Ik denk ik blijf tactvol en netjesquote:
Piscjequote:
Ja heel netjes van jequote:Op vrijdag 16 september 2011 22:50 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik denk ik blijf tactvol en netjes
Vrijdagavond dus even geen talentenjacht meer voor mij.quote:
dat wel.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Toptalent... als je 11 bent en je hebt zo'n strot
Zij kan zeker wel zingen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:51 schreef DjinN het volgende:
kom, wij gaan ons ook opgeven! we flansen wel een of andere vette act inelkaar! Boeit niet of we kunnen zingen of niet. We maken ons erg snoezig en schattig dan winnen we vast wel
Dat zei die stam ook alquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:51 schreef DjinN het volgende:
kom, wij gaan ons ook opgeven! we flansen wel een of andere vette act inelkaar! Boeit niet of we kunnen zingen of niet. We maken ons erg snoezig en schattig dan winnen we vast wel
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:45 schreef Madame_Paon het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bianca Ryan, eat your heart out.
Ze kan zingen perhaps, maar je moet toch wel toegeven dat het de zoveelste keer is dat een snoezig lief kind die kan zingen wederom wint ? Had graag gezien dat een echt UNIEKE act zou winnen...quote:
Het is 100x zo goed als Tessa een aantal seizoenen geleden.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:53 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ze kan zingen perhaps, maar je moet toch wel toegeven dat het de zoveelste keer is dat een snoezig lief kind die kan zingen wederom wint ? Had graag gezien dat een echt UNIEKE act zou winnen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |