SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic en Melting.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.![]()
Ok dan.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een of ander kutkind dat echt werkelijk niet kan zingen (het deed serieus zeer aan mijn oren en ik overdrijf niet) en wint het van super acts van mensen die wel iets kunnen
Sinds wanneer speel jij met lucht?quote:
preciesquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zag laatste stuk
wat een afgang die krijskoter
Normaal vind ik het waardeloos als er weer eens een schattig kindje moet meedoen en zelfs winnen (er is morgen of zo een finale van een andere talentenjacht waarbij ik vorige week echt voor de helft alleen koters er bij zag), maar dit kind vond ik gewoon echt goed!quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zag laatste stuk
wat een afgang die krijskoter
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!quote:
Sorry er was niet 1 noot zuiver (echt niet)quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Normaal vind ik het waardeloos als er weer eens een schattig kindje moet meedoen en zelfs winnen (er is morgen of zo een finale van een andere talentenjacht waarbij ik vorige week echt voor de helft alleen koters er bij zag), maar dit kind vond ik gewoon echt goed!
dat kunnen we momenteel even niet zienquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ooh dat wist ik niet.
Hoeveel mensen luisteren er nu dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is ook knap trouwens.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
ik luisterquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ooh dat wist ik niet.
Hoeveel mensen luisteren er nu dan?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:58 schreef Melting het volgende:
doet het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is ook knap trouwens.Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat kunnen we momenteel even niet zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:58 schreef Melting het volgende:
oh dat kan ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is ook knap trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee sorry heb wiet gerookt en bier gedronken
Wordt al moeilijk om netjes te draaien
Ook daar ben ik het niet mee eens. Hun vorige optreden was werkelijk fenomenaal!quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:59 schreef Symphonic het volgende:
Weet je ik heb wel eens kinderen gezien in een talentenjacht die echt goed waren, en als die winnen heb ik daar geen enkele moeite mee, maar dit was gewoon Kwalitatief Uitermate Teleurstellend
En ook Opera Familia had nooit in de finale mogen staan
jawel, je kan er pas in als de stream vrij isquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Het wachtwoord wat ik heb gekregen klopt niet
Hij geeft aan invalidpasswordquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jawel, je kan er pas in als de stream vrij is
verkeerd ingevoerd?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hij geeft aan invalidpassword
Heb je van de week een nieuw ww van Viro gehad?quote:
Vandaag nogquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je van de week een nieuw ww van Viro gehad?
is er alweer een nieuw WW dan?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:04 schreef Melting het volgende:
[..]
als het goed is welquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:04 schreef Melting het volgende:
[..]
iedereen heeft zijn eigen WWquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
is er alweer een nieuw WW dan?
Misschien even kijken of je laatste teken geen spatie is. Anders die weghalen.quote:
Ff ww resetten, dat je een nieuwe krijgt misschien?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nou die van mij doet het niet...
quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nou die van mij doet het niet...
Heb je ook zo'n strak pakje met de letter M erop?quote:
Nigga wut?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n strak pakje met de letter M erop?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Mijn fris ging over m'n benenquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben ineens niet meer zo moe....quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:09 schreef ToT het volgende:
Google trouwens eens voor de gein naar moeman en check het 1e plaatje!
HEERLIJK!quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Jullie horen nu toch Shantel?
Kweenie, iets zonder zang tot nu toe.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
En vieze, gore, vuile, ranzige elektroclubsounds zijnquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga in deze mee met jou
En mashups zijn
oke ik vinnut tofquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Twee liedjes door elkaar geprakt.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haha is dat van Nieuw Dier?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb een paar hele gave en ik heb er van de week nog een paar gedraaid
lolquote:
Het leukst vond ik met die Frans Nabauer dat 'ie aangehouden wordt.quote:
Frans Nabauer werd op den duur een beetje vervelend. Teveel van hetzelfde..... vond ik.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het leukst vond ik met die Frans Nabauer dat 'ie aangehouden wordt.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Frans Nabauer werd op den duur een beetje vervelend. Teveel van hetzelfde..... vond ik.
damn aan het werk dan, maken die hapquote:
Ik dacht gelijk aan een mashup tussen Fatboy Slim - Star 69 en Cornershop - Brim Full of Asha.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
damn aan het werk dan, maken die hap
jaquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:24 schreef Melting het volgende:
Ik zie nog steeds Goon Rock in Winamp staan. Klopt dat?
dit is normaal gesproken niet helemaal mijn genre, maar bijv de mash ups van wax audio zijn echtquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik dacht gelijk aan een mashup tussen Fatboy Slim - Star 69 en Cornershop - Brim Full of Asha.
Was het maar zo'n feest.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ooh ik dacht dat c_a binnen ging vallen
ook die reputatie moet ik af en toe waarmaken hequote:Op vrijdag 16 september 2011 23:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jesus Koen.. sommige mensen hebben ECHT een leven
Hoiquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:29 schreef Samzz het volgende:
Ik moet eigenlijk slapen maar ik ben totaal niet moe.
slapen is zo overgewaardeerdquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:29 schreef Samzz het volgende:
Ik moet eigenlijk slapen maar ik ben totaal niet moe.
quote:
Wat zou je het liefst willen? Ik weet alleen waar je woonachtig bent.quote:
T. weet het preciesquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Wat zou je het liefst willen? Ik weet alleen waar je woonachtig bent.
je kan ook gewoon langs gaan als ze thuis isquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar ik was niet van plan om bij LoLa in te breken.
Ja hequote:Op vrijdag 16 september 2011 23:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoi
Owww jouw paard heeft zo'nhoofd
Hoezo dan?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vanaf gisteren is het Inzombium.
Ik heb dat ooit gehad ja.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:34 schreef WickedTunes het volgende:
Mensen zo in voor underground electronica...? Super lekker
En ook: ik zie de icoontjes niet meer bij de posts... kan niet quoten, DM/PM-en e.d... iemand dat ook gehad?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De arme knulquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:34 schreef WickedTunes het volgende:
En ook: ik zie de icoontjes niet meer bij de posts... kan niet quoten, DM/PM-en e.d... iemand dat ook gehad?
jammer ik hoopte dat je muziek ging draaienquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:34 schreef WickedTunes het volgende:
F5 helpt niet?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:34 schreef WickedTunes het volgende:
Ik weet niet hoe jij eruit ziet als je te kort geslapen hebt, maar bij mij doet het denken aan het beeld van een zombie. Vandoor. En het is een leuke woorspeling. Zitten hij en Zokkieboy nu niet in de kroeg trouwens?quote:
Jah snap ik, maar wat is er gisteren gebeurd dan? Of is die woordspeling toen verzonnen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij eruit ziet als je te kort geslapen hebt, maar bij mij doet het denken aan het beeld van een zombie. Vandoor. En het is een leuke woorspeling. Zitten hij en Zokkieboy nu niet in de kroeg trouwens?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Jah snap ik, maar wat is er gisteren gebeurd dan? Of is die woordspeling toen verzonnen?
slaap lekkerquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:39 schreef Samzz het volgende:
Mensjes, tijd om te slapen. Trusten en fijne avond nog.
ik hoopte dat je hier niet zou gaan slapenquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:39 schreef Samzz het volgende:
Snurk ze!quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:39 schreef Samzz het volgende:
dat zijn knopjes die ik zorgvuldig mijdquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:41 schreef Watertornado het volgende:
Amaai, hier ging je effe te snel aan de pitch draaien.
Niet alles is op 128 gezet hè.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zijn knopjes die ik zorgvuldig mijd
Vroegah was het wel gaaf om de pick-up te stellen met de stroboscoop
die knopjes gebruik je alleen bij het mixen en dat is niet mijn specialiteitquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Niet alles is op 128 gezet hè.
Mijne ook nietquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die knopjes gebruik je alleen bij het mixen en dat is niet mijn specialiteit
dubstep.........quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:46 schreef Watertornado het volgende:
Daar komen de wobbly sounds of dubstep de hoek om kijken
Jaquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:47 schreef suikertaartje het volgende:
net op tijd voor het einde, of niet?
Vind je het niet leuk danquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:47 schreef suikertaartje het volgende:
hey, jou heb ik vaker gezienquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:47 schreef suikertaartje het volgende:
Jofuquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ardennen overleefd, kleine nare dorpjes met een veel te lange bus overleefd, franse gids overleefd, 110 tieners overleefd.. en nu eindelijk eens in een normaal bed slapen.. tot morgenochtend 5 uur
Timing, ik heb het echt nietquote:
Ik zet hem net aanquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Vind je het niet leuk dan?
ik heb wel een vuurtje voor je hoorquote:
ik zat net ode aan jou te doen aan de overkantquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
binnenkort een disney uurtje op radio 49
quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kom je mee brommers kieken?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb wel een vuurtje voor je hoor
quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ode aan mijquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik zat net ode aan jou te doen aan de overkant
Nou, in dit geval ga ik niet nog heulemaal die kant op, dus dan is het koudquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar je gaat kiek'n
Zat er nog een batsbare bij?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ardennen overleefd, kleine nare dorpjes met een veel te lange bus overleefd, franse gids overleefd, 110 tieners overleefd.. en nu eindelijk eens in een normaal bed slapen.. tot morgenochtend 5 uur
In het begin heb ik er 2 live gemashedquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:53 schreef WickedTunes het volgende:
Dit zijn allemaal bestaande mash-ups, niks 'live' mashed up dus
Ja, ik deed de Elephant song en Ants in your pants postenquote:
jij kunt het wetenquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik deed de Elephant song en Ants in your pants posten
An sich wel, maar ik ga me toch maar niet aan die leeftijden wagen.. Al helemaal niet als het van klanten is..quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zat er nog een batsbare bij?
Niet kamperen, in huisjes, maar daar was het snachts wel wat fris, hier weer thuis valt het mee..quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij kunt het weten![]()
of was je niet kamperen?
ik ga even buiten kijken of ik je geloofquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet kamperen, in huisjes, maar daar was het snachts wel wat fris, hier weer thuis valt het mee..
Ken je de medley van hans teeuwen niet?quote:
Ja, ik dacht ook al..het is SEKS, verdoriequote:
Lekker nauw, dan kom je gauw.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Stop je leuter in een kleuter.
Doe eens rustig.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:00 schreef WickedTunes het volgende:
SSB, geef es antwoord!!!
Krijg ik zo een GO??? het is 00u!!!
is dat op joetjoep?quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hihi nu ging ik weer ants in your pants luisteren2 x
ik net drie keerquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hihi nu ging ik weer ants in your pants luisteren2 x
quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik poste net een link man
ik luister hem nu weerquote:
ik wil echt met jou trouwenquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik luister hem nu weerhihi
en disney greatest hits 3 ceedeees binnen
staan de mannen opeens in de rij voor je?quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
waarom ishet altijd zo dat als je zeg maar niet meer beschikbaar bent ... er ineens mensen zich aandienen als zijnde beschikbaar.. zo stom is dat he
en ikke met jouwquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik wil echt met jou trouwen
kreeg un pm van iemand die vlieft op me was schijnbaarquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
staan de mannen opeens in de rij voor je?
maar tof dat je echt iemand hebt nuquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kreeg un pm van iemand die vlieft op me was schijnbaar
op msn iemand die over me droomt
een sms van iemand die toegaf toch meer voor me te voelen
wtf
jaaaaaquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en ikke met jouwgaan wij een fokstelletje zijn
dan mag jij ook naar mijn ceedees luisteren
bizar is dat toch altijd hè?quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kreeg un pm van iemand die vlieft op me was schijnbaar
op msn iemand die over me droomt
een sms van iemand die toegaf toch meer voor me te voelen
wtf
Omdat je dan niet meer op zoek bentquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
staan de mannen opeens in de rij voor je?
oh maar ik wil ook naar de jouwe luisteren en samen schommelen enzoquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jaaaaa![]()
en jij naar de mijne, maar die heb jij toch allemaal al
[..]
bizar is dat toch altijd hè?
ik heb vast heus iets dat jij niet hebtquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh maar ik wil ook naar de jouwe luisteren en samen schommelen enzo![]()
zullen we een x samen in zwolle gaan schommelen
en ja.. behoorlijk bizar
dat wist ik nog nietquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb vast heus iets dat jij niet hebt![]()
jaaaaaa, ik weet natuurlijk bijna alle schommels te vinden![]()
trouwens, die vent van jou woont naast een speeltuin, maar dat wist je vast ook al
ah is het dus toch wat ik al dachtquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ijaaaaaa, ik weet natuurlijk bijna alle schommels te vinden![]()
trouwens, die vent van jou woont naast een speeltuin, maar dat wist je vast ook al
hihihihiquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat wist ik nog nietmja ook niet echt opgelet ofzo
quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hihihihi![]()
en aan het eind van de lange lange straat nog eentje, MET kinderboerderij
hoezo?quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Is Suikertaartje een soort stalker/spion ofzo?
de buurtroddeldamequote:Op zaterdag 17 september 2011 00:15 schreef Tha_Erik het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
snap ik, want tofquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:15 schreef Tha_Erik het volgende:
ik roddel niets, ik heb het pas over dingen als mensen waar het over gaat het zelf al hebben verteldquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
tof tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
joaquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
joaen ook nog zo'n leukert enzo
Weet precies hoe bepaalde straten waar bepaalde mensen wonen eruit zien enzo, wat er te vinden isquote:
zwolle he.. ik denk dat ze gewoon van alle leuke mensen in zwolle weet wat voor ondergoed ze dragenquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Weet precies hoe bepaalde straten waar bepaalde mensen wonen eruit zien enzo, wat er te vinden is...
jah, verschilt echt fors met de weekquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat is het stom rustig overal
nope herkende niksquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:23 schreef WickedTunes het volgende:
ja erg he? En het forum werkt ook niet mee... mja...
Btw: iemand die de lach-sample herkende?
veel plezier in dromenlandquote:
Ik woon daar gewoon en ben wel eens bij Hans geweest, die woont in een buurt waar ik vroeger heel vaak kwam, en in die speeltuin speelde ik heel vaak...en die andere speeltuin is de favoriet van mijn zoontje.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Weet precies hoe bepaalde straten waar bepaalde mensen wonen eruit zien enzo, wat er te vinden is...
khad het goehoeeeeedquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
MACARENA of hoe je het ook schrijft.. daar is de lach van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |