Die werd toen uit de handel gehaald wegens copyright schending. Ik als een speer die single kopen natuurlijk.quote:
Waren toch 2 groepen die een O Fortuna remix uitbrachten? Apotheosis en nog eentje..quote:Op zaterdag 17 september 2011 08:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Die werd toen uit de handel gehaald wegens copyright schending. Ik als een speer die single kopen natuurlijk.
Die is van 2000quote:
nee hoorquote:
quote:Sandstorm (CD, Maxi) 16 Inch Records SIRCDS1601 Finland 1999
Djeez is juist de enige die de FP nog een beetje opvrolijkt en wat luchtiger maakt; prima bijdrage dus.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:39 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Dit ene bericht van jou is van betere kwaliteit dan je FP berichten bij elkaar![]()
Laatst op een 90 feest van Veronica in de brabanthallen, deze word opgezet, zaal werd gek en ik kreeg kippenvel tot aan me aars.quote:
Is ook wel een gruwelijk klappertje. Net als deze:quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:39 schreef blup het volgende:
[..]
Laatst op een 90 feest van Veronica in de brabanthallen, deze word opgezet, zaal werd gek en ik kreeg kippenvel tot aan me aars.
Born slippyquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:42 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Is ook wel een gruwelijk klappertje. Net als deze:
En nog een gruwelijke klapper:
Flesh is fever HAHA die luister ik nog steeds best vaakquote:
Nostalgische gevoelens bekruipen me... Net zo'n toppertje alsquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:39 schreef blup het volgende:
[..]
Laatst op een 90 feest van Veronica in de brabanthallen, deze word opgezet, zaal werd gek en ik kreeg kippenvel tot aan me aars.
Born slippy!! O M F G!! Helemaal door laten meeslepen in een, laat ik zeggen, bepaalde state of mind. Genadeloze drums , en net als je denkt dat je nu toch écht dood gaat na 3 minuten... bevrijding...quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:42 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
En nog een gruwelijke klapper:
Geeft niet. Een plaat als Pump up the jam misstaat in dit topic ook niet.quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:34 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Nostalgische gevoelens bekruipen me... Net zo'n toppertje als
als is die wel uit 1988... sorry... ik kan me nog als de dag van gisteren herinneren dat ik hier he-le-maal van uit mijn dak ging!
Moet ´89 of ´90 geweest zijn dat ik daar voor het eerst kwam X.T.C. was nog niet verboden er werd toen nog geen gabber gedraaid(er was alleen maar ¨house¨ .quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |