voor het eten was trouwens Ecofields in Wekerom. Dit bedrijf houdt zich bezig met duurzame kalverhouderij en tevens ecologische wijnen. Puur E verzorgde het diner met streekproducten uit de buurt van Ede. In de ruimte stond een lange tafel waar je dus met zijn allen aan zat. Bijna iedereen kwam daar ook uit de regio behalve Lief en ik, kennelijk heel bijzonder dat wij uit Hellevoetsluis komen haha. Lief komt daar zelf ook uit de regio maar goed.
Je kon zelf ook helpen met het bereiden van de gerechten en het uitserveren. Het diner bestond uit 6 gangen en het thema was fruit en werd begeleid met bijpassende wijnen uit de regio. We begonnen met een amuse van courgette en puree van shitakes, daarna volgde kalfswang met ei en een chutney van vlierbessen. We vervolgde met een soep van broccoli en bloemkool, pittige kaas en pruim. Het hoofdgerecht was zachtgegaard kalfsnek met ??? (vergeten

). Daarna een drietal geitenkaasjes met gepocheerde peer, rucola en een gelei van bessen. En het toetje was een "losse" kwarktaart, dit bestond uit een hangop van karnemelk, gelei van het uitgelekte vocht van de karnemelk, crème honing, rode bessen gelei en ongebakken mueslikoekjes. Heel apart, maar met alle componenten toch echt een kwarktaart.
Al met al een leuk concept en binnenkort krijgen we ook de recepten en foto's van de avond opgestuurd. Voor meer info over dit verrassende culinaire avondje uit kan je ook kijken op de site van
puur e Floris heeft een heerlijk avondje gehad bij Opa en oma, al vond ik het wel heel raar om zonder ons kleine mannetje weg te zijn.