Dat is volgens mij de originelequote:
Nee, dank je. Ik reis liever niet naarquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mijn stad. Kom haten dan, a zemmel uit het freaking zuiden. FREAK.
[..]
Zo roll ik.
[..]
Ook een mooie stad, nummer twee op de lijst.
Met Jan is het best te doen en alles.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:53 schreef Etsu het volgende:
Behalve Utrecht Centraalwat een kutaidsstation is dat, met 1093294389328423 uitgangen en ingangen en vrijwel allemaal gesloten zijn 's nachts waardoor je helemaal moet gaan omlopen
![]()
Ohh oke.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:53 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Dat is volgens mij de originele
En Amsterdam wil jou niet eens hier.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee, dank je. Ik reis liever niet naarAmsterdam
Ik heb het gedaan, niks mis mee.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:54 schreef Ezell het volgende:
Vier dagen in de week naar Utrecht reizen.![]()
bwuhhh, heb ik ook altijd bij mijn werk, in groot winkelcentrum, in rotterdam, altijd bekenden en alles en altijd OSCAR roepen en allesquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mja Amsterdam is wel naar als ik daar ben met Jan, ik kom ALTIJD, ALTIJD ALTIJJJJJD BEKENDEN TEGEN GOVERDOMMMMEEEUUHH.
Okin, tot wederziens.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
ewa Etsu. Jawel. Ik ga nu douchen.
Ik val onderweg vaak bijna in slaap. Vooral op de terugweg.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb het gedaan, niks mis mee.
Alleen vandaaag was het wel kut omleidingen alles
Mja, dat is niet erg ofzo.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
bwuhhh, heb ik ook altijd bij mijn werk, in groot winkelcentrum, in rotterdam, altijd bekenden en alles en altijd OSCAR roepen en alles
nee denk het nietquote:
Jij wilt zo graag dat ik 'kom haten'quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Met Jan is het best te doen en alles.
[..]
Ohh oke.Ooit ga ik er naar luisteren.
[..]
En Amsterdam wil jou niet eens hier.JIJ.
Awww.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik val onderweg vaak bijna in slaap. Vooral op de terugweg.
Jammer. Wij komen wel een keer naar jou toe.quote:
Le wut?quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Jij wilt zo graag dat ik 'kom haten'
hehe we weten je naam nuquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
bwuhhh, heb ik ook altijd bij mijn werk, in groot winkelcentrum, in rotterdam, altijd bekenden en alles en altijd OSCAR roepen en alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |