Ja, Sandra "weet je wel wie ik ben" Reemer.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:52 schreef kansloos99 het volgende:
Ik vroeg me af welke BN'ers op tv heel aardig en leuk doen en in het echt zo arrogant zijn als ik weet niet wat.
Ik heb zelf verhalen gehoord van een vriend van mijn vader (directeur BMW dealer) dat Najib Amhali arrogant en asociaal is. Net als Rob Kamphues.
Ook Paul de Leeuw schijnt voor te dringen bij de Douglas omdat hij 'De Paul de Leeuw' is.
Daarentegen zijn Patty Brard, Bert Visscher en Jochem Myjer in het echt heel gezellig.
Hebben jullie hier voorbeelden van meegemaakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 58% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2011 12:25:27 ]
Hij krijgt in ieder geval genoeg boetes! Hij heeft blijkbaar voor mij in mijn appartement gewoond want er kwam hier regelmatig post van de KNVB voor hem binnen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:19 schreef Irritatie100 het volgende:Serginho Greene is heel arrogant.
Ik ben bang voor reuzen, want aangezien ik zelf een kabouter ben, moet ik altijd opletten dat ze niet op me gaan staan.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:36 schreef Nikmans het volgende:
Arnold van der Leijden eens tegengekomen in de supermarkt, echt zo'n grote vriendelijke reus
Inderdaad, sympathieke gast. Ben hem ooit tegengekomen tijdens het uitgaan en enorm aardige kerel. Kan ook lekker venijnig uit de hoek komen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:02 schreef WolfParade het volgende:
Ik ben eens met wat vrienden Hans Teeuwen tegen het lijf gelopen in de Albert Heijn in de Jordaan. Wij op een brakke vrijdagochtend een beetje stilletjes brood kopen toen we opeens een stem achter ons hoorde 'doe is normaal jongens het is hier geen speeltuin', de stem kwam nogal bekend voor en het was dus Hans Teeuwen. Wij een beetje lachen omdat we er overduidelijk heel brak uit zagen. Nog een beetje lopen praten en hem gevraagd of hij nog bij geenstijl ging werken, hij vertelde dat geenstijl niet genoeg budget voor hem had met een irl trollface.
Toffe gast wel.
Nou, ik wel, maar ik zeg lekker niet van wie.quote:Op zondag 18 september 2011 00:39 schreef Triptamine2 het volgende:
Echte "lullen" van Bn'ers ken ik dus niet?
Ik in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:10 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik ben bang voor reuzen, want aangezien ik zelf een kabouter ben, moet ik altijd opletten dat ze niet op me gaan staan.
Zitten hier trouwens mensen die de BN'er (als hij/zij gewoon in zijn/haar vrije tijd is) aanspreken en handtekeningen gaan vragen?
Ik liep eens langs Theo Maassen in Eindhoven en ik wil mezelf best een fan noemen, maarja hij zat gewoon te chillen op een terrasje dus wat wil je doen danquote:Op zaterdag 17 september 2011 19:10 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik ben bang voor reuzen, want aangezien ik zelf een kabouter ben, moet ik altijd opletten dat ze niet op me gaan staan.
Zitten hier trouwens mensen die de BN'er (als hij/zij gewoon in zijn/haar vrije tijd is) aanspreken en handtekeningen gaan vragen?
Er bestaan inderdaad mensen die dat soort vragen stellen aan BN'ers en dan vinden veel mensen het nóg gek dat sommige BN'ers soms chagrijnig of afstandelijk worden als er in hun vrije tijd weer eens een 'fan' op ze afkomt.quote:Op zondag 18 september 2011 13:07 schreef Nikmans het volgende:
Erbij gaan zitten en vragen of ie grappen gaat maken?
Sowieso de hele term "BN'er"quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:14 schreef mymoodfentje het volgende:
Elke BN'er is om uit te kotsen, als je bekend bent in NL en denkt dat dat iets voorstelt heb je ze niet helemaal op een rijtje.
John wie? Die valt niet in de categorie BN'er hoor.quote:Op donderdag 22 september 2011 07:41 schreef Ballonvaarder het volgende:
John Meijer van BZN is echt een toffe peer! Heb een heel gesprek met hem gehad en toen hij ineens over BZN begon viel bij mij het kwartje welke John Meijer dit is
WTF!? Jij ook? (lees dit net) Dit doet ie dus bij iedereen -zie post boven.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:02 schreef WolfParade het volgende:
Ik ben eens met wat vrienden Hans Teeuwen tegen het lijf gelopen in de Albert Heijn in de Jordaan. Wij op een brakke vrijdagochtend een beetje stilletjes brood kopen toen we opeens een stem achter ons hoorde 'doe is normaal jongens het is hier geen speeltuin', de stem kwam nogal bekend voor en het was dus Hans Teeuwen. Wij een beetje lachen omdat we er overduidelijk heel brak uit zagen. Nog een beetje lopen praten en hem gevraagd of hij nog bij geenstijl ging werken, hij vertelde dat geenstijl niet genoeg budget voor hem had met een irl trollface.
Toffe gast wel.
Gitarist van BZN van 2003 tot 2007quote:Op donderdag 22 september 2011 21:36 schreef 78rt21 het volgende:
[..]
John wie? Die valt niet in de categorie BN'er hoor.
Hans Teeuwen is in het echt net zo "grappig" als in zijn shows. Zelfs in Albert Heijn tijdens het boodschappen doen hangt hij de lolboek uit: dit tot grote ergernis van de overige klanten.
Maar ik heb mijn buik sowieso vol van alles wat zich BN'er waant. Een hol begrip is het geworden. Tegenwoordig is iedereen een BN'er.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:56 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nóg erger dus. Het ging destijds niet goed met haar en 18 jaar later vind je het nodig om haar nog even zwart te maken!
[..]
Waarom doe je dat dan?
[..]
En een paard in de gang laten staan.
Was z'n neus rood? anders had die waarschijnlijk nog niet gedronken wat de tering verklaardquote:Op vrijdag 23 september 2011 04:35 schreef Specularium het volgende:
De Ron (Brandsteder, red.) heb ik weleens meegemaakt toen ik vrij jong was bij het voetbalveld.
Ik zou het geen kanker willen noemen ter vergelijking, meer een soort tering.
Als zijn neus bruin is dan moet je wegwezen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 04:48 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Was z'n neus rood? anders had die waarschijnlijk nog niet gedronken wat de tering verklaard
Geen idee, ik was er niet bij. Iemand anders had dat gepost. Maar dat was dus precies hetzelfde wat ik dacht over wat snakelady postte over Sandra Reemer.quote:Op vrijdag 23 september 2011 04:32 schreef HyperViper het volgende:
Dat kanker op kankerkinderen is toch bullshit neem ik aan?Kom op zeg zelfs gekke Bas zou dát toch niet in zijn hoofd halen?
Ja, ik weet dat jij dol bent op dom schelden, dat vind ik ook zo lachwekkend aan jou.quote:En wat een ultiem trieste reacties van de TS op het verhaal van Snakelady, spoor jij wel TS? Je komt echt over als een labiel gedrocht met een stevig tekort aan aandacht.
Hans kan volgens mij echt een goede trollface doen idd...quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:02 schreef WolfParade het volgende:
Toffe gast wel.
Je erkent het dus wel als de waarheid? Je hebt in ieder geval zelfkennis, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 23 september 2011 07:57 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Geen idee, ik was er niet bij. Iemand anders had dat gepost. Maar dat was dus precies hetzelfde wat ik dacht over wat snakelady postte over Sandra Reemer.
[..]
Ja, ik weet dat jij dol bent op dom schelden, dat vind ik ook zo lachwekkend aan jou.
Dit soort standaarduitdrukkingen en dat waarschijnlijk ook nog ontzéttend adrem van zichzelf vinden...quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:19 schreef HyperViper het volgende:
Je hebt in ieder geval zelfkennis,
Wat een baasquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:54 schreef mihai het volgende:
Ik stond een keer bij een bakker in Amsterdam, en Michiel Romeyn (van jiskefet) kwam binnen, volgens mij behoorlijk aangeschoten (het was half 1 's middags), en begon te schreeuwen dat ie een slagroomtaart wou. Toen het personeel niet snel genoeg reageerde zei ie 'kanker toch op, idioten.' en liep weer weg.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:25 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dit soort standaarduitdrukkingen en dat waarschijnlijk ook nog ontzéttend adrem van zichzelf vinden...
Fair enough. De laatste tijd niet maar ik heb wel een nare ervaring met Ernst en Bobbie.. Ze deelden chocolade uit op mijn basisschool en waren echt zwaar chagrijnig, echt bizar. Totaal geen interesse in de kinderen, tot de camera's gingen rollen.quote:Goed, zullen we weer ontopic gaan? Jij nog BN'ers ontmoet de laatste tijd, HyperViper?
Ik heb een bijbaantje gehad bij bakkerij de Waal in Amsterdam (op het Damrak) en daar kwamen de Jiskefet-mensen weleens wat kopen. Nooit gekke dingen van meegemaakt trouwens, maar was het toevallig die bakkerij?quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:54 schreef mihai het volgende:
Ik stond een keer bij een bakker in Amsterdam, en Michiel Romeyn (van jiskefet) kwam binnen, volgens mij behoorlijk aangeschoten (het was half 1 's middags), en begon te schreeuwen dat ie een slagroomtaart wou. Toen het personeel niet snel genoeg reageerde zei ie 'kanker toch op, idioten.' en liep weer weg.
Ik weet het! Ik weet het! F.B.!quote:
Holy shit, Volkert?quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik ben een BN'er en nee.... ik zeg niet wie ik ben
neequote:Op vrijdag 23 september 2011 16:03 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik heb een bijbaantje gehad bij bakkerij de Waal in Amsterdam (op het Damrak) en daar kwamen de Jiskefet-mensen weleens wat kopen. Nooit gekke dingen van meegemaakt trouwens, maar was het toevallig die bakkerij?
[..]
Ik weet het! Ik weet het! F.B.!
Toen ik in een dierenwinkel werkte, kwam ook een van die Jiskefet gasten een vogel kopen. Gelukkig had ik net op dat moment een vogel binnengekregen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:54 schreef mihai het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |