succesquote:Op maandag 19 september 2011 08:04 schreef mrien het volgende:
Arme Sarah en papa van Sarah!
Nou, we zijn onderweg. Internet in ziekenhuis is niet echt super daar, zal proberen op twitter/fb een update te plaatsen
quote:
Daarom zijn we net nog bij de kinderarts geweest en gaan we vanmiddag nog naar de kno arts om te kijken + actieplan. Waarschijnlijk weer antibiotica en dan ook rondom nieuwe opname datum (vermoedelijk pas over 4 weken)quote:Op maandag 19 september 2011 10:56 schreef Juud79 het volgende:
Mrien, wat rot zeg, dat het niet doorgaat. Ik vraag me dan meteen af hoe je hem in de conditie krijgt dat het wel mag? Aangezien ie bijna altijd benauwd is en snotterig....
ik heb een kinder skippybal liggen van de wibra, die leent zich daar perfect voor. Ik had die oefening ook voor Geert, maar dan om hem naar links en rechts te laten kijken. (de bal opzij draaien dus).quote:Op maandag 19 september 2011 20:03 schreef The_Tankgirl het volgende:
TAP, Welkom!
Vandaag naar de fysio geweest, Larissa lag eerst heerlijk vrolijk op een matje, in alleen haar luier.
Alles doorgenomen qua bevalling en problemen met buikliggen.
Larissa was zo aan het lachen (terwijl ze het normaal helemaal niet leuk vindt om op haar rug te liggen), dat ik biiijna verwachte dat ze ook geen problemen zou hebben met het buikliggen....
Ze heeft de hele boel bij elkaar gekrijst.
Best zielig eigenlijk, maar ze moeten (het waren 2 vrouwen) nou eenmaal bekijken wat het probleem is.
Het lijkt net alsof Larissa niet weet wat ze moet doen zodra ze op haar buik ligt, terwijl ze het rechtop (tegen mij aan) wel prima kan.
Zo zijn er een aantal dingen die erg tegenstrijdig zijn met haar klachten, ze doet bijvoorbeeld wel prima de beentjes in de lucht, maar doet geen pogingen om te draaien.
Ik moet een paar oefeningen doen waarin Larissa de foetushouding aan neemt (d.m.v. een voedingskussen, en haar bovenbeentjes richting haar buikje doen).
Verder gaan we met een grote bal oefenen, zodat ze eerst verticaal de buikligging doet, en dan steeds meer richting de horizontale houding gaan.
Bij de fysio ging dit niet goed (ze keek eerst even verbaasd, en zette het daarna op een krijsen).
Volgende week moeten we terugkomen, als er dan geen verandering/verbetering is wordt er een manueel therapeut erbij gehaald om de nek/rugwerveltjes te bekijken.
Heel verhaal zo, maar ik moest het even kwijt, het zit mij allemaal toch best dwars
Herkenbaar,zo gingen de eerste nachten met ee jongens hier ook.quote:Op dinsdag 20 september 2011 02:50 schreef Take_A_Picture het volgende:
Eva ligt momenteel al een paar uur op m'n borstkas, ze was na de voeding van 11 u hysterisch. Het arme kind heeft krampjes, zeer waarschijnlijk omdat ze nog vruchtwater in haar maag heeft zitten en dat moeilijk verteerd. Daar heeft ze mijn voeding voor nodig, maarja dat moet nog beter op gang komen. En spugen doet ze eigenlijk niet. Echt zo zielig om haar zoveel last te zien hebben!
Maargoed, in de wieg kan ik haar niet leggen want dan kalmeert ze niet, dus dan maar bij mama.
Wiens rug t niet zo fijn vindt, maargoed. Ik wil manlief graag laten slapen tot de volgende voeding, het zijn ook heftige en vermoeiende dagen voor hem en hij rent overdag ook nog rond voor dingen thuis en op werk. Dus ik bijt even door en na de voeding kan ik ook weer anders liggen. Ik gok dat Eva lekker bij mama blijft liggen
Die wieg proberen we morgen wel weer als we wat meer energie hebben
Goed hoor, dankje!quote:Op dinsdag 20 september 2011 07:34 schreef Keshet het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met Beregd en H asse?
Ow wat een heerlijkheid!quote:Op dinsdag 20 september 2011 07:53 schreef Beregd het volgende:
[..]
Goed hoor, dankje!
Het bewijs:
[ afbeelding ]
(Ik kom hier echter niet zo vaak meer, overdag werken, en 's avonds weten we ook wel wat gedaan nuze heeft reflux en zo, dus slapen doet ze niet aan mee in de avonden)
quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:49 schreef mignonne het volgende:
Inmiddels zet ze heel voorzichtig stapjes langs de tafel en in de box.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |