Uhm, hallo.quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
topje van je vinger?_
bij 'pssshh' verpest je het kleine beetje hoop dat je nog had___ faalhaas
Meen je dit?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:29 schreef Dientje12 het volgende:
Oke,
Dus ik raakte met het topje van mijn vinger de kont van zo'n hete chick aan.
en ik maakte het geluid psshhhhh
En ze kijkt me aan en krijg een smek in me gezicht..
Chicks die deze hint niet snappen
Doe ik ook. Moet je nagaan.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:29 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Waarom hou je je dan niet vast een een paal?
Oh hoiquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:34 schreef Ikbenserieus het volgende:
Hallo Rezania, jij bent grappig en schattig.
Waarom begroet niemand anders mij? Ben ik niet meer dan een straatveeg voor jullie?
Uhm, bedankt denk ik?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:34 schreef Ikbenserieus het volgende:
Waarom begroet niemand anders mij? Ben ik niet meer dan een straatveeg voor jullie?
Ik zag je niet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:34 schreef Ikbenserieus het volgende:
Zo'n gezicht verdiend klappen!quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
* kijkt fobo en snapt waarom Dientje12 een klap kreeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Er is nooit plekquote:
* JApieman Raakt kont van DV aan met vingertopje en doet 'psssshh.'quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
* kijkt fobo en snapt waarom Dientje12 een klap kreeg.
Ik verbeter niet snel, maar gegooid?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
Bam mijn ouders hebben kipnuggets in de frituur gegooid
Lekker, kun je je collega's dissen dat jij tenminste nog doorwerkt als je ziek bent en dat die anderen stelletje mietjes zijn..quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:35 schreef Dimens het volgende:
Wat is het toch fijn om te werken met koppijn.
Gegooid is goed.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik verbeter niet snel, maar gegooid?
Dat ik omval in de bus? Nee, niet echt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:35 schreef coban het volgende:
[..]
Er is nooit plek
Alsof ik voor de lol ga staan
Hebben jullie dat dan nooit?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:36 schreef JApieman het volgende:
[..]
* JApieman Raakt kont van DV aan met vingertopje en doet 'psssshh.'
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zo'n gezicht verdiend klappen!Ik voel me nu echt het pispaaltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In mijn bus is bijna altijd plek!quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:35 schreef coban het volgende:
[..]
Er is nooit plek
Roburtt!quote:
Ik zou wel opstaan voor jouquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:35 schreef coban het volgende:
[..]
Er is nooit plek
Oke ik ben nooit helemaal geflikkerd maar wel vaak bijnaquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:36 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Dat ik omval in de bus? Nee, niet echt.En gewoon op andere mensen hun schoot gaan zitten.
Als je doordrinkt, komt er geen kater.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:35 schreef Dimens het volgende:
Wat is het toch fijn om te werken met koppijn.
Ik zou zeggen dat ik je op zou vangen, maar dat zou wel erg stalkend zijn. Oh shit.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:38 schreef coban het volgende:
[..]
Oke ik ben nooit helemaal geflikkerd maar wel vaak bijna
WAT IS DEZE. waarom ik wel en jullie niet? DISCRIMINATIE ik zeg je
Leugens!quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:38 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik zou wel opstaan voor jou
Nee ik ga nooit meer met de bus
nooit stoppen dusquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:38 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Als je doordrinkt, komt er geen kater.
Dnaku dnaku, je streelt mijn egoquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:39 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat ik je op zou vangen, maar dat zou wel erg stalkend zijn. Oh shit.
En toch trots! Je bent een ware inspiratie.
Succesquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:39 schreef Rezania het volgende:
Even naar het toilet, ik gebruik deze post om de bepalen hoe actief jullie zijn!
Precies. In het weekend koppijn hebben wil niemand..verschuif het door naar een doordeweekse dag.quote:
Misschien moet je gewichten aan je armen binden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willyfoofoo has posted.
This thread is now important.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |