Dat was ergens in Amsterdam. Zal vanavond eens vragen waar precies.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
14 euro? In Belgie of niet?
14 euro is echt heeel erg duur. Het duurste dat ik tot nu toe gezien heb is 12
Sja, als ze het ervoor kúnnen vragen (als in---het verkoopt), waarom zou je het dan niet doen hè?quote:
Oh, dat begrijp ik ook welquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sja, als ze het ervoor kúnnen vragen (als in---het verkoopt), waarom zou je het dan niet doen hè?
Mja, stel, ik wil één Westvleteren 12 proeven. Naar bierkoning gaan, 15 euro afrekenen klaar. Anders moet ik eerst die Cisterciënzers bellen, met een auto dat stuk rijden, kratje kopen (38 euro ofzo?) en weer terug. Totale kosten: 640 kilometer, auto 1:13, benzineprijs 1,68 geeft 640/13*1,68 = 82,71. Dus 121 euro voor een kratje. Per biertje is dat natuurlijk alsnog veel goedkoper (~5 euro), maar intussen zit je wel weer met 24 flesjes terwijl je er eigenlijk 1 wilde. Kun je deze weer verkopen met winst om zo weer balans te trekken, maar daar zit ook weer tijd in, net zoals het eigenlijke ophalen dus om je een hele bak moeite te sparen snap ik die 15 euro ook wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dat begrijp ik ook wel
Ik vind het zelf alleen niet dat geld waard
Voor een Westvleteren 12 buiten de abdij zelf is dat de laagste prijs die ik er ooit voor heb gezien.quote:
SINDS de verkiezing tot beste bier ter wereld in 2005 of 2006. Daarvoor kon ik het gewoon voor 4 of 5 euro krijgen in mijn kroeg.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:15 schreef totalatool het volgende:
[..]
Voor een Westvleteren 12 buiten de abdij zelf is dat de laagste prijs die ik er ooit voor heb gezien.
Woon je in de buurt van ze?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
SINDS de verkiezing tot beste bier ter wereld in 2005 of 2006. Daarvoor kon ik het gewoon voor 4 of 5 euro krijgen in mijn kroeg.
Wellicht een beetje geluk maargoed.
Nee helemaal niet zelfs. Drie uur rijden. hoezo?quote:
Vroeg het me gewoon af, da's alles.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee helemaal niet zelfs. Drie uur rijden. hoezo?
Verveine is een kruidenplantje blijkbaar:quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:06 schreef Rory78 het volgende:
De plaatselijke brouwerij heeft in opdracht van sterrenkok Hans van Wolde het zogenaamde Beluga bier gebrouwen."Zeer verfijnd met de smaak van verveine (?) en gember." Ergens anders lees ik dat er "een licht zuurtje en bittertje" in te proeven is. Ben benieuwd; ga het eens proeven..
Hmm, portobello doet mij exotischer aan dan kruiden. Maar dat zal komen omdat ik nog nooit een bier met paddestoelen op heb. Zelfs de bieren van Petràs (=paddestoelenkwekerij) hebben dat niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Verveine is een kruidenplantje blijkbaar:
[ afbeelding ]
Ik zag vandaag op TV iets over een bier met portobelloextract erin.
Hier 23 graden met 0% kans op neerslag. Maar ik moet dan zaterdag maar een voorschot op het bokgebeuren nemen. Zondag is het filmfestivaldag voor mij, en dan is er waarschijnlijk geen bokbier in zicht.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Zondag is trouwens weer Bokbierdag
http://www.bokbierdag.nl/
Weersverwachting 19 graden max met af en toe een beetje regen
En de 22e de verkiezing van het lekkerste bokbierquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Zondag is trouwens weer Bokbierdag
http://www.bokbierdag.nl/
Weersverwachting 19 graden max met af en toe een beetje regen
Gister de Weer & Wind Bourbon B.A. gedronken, wow, die was ook wel erg lekker! Echt heel viskeus en vol.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:31 schreef andrejes het volgende:
Van de week de Barley Wine Mikkeller op wat een uitgesproken lekker zoet bier is dat zeg!! Echt een aanrader!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |