Dikke vinger voor je schoolquote:
jordy'squote:Op zaterdag 17 september 2011 22:42 schreef jordyqwerty het volgende:
verjaardagen belangrijk vinden
verjaardagen
omdat een of andere mongool een kalender bij elkaar heeft geschraapt zou dat die ene dag zijn
jarig zijn
leeftijd
mensen in het algemeen
wereld
leven
zuurstofafschaffen
ga je moeder pesten en ga de belangrijkste dag van het jaar niet verzieken ja?quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:42 schreef jordyqwerty het volgende:
verjaardagen belangrijk vinden
verjaardagen
omdat een of andere mongool een kalender bij elkaar heeft geschraapt zou dat die ene dag zijn
jarig zijn
leeftijd
mensen in het algemeen
wereld
leven
zuurstofafschaffen
gehersenspoeldquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
ga je moeder pesten en ga de belangrijkste dag van het jaar niet verzieken ja?
kb'squote:Op zaterdag 17 september 2011 22:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dikke vinger voor je school
Maar ik ga in de ochtend met Dastan meeten en 's middags komt Janneman naar Amsterdam... DUSSSS .
[..]
jordy's
whahahahahahhahahaahhahahahahahahhahahahaha ahahahahahhaha hohoohohohohquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waardeloos, liever TB's.
je vergeet hi van hi ha hoquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:46 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
whahahahahahhahahaahhahahahahahahhahahahaha ahahahahahhaha hohoohohohoh
downloadenquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:48 schreef koekjestrommel1 het volgende:
portal 1 is gratis t/m 20 september, en als rasechte NL-er natuurlijk even gedownload, echt vermakelijk
Lief.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
KENNIETLUISTEREN NU WANT BEN BEZIIIIG MET ANDEREEEE LIEDEREN TE LUISTEREN DEZE HEEFT LAATSTE PRIORIRITEITIT. STOMME LURKSTER BEN JE OOK EN ALS JE VANAVOND GAAT SLAPEN EN JE WORDT WAKKER MORGEN ZIJN AL JE BEATLES DINGEN KAPOT, KAPOT, KA-POT. HELEMAAL KAPOTTTTTTTTTTT BAMMM.
Isley Brothers versie is een stuk beter.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Deze is best geniaaaaaaaal omgDat ik dit album altijd verafschuwde zeg...
Mijn stad. Kom haten dan, a zemmel uit het freaking zuiden. FREAK.quote:
Zo roll ik.quote:
Ook een mooie stad, nummer twee op de lijst.quote:
Ok, ken ik niet.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:51 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Isley Brothers versie is een stuk beter.
Zo ken ik je weerquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ook een mooie stad, nummer twee op de lijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |