bwuhhh, heb ik ook altijd bij mijn werk, in groot winkelcentrum, in rotterdam, altijd bekenden en alles en altijd OSCAR roepen en allesquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mja Amsterdam is wel naar als ik daar ben met Jan, ik kom ALTIJD, ALTIJD ALTIJJJJJD BEKENDEN TEGEN GOVERDOMMMMEEEUUHH.
Okin, tot wederziens.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
ewa Etsu. Jawel. Ik ga nu douchen.
Ik val onderweg vaak bijna in slaap. Vooral op de terugweg.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb het gedaan, niks mis mee.
Alleen vandaaag was het wel kut omleidingen alles
Mja, dat is niet erg ofzo.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
bwuhhh, heb ik ook altijd bij mijn werk, in groot winkelcentrum, in rotterdam, altijd bekenden en alles en altijd OSCAR roepen en alles
nee denk het nietquote:
Jij wilt zo graag dat ik 'kom haten'quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Met Jan is het best te doen en alles.
[..]
Ohh oke.Ooit ga ik er naar luisteren.
[..]
En Amsterdam wil jou niet eens hier.JIJ.
Awww.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik val onderweg vaak bijna in slaap. Vooral op de terugweg.
Jammer. Wij komen wel een keer naar jou toe.quote:
Le wut?quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Jij wilt zo graag dat ik 'kom haten'
hehe we weten je naam nuquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
bwuhhh, heb ik ook altijd bij mijn werk, in groot winkelcentrum, in rotterdam, altijd bekenden en alles en altijd OSCAR roepen en alles
quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jammer. Wij komen wel een keer naar jou toe.
[..]
Le wut?
quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mijn stad. Kom haten dan, a zemmel uit het freaking zuiden. FREAK.
[..]
Zo roll ik.
[..]
Ook een mooie stad, nummer twee op de lijst.
al?
quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:59 schreef koekjestrommel1 het volgende:
http://audio-tv-foto.mark(...)759-iphone-3g-s.html
Dus ik vraag: waarom is die niet original?
Antwoord: "die is in china gemaakt, dus daarom schrijf ik niet origineel"
ik vraag: maar het merk is wel Apple?
Antwoord: "ja hij is wel appel"
En toen gaf ik het op.
True story.
JAN PIRAATTTTTTTTTTTTTTTttttttttttttttTTTTTtttttttttttttttttttttt je hebt vandaag goed gescoord hoorde ikquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:00 schreef JanPiraat het volgende:
hahahah mooi topic was dat thatimik was hem alweer vergeten
Gewoon Deal Extreme fake ding.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:59 schreef koekjestrommel1 het volgende:
http://audio-tv-foto.mark(...)759-iphone-3g-s.html
Dus ik vraag: waarom is die niet original?
Antwoord: "die is in china gemaakt, dus daarom schrijf ik niet origineel"
ik vraag: maar het merk is wel Apple?
Antwoord: "ja hij is wel appel"
En toen gaf ik het op.
True story.
Had ik zin in. Ik moet aan HIMYM denken en toen ging ik dat lied opzoeken. Barney Stinsen, "GET PSYCHED".quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Awww.![]()
Schattig wel.
Waarom stuurde je dat lied van Bon Jovi dan?
Hij zit wel in een doosje waarop staat designed in Calafornia, en ik denk dat het wel een echte is. Probleem bij deze persoon is dat me afvraag of hij überhaupt wel opgestuurd wordtquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:01 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Gewoon Deal Extreme fake ding.
dat topic zal ik nooit vergetenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:00 schreef JanPiraat het volgende:
hahahah mooi topic was dat thatimik was hem alweer vergeten
meen je dit?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:02 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Hij zit wel in een doosje waarop staat designed in Calafornia, en ik denk dat het wel een echte is. Probleem bij deze persoon is dat me afvraag of hij überhaupt wel opgestuurd wordt.
mijne nietquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:04 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Op iPhones/ipods etc staat vaak designed in calafornia, assembled in China o.i.d.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |