Welke? Weet je dat?quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:13 schreef nattermann het volgende:
Binnenkort in m'n stamcafé La Chouffe bok op de tap. Ben benieuwd.
Daar koop ik hier net een flesje doodnormale pils voor in de supermarktquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, ja dan is 2,50-3 euro voor een biertje dat normaal een euro kost nog steeds niet duur
Dat durf ik niet te zeggen, de eigenaar zei dat 'ie een bokbier van La Chouffe kreeg. Zal het binnenkort eens vragen.quote:
Dan is het Chouffe Bok 6666quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:19 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen, de eigenaar zei dat 'ie een bokbier van La Chouffe kreeg. Zal het binnenkort eens vragen.
Dat zou dan goed kunnen jaquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan is het Chouffe Bok 6666
Wordt speciaal voor NL gebrouwen want in Belgie drinken ze geen bokbieren...
Volgens mij heb ik die waarschuwing wel vaker gezien...quote:Op zondag 2 oktober 2011 07:48 schreef GoCanucksGo het volgende:
Net een lokaal biertje geopend van Phillips Brewing; de Amnesiac double IPA. Wel lekker, mooi veel hop-bitter er in maar vrij alcoholisch in de afdronk (8.5 ABV). Maar wel de meest geniale kroonkurk die ik ooit gezien heb:
[ afbeelding ]
Daar ben je met die tweede toch flink de mist in gegaan... ze moeten die 5 jaar wel dicht blijven!quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:15 schreef Rory78 het volgende:
Deze staan nu in het rek, keurig rechtop en donker te wachten tot 5 jaren voorbij zijn..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(ingeslagen bij de Colruyt vlak over de grens)
Ik hoop dat je met 'koud' niet de doorsnee koelkasttemperatuur bedoelt?quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:28 schreef Rory78 het volgende:
Haha, nee: twee sixpackjes gehaald. Vier flesjes van iedere soort blijven op de plank en van elk twee liggen er koud. Ik hoop dat die Bush wel wat lekkerder gaat smaken. Zojuist de eerste opengetrokken en het is niet zo mijn ding.. Volgende week eens een flesje St. Bernardus openen.
Welke Bush?quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:28 schreef Rory78 het volgende:
Haha, nee: twee sixpackjes gehaald. Vier flesjes van iedere soort blijven op de plank en van elk twee liggen er koud. Ik hoop dat die Bush wel wat lekkerder gaat smaken. Zojuist de eerste opengetrokken en het is niet zo mijn ding.. Volgende week eens een flesje St. Bernardus openen.
Niet te ver naar achteren zetten he?quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:17 schreef Curchulain het volgende:
Zojuist op ontdekkingstocht gegaan bij een 'nieuwe' bierwinkel: 2D2Dspuma en ingeslagen:
• Mikkeller Beer Hop Breakfast
• To Øl Black Ball
• 't IJ Struis
• Alpha Crepuscle
De eerste drie staan in het donker bovenop de koelkast (helaas de enige plek waar ik überhaupt iets kwijt kan), de vierde (uit Andorra, het zal me benieuwen) staat er in.
Hij staat in het midden, met de koelkast op de laagste stand. Maar vooral bieren uit het zuiden moeten toch gekoeld worden alvorens je ze opent, anders heb je maar de helft van je bier over.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet te ver naar achteren zetten he?
Yep, 't IJ en De Molen zijn de enige Nederlandse brouwers waar ze daar bier van hebben. Elders moet je het met alleen maar De Molen doen, hoewel ze misschien wel aan andere bieren kunnen komen. Ik heb alleen geen zin om een hele doos te moeten bestellen. Voorlopig heb ik ook nog genoeg keus.quote:Grappig dat die Struis daar te vinden is
In Noorwegen is het niet te koop, in Zweden alleen per krat a ca 100¤ per krat, en uitsluitend op bestelling. In Nederland ben ik er nooit echt op zoek naar geweest.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:58 schreef Nembrionic het volgende:
Achel moet wel aan te komen zijn toch?
Waar heb je die vandaan?? Ik hoor het graag.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:22 schreef Watertornado het volgende:
Dit is mijn nieuwe aanwinst!
[ afbeelding ]
2x Emelisse Russian Imperial Stout Laphroaig Barrel Aged
1x Emelisse Russian Imperial Stout Peated Jack Daniels Barrel Aged.
1x Emelisse Barley Wine Jack Daniels Barrel Aged.
Nu dus allemaal onder "White Label". Hoe vet.
14 euro? In Belgie of niet?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
In Noorwegen is het niet te koop, in Zweden alleen per krat a ca 100¤ per krat, en uitsluitend op bestelling. In Nederland ben ik er nooit echt op zoek naar geweest.
Ik was dus blij dat ik deze (als deel van een 3-pack 0,75l trappisten, de andere twee waren westmalle en chimay) tegenkwam. Nu zijn 5 van de 7 trappisten in mijn koelkast (8-10 graden) vertegenwoordigd.
Een bekende van me heeft 4 flessen Westvleteren gekocht (voor 14¤ per stuk op de "grijze markt"...) en we gaan samen binnenkort wat trappisten drinken.
Marktplaats 7,50 euro!!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
14 euro? In Belgie of niet?
14 euro is echt heeel erg duur. Het duurste dat ik tot nu toe gezien heb is 12
Bij de Bierkoning zag ik ze een paar weken terug voor 14,95 per stuk (zowel de 6, 8 als 10)quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
14 euro? In Belgie of niet?
14 euro is echt heeel erg duur. Het duurste dat ik tot nu toe gezien heb is 12
Damnquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bij de Bierkoning zag ik ze een paar weken terug voor 14,95 per stuk (zowel de 6, 8 als 10)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |