abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102075457
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 23:17 schreef Troeta het volgende:
:6

Hij weegt nu 11 kilo nog wat, gaat de laatste tijd gelukkig niet meer zo hard hoor, maar hij was al met 4 maanden 8 kilo, dus ik vind dat ik genoeg gesjouwd hebt :D

Wat apart he kaatje, dat de ene zo knuffelig is en de andere niet. Ik hoor vaak dat jongetjes veel knuffeliger zijn, maar of dat nou waar is?
Tegen de 11 kilo is Dottir denk ik anderhalf oid, dan staat ze wel los neem ik aan.

Geen idee of jongens meer knuffelen maar ons meisje lust er wel pap van. Is ook nog een stuk jonger natuurlijk..
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_102076464
Mignonne wat grappig wat jij beschrijft! Het is net of je het ver mijn meiden hebt :)

Dottir zwaait das echt knap :D

Mex die kusjes geeft <3

Sofie die niet wil knuffelen :( maar weet je KJ dat kan een fase gehad, onze J heeft dat ook gehad en nu denk ik wel eens, kind ga even jezelf vermaken en even op je eigen billen zitten, dus het komt wel goed met Sofietje en knuffelen hoor ik weet het zeker :)

Saartje hier is denk ik vandaag zo geschrokken van het feit dat ze opeens vooruit kan kruipen dat ze van alle indrukken vanavond niet ging slapen. Ik was werken en manlief belde al dat hij het niet meer wist.. Toen ik thuis kwam sliep ze :) maar dat was wel tegen elven pas, hopelijk slaapt ze uit.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_102076671
Ze is gewoon te druk met de wereld ontdekken! Wel fijn dat ze je dan wel opzoekt als ze ziek is O+

Ik weeg hem vaak op de WII, zit zo'n speciale baby-weegfunctie op, erg handig! En hij klopte met de weegschaal van het cb.
Ik geef hem nu nummer 3 van Nestle groeie start, die vind ie wel lekker, Friso en Kruidvat 2 en 3 niet meer.
En na het avondeten een tuitbekertje volle melk gewoon, die schenk ik al met koken in en dan is die niet meer zo koud als hij klaar is met eten.
Hij drinkt dan s'ochtends en s'middags nog een fles van 150cc en s'avonds een pyamapapje.

Mijn buurvrouw geeft lang houdbare melk aan haar zoontje, ze zegt dat dat beter is, maar dat ga ik nog even uitzoeken. Ik wil vanaf 1 jaar wel gewone melk geven, scheelt een hoop gedoe en geld, maar als hij er buikpijn van krijgt blijf ik wel even op Nestle 3.

MamaPurk ik kan je filmpje niet zien op deze verrotte laptop, ik ga hem morgen bekijken, ben echt benieuwd!!
pi_102077378
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 23:43 schreef MamaPurk het volgende:
Mignonne wat grappig wat jij beschrijft! Het is net of je het ver mijn meiden hebt :)

Dottir zwaait das echt knap :D

Mex die kusjes geeft <3

Sofie die niet wil knuffelen :( maar weet je KJ dat kan een fase gehad, onze J heeft dat ook gehad en nu denk ik wel eens, kind ga even jezelf vermaken en even op je eigen billen zitten, dus het komt wel goed met Sofietje en knuffelen hoor ik weet het zeker :)

Saartje hier is denk ik vandaag zo geschrokken van het feit dat ze opeens vooruit kan kruipen dat ze van alle indrukken vanavond niet ging slapen. Ik was werken en manlief belde al dat hij het niet meer wist.. Toen ik thuis kwam sliep ze :) maar dat was wel tegen elven pas, hopelijk slaapt ze uit.
Die fase heeft Floris nu. Ook wel heel lief en gezellig hoor O+ Maar alleen maar mama is goed, althans als k in de buurt ben. Best wel vermoeiend af en toe, zo'n dreumes de hele tijd aan je broek hangend :D

En wat is Mex een flinkerd zeg! K had Floris gisteren gewogen en dat was 10,5, met luier aan :D
Maar denk dat Mex ook wel langer is dan Floris :D
pi_102078594
Hoe lang is Floris? Mex was 16 augustus 75,5 cm en hij is geloof ik wel weer langer geworden, morgen even proberen te meten.
Wat voor schoentjes heb jij voor Floris? Ik wil van die leren slofjes voor hem, maar hij past niks, voeten te breed ofzo.
pi_102078762
Floris was in juni 72 cm ofzo :) Hij zal nu wel wat langer zijn, maar dinsdag weer cb.
Zn h&m pyama jumpsuit maat 74 wordt nu te kort iig :') (heeft m al sinds januari aan :'))

Floris heeft Gattino schoenen, die kon je mooi openvouwen. En Chinese Ebay slofjes :)
pi_102079346
haha, ik ben ook een btje uitgekeken op de maat 74kleertjes, stiekem hoop ik dat ie een maatje groeit:D

Bedankt, ik ga van de week even kijken voor schoentjes!
pi_102089139
Sofietje zit qua bovenkleding in 74 en 80. Broeken nog wel 74. Ze heeft 74 aangehad vanaf ongeveer april. Ze was in juni 74 cm.
Ik had gehoord dat de melk 3 zoeter gemaakt wordt zodat kinderen moeilijker overstappen op gewone melk.
Ik denk dat we deze melk nog even houden tot we weer naar het cb moeten, en dan even overleggen. Liefst stap ik dan over op gewone melk. Sofie drinkt nu 1x180 en 2 keer 150. Maar ik wil als ontbijt over op brood. Ze vind brood zo ontzettend lekker.

Ik vind het wel jammer dat ze niet knuffelt, maar ze is idd te druk met ontdekken. Komt wel weer.
*poef* nu is het weg
pi_102090736
Een zwaaiende dottir *O*
Mignonne wellicht is je jongste ook sneller omdat ze je oudste na wil doen

Ik wil ook Danielle even heel veel sterkte wensen ik las een heel naar bericht van je. Zulke beslissingen zijn altijd heel erg moeilijk en gevoel en verstand druisen dan tegen elkaar in.

Ean brabbelt er vrolijk op los en wil alles volgen. Net probeerde ze wat de draaien in de box maar dat lukt helemaal nog niet. Nou dat was goed te horen er zit wat frustratie bij d'r

En nu zonder te huilen
pi_102092186
Ean, wat wordt je groot :o en ze lijkt op je f_r :Y

Puck draagt shirts maat 74 en broeken 68 en 74.
Ik ben heel benieuwd hoe lang hij is a.s. donderdag. Ook verwacht ik hem naar de 9kg te gaan ongeveer.

Puck is zo makkelijk tegenwoordig. Hij lacht veel en wiebelt zich gek op zijn knietjes. Ook kan hij al goed los zitten. Niet genoeg om te gaan fietsen. Hij dondert nog wel eens om maar hij kan zijn evenwicht best aardig corrigeren al.
Hij kletst de hele dag door van tet tet tet in een heel schattig stemmetje.
Hij slaapt nu dus gewoon in 1x cold turkey alle slaapjes in zijn slaapzak. Sindsdien wordt hij wel om 04.00uur wakker. Soms slaapt hij verder en soms heb ik dan een plakbaby die bovenop mij wel zo weer verder tukt. Om dan af en toe nog eens omhoog te komen en dan keihard zijn koppie weer te laten vallen omdat hij eigenlijk slaapt. Ik heb al een paar keer een tand door mijn lip gehad van de knal van zijn hoofdje 's nachts :X
Hij kan nu ook, mits hij hem terug kan vinden, zijn speen zelf weer in doen _O_
We zijn veel op pad geweest in de vakantie en dan moest hij het doen met tukjes in de auto en dat was helemaal geen probleem. Hij is zo veranderd daarin.
Morgen moet ik voor het eerst weer een paar uurtjes werken en gaat hij dus voor het eerst een lange dag naar het kdv. De eerste lange dag daar pas met 7,5maand is geen klagen voor mijn guppie denk ik zo ;)
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_102092498
Vakantie geboekt. 8 dagen zon zonder Dottir :o
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_102092877
Dapper Vanyel! _O_
Ik zou het niet kunnen denk ik.
pi_102093055
Ik moet het ook nog maar zien hoor.
pi_102093105
Dat doe je goed Puck. Nu nog eventjes tot een uur of 06:00 doorslapen dat is net iets prettiger voor je ouders. Moet je naar je "oude" werk DML? zo ja dan veel succes

En ik vind behalve haar ogen dat ze helemaal niet dat op mij lijkt.
pi_102093123
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2011 13:15 schreef Vanyel het volgende:
Vakantie geboekt. 8 dagen zon zonder Dottir :o
Wanneer vertrekken jullie?
pi_102093132
Wanneer gaan jullie?

wat fijn dat Puck het zo goed doet nu dml. :*
*poef* nu is het weg
pi_102093812
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 13:26 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Wanneer vertrekken jullie?
Eind van t jaar pas. Als ze 10 maanden is.
  zondag 18 september 2011 @ 13:42:38 #68
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_102093828
Lijkt me moeilijk Vanyel. Wij gaan 30 september een nachtje naar Terschelling en het ventje logeert dan bij opa en oma. Lijkt me heel leuk maar ook eng. Je rijdt niet even terug. ik hou nog een slag om de arm. Zeker als hiji tegen die tijd nog niet goed uit het flesje drinkt of uit zijn hum is (wat bijna nooit zo is, maar toch).
pi_102094121
Ean O+

Puck lekker wiebelen, DML voor je het weet kruipt ie :) Ging bij Saar gister ook van de een op de andere dag, eerst weken wiebelen en in ene heeft ze het dus door!
En succes morgen met werken, hopelijk valt het mee.

Vanyel wat dapper op vakantie zonder Dottir! Ik zou het niet kunnen!

Saar heeft net gewoon 2 uur in haar bedje geslapen, uitzonderlijk lang, meer als 3 kwartier tot een uur slaapt ze meestal niet. En nu kruipt ze weer vrolijk de kamer door zonder dat ze last heeft van haar zus, want die ligt nu op tuk :)
pi_102096459
KJ, jij hebt ook het fisher price zeepaard toch? Wat staat er bij jou op het labeltje over wassen? Dat is er hier afgesleten maar de buitenkant heeft vlekken opgelopen in de vakantie }:|
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_102098412
Eva heeft 3 weken geleden een nachtje bij mijn schoonouders geslapen omdat vriendlief een verrassingsnachtje weg had geboekt.
Had ik ook behoorlijk stress van, maar het is me redelijk meegevallen (behalve dan de tranen tijdens het superdeluxe 6-gangen diner, lang leve het drinken van wijn na een jaar droogstaan :@ )
en Eva heeft het super gedaan.
Nu gaat ze waarschijnlijk van morgen op overmorgen ook weer logeren.
Vriend en ik moeten beiden beide dagen werken. Hij moet om 06.00 de deur uit, ik om 07.45. Dan moet oma 2x door de ochtendspits naar ons rijden.
Waarschijnlijk komt ze haar morgenochtend halen, ga ik uit mijn werk daarheen om met zijn allen te eten, 's avonds naar huis en dinsdagmiddag pikt mijn vriend haar weer op.

het is dat ik maandagavond daar dan kan zijn, anders had ik het niet gedaan hoor.
pi_102101176
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 14:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
KJ, jij hebt ook het fisher price zeepaard toch? Wat staat er bij jou op het labeltje over wassen? Dat is er hier afgesleten maar de buitenkant heeft vlekken opgelopen in de vakantie }:|
Heb ik (wel 3, 2 thuis, 1 bij de opvang). Ik zal als ik thuis ben even kijken. Ik ben nu aan het werk. Heel fijn. Werken zonder stem. Sofie snapte er gisterenavond en vanmorgen niks van.
*poef* nu is het weg
  zondag 18 september 2011 @ 17:47:12 #73
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_102103892
Oeh Vanyel veel plezier!!! 8 dagen zonder kids zou ik ook wel raar vinden, al zou het misschien ook wel wat hebben.

Seth kruipt *O* (achteruit dan wel :'), maar hij cruist heel de kamer door)
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_102107311
Wat!! :o Nu al?? TurboharrySeth
  zondag 18 september 2011 @ 21:58:45 #75
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_102118430
Morgen met Larissa naar de fysio, ben benieuwd!
Takkembah, SuperSeth :o
Mijn meisje wil amper op haar buik liggen ;( (dat is o.a. waarom we morgen naar de fysio gaan)
En die van jou kruipt al??!! :o
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_102122030
Speedy Seth!!

Spannend The_tankgirl, hopelijk kan de fysio wat voor haar betekenen.

Nou..morgen is het zover..ik ben best wel een beetje nerveus (: hoop op een goede nacht, vanaf half 3 mag hij geen voeding meer hebben..
pi_102122284
succes morgen Mrien!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_102122775
Mrien heel veel succes morgen. Het wordt een zware dag voor jullie. Is jullie verteld dat hij erg 'boos' kan worden als hij net wakker is? Dat kan best heftig zijn (Mette was 3 kwartier echt onhandelbaar, die was helemaal buiten zinnen).

Maar succes, ook vannacht :*
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_102127232
Seth in zijn achteruit! Geweldig en snel!

Mrien en Jelle heel veel sterkte morgen!

Sarah slaapt nu net anderhalf uur. Ik was werken. Ik weet niet wat dat is oor maar gister was ik ook werken en heeft ze haar papa ook de hele avond bezig gehouden. En duidelijk moe hoor. Op de arm legt ze meteen haar hoofd neer en voel je haar in slaap zakken, zodra haar rug vervolgens het matras raakt is ze klaar wakker. Beetje sneu voor papa want die is al gestresst omdat hij morgen voor vijf dagen naar Wenen moet en eigenlijk helemaal niet zonder zijn meiden kan.. Ik dacht al misschien heeft ze zijn onrust aangevoeld ofzo, ze waren allebei een beetje sneu in ieder geval toen ik thuis kwam.
pi_102129830
Arme Sarah en papa van Sarah!

Nou, we zijn onderweg. Internet in ziekenhuis is niet echt super daar, zal proberen op twitter/fb een update te plaatsen
  maandag 19 september 2011 @ 08:09:13 #81
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_102129873
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2011 08:04 schreef mrien het volgende:
Arme Sarah en papa van Sarah!

Nou, we zijn onderweg. Internet in ziekenhuis is niet echt super daar, zal proberen op twitter/fb een update te plaatsen
succes :*
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_102129944
Mrien en Jelle succes!
pi_102130206
Mrien en Jelle heel veel succes vandaag! :*
:)
pi_102130225
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 08:16 schreef MamaPurk het volgende:
Mrien en Jelle succes!
  maandag 19 september 2011 @ 09:04:38 #85
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102130486
mrien en Jelle, succes! Komt helemaal goed :Y
pi_102130617
oo Jelle en Mrien; ik zal voor jullie duimen vandaag hoor!! succes!!!

hier alles onder controle; begin te wennen aan het slaaptekort geloof ik en er komt iets meer regelmaat in. Vrijdag hadden we een prachtige nacht; afgelopen nacht was ook best netjes eigenlijk. (21:30; 0:30, 3:30, 6, 8 uur, naja in elk geval redelijk stipt om de 3 uur haha).
En ze is zo sterk!! gewoon al best lang dr koppie ophouden als ze plat op dr buikje ligt.. :D zal zo eens een foto uppen.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_102130669
jaaaaa foto :D
pi_102130693
Mrien post net een bericht op fb dat de operatie niet doorgaat, ze vinden jelle te verkouden en benauwd, en dan werd het te gevaarlijk.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_102130727
Ow dat is balen :* voor Mrien en Jelle.
pi_102130742
he wat vervelend!!! balen Mrien! :*
pi_102130800
Vervelend Mrien & Jelle! Hopen dat Jelle zijn verkoudheid snel beter gaat.. -O-

Hier een goede nacht gehad! Meneer melde zich om 03:45... en ligt nu nog een beetje te slapen/koekeloeren in zijn bedje. Wel heeft hij (8> verrast met een plas-aanval _O- Dus mochten we in de weer met een washandje en een schone pyjama. :7
pi_102131007
spam ik ook ff een lach(stuip)je ;)

komt ie:

en Lientje dr oogjes worden al elke dag blauwer O+
pi_102131047
Ow BJ wat is ze mooi, die laatste foto echt zo een bedenkelijke blik. En ze houdt idd goed haar hoofd op zeg!

Ik moet straks om 12 uur met Sarah naar het CB, wat een rottijd zeg.. Denk dat ik die meiden voor die tijd al wat te eten geef anders komt het niet goed geloof ik.
Ow Sarah is vandaag de eerste dag zonder medicijnen voor de reflux, ik hoop zo dat het goed gaat :) (er passen vandaag ook nog allemaal relatief onbekenden op...)
pi_102131357
Liene O+
pi_102131778
ahhh..Lientje :)

Evan was superlief dit weekend...beetje slapen, beetje spelen...ja, zoals het eigenlijk zou moeten zijn. Hij wilde zelfs langer dan 10 minuten in de box. Grappig dat ie telkens z'n ijsbeerknuffel uit de hoek pakt die 2 keer zo groot is als hij en ook dat ie met z'n voeten (:P) de nijntjes figuurtjes in het mobiel boven z'n hoofd pakt. Dan kan de mobiel weliswaar niet doordraaien, maar ach...
  maandag 19 september 2011 @ 10:49:50 #96
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_102132650
Lientje! Ik zag niet eens wie het postte, maar ik zag zo dat het een klein zusje van Evie was :D en het is net zo'n snelle, of niet?

Cyntia, plasaanval :D zo herkenbaar _O-
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  maandag 19 september 2011 @ 10:56:53 #97
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_102132846
Ow BJ, wat een popje is het, zo fijntjes, en zo klein nog....O+ jemig wat gaat dat dan snel.

Mrien, wat rot zeg, dat het niet doorgaat. Ik vraag me dan meteen af hoe je hem in de conditie krijgt dat het wel mag? Aangezien ie bijna altijd benauwd is en snotterig....
pi_102133747
Liene O+

We zijn weer thuis, best een flinke domper dat het niet doorging, maar als het niet veilig is dan is het niet veilig.

quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 10:56 schreef Juud79 het volgende:

Mrien, wat rot zeg, dat het niet doorgaat. Ik vraag me dan meteen af hoe je hem in de conditie krijgt dat het wel mag? Aangezien ie bijna altijd benauwd is en snotterig....
Daarom zijn we net nog bij de kinderarts geweest en gaan we vanmiddag nog naar de kno arts om te kijken + actieplan. Waarschijnlijk weer antibiotica en dan ook rondom nieuwe opname datum (vermoedelijk pas over 4 weken)
Nu ff slapen, Jelle is helemaal kapot en ik ook. Om half 2 alweer in zh zijn, dus nu snel plat.

Thx voor al het lieve meeleven :*
pi_102134963
Dat is flink balen Mrien maar logisch dat ze geen risico willen nemen. Snel opknappen hoor Jelle
Wow Seth wat ga je hard
TT hoe was de fysio gegaan?
KJ beterschap hopelijk heb je snel je stem weer terug
Hoe gaat het met Sarah zonder medicatie?
Liene O+

Ik heb ean duimend op de foto gezet

Nu nog een foto dat ze lacht maar die mislukt telkens terwijl ze heel veel lacht
pi_102135221
Lief dat duimen O+ Cas heeft nog geen interesse in zijn duim.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')