Ja. Maar of het nu over een liedje van Ilse de L. gaat of over een miskraam dan wel abortus, daar ben ik nog niet over uit.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:12 schreef vosss het volgende:
Begrijp ik het nu goed dat ik in dit topic alleen maar sterkte mag wensen?
Je gaat er op dit moment van uit dat het eigenlijk niet gaat, je zou er alleen maar een Ja mee kunnen winnen. En als is het een nee, dan heb je ieder geval zekerheid en "rust".quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:43 schreef dolfina-chica het volgende:
ik heb geen idee, durf me niet te laten onderzoeken..
plus dat ik op dit moment niet bezig ben, met kinderen..
Dat is een goed advies. Daarnaast lijkt het me ook niet dat TS zit te wachten op nog een miskraam en dan zou het fijn zijn te weten of minstens de kans daarop mogelijk is en daar naar te handelen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:45 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Je gaat er op dit moment van uit dat het eigenlijk niet gaat, je zou er alleen maar een Ja mee kunnen winnen. En als is het een nee, dan heb je ieder geval zekerheid en "rust".
De wetenschap dat een zwangerschap dus wél mogelijk is?quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:00 schreef vosss het volgende:
Wat heb je aan dooie miracles vraag ik me dan af?
beter mijn posts lezen misschien....quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:00 schreef vosss het volgende:
Wat heb je aan dooie miracles vraag ik me dan af?
klopt is het ook...quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:00 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat is een goed advies. Daarnaast lijkt het me ook niet dat TS zit te wachten op nog een miskraam en dan zou het fijn zijn te weten of minstens de kans daarop mogelijk is en daar naar te handelen.
Ik snap absoluut dat je er bang voor bent. Een definitieve nee is een definitieve nee en dan is echt alle hoop weg. Ik kan wel vertellen uit ervaring van mensen in mijn omgeving, een definitieve nee geeft je ook de mogelijkheid het definitief een plekje te geven in je leven en daardoor kan je je leven een richting geven die je nu misschien nog niet durft te geven. Die richting kan ook als je positief resultaat krijgt. Je kan je leven dan "inrichting" op een toekomst met of zonder kinderen. En hoe moeilijk het ook mag zijn, met of zonder kan je een geweldig leven hebben.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:05 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
klopt is het ook...
Maar een kans op een definitieve nee is ook aanwezig... en weet niet of ik die wel al wil horen..
Lastig uit te leggen...
Lees nogmaals mijn posts.. en probeer dan nog een keer een beeld te vormen..quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Sorry hoor maar vrijwel iedere vrouw die zwanger raakt krijgt wel eens een miskraam. Doe eens niet net alsof je een kind hebt verloren.
Maar waarom moet je ons daar dan mee lastig vallen? Wat wil je nou bereiken met je topic?quote:Maar ik sta er vandaag bij stil.. dat is MIJN manier!!
Dus doe je het maar via DM?quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:11 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wat ik nu wil zeggen ivm een directe ban...
Als je het niet snapt, dan kun je ook gewoon niet reageren. Waarom nou met opzet mensen op het hart trappen? Ik zie daar echt de lol niet van in.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Maar waarom moet je ons daar dan mee lastig vallen? Wat wil je nou bereiken met je topic?
Dat de (dooie) wonderen de wereld nog niet uit zijn?
Dat had ik al door...quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:07 schreef vosss het volgende:
Ik heb je posts goed gelezen hoor. En inlevingsvermogen heb ik een ernstig gebrek aan, dat weet ik
Wat wil je nu eigenlijk met dit topic? Medelijden? Of wat zoek je nu?
Ik snap heel goed wat je zegt.. wat je bedoeld..quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:08 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik snap absoluut dat je er bang voor bent. Een definitieve nee is een definitieve nee en dan is echt alle hoop weg. Ik kan wel vertellen uit ervaring van mensen in mijn omgeving, een definitieve nee geeft je ook de mogelijkheid het definitief een plekje te geven in je leven en daardoor kan je je leven een richting geven die je nu misschien nog niet durft te geven. Die richting kan ook als je positief resultaat krijgt. Je kan je leven dan "inrichting" op een toekomst met of zonder kinderen. En hoe moeilijk het ook mag zijn, met of zonder kan je een geweldig leven hebben.
Ik vind het een mooie, nette en dappere manier om het zo te verwoorden. Daarnaast is het voor veel mensen denk ik een rede om zelf bij een dergelijk iets stil te staan en te herdenken of na te denken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:14 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Dat had ik al door...
Ik hoef geen medelijden, ik ben niet zielig.. ik voel me niet zielig..
Ik wilde gewoon mijn gedachten en gevoel van me af schrijven.. En als een ander daar niets mee kan, is niet mijn probleem.. blijf dan lekker weg..
In eerste instantie had ik zelf zoiets van... gooi maar dicht.. want ik weet ook niet waarom ik hem heb geopend..
En dat mijn wondertje er toch niet is.. ja, dat weet ik.. daarvan ben ik me bewust.. en dat heb ik allemaal verwerkt..
Zoals ik al zei in mijn vorige post.. dit is mijn manier om erbij stil te staan dat het leven altijd weer vol verrassingen kan zijn.
Ik val niemand lastig... Mensen openen zelf het topic.. gaan het zelf lezen..quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Maar waarom moet je ons daar dan mee lastig vallen?
Ja, het is een vorm van herdenken... Er even bij stil staan..quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:20 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie, nette en dappere manier om het zo te verwoorden. Daarnaast is het voor veel mensen denk ik een rede om zelf bij een dergelijk iets stil te staan en te herdenken of na te denken.
Diepe respect van mijn kant.
Nee, begrijp het wel want dan is ook meteen al je hoop weg.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:05 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
klopt is het ook...
Maar een kans op een definitieve nee is ook aanwezig... en weet niet of ik die wel al wil horen..
Lastig uit te leggen...
speelt misschien ook wel een beetje mee...quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:25 schreef Staal het volgende:
[..]
Nee, begrijp het wel want dan is ook meteen al je hoop weg.
Waarom laat je je niet onderzoeken dan?quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:26 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
speelt misschien ook wel een beetje mee...
Omdat ik niet bezig ben om zwanger te raken of wat dan ook.. dus ik zie op dit moment niet het nut van een onderzoek in.quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waarom laat je je niet onderzoeken dan?
Vraag om een vrouwelijke gynaecoloog en klaar. Wat is je leeftijd eigenlijk?
Nouja, misschien toch maar aan de pil ofzo?quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:10 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Omdat ik niet bezig ben om zwanger te raken of wat dan ook.. dus ik zie op dit moment niet het nut van een onderzoek in.
En of het dan mannetje of vrouwtje is, maakt me al helemaal niet uit.
Ik ben 32
zonder.... geen...quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nouja, misschien toch maar aan de pil ofzo?
Als je steeds zonder voorbehoedsmiddel heb gevreeen neem aan wel met condoom? Mocht je ooit wel kinderen willen is vrij SOAvrij toch wel handig
Het is niet het niet toe willen laten, misschien toch wel graag willen en niet een definitieve nee te horen.. geen idee.. ook niet heel erg mee bezig.quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:25 schreef Seven. het volgende:
Damn, wat een rare situatie. Eerst heel je leven je erop instellen dat je nooit kinderen zult krijgen.. en dan ineens een miskraam. Ik vraag me af.. durf je je gewoon niet te laten onderzoeken omdat je simpelweg de hoop op een kindje na al die tijd niet toe wil laten?
Ik leef met je mee.. Heel veel sterkte.
je had beter je orginele reactie kunnen laten staanquote:Op zaterdag 17 september 2011 15:25 schreef dolfina-chica het volgende:
Ik vraag me soms af, hoe slim mensen denken dat ik ben...
Ben niet met kinderen bezig.. dus lijkt me logisch heh!
quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je had beter je orginele reactie kunnen laten staan. deze is niet zo aardig
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |