Ik bedoel zoals je ze in het echt meemaakt, niet zoals je mening van hen is als je ze op tv zietquote:Op woensdag 14 september 2011 19:55 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja Najib Amhali arrogant en asociaal? Denk het écht niet..
Ik vind Gerard Joling om uit te kotsen, relnicht met z'n neplachjes elke keer
Ja sorry verkeerd gelezenquote:Op woensdag 14 september 2011 19:56 schreef kansloos99 het volgende:
[..]
Ik bedoel zoals je ze in het echt meemaakt, niet zoals je mening van hen is als je ze op tv ziet
heb je 'r gespot?quote:Op woensdag 14 september 2011 19:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Bridget Schuurman ziet er in het dagelijks leven in ieder geval als een pauper uit en heeft serieus minder kont dan:
[ afbeelding ]
Vaak zatquote:
Echt .. zou je der doen?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vaak zat. En dan zie je d'r op een première ofzo, ziet ze d'r ineens heel netjes uit. Wel nogsteeds zonder ass
.
Nee, ze is zo klein en iel, niet voor mij bestemdquote:Op woensdag 14 september 2011 20:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Echt .. zou je der doen?Ja die kont heeft ze waarschijnlijk geen aanleg ik vond ook wel dat mijn kont voller mocht maar daar doe je vrij weinig aan!
Ik twijfel tussen een 'got milk' en een 'got milf' shirt, allebei toepasselijk.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:11 schreef o.us het volgende:
Sascha de Boer maakte ruzie in een AH omdat een bejaarde voorpiepte met maar een pak melk terwijl Sascha een boodschappenkar vol had.
Jullie mening?
Ik had die bejaarde uit mezelf voor laten gaanquote:Op woensdag 14 september 2011 20:11 schreef o.us het volgende:
Sascha de Boer maakte ruzie in een AH omdat een bejaarde voorpiepte met maar een pak melk terwijl Sascha een boodschappenkar vol had.
Jullie mening?
Uitmezelf valt me dat nooit op maar als ze voor me gaan staan met 1 pak melk heb ik er geen problemen mee, als ze het ook nog beleefd vraagtquote:Op woensdag 14 september 2011 20:13 schreef kansloos99 het volgende:
[..]
Ik had die bejaarde uit mezelf voor laten gaanVan die bejaarde ook niet netjes natuurlijk, als ik 1 ding heb en voor me staat iemand met een kar vol vind ik het aardig als diegene me voor laat gaan maar als diegene het niet doet boeit het me ook geen ruk
Godver ik ben ook klein en bedanktquote:Op woensdag 14 september 2011 20:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee, ze is zo klein en iel, niet voor mij bestemd. Pics?
![]()
Dennis Storm is dan wel een baas (voor chicks dan denk ik), ik spotte 'm een keer met een collega en die ging helemaal groupie hyperventileren zowat, die stond haar met z'n droge bek gewoon te woord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |