oh mutsiequote:Op vrijdag 16 september 2011 22:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh lola, had ik al gezegd dat ik uit de boom ben geflikkert vandaag![]()
ihihiquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ooh wicked stem.. wicked zeg iets ondeugends... fluister in mijn ooor.... jaaaa oooh wicked
ach beter uit een boom dan van je voetstukquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh lola, had ik al gezegd dat ik uit de boom ben geflikkert vandaag![]()
ging in de boom klimmen in t park.. ging even doen of ik weer 8 wasquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh mutsieje moet wel voorzichtig doen
[..]
ihihi
Wicked doe eens ja ja ah tooeee
Hahahaha ik moet een beetje om je lachenquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ging in de boom klimmen in t park.. ging even doen of ik weer 8 wasen toen viel ik
in moerassig gedoetje.. dus broek helemaal vies enzo
mams had flashbacks toen ik thuiskwam
Ja wicked doe eensquote:en ja wicked doe eens.. zeg iets ondeugends.. fluister in onze oortjes.. maak dat mijn oortjes rood wordentoe eens.. aaah toeeee
dit past gewoon bij jouquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ging in de boom klimmen in t park.. ging even doen of ik weer 8 wasen toen viel ik
in moerassig gedoetje.. dus broek helemaal vies enzo
mams had flashbacks toen ik thuiskwam
en ja wicked doe eens.. zeg iets ondeugends.. fluister in onze oortjes.. maak dat mijn oortjes rood wordentoe eens.. aaah toeeee
kben af en toe een kindjequote:Op vrijdag 16 september 2011 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hahahaha ik moet een beetje om je lachen
[..]
wicked doet het... ik kwam bijnaquote:Ja wicked doe eens
Koen! wil jij voor mijn kreunen?quote:
terwijl mijn vrouw hier ook zit?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Koen! wil jij voor mijn kreunen?
k vind da zo tof van jouquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kben af en toe een kindjemaar ik ben knetter... ik mag dat
oh? niet meegemaaktquote:wicked doet het... ik kwam bijna
kan die meedoenquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
k vind da zo tof van jou
[..]
dan moet hij t nog een keer doen.. speciaal voor jou en mijquote:oh? niet meegemaakt
lig je al weer op bed?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ben onzichtbaarals ik mijn hoofd onder de dekens doe dan zie ik jullie niet.. dus jullie mij ook niet
joaquote:
owquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:43 schreef Melting het volgende:
Zow.... ik luister ook weer mee. Het darten ging niet door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |