abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 september 2011 @ 12:12:36 #1
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_102049973
Deel 1: Welke BN'ers zijn in het echt om uit te kotsen?

quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 19:52 schreef kansloos99 het volgende:
Ik vroeg me af welke BN'ers op tv heel aardig en leuk doen en in het echt zo arrogant zijn als ik weet niet wat.

Ik heb zelf verhalen gehoord van een vriend van mijn vader (directeur BMW dealer) dat Najib Amhali arrogant en asociaal is. Net als Rob Kamphues.
Ook Paul de Leeuw schijnt voor te dringen bij de Douglas omdat hij 'De Paul de Leeuw' is.
Daarentegen zijn Patty Brard, Bert Visscher en Jochem Myjer in het echt heel gezellig.

Hebben jullie hier voorbeelden van meegemaakt?
Ja, Sandra "weet je wel wie ik ben" Reemer. :r
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
  zaterdag 17 september 2011 @ 12:14:22 #2
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_102050041
Elke BN'er is om uit te kotsen, als je bekend bent in NL en denkt dat dat iets voorstelt heb je ze niet helemaal op een rijtje.
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_102050248
Wat betreft (oud)-voetballers: Patrick Lodewijks is heel aardig, Serginho Greene is heel arrogant.
  zaterdag 17 september 2011 @ 12:23:54 #4
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_102050442
Bassie!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zaterdag 17 september 2011 @ 12:24:01 #5
92926 Joipoidoipoipoi
pi_102050447
Bas van Toor schijnt ook erg te zijn. :r
En Serginho Greene. :r
  zaterdag 17 september 2011 @ 12:24:33 #6
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_102050466
Oh ja, en Frans Bauer is een schatje :Y
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_102050475
Gordon. :')
EDIT: bij nader inzien zijn ze allemaal of meestal wel uit te kotsen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 58% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2011 12:25:27 ]
pi_102050858
Ik denk Sneijder.
pi_102050873
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 12:19 schreef Irritatie100 het volgende:Serginho Greene is heel arrogant.
Hij krijgt in ieder geval genoeg boetes! Hij heeft blijkbaar voor mij in mijn appartement gewoond want er kwam hier regelmatig post van de KNVB voor hem binnen. :D
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
pi_102051245
Al die mensen die denken dat iemand gelijk arrogant is als ie voor de 1000.000e x op een dag wordt aangesproken door een nolife en dan geen zin heeft om te antwoorden :')
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_102051363
Zodra een BNer arrogant tegen mij doet of denkt voor te kruipen heeft die persoon het toch echt goed mis. Ik kan daar echt kwaad over worden. Ik schroom dan ook niet om die persoon eens flink onder handen te nemen.
  zaterdag 17 september 2011 @ 13:29:26 #12
92926 Joipoidoipoipoi
pi_102052553
De top 2:

1. Sandra "weet je wel wie ik ben" Reemer:

Sowieso Indo's die Sandra heten: :r

2. Bassie "kanker op kankerkinderen" van Adriaan/van Toor

Sowieso clowns: :r
  zaterdag 17 september 2011 @ 13:32:58 #13
122701 SamStar
Voorheen Da-Ali-G
pi_102052660
Semi BN-er Johan Flemminx kwam wel eens bij mij in de winkel, hele aardige vent. Beetje druk en raar maar super aardig en geduldig.
Hoofdpijn is het gevolg van het overmatig alcohol gebruik!
het heeft dan ook niets te maken met de zin in sex.....
pi_102053720
Ik ben eens met wat vrienden Hans Teeuwen tegen het lijf gelopen in de Albert Heijn in de Jordaan. Wij op een brakke vrijdagochtend een beetje stilletjes brood kopen toen we opeens een stem achter ons hoorde 'doe is normaal jongens het is hier geen speeltuin', de stem kwam nogal bekend voor en het was dus Hans Teeuwen. Wij een beetje lachen omdat we er overduidelijk heel brak uit zagen. Nog een beetje lopen praten en hem gevraagd of hij nog bij geenstijl ging werken, hij vertelde dat geenstijl niet genoeg budget voor hem had met een irl trollface. :D

Toffe gast wel.
pi_102054803
Arnold van der Leijden eens tegengekomen in de supermarkt, echt zo'n grote vriendelijke reus _O_
Ga weg
  zaterdag 17 september 2011 @ 19:10:34 #16
92926 Joipoidoipoipoi
pi_102063613
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 september 2011 14:36 schreef Nikmans het volgende:
Arnold van der Leijden eens tegengekomen in de supermarkt, echt zo'n grote vriendelijke reus _O_
Ik ben bang voor reuzen, want aangezien ik zelf een kabouter ben, moet ik altijd opletten dat ze niet op me gaan staan. :{

Zitten hier trouwens mensen die de BN'er (als hij/zij gewoon in zijn/haar vrije tijd is) aanspreken en handtekeningen gaan vragen? :D
pi_102072271
ik zeg fotos, want bij de helft van de namen moet ik opzoeken wie het zijn :')
pi_102079438
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 14:02 schreef WolfParade het volgende:
Ik ben eens met wat vrienden Hans Teeuwen tegen het lijf gelopen in de Albert Heijn in de Jordaan. Wij op een brakke vrijdagochtend een beetje stilletjes brood kopen toen we opeens een stem achter ons hoorde 'doe is normaal jongens het is hier geen speeltuin', de stem kwam nogal bekend voor en het was dus Hans Teeuwen. Wij een beetje lachen omdat we er overduidelijk heel brak uit zagen. Nog een beetje lopen praten en hem gevraagd of hij nog bij geenstijl ging werken, hij vertelde dat geenstijl niet genoeg budget voor hem had met een irl trollface. :D

Toffe gast wel.
Inderdaad, sympathieke gast. Ben hem ooit tegengekomen tijdens het uitgaan en enorm aardige kerel. Kan ook lekker venijnig uit de hoek komen.

Ook liep ik ooit Paul de Leeuw bijna omver in het centrum van Amsterdam, maar hij reageerde leuk en kon er wel om lachen. Echte "lullen" van Bn'ers ken ik dus niet?
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
  zondag 18 september 2011 @ 11:35:01 #19
92926 Joipoidoipoipoi
pi_102089038
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 00:39 schreef Triptamine2 het volgende:
Echte "lullen" van Bn'ers ken ik dus niet?
Nou, ik wel, maar ik zeg lekker niet van wie. :9
  zondag 18 september 2011 @ 12:37:40 #20
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_102091029
quote:
15s.gif Op zaterdag 17 september 2011 19:10 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Ik ben bang voor reuzen, want aangezien ik zelf een kabouter ben, moet ik altijd opletten dat ze niet op me gaan staan. :{

Zitten hier trouwens mensen die de BN'er (als hij/zij gewoon in zijn/haar vrije tijd is) aanspreken en handtekeningen gaan vragen? :D
Ik in ieder geval niet.

BN'ers zijn ook mensen...
pi_102092128
quote:
15s.gif Op zaterdag 17 september 2011 19:10 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Ik liep eens langs Theo Maassen in Eindhoven en ik wil mezelf best een fan noemen, maarja hij zat gewoon te chillen op een terrasje dus wat wil je doen dan :') Erbij gaan zitten en vragen of ie grappen gaat maken? Gewoon doorgelopen dus ;(
Ga weg
pi_102092239
Nicolette van Dam
:r :r :r :r :r :r
  zondag 18 september 2011 @ 13:11:58 #23
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_102092350

Die gast. Wat een chagrijn in het echt :r
  zondag 18 september 2011 @ 22:48:38 #24
92926 Joipoidoipoipoi
pi_102122060
quote:
9s.gif Op zondag 18 september 2011 13:07 schreef Nikmans het volgende:
Erbij gaan zitten en vragen of ie grappen gaat maken?
Er bestaan inderdaad mensen die dat soort vragen stellen aan BN'ers en dan vinden veel mensen het nóg gek dat sommige BN'ers soms chagrijnig of afstandelijk worden als er in hun vrije tijd weer eens een 'fan' op ze afkomt. :')
pi_102124253
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 september 2011 12:14 schreef mymoodfentje het volgende:
Elke BN'er is om uit te kotsen, als je bekend bent in NL en denkt dat dat iets voorstelt heb je ze niet helemaal op een rijtje.
Sowieso de hele term "BN'er" :r
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_102250483
John Meijer van BZN is echt een toffe peer! Heb een heel gesprek met hem gehad en toen hij ineens over BZN begon viel bij mij het kwartje welke John Meijer dit is :P
pi_102276939
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 07:41 schreef Ballonvaarder het volgende:
John Meijer van BZN is echt een toffe peer! Heb een heel gesprek met hem gehad en toen hij ineens over BZN begon viel bij mij het kwartje welke John Meijer dit is :P
John wie? Die valt niet in de categorie BN'er hoor.

Hans Teeuwen is in het echt net zo "grappig" als in zijn shows. Zelfs in Albert Heijn tijdens het boodschappen doen hangt hij de lolboek uit: dit tot grote ergernis van de overige klanten.

Maar ik heb mijn buik sowieso vol van alles wat zich BN'er waant. Een hol begrip is het geworden. Tegenwoordig is iedereen een BN'er.

[ Bericht 0% gewijzigd door 78rt21 op 22-09-2011 21:42:46 ]
pi_102277562
quote:

Toffe gast wel.
WTF!? Jij ook? (lees dit net) Dit doet ie dus bij iedereen -zie post boven.
pi_102287843
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 21:36 schreef 78rt21 het volgende:

[..]

John wie? Die valt niet in de categorie BN'er hoor.

Hans Teeuwen is in het echt net zo "grappig" als in zijn shows. Zelfs in Albert Heijn tijdens het boodschappen doen hangt hij de lolboek uit: dit tot grote ergernis van de overige klanten.

Maar ik heb mijn buik sowieso vol van alles wat zich BN'er waant. Een hol begrip is het geworden. Tegenwoordig is iedereen een BN'er.
Gitarist van BZN van 2003 tot 2007 ;) Mja, het zijn vooral de oudere mensen waaronder hij heel bekend is.
pi_102287877
Dat kanker op kankerkinderen is toch bullshit neem ik aan? :') Kom op zeg zelfs gekke Bas zou dát toch niet in zijn hoofd halen? :')

En wat een ultiem trieste reacties van de TS op het verhaal van Snakelady, spoor jij wel TS? Je komt echt over als een labiel gedrocht met een stevig tekort aan aandacht.

quote:
7s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:56 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Nóg erger dus. Het ging destijds niet goed met haar en 18 jaar later vind je het nodig om haar nog even zwart te maken! :D

[..]

Waarom doe je dat dan?

[..]

En een paard in de gang laten staan.
:r
pi_102287880
De Ron (Brandsteder, red.) heb ik weleens meegemaakt toen ik vrij jong was bij het voetbalveld.
Ik zou het geen kanker willen noemen ter vergelijking, meer een soort tering.
  vrijdag 23 september 2011 @ 04:48:10 #32
154052 RobertVH
I am your father
pi_102287894
quote:
9s.gif Op vrijdag 23 september 2011 04:35 schreef Specularium het volgende:
De Ron (Brandsteder, red.) heb ik weleens meegemaakt toen ik vrij jong was bij het voetbalveld.
Ik zou het geen kanker willen noemen ter vergelijking, meer een soort tering.
Was z'n neus rood? anders had die waarschijnlijk nog niet gedronken wat de tering verklaard
  vrijdag 23 september 2011 @ 05:03:24 #33
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_102287915
Winston is in het echt echt super vervelend en arrogant.
pi_102287918
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 04:48 schreef RobertVH het volgende:

[..]

Was z'n neus rood? anders had die waarschijnlijk nog niet gedronken wat de tering verklaard
Als zijn neus bruin is dan moet je wegwezen.
  vrijdag 23 september 2011 @ 07:57:07 #35
92926 Joipoidoipoipoi
pi_102288425
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 september 2011 04:32 schreef HyperViper het volgende:
Dat kanker op kankerkinderen is toch bullshit neem ik aan? :') Kom op zeg zelfs gekke Bas zou dát toch niet in zijn hoofd halen? :')
Geen idee, ik was er niet bij. Iemand anders had dat gepost. Maar dat was dus precies hetzelfde wat ik dacht over wat snakelady postte over Sandra Reemer. :)

quote:
En wat een ultiem trieste reacties van de TS op het verhaal van Snakelady, spoor jij wel TS? Je komt echt over als een labiel gedrocht met een stevig tekort aan aandacht.
Ja, ik weet dat jij dol bent op dom schelden, dat vind ik ook zo lachwekkend aan jou. :)
pi_102288543
Yolanthe! Die hoer wil niet slikken... das pas arrogantie.
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
pi_102290700
quote:

Toffe gast wel.
Hans kan volgens mij echt een goede trollface doen idd...
pi_102299918
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2011 07:57 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Geen idee, ik was er niet bij. Iemand anders had dat gepost. Maar dat was dus precies hetzelfde wat ik dacht over wat snakelady postte over Sandra Reemer. :)

[..]

Ja, ik weet dat jij dol bent op dom schelden, dat vind ik ook zo lachwekkend aan jou. :)
Je erkent het dus wel als de waarheid? Je hebt in ieder geval zelfkennis, dat dan weer wel.
  vrijdag 23 september 2011 @ 15:25:37 #39
92926 Joipoidoipoipoi
pi_102300128
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 september 2011 15:19 schreef HyperViper het volgende:
Je hebt in ieder geval zelfkennis,
Dit soort standaarduitdrukkingen en dat waarschijnlijk ook nog ontzéttend adrem van zichzelf vinden... :')

Goed, zullen we weer ontopic gaan? Jij nog BN'ers ontmoet de laatste tijd, HyperViper?
pi_102300212
Alle BN-ers zijn om uit te kotsen ... end of discussion
pi_102300725
Youp van 't Hek is een toffe peer in het echt.
Voor een show in Carré een interviewtje afgenomen, potje getafeltennist en een biertje gedronken. Hij stapte met zijn ochtendjas aan uit de auto trouwens.

Ook tof dat we de show bij mochten wonen terwijl het uitverkocht was en we dus naast de geluidsman en naast de cameraman zaten. :)
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
pi_102300977
Ik stond een keer bij een bakker in Amsterdam, en Michiel Romeyn (van jiskefet) kwam binnen, volgens mij behoorlijk aangeschoten (het was half 1 's middags :') ), en begon te schreeuwen dat ie een slagroomtaart wou. Toen het personeel niet snel genoeg reageerde zei ie 'kanker toch op, idioten.' en liep weer weg. :')
pi_102301139
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 15:54 schreef mihai het volgende:
Ik stond een keer bij een bakker in Amsterdam, en Michiel Romeyn (van jiskefet) kwam binnen, volgens mij behoorlijk aangeschoten (het was half 1 's middags :') ), en begon te schreeuwen dat ie een slagroomtaart wou. Toen het personeel niet snel genoeg reageerde zei ie 'kanker toch op, idioten.' en liep weer weg. :')
Wat een baas
Ga weg
pi_102301200
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 september 2011 15:25 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Dit soort standaarduitdrukkingen en dat waarschijnlijk ook nog ontzéttend adrem van zichzelf vinden... :')
*)
quote:
Goed, zullen we weer ontopic gaan? Jij nog BN'ers ontmoet de laatste tijd, HyperViper?
Fair enough. De laatste tijd niet maar ik heb wel een nare ervaring met Ernst en Bobbie.. Ze deelden chocolade uit op mijn basisschool en waren echt zwaar chagrijnig, echt bizar. Totaal geen interesse in de kinderen, tot de camera's gingen rollen. :')
pi_102301231
Ik ben een BN'er en nee.... ik zeg niet wie ik ben :)

Het is heel irritant als mensen op je af komen op straat terwijl je daar eigenlijk helemaal geen zin in hebt. Vaak negeer ik mensen dan ook en dat wordt je niet in dank afgenomen. :{
  vrijdag 23 september 2011 @ 16:03:28 #46
92926 Joipoidoipoipoi
pi_102301259
quote:
Ik heb een bijbaantje gehad bij bakkerij de Waal in Amsterdam (op het Damrak) en daar kwamen de Jiskefet-mensen weleens wat kopen. Nooit gekke dingen van meegemaakt trouwens, maar was het toevallig die bakkerij?

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 16:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik ben een BN'er en nee....
Ik weet het! Ik weet het! F.B.!
pi_102301270
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 16:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik ben een BN'er en nee.... ik zeg niet wie ik ben :)
Holy shit, Volkert?
pi_102301333
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 september 2011 16:03 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Ik heb een bijbaantje gehad bij bakkerij de Waal in Amsterdam (op het Damrak) en daar kwamen de Jiskefet-mensen weleens wat kopen. Nooit gekke dingen van meegemaakt trouwens, maar was het toevallig die bakkerij?

[..]

Ik weet het! Ik weet het! F.B.!
nee
pi_102301373
quote:
Toen ik in een dierenwinkel werkte, kwam ook een van die Jiskefet gasten een vogel kopen. Gelukkig had ik net op dat moment een vogel binnengekregen.
pi_102301432
Ik heb het bed eens gedeeld met Yvonne, ze was heel zacht en lief echt totaal anders dan je zou verwachten :)
Ga weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')