Hallééééééééééééé!quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ow
nja iighallloootjes
jaquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Hallééééééééééééé!![]()
Alweer iets opgevrolijkt, zie ik!
Waarom zend je eigenlijk geen info mee, Wicked?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:47 schreef WickedTunes het volgende:
Ohhh... nog paar nrs... maar zoooo lekker!!
Now playing: Daft Punk
omdat hij nu zijn postgemiddelde omhoog kan krikkenquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom zend je eigenlijk geen info mee, Wicked?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat hij nu zijn postgemiddelde omhoog kan krikkenhihi krikken
Ow.... oké.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:50 schreef WickedTunes het volgende:
Kan alleen info meezenden als ik telkens m'n txt-file invul... pfff... ik draai met Traktor namelijk
ER HEEFT EEN ALLOCHTOON GEWONNENquote:
Holland Got Talent of zo?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vertel!
Leg eens uit wat HGT betekent ofzo
een of ander kutkind dat echt werkelijk niet kan zingen (het deed serieus zeer aan mijn oren en ik overdrijf nietquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vertel!
Leg eens uit wat HGT betekent ofzo
Niet mee eens. Het was niet altijd zuiver, maar damn, als je kijkt wat een PRESTATIE dit was, Jezus!quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een of ander kutkind dat echt werkelijk niet kan zingen (het deed serieus zeer aan mijn oren en ik overdrijf niet) en wint het van super acts van mensen die wel iets kunnen
Je kan vinden dat ze niet kan zingen okee, maar om het meteen een kutkind te noemen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |