abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102122030
Speedy Seth!!

Spannend The_tankgirl, hopelijk kan de fysio wat voor haar betekenen.

Nou..morgen is het zover..ik ben best wel een beetje nerveus (: hoop op een goede nacht, vanaf half 3 mag hij geen voeding meer hebben..
pi_102122284
succes morgen Mrien!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_102122775
Mrien heel veel succes morgen. Het wordt een zware dag voor jullie. Is jullie verteld dat hij erg 'boos' kan worden als hij net wakker is? Dat kan best heftig zijn (Mette was 3 kwartier echt onhandelbaar, die was helemaal buiten zinnen).

Maar succes, ook vannacht :*
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_102127232
Seth in zijn achteruit! Geweldig en snel!

Mrien en Jelle heel veel sterkte morgen!

Sarah slaapt nu net anderhalf uur. Ik was werken. Ik weet niet wat dat is oor maar gister was ik ook werken en heeft ze haar papa ook de hele avond bezig gehouden. En duidelijk moe hoor. Op de arm legt ze meteen haar hoofd neer en voel je haar in slaap zakken, zodra haar rug vervolgens het matras raakt is ze klaar wakker. Beetje sneu voor papa want die is al gestresst omdat hij morgen voor vijf dagen naar Wenen moet en eigenlijk helemaal niet zonder zijn meiden kan.. Ik dacht al misschien heeft ze zijn onrust aangevoeld ofzo, ze waren allebei een beetje sneu in ieder geval toen ik thuis kwam.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_102129830
Arme Sarah en papa van Sarah!

Nou, we zijn onderweg. Internet in ziekenhuis is niet echt super daar, zal proberen op twitter/fb een update te plaatsen
  maandag 19 september 2011 @ 08:09:13 #81
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_102129873
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2011 08:04 schreef mrien het volgende:
Arme Sarah en papa van Sarah!

Nou, we zijn onderweg. Internet in ziekenhuis is niet echt super daar, zal proberen op twitter/fb een update te plaatsen
succes :*
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_102129944
Mrien en Jelle succes!
pi_102130206
Mrien en Jelle heel veel succes vandaag! :*
:)
pi_102130225
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 08:16 schreef MamaPurk het volgende:
Mrien en Jelle succes!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 19 september 2011 @ 09:04:38 #85
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102130486
mrien en Jelle, succes! Komt helemaal goed :Y
pi_102130617
oo Jelle en Mrien; ik zal voor jullie duimen vandaag hoor!! succes!!!

hier alles onder controle; begin te wennen aan het slaaptekort geloof ik en er komt iets meer regelmaat in. Vrijdag hadden we een prachtige nacht; afgelopen nacht was ook best netjes eigenlijk. (21:30; 0:30, 3:30, 6, 8 uur, naja in elk geval redelijk stipt om de 3 uur haha).
En ze is zo sterk!! gewoon al best lang dr koppie ophouden als ze plat op dr buikje ligt.. :D zal zo eens een foto uppen.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_102130669
jaaaaa foto :D
pi_102130693
Mrien post net een bericht op fb dat de operatie niet doorgaat, ze vinden jelle te verkouden en benauwd, en dan werd het te gevaarlijk.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_102130727
Ow dat is balen :* voor Mrien en Jelle.
pi_102130742
he wat vervelend!!! balen Mrien! :*
pi_102130800
Vervelend Mrien & Jelle! Hopen dat Jelle zijn verkoudheid snel beter gaat.. -O-

Hier een goede nacht gehad! Meneer melde zich om 03:45... en ligt nu nog een beetje te slapen/koekeloeren in zijn bedje. Wel heeft hij (8> verrast met een plas-aanval _O- Dus mochten we in de weer met een washandje en een schone pyjama. :7
pi_102131007
spam ik ook ff een lach(stuip)je ;)

komt ie:

en Lientje dr oogjes worden al elke dag blauwer O+
pi_102131047
Ow BJ wat is ze mooi, die laatste foto echt zo een bedenkelijke blik. En ze houdt idd goed haar hoofd op zeg!

Ik moet straks om 12 uur met Sarah naar het CB, wat een rottijd zeg.. Denk dat ik die meiden voor die tijd al wat te eten geef anders komt het niet goed geloof ik.
Ow Sarah is vandaag de eerste dag zonder medicijnen voor de reflux, ik hoop zo dat het goed gaat :) (er passen vandaag ook nog allemaal relatief onbekenden op...)
pi_102131357
Liene O+
pi_102131778
ahhh..Lientje :)

Evan was superlief dit weekend...beetje slapen, beetje spelen...ja, zoals het eigenlijk zou moeten zijn. Hij wilde zelfs langer dan 10 minuten in de box. Grappig dat ie telkens z'n ijsbeerknuffel uit de hoek pakt die 2 keer zo groot is als hij en ook dat ie met z'n voeten (:P) de nijntjes figuurtjes in het mobiel boven z'n hoofd pakt. Dan kan de mobiel weliswaar niet doordraaien, maar ach...
  maandag 19 september 2011 @ 10:49:50 #96
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_102132650
Lientje! Ik zag niet eens wie het postte, maar ik zag zo dat het een klein zusje van Evie was :D en het is net zo'n snelle, of niet?

Cyntia, plasaanval :D zo herkenbaar _O-
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  maandag 19 september 2011 @ 10:56:53 #97
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_102132846
Ow BJ, wat een popje is het, zo fijntjes, en zo klein nog....O+ jemig wat gaat dat dan snel.

Mrien, wat rot zeg, dat het niet doorgaat. Ik vraag me dan meteen af hoe je hem in de conditie krijgt dat het wel mag? Aangezien ie bijna altijd benauwd is en snotterig....
pi_102133747
Liene O+

We zijn weer thuis, best een flinke domper dat het niet doorging, maar als het niet veilig is dan is het niet veilig.

quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 10:56 schreef Juud79 het volgende:

Mrien, wat rot zeg, dat het niet doorgaat. Ik vraag me dan meteen af hoe je hem in de conditie krijgt dat het wel mag? Aangezien ie bijna altijd benauwd is en snotterig....
Daarom zijn we net nog bij de kinderarts geweest en gaan we vanmiddag nog naar de kno arts om te kijken + actieplan. Waarschijnlijk weer antibiotica en dan ook rondom nieuwe opname datum (vermoedelijk pas over 4 weken)
Nu ff slapen, Jelle is helemaal kapot en ik ook. Om half 2 alweer in zh zijn, dus nu snel plat.

Thx voor al het lieve meeleven :*
pi_102134963
Dat is flink balen Mrien maar logisch dat ze geen risico willen nemen. Snel opknappen hoor Jelle
Wow Seth wat ga je hard
TT hoe was de fysio gegaan?
KJ beterschap hopelijk heb je snel je stem weer terug
Hoe gaat het met Sarah zonder medicatie?
Liene O+

Ik heb ean duimend op de foto gezet

Nu nog een foto dat ze lacht maar die mislukt telkens terwijl ze heel veel lacht
pi_102135221
Lief dat duimen O+ Cas heeft nog geen interesse in zijn duim.
pi_102136008
Wat een lieverd die Lientje! Goed dat je een lachstuipje op de foto hebt!

Jammer mrien, succes ermee!!

Mex is aan het spelen en elke keer als ik naar hem kijk gaat ie boos huilen.
Vanochtend was ie ook stiekem achter de loopwagen aan het lopen.
  maandag 19 september 2011 @ 13:04:38 #102
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_102136010
Wat een lieve foto F-R! O+
En wat is Lientje ook een mooi meiske! :Y

Mrien, wat onwijs balen, maar wel fijn dat je vanmiddag direct bij de KNO-arts terecht kunt en dat er een actieplan wordt gemaakt! Veel succes!
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_102138122
FR wat een moppie O+

Wij zijn bij het CB geweest. Ze vinden Sarah uitzonderlijk sterk en snel wat kruipen betreft.
De groei is een beetje weinig in de lengte daardoor is ze nu echt een klein propje, maar daar maakte ze zich geen zorgen om ze verwachten dat er nu wel weer een groeisprintje aankomt in de lengte :)

pi_102139251
Leuk om te horen wel he, uitzonderlijk snel :D
  maandag 19 september 2011 @ 17:28:04 #105
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_102144754
F_R wat een schetige foto <3

Sarah gaat ook als een rappe, die heeft natuurlijk ook haar big sis om het voor te doen <3
Alexa en Seth zijn lief
  maandag 19 september 2011 @ 17:28:32 #106
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_102144776
Leuk hoor mp, een snellerd! Onze jongen draaide zich gisteren bijna helemaal om. Dat vind ik ook wel snel, hij is vandaag exact 2 maanden. Ook houdt hij zijn hoofd de hele tijd op bij het buikliggen en boertje laten. Maar goed, dat is niet zozeer bewust als wel op pure spierkracht. Hij is vanaf het begin al heel sterk. F-R, herkenbaar dat je het lachje niet op de foto krijgt. Ik probeer het al weken zonder succes. Hij lacht voornamelijk als je hem aankijkt en dat is nou net wat je niet doet als je de camera ervoor houdt.
  maandag 19 september 2011 @ 17:32:46 #107
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_102144946
Aventura, dat is inderdaad het punt, dat ze glimlachen bij oogcontact... Seth kreeg ik hier ook bijna niet lachend op de foto. Enkel met zo'n frons van wat-doet-dat-ding-weer-in-mijn-gezicht. Zoals;

Mag ik trouwens mijn glimlachende gum ff delen, vandaag 4 maanden.

Dat ik toch elke avond mag thuiskomen en zo'n glimlach krijg *zucht*
Alexa en Seth zijn lief
pi_102145189
Ik mag me hier vanaf gisteren ook melden!! *O*

Uitgerekend gisteren geboren om 8.50 uur met een gewicht van 3520 gram: Eva.

Tralalalaaa
  maandag 19 september 2011 @ 17:42:50 #109
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_102145332
TAP welkom!!!
Ik zag de foto net al in Z&G, wat een heerlijk druifje!!! O+
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_102145994
Welkom TAP *O*

Mijn lieve schat krijgt vanaf December lekker zijn eigen kamer in een nieuw huis! De bank heeft de hypotheekaanvraag geaccepteerd. Al durf ik pas blij te zijn wanneer het koopcontract getekend is..................
  maandag 19 september 2011 @ 18:51:38 #111
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_102147988
TAP welkom *O*

Onder voorbehoud proficiat met jullie nieuwe stulpje Cyntiaaa!!!
Alexa en Seth zijn lief
pi_102148610
:W TAP
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 19 september 2011 @ 20:03:10 #113
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_102151778
TAP, Welkom!

Vandaag naar de fysio geweest, Larissa lag eerst heerlijk vrolijk op een matje, in alleen haar luier.
Alles doorgenomen qua bevalling en problemen met buikliggen.

Larissa was zo aan het lachen (terwijl ze het normaal helemaal niet leuk vindt om op haar rug te liggen), dat ik biiijna verwachte dat ze ook geen problemen zou hebben met het buikliggen....

Ze heeft de hele boel bij elkaar gekrijst.
Best zielig eigenlijk, maar ze moeten (het waren 2 vrouwen) nou eenmaal bekijken wat het probleem is.
Het lijkt net alsof Larissa niet weet wat ze moet doen zodra ze op haar buik ligt, terwijl ze het rechtop (tegen mij aan) wel prima kan.
Zo zijn er een aantal dingen die erg tegenstrijdig zijn met haar klachten, ze doet bijvoorbeeld wel prima de beentjes in de lucht, maar doet geen pogingen om te draaien.

Ik moet een paar oefeningen doen waarin Larissa de foetushouding aan neemt (d.m.v. een voedingskussen, en haar bovenbeentjes richting haar buikje doen).

Verder gaan we met een grote bal oefenen, zodat ze eerst verticaal de buikligging doet, en dan steeds meer richting de horizontale houding gaan.
Bij de fysio ging dit niet goed (ze keek eerst even verbaasd, en zette het daarna op een krijsen).

Volgende week moeten we terugkomen, als er dan geen verandering/verbetering is wordt er een manueel therapeut erbij gehaald om de nek/rugwerveltjes te bekijken.

Heel verhaal zo, maar ik moest het even kwijt, het zit mij allemaal toch best dwars :{
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_102152183
Ach TT toch dat is zeker niet leuk en erg schrikken. Ik ga duimen voor verbetering.
TAP welkom met Eva
pi_102156723
welkom TAP!
pi_102159082
Seth O+ O+

Eva O+ Welkom Take_A_Picture!

Sneu zeg The_Tankgirl! Hopelijk willen de oefeningen een beetje lukken thuis, wel erg zielig dat ze er zoveel last van heeft!
:*

Hoe is het met Seth Vrouwtje_theelepel?

Jelle was helemaal kapot vandaag van alle gebeurtenissen. Is in de auto terug naar huis al in slaap gevallen, slapend uit de auto gehaald, slapend op m'n schouder Lotte naar bed gebracht, daarna half in coma gelukkig weer goed gedronken (in het ziekenhuis wilde hij niet zo goed) en daarna redelijk geslapen.
Toen moesten we weer terug naar de kno arts, oortjes inderdaad weer rood en nu een antibiotica kuur voor 4 weken en dan aan het eind van de 4 weken weer een nieuwe oproep.
Waren vanmorgen ook nog even bij de kinderarts langsgeweest maar het zat nu niet in z'n longen gelukkig. Gewoon zo doorgaan met de pufjes en hopen dat hij straks stabiel is om geholpen te kunnen worden.
Denk dat het weer een onrustig nachtje gaat worden, maar nu kan ik hem tenminste weer troosten/slapend krijgen met drinken
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 19 september 2011 @ 22:11:10 #117
147316 crew  DJMO
#trut
pi_102159892
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 20:03 schreef The_Tankgirl het volgende:
TAP, Welkom!

Vandaag naar de fysio geweest, Larissa lag eerst heerlijk vrolijk op een matje, in alleen haar luier.
Alles doorgenomen qua bevalling en problemen met buikliggen.

Larissa was zo aan het lachen (terwijl ze het normaal helemaal niet leuk vindt om op haar rug te liggen), dat ik biiijna verwachte dat ze ook geen problemen zou hebben met het buikliggen....

Ze heeft de hele boel bij elkaar gekrijst.
Best zielig eigenlijk, maar ze moeten (het waren 2 vrouwen) nou eenmaal bekijken wat het probleem is.
Het lijkt net alsof Larissa niet weet wat ze moet doen zodra ze op haar buik ligt, terwijl ze het rechtop (tegen mij aan) wel prima kan.
Zo zijn er een aantal dingen die erg tegenstrijdig zijn met haar klachten, ze doet bijvoorbeeld wel prima de beentjes in de lucht, maar doet geen pogingen om te draaien.

Ik moet een paar oefeningen doen waarin Larissa de foetushouding aan neemt (d.m.v. een voedingskussen, en haar bovenbeentjes richting haar buikje doen).

Verder gaan we met een grote bal oefenen, zodat ze eerst verticaal de buikligging doet, en dan steeds meer richting de horizontale houding gaan.
Bij de fysio ging dit niet goed (ze keek eerst even verbaasd, en zette het daarna op een krijsen).

Volgende week moeten we terugkomen, als er dan geen verandering/verbetering is wordt er een manueel therapeut erbij gehaald om de nek/rugwerveltjes te bekijken.

Heel verhaal zo, maar ik moest het even kwijt, het zit mij allemaal toch best dwars :{
ik heb een kinder skippybal liggen van de wibra, die leent zich daar perfect voor. Ik had die oefening ook voor Geert, maar dan om hem naar links en rechts te laten kijken. (de bal opzij draaien dus).

Mrien :* voor je jochie.

TAP Welkom met Eva O+

Sara, je mama wil je nog even klein houden, niet ál te snel gaan hoor :*

en toen was ik het weer kwijt :')

Geert was de hele dag al stinkpoepies aan 't laten, en zonet had ik 'm nét verschoond, ik heb 'm op schoot en hoor pruttelen. Hup weer op tafel en bingo. Ik greep recht in een spuitluier :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 19 september 2011 @ 22:16:58 #118
147316 crew  DJMO
#trut
pi_102160246
overigens zitten er volgens mij weer tandjes aan te komen. Berg kwijl, kauwen, bijten op de tepel, piepen tot en met -O- ik heb een idioot rijmpje gemaakt waar hij ontzettend om moet lachen:

Chamodent, chamodent
voor m'n kleine vent
weg met de pijn
tandjes zijn niet fijn

En dan krijgt hij dus een chamodent tabletje, en terwijl hij ligt te lachen kan ik die precies in z'n wangzak laten vallen om uiteen te laten vallen in z'n mondje. 't slaat nergens op, 't werkt wel _O-
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 19 september 2011 @ 22:19:32 #119
147316 crew  DJMO
#trut
pi_102160399
en drie op een rij post:

tip voor mama's/papa's om baby's lachend op de foto te krijgen: hou de camera onder je kin of naast je oor en druk gewoon een stuk of zes keer op die knop terwijl je gekke bekken trekt naar je beeb. succes gegarandeerd :D

pi_102160545
Fannetje Wat een heerlijke foto's van je B-day Girl! Gefeliciteerd nog!

Troeta Hoe gaat het u met de kusjes van Mex? :D

MP Wat knap dat Saartje zo lekker de wereld aan het ontdekken is!

F_R Wat een knap dametje heb je daar zeg!

Vanyel Vakantie lijkt me heeeerlijk! Wel heel dapper van jullie om zonder Dottir te gaan.

Danic Succes vannacht zonder je meisje!

Takkembah Wow Speedy Seth, hoe cool 8-)

Cyntiaa Die plasaanvallen ken ik, al doet Floris die alleen bij mij! Minder grappig :+. En wat fijn dat de bank de hypotheekaanvraag heeft goedgekeurd.

TAP *O* Gefeliciteerd met jullie meisje!

Ik ben ondertussen ook weer een beetje bijgekomen van het weekendje bij mijn schoonouders en het etentje bij het Pop-up restaurant. Vandaag lekker met die kleine man een bedhangdag gehouden.

De locatie voor het eten was trouwens Ecofields in Wekerom. Dit bedrijf houdt zich bezig met duurzame kalverhouderij en tevens ecologische wijnen. Puur E verzorgde het diner met streekproducten uit de buurt van Ede. In de ruimte stond een lange tafel waar je dus met zijn allen aan zat. Bijna iedereen kwam daar ook uit de regio behalve Lief en ik, kennelijk heel bijzonder dat wij uit Hellevoetsluis komen haha. Lief komt daar zelf ook uit de regio maar goed.

Je kon zelf ook helpen met het bereiden van de gerechten en het uitserveren. Het diner bestond uit 6 gangen en het thema was fruit en werd begeleid met bijpassende wijnen uit de regio. We begonnen met een amuse van courgette en puree van shitakes, daarna volgde kalfswang met ei en een chutney van vlierbessen. We vervolgde met een soep van broccoli en bloemkool, pittige kaas en pruim. Het hoofdgerecht was zachtgegaard kalfsnek met ??? (vergeten :D ). Daarna een drietal geitenkaasjes met gepocheerde peer, rucola en een gelei van bessen. En het toetje was een "losse" kwarktaart, dit bestond uit een hangop van karnemelk, gelei van het uitgelekte vocht van de karnemelk, crème honing, rode bessen gelei en ongebakken mueslikoekjes. Heel apart, maar met alle componenten toch echt een kwarktaart.
Al met al een leuk concept en binnenkort krijgen we ook de recepten en foto's van de avond opgestuurd. Voor meer info over dit verrassende culinaire avondje uit kan je ook kijken op de site van puur e

Floris heeft een heerlijk avondje gehad bij Opa en oma, al vond ik het wel heel raar om zonder ons kleine mannetje weg te zijn.
pi_102164156
TAP welkom met Eva O+

Seth wat ben jij een mooierd O+

Ennuh, ja leuk te horen dat ze uitzonderlijk snel is, maar ik vind het helemaal niet leuk... Ik wil een kleine baby niet een grote baby, ze is pas net 6 maandjes.. Maar ze is wel vet stoer!
Nu zijn we hier als vrouwen in huis ook stoer, we moeten wel want de papa is t/m vrijdag naar Wenen.
pi_102166128
Eva wat een mooierd ben jij! Welkom!

Liene, met je mooie blauwe ogen! En je hoofd al zo lang omhoog houden, knap hoor.

Mrien, klote dat de operatie niet is doorgegaan. Succes ermee!

Puck is weer terug van vakantie, ik zag mooie foto's voorbij komen!

Vanyel, wij zijn toen J. 3.5 maand was naar Amerika geweest, ik vond het toen makkelijker als nu met bijna 12 maanden omdat ze nu wat eenkennig begint te worden.
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_102168488
Eva ligt momenteel al een paar uur op m'n borstkas, ze was na de voeding van 11 u hysterisch. Het arme kind heeft krampjes, zeer waarschijnlijk omdat ze nog vruchtwater in haar maag heeft zitten en dat moeilijk verteerd. Daar heeft ze mijn voeding voor nodig, maarja dat moet nog beter op gang komen. En spugen doet ze eigenlijk niet. Echt zo zielig om haar zoveel last te zien hebben!
Maargoed, in de wieg kan ik haar niet leggen want dan kalmeert ze niet, dus dan maar bij mama.
Wiens rug t niet zo fijn vindt, maargoed. Ik wil manlief graag laten slapen tot de volgende voeding, het zijn ook heftige en vermoeiende dagen voor hem en hij rent overdag ook nog rond voor dingen thuis en op werk. Dus ik bijt even door en na de voeding kan ik ook weer anders liggen. Ik gok dat Eva lekker bij mama blijft liggen :)
Die wieg proberen we morgen wel weer als we wat meer energie hebben ;)
Tralalalaaa
  dinsdag 20 september 2011 @ 06:16:48 #124
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_102168691
Welkom TAP!
Slapen wanneer je slapen kan is het eerste week devies. Succes met misselijkheid/krampen
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_102168807
Liedjes, klinkt leuk zeg! Gaaf ook dat ze de ingrediënten van de locatie hebben gebruikt.
Wij wonen trouwens vlak bij elkaar. (Spijkenisse)

Mrien, arme Jelle. Het is al niks om naar het ziekenhuis te moeten, mag je niet meer drinken. En dan gaat het nog niet door ook. Hoe is het vannacht gegaan?

TAP, welkom! Ik moeten even wennen dat het hier soms over Eva gaat, zonder dat het tegen mij bedoeld is haha.

En al die foto's O+ Ligt het aan mij of lijkt Seth op die tweede foto op Jelle van Mrien?
pi_102168835
Pffff, tis wel kaal in huis hoor zo zonder Eva.
Zal blij zijn als ze er vanavond weer is als ik thuis kom.
  dinsdag 20 september 2011 @ 07:34:46 #127
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_102169005
Hoe gaat het eigenlijk met Beregd en H asse?
A grand adventure has begun.
pi_102169117
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 02:50 schreef Take_A_Picture het volgende:
Eva ligt momenteel al een paar uur op m'n borstkas, ze was na de voeding van 11 u hysterisch. Het arme kind heeft krampjes, zeer waarschijnlijk omdat ze nog vruchtwater in haar maag heeft zitten en dat moeilijk verteerd. Daar heeft ze mijn voeding voor nodig, maarja dat moet nog beter op gang komen. En spugen doet ze eigenlijk niet. Echt zo zielig om haar zoveel last te zien hebben!
Maargoed, in de wieg kan ik haar niet leggen want dan kalmeert ze niet, dus dan maar bij mama.
Wiens rug t niet zo fijn vindt, maargoed. Ik wil manlief graag laten slapen tot de volgende voeding, het zijn ook heftige en vermoeiende dagen voor hem en hij rent overdag ook nog rond voor dingen thuis en op werk. Dus ik bijt even door en na de voeding kan ik ook weer anders liggen. Ik gok dat Eva lekker bij mama blijft liggen :)
Die wieg proberen we morgen wel weer als we wat meer energie hebben ;)
Herkenbaar,zo gingen de eerste nachten met ee jongens hier ook.
Wij legden t aankleedkussen op een geg.moment tussen ons in en dan onze hand op hun buikje en dqn werden ze vaak ook rustig.

Succee ermee.

En die mannen hebben t idd vaak druk met boodschappen,regelzaken etc. Die van mij liep de eerste dgn alles naar in opdracht van o.a. de kraam te doen.;-)
  dinsdag 20 september 2011 @ 07:53:03 #129
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_102169140
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 07:34 schreef Keshet het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met Beregd en H asse?
Goed hoor, dankje!

Het bewijs:

(Ik kom hier echter niet zo vaak meer, overdag werken, en 's avonds weten we ook wel wat gedaan nu :D ze heeft reflux en zo, dus slapen doet ze niet aan mee in de avonden)
pi_102169155
O+ O+ O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 20 september 2011 @ 08:17:37 #131
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_102169385
Oh my, wat een lieve foto!
Succes met de reflux! :*
A grand adventure has begun.
  dinsdag 20 september 2011 @ 08:24:31 #133
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_102169480
Dat zijn de mooooooie plaatjes <3
Alexa en Seth zijn lief
pi_102169601
Wauw Beregd wat een mooie foto O+ En succes met de reflux.
pi_102169901
succes met de reflux beregd. wat veel kindjes met reflux eigk deze ronde! :o
onwijs schattig die foto <3

en Eva oooooh mooi popje O+ good job TAP :)

haha MP ik herken wel wat je zegt, ik zou bij mijn eerste echt apentrots zijn geweest. Nu ben ik natuurlijk ook wel haske trots, maar tegelijk word ik er een beetje weemoedig van, blijf nou nog even klein -O-
Inmiddels zet ze heel voorzichtig stapjes langs de tafel en in de box.
:)
  dinsdag 20 september 2011 @ 08:51:18 #136
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_102169943
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 september 2011 07:53 schreef Beregd het volgende:

[..]

Goed hoor, dankje!

Het bewijs:
[ afbeelding ]

(Ik kom hier echter niet zo vaak meer, overdag werken, en 's avonds weten we ook wel wat gedaan nu :D ze heeft reflux en zo, dus slapen doet ze niet aan mee in de avonden)
Ow wat een heerlijkheid! O+ O+
pi_102170027
waauww Beregd; ook al zo'n moooi kindje, Hasse O+ O+ O+

En TAP welkom met mooie Eva O+ O+ O+

MP; wat een klein krachtpatsertje heb je gemaakt zeg! :Y

We hadden hier, na 2 mindere nachten, een heeeeel goede nacht, zou het toch het inbakeren zijn?

21, 1, 5:30, 8:30 uur... :Y
pi_102170463
Ow wat heerlijk BJ een beetje rust :)

Mignonne, nu al stapjes :X Ik hoop niet dat Saartje zo snel gaat, maar ik zie het er al wel snel van komen. Ergens is het ook wel fijn omdat ze nu een stuk minder gefrustreerd is. Maar het is wel heel snel.
En BJ het is met recht een klein krachtpatsertje, want de lengte gaat ze niet in. Komt wel natuurlijk, maar het ziet er gewoon zo maf uit nog geen 70 cm en ze kruipt rond alsof ze nooit anders heeft gedaan. (even voor het beeld, Jaël was zo een 10 cm langer toen ze begon met kruipen ;))

ik had trouwens een prutnacht.. Zul je altijd zien, er word altijd doorgeslapen en net nu papa er niet is besluit mevrouw half 3 wakker te worden en nergens anders mer te willen slapen als bij mama...
  dinsdag 20 september 2011 @ 09:15:42 #139
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102170494
Beregd wat een smeltfoto O+
En wat een klein prutsje nog zeg O+
Rayen 2½ jaar!
  dinsdag 20 september 2011 @ 09:23:36 #140
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_102170692
22.30
01.20
03.15
05.30

En nu natuurlijk heerlijk liggen te knorren.... :')

Beregd, wat een schattige foto, wat een mooi meisje met mooie kleertjes en ik vind haar naam ook echt O+
pi_102170867
Mooi plaatje, Beregd! O+

Ik weet niet of Cas zijn klachten door Reflux komen maar de Nutriton blijkt te werken, wel heeft meneer dunnere luiers dan normaal. Dat nemen we graag voor lief :Y

Hier was het 20:00 / 02:00 / 05:00 :)
pi_102170888
Wat een heerlijke foto Beregd!!

Hoe is de rest van de nacht gegaan TAP?

En je jongste ook al aan de voorzichtige stapjes. Het zijn snelle kinderen hier ;)

Nacht ging best redelijk, 3x eruit geweest. Hij valt aan alsof die een dag niet gehad heeft ;) wel ontzettend verkouden, maar moet zeggen dat de neusspray die ik gehaald heb wel goed lijkt te helpen.
  dinsdag 20 september 2011 @ 09:47:24 #143
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_102171343
Hier 23.50 - 7.30 - 8.30. Had rond 20.00 voor het laatst gevoed, we moesten hem echt wakker maken rond middernacht. We hebben echt een slaapkoppie.
pi_102172123
Hallo dames!

Te lang geleden alweer dat ik op FOK! ben geweest! Kom even een kleine update over mijn ventje doen. Julian is inmiddels alweer 10 maanden over 2 dagen, en is een heerlijk vrolijk ventje met een sterk eigen willetje. Tijgert er lekker op los en vind zitten ook erg leuk! En hij zegt al mama! O+
Hij heeft een redressiehelmpje sinds z'n 6e maand, wegens een afvlakking van zijn achterhoofdje, maar dit is al een stuk verbeterd, en waarschijnlijk mogen we daar volgende maand mee stoppen. Hier een paar foto's van m'n heerlijke bink.

*edit* uploaden al gelukt!

[ Bericht 13% gewijzigd door Shirley op 20-09-2011 10:27:53 ]
Back in business.
pi_102172721
Wat een mooi ventje Shirley! Ik vroeg me pas al af hoe het met jou en Julian ging! Fijn dat de helm zo goed resultaat heeft!
pi_102176824
Beregd wat een mooie foto en succes met de reflux
Shirley wat een knap mannetje heb je

Ik heb een babyborn pop gekocht voor mijn nichtje die wordt 2 en even daarna krijgt ze een zusje. Heeft ze d'r eigen baby om te verzorgen. Maar die pop is dus gewoon even groot als dat ean was en is zelfs voller dan ean best bizar dat ze zo klein geweest is.
pi_102176830
Hihi die kleine man ligt nu naast me heerlijk te oefenen met brabbelen :D . Wat een heerlijk geluid O+ * LiedjeBackstage in softe mama modus.
pi_102177252
Zojuist met Joris bij mijn werk langs geweest. Heel bijzonder om te zien dat juist het ernstig meervoudig gehandicapte meisje helemaal super op hem reageerde. Aaien, knuffelen schateren van het lachen en ze ging zelfs kusjes geven, dat doet ze anders nooit. O+
pi_102177664
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 08:49 schreef mignonne het volgende:
Inmiddels zet ze heel voorzichtig stapjes langs de tafel en in de box.
:o
pi_102177713
P_iglet dat doet je dan goed he
mignonne wat gaat ze snel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')