Jazeker, stond nog in mijn jaarlijstje.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:25 schreef trebremmit het volgende:
Kennen jullie dit al?
Man, man wat mooi.
He tof, en Imaad Wasif op gitaar/zang lees ik elders, die begint langzamerhand ook steeds meer een held te wordenquote:Op maandag 6 februari 2012 22:59 schreef On het volgende:
Lowercase - The Going Away Present is een aanrader voor fans van Slint
Goede naam wel. Bijna.quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 21:15 schreef Detroit het volgende:
Waarom ben ik nog geen Idaho tegengekomen? Goede slowcore!
Precies hetzelfde nummer ook echt. Zijn we het er in ieder geval over eens.quote:
Ik was al effe aan het scrollen... *zie ik Idaho? zie ik Idaho? Nee, geen Idaho... Posten!!!*quote:Op zondag 15 april 2012 21:50 schreef On het volgende:
[..]
[..]
Precies hetzelfde nummer ook echt. Zijn we het er in ieder geval over eens.
Eigenlijk wel. Low heeft hun muziek eens als slowcore en/of sadcore beschreven, eigenlijk als grap. Maar een journalist ging er mee aan de haal en nu is het een vrij veel gebruikte term.quote:
waarom wordt over core bij toegevoegt?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:11 schreef On het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Low heeft hun muziek eens als slowcore en/of sadcore beschreven, eigenlijk als grap. Maar een journalist ging er mee aan de haal en nu is het een vrij veel gebruikte term.
Voor de textuur en smaak, kokos is redelijk duur en core is daar wel een goede vervanger voor.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:56 schreef Froggiefied het volgende:
[..]
waarom wordt over core bij toegevoegt?
Goeie poep! De bas zit er stevig in :-)quote:Op maandag 6 februari 2012 22:59 schreef On het volgende:
Lowercase - The Going Away Present is een aanrader voor fans van Slint
Grappig dat je het zegt, ik heb dat album ongelofelijk veel afgespeeld (erg goed bij het reizen) maar het nooit onder de noemer "slowcore" geplaatst. Waar het wel thuishoort ja, prachtig album. Opvolger is ook mooi trouwensquote:Op maandag 28 mei 2012 00:12 schreef Case4 het volgende:
Geen Antlers in een slowcore draadje? Hospice is wat mij betreft de van je de van het qua slowcore!
quote:Op maandag 14 november 2011 18:51 schreef Darkestrah het volgende:
Wel, ten eerste weet ik niet waar de -core vandaan komt. Vergelijkend met andere genres eindigend op core, is het veel rustiger.
'Core' betekent natuurlijk gewoon kern, dus zo gek is het eigenlijk niet. Het suffix -core zou in principe achter elk genre met een uiterste identiteit geplaatst kunnen worden. Slowcore bekt ook wat beter dan bijvoorbeeld Hardcore Slow Music.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:56 schreef Froggiefied het volgende:
[..]
waarom wordt over core bij toegevoegt?
Ah, was die out of print? Speciale release of gewoon standaard? Wel een erg mooi album trouwens, een standaardwerk in het genrequote:Op woensdag 25 juli 2012 02:08 schreef On het volgende:
Volgende maand zal Low - I Could Live In Hope opnieuw te vinden zijn bij uw locale webshop. Eindelijk!
Volgens mij gewoon standaard en hij was voor zo ver ik weet niet meer 'normaal' te krijgen. Eén van mijn favoriete albums.quote:Op woensdag 25 juli 2012 02:14 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ah, was die out of print? Speciale release of gewoon standaard? Wel een erg mooi album trouwens, een standaardwerk in het genre
Heb je dat album nu al geluisterd dat ik naar je had gestuurd?quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:09 schreef On het volgende:
Vergeet Dakota Suite niet.
http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/albums/Dakota-Suite.html
Zet me niet zo onder druk.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:31 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Heb je dat album nu al geluisterd dat ik naar je had gestuurd?
Ik had dat Spokane album wel geluisterd (ook al was dat een tip naar Onquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:31 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Heb je dat album nu al geluisterd dat ik naar je had gestuurd?
Ja, dit vind ik leuk. Zijn album behoort ook tot mijn favorieten. Er is eigenlijk maar een vrij klein aanbod als het neerkomt op 'gloomy' en shoegaze gerichte singer-songwriters zoals dit.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:15 schreef Gehenna het volgende:
Nieuw EP'tje van Giles Corey te luisteren op Bandcamp: http://gilescorey.bandcam(...)ction_ref_map=%5B%5D
Hier te streamen:quote:Op woensdag 28 november 2012 14:38 schreef On het volgende:
Oeh, er komt een nieuw Low album aan. http://pitchfork.com/news(...)-wilcos-jeff-tweedy/
Thanks, die ga ik morgenochtend eens even goed luisteren.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:10 schreef bartrid het volgende:
[..]
Hier te streamen:
http://drownedinsound.com(...)um-the-invisible-way
Heb hem net gehoord en hij klinkt erg goed. Nauwelijks te horen dat er 17 jaar tussen heeft gezeten.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:08 schreef Gehenna het volgende:
*Kick*
Er komt na 17 jaar een nieuw album aan van Mazzy Star
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |