Hahaquote:
quote:
ben?quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:42 schreef xCore het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik nu aan het werk?
Omdat je een arbeider bent.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:42 schreef xCore het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik nu aan het werk ben, terwijl ik ook nog in m'n bed had kunnen liggen?
Ik heb snel internet, maar door dat kutgebouw is het ontvangst slecht.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:46 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dan ben je nu aan het werk zodat je later sneller internet kan betalen.
Dan werk je voor een beter gebouw.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:51 schreef xCore het volgende:
[..]
Ik heb snel internet, maar door dat kutgebouw is het ontvangst slecht.
We zijn vorig jaar al verhuisdquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:51 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dan werk je voor een beter gebouw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Hoi ik ben tdronequote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
TimmaTim
Ik ging winkelen met Jan vandaag en hij heeft echt 21 dingen gekocht en ik alleen maar twee boeken niet eens kleren ofzo bohhh.
Klopt, dit keer dus niet. Ik had mn dag gewoon niet bohquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:38 schreef tdrone het volgende:
[..]
normaal kopen meisjes toch allessssss
leuk joh! vast heel gezellig allesquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zit in de bus fuckyeahhh.
ipod leegquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:28 schreef FedExpress het volgende:
[..]
leuk joh! vast heel gezellig alles
Altijd afwachten met nieuwkomers, maar tdrone is een welkome user. Hij is niet vervelend en zo en heeft bij mij nog geen negatieve en haat zaaiende reacties naar boven gebracht en dat zegt al heel wat.quote:
Het is geen computerprobleem nee.quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:27 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Altijd afwachten met nieuwkomers, maar tdrone is een welkome user. Hij is niet vervelend en zo en heeft bij mij nog geen negatieve en haat zaaiende reacties naar boven gebracht en dat zegt al heel wat.
Precies wat ik dachtquote:Op zaterdag 17 september 2011 19:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is geen computerprobleem nee.
OW goeie ga ik meteen doenquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:35 schreef ThaTim het volgende:
Vertaal I Am The Walrus en obladi oblada eens.
welke?quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:38 schreef ThaTim het volgende:
Leukste liedje van de bietjes is trouwens een cover.
Ik heb een boek met allemaal Beatles liederen vertaald en het is echt geniaalquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:51 schreef Heroinjunk het volgende:
Moet je nummers van Queen dan eens gaan vertalen ofzo.
Geen idee, vast wel. Is ook een grote band.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb een boek met allemaal Beatles liederen vertaald en het is echt geniaalWeet niet of zoiets van Queen bestaat.
Sigwaardig dit wel.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Essentiële pinguins zingen Hare Krishna.
whehequote:Op zaterdag 17 september 2011 20:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ingewandenpizza druipend uit een dooie hond.
Wie verstomt die komt.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wie schrijft die blijft.
Wat is dit nou weer.quote:
Ja, apart, heel apart. Vreemd. Merkwaardig.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Deze is best geniaaaaaaaal omgDat ik dit album altijd verafschuwde zeg...
WAT? Wat? WaT? wAt?m !!!!!!!!!!!!1quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, apart, heel apart. Vreemd. Merkwaardig.
Dat jij iets van The Beatles verafschuwde.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
WAT? Wat? WaT? wAt?m !!!!!!!!!!!!1
Raar he.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat jij iets van The Beatles verafschuwde.
omggquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Raar he.![]()
Maar ja, in de vierde klas van de havo luisterde ik ook nooit naar ze en toen lachte ik een klasgenoot altijd uit omdat hij ernaar luisterde. En zie mij nu dan.
KBquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Raar he.![]()
Maar ja, in de vierde klas van de havo luisterde ik ook nooit naar ze en toen lachte ik een klasgenoot altijd uit omdat hij ernaar luisterde. En zie mij nu dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
KBKENNIETLUISTEREN NU WANT BEN BEZIIIIG MET ANDEREEEE LIEDEREN TE LUISTEREN DEZE HEEFT LAATSTE PRIORIRITEITIT. STOMME LURKSTER BEN JE OOK EN ALS JE VANAVOND GAAT SLAPEN EN JE WORDT WAKKER MORGEN ZIJN AL JE BEATLES DINGEN KAPOT, KAPOT, KA-POT. HELEMAAL KAPOTTTTTTTTTTT BAMMM.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat heb jij gesnovenquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
KENNIETLUISTEREN NU WANT BEN BEZIIIIG MET ANDEREEEE LIEDEREN TE LUISTEREN DEZE HEEFT LAATSTE PRIORIRITEITIT. STOMME LURKSTER BEN JE OOK EN ALS JE VANAVOND GAAT SLAPEN EN JE WORDT WAKKER MORGEN ZIJN AL JE BEATLES DINGEN KAPOT, KAPOT, KA-POT. HELEMAAL KAPOTTTTTTTTTTT BAMMM.
We mogen niet langskomen bij jou. Dus zoeken we elkaar op.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:41 schreef Etsu het volgende:
dastan en kb die op MIJN verjaardag gaan meeten
het is MIJN verjaardag dus alle aandacht is voor MIJ niet voor iemand anders DUS GA MAAR ANDERE DATUM PLANNEN KKBEZEMS
het mag welll maar ik heb schoolquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
We mogen niet langskomen bij jou. Dus zoeken we elkaar op.
Dikke vinger voor je schoolquote:
jordy'squote:Op zaterdag 17 september 2011 22:42 schreef jordyqwerty het volgende:
verjaardagen belangrijk vinden
verjaardagen
omdat een of andere mongool een kalender bij elkaar heeft geschraapt zou dat die ene dag zijn
jarig zijn
leeftijd
mensen in het algemeen
wereld
leven
zuurstofafschaffen
ga je moeder pesten en ga de belangrijkste dag van het jaar niet verzieken ja?quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:42 schreef jordyqwerty het volgende:
verjaardagen belangrijk vinden
verjaardagen
omdat een of andere mongool een kalender bij elkaar heeft geschraapt zou dat die ene dag zijn
jarig zijn
leeftijd
mensen in het algemeen
wereld
leven
zuurstofafschaffen
gehersenspoeldquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
ga je moeder pesten en ga de belangrijkste dag van het jaar niet verzieken ja?
kb'squote:Op zaterdag 17 september 2011 22:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dikke vinger voor je school
Maar ik ga in de ochtend met Dastan meeten en 's middags komt Janneman naar Amsterdam... DUSSSS .
[..]
jordy's
whahahahahahhahahaahhahahahahahahhahahahaha ahahahahahhaha hohoohohohohquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waardeloos, liever TB's.
je vergeet hi van hi ha hoquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:46 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
whahahahahahhahahaahhahahahahahahhahahahaha ahahahahahhaha hohoohohohoh
downloadenquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:48 schreef koekjestrommel1 het volgende:
portal 1 is gratis t/m 20 september, en als rasechte NL-er natuurlijk even gedownload, echt vermakelijk
Lief.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
KENNIETLUISTEREN NU WANT BEN BEZIIIIG MET ANDEREEEE LIEDEREN TE LUISTEREN DEZE HEEFT LAATSTE PRIORIRITEITIT. STOMME LURKSTER BEN JE OOK EN ALS JE VANAVOND GAAT SLAPEN EN JE WORDT WAKKER MORGEN ZIJN AL JE BEATLES DINGEN KAPOT, KAPOT, KA-POT. HELEMAAL KAPOTTTTTTTTTTT BAMMM.
Isley Brothers versie is een stuk beter.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Deze is best geniaaaaaaaal omgDat ik dit album altijd verafschuwde zeg...
Mijn stad. Kom haten dan, a zemmel uit het freaking zuiden. FREAK.quote:
Zo roll ik.quote:
Ook een mooie stad, nummer twee op de lijst.quote:
Ok, ken ik niet.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:51 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Isley Brothers versie is een stuk beter.
Zo ken ik je weerquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ook een mooie stad, nummer twee op de lijst.
Dat is volgens mij de originelequote:
Nee, dank je. Ik reis liever niet naarquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mijn stad. Kom haten dan, a zemmel uit het freaking zuiden. FREAK.
[..]
Zo roll ik.
[..]
Met Jan is het best te doen en alles.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:53 schreef Etsu het volgende:
Behalve Utrecht Centraalwat een kutaidsstation is dat, met 1093294389328423 uitgangen en ingangen en vrijwel allemaal gesloten zijn 's nachts waardoor je helemaal moet gaan omlopen
![]()
Ohh oke.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:53 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Dat is volgens mij de originele
En Amsterdam wil jou niet eens hier.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee, dank je. Ik reis liever niet naarAmsterdam
Ik heb het gedaan, niks mis mee.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:54 schreef Ezell het volgende:
Vier dagen in de week naar Utrecht reizen.![]()
bwuhhh, heb ik ook altijd bij mijn werk, in groot winkelcentrum, in rotterdam, altijd bekenden en alles en altijd OSCAR roepen en allesquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mja Amsterdam is wel naar als ik daar ben met Jan, ik kom ALTIJD, ALTIJD ALTIJJJJJD BEKENDEN TEGEN GOVERDOMMMMEEEUUHH.
Okin, tot wederziens.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
ewa Etsu. Jawel. Ik ga nu douchen.
Ik val onderweg vaak bijna in slaap. Vooral op de terugweg.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb het gedaan, niks mis mee.
Alleen vandaaag was het wel kut omleidingen alles
Mja, dat is niet erg ofzo.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
bwuhhh, heb ik ook altijd bij mijn werk, in groot winkelcentrum, in rotterdam, altijd bekenden en alles en altijd OSCAR roepen en alles
nee denk het nietquote:
Jij wilt zo graag dat ik 'kom haten'quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Met Jan is het best te doen en alles.
[..]
Ohh oke.Ooit ga ik er naar luisteren.
[..]
En Amsterdam wil jou niet eens hier.JIJ.
Awww.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik val onderweg vaak bijna in slaap. Vooral op de terugweg.
Jammer. Wij komen wel een keer naar jou toe.quote:
Le wut?quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Jij wilt zo graag dat ik 'kom haten'
hehe we weten je naam nuquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
bwuhhh, heb ik ook altijd bij mijn werk, in groot winkelcentrum, in rotterdam, altijd bekenden en alles en altijd OSCAR roepen en alles
quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jammer. Wij komen wel een keer naar jou toe.
[..]
Le wut?
quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mijn stad. Kom haten dan, a zemmel uit het freaking zuiden. FREAK.
[..]
Zo roll ik.
[..]
quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:59 schreef koekjestrommel1 het volgende:
http://audio-tv-foto.mark(...)759-iphone-3g-s.html
Dus ik vraag: waarom is die niet original?
Antwoord: "die is in china gemaakt, dus daarom schrijf ik niet origineel"
ik vraag: maar het merk is wel Apple?
Antwoord: "ja hij is wel appel"
En toen gaf ik het op.
True story.
JAN PIRAATTTTTTTTTTTTTTTttttttttttttttTTTTTtttttttttttttttttttttt je hebt vandaag goed gescoord hoorde ikquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:00 schreef JanPiraat het volgende:
hahahah mooi topic was dat thatimik was hem alweer vergeten
Gewoon Deal Extreme fake ding.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:59 schreef koekjestrommel1 het volgende:
http://audio-tv-foto.mark(...)759-iphone-3g-s.html
Dus ik vraag: waarom is die niet original?
Antwoord: "die is in china gemaakt, dus daarom schrijf ik niet origineel"
ik vraag: maar het merk is wel Apple?
Antwoord: "ja hij is wel appel"
En toen gaf ik het op.
True story.
Had ik zin in. Ik moet aan HIMYM denken en toen ging ik dat lied opzoeken. Barney Stinsen, "GET PSYCHED".quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Awww.![]()
Schattig wel.
Waarom stuurde je dat lied van Bon Jovi dan?
Hij zit wel in een doosje waarop staat designed in Calafornia, en ik denk dat het wel een echte is. Probleem bij deze persoon is dat me afvraag of hij überhaupt wel opgestuurd wordtquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:01 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Gewoon Deal Extreme fake ding.
dat topic zal ik nooit vergetenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:00 schreef JanPiraat het volgende:
hahahah mooi topic was dat thatimik was hem alweer vergeten
meen je dit?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:02 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Hij zit wel in een doosje waarop staat designed in Calafornia, en ik denk dat het wel een echte is. Probleem bij deze persoon is dat me afvraag of hij überhaupt wel opgestuurd wordt.
mijne nietquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:04 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Op iPhones/ipods etc staat vaak designed in calafornia, assembled in China o.i.d.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja mannnquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
JAN PIRAATTTTTTTTTTTTTTTttttttttttttttTTTTTtttttttttttttttttttttt je hebt vandaag goed gescoord hoorde ik![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:05 schreef Ezell het volgende:
Ik ben weer weg. Dag.
Hahaha die georgeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DOEI EXELETJEEE
quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:05 schreef Ezell het volgende:
Ik ben weer weg. Dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
niet echt, ik moest werken en allesquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:05 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja mannnnog nooit zo geslaagd maar dat heb ik allemaal te danken aan mijn Klinkieliciousss wat een smaak heeft die vrouw ze kent me beter dan ik mezelf ken
Jij een leuke dag gehad vandaag ?![]()
nou nou nouquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:05 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja mannnnog nooit zo geslaagd maar dat heb ik allemaal te danken aan mijn Klinkieliciousss wat een smaak heeft die vrouw ze kent me beter dan ik mezelf ken
Jij een leuke dag gehad vandaag ?![]()
quote:
neequote:Op zaterdag 17 september 2011 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nou nou nou
[..]
[ afbeelding ]
Op fake memorykaartjes staat ook het echte Kingston logo.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:02 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Hij zit wel in een doosje waarop staat designed in Calafornia, en ik denk dat het wel een echte is. Probleem bij deze persoon is dat me afvraag of hij überhaupt wel opgestuurd wordt.
Bingo.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:08 schreef jordyqwerty het volgende:
ik wil nieuwe schoenen maar vind geen leuke, heb ook geen geld mja
Zag laatst ook een stukje over een nintendo DS, dat ding was zo goed nagemaakt dat alleen aan de opdruk op de batterij te zien was dat hij nep wasquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:08 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Op fake memorykaartjes staat ook het echte Kingston logo.
Maar alleen de casing "zo goed nagemaakt", zeker? Dus niet dat je er echte dingen op kan spelen?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:10 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Zag laatst ook een stukje over een nintendo DS, dat ding was zo goed nagemaakt dat alleen aan de opdruk op de batterij te zien was dat hij nep was, en hij kostte maar de helft.
Nou, dan maakt het eigenlijk ook niet uit.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:10 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Zag laatst ook een stukje over een nintendo DS, dat ding was zo goed nagemaakt dat alleen aan de opdruk op de batterij te zien was dat hij nep was, en hij kostte maar de helft.
Beats by Dr. Drequote:Op zaterdag 17 september 2011 23:12 schreef Kaasrol het volgende:
Vriend van me koopt van die neppe monster beats-oortjes in, verkoopt ze daarna met winst.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:08 schreef Etsu het volgende:
altijd leuk om te zien hoe jordy hard wordt gedist, maar doet alsof het hem geen reet kan boeien bohkbbbbbb
Terechte, terechte klacht. Mensen die zich in het openbaar met die dingen durven te vertonenquote:
Nee alles werkte er ook gewoon op, alle spelletjes, apps etc! ook de schermen waren niet te onderscheidenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:11 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Maar alleen de casing "zo goed nagemaakt", zeker? Dus niet dat je er echte dingen op kan spelen?
Hey spaghettisliertje van me!!!!!quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
strawberryyy fieldsssss nothing is realllllllll
jaaaa een tshirtje kreeg ik nog cadeauquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
niet echt, ik moest werken en alles
genoeg over mijnu jij weer. boh, hoeveel kleren heb je gekocht? ook schoenen?
huhquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hey spaghettisliertje van me!!!!!
met jou kan ik pratenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
jaaaa een tshirtje kreeg ik nog cadeauen verder 2 overhemden een trui en mooie adidasjes ja
![]()
Nooooesss wat doet ie met Maarten ?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:20 schreef jordyqwerty het volgende:
luciokutspeler blijf met je poten van stekelenburg af
quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nooooesss wat doet ie met Maarten ?
Hij heeft 'm bewusteloos gestampt, de paardenlul met z'n paardenbakkes.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nooooesss wat doet ie met Maarten ?
quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:22 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
2e poging tot happen, not working![]()
jeeeezus dat ziet er pijnlijk uitquote:
Sittard best mooi hoorrrrrquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Als ik ooit ergens niet dood gevonden wil worden is hetSittard
wel.
Ach meisje toch. Persoonlijk wil ik liever nergens dood gevonden worden.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Als ik ooit ergens niet dood gevonden wil worden is hetSittard
wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |