Ik ben geen maffiaquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Eerst Antebella vermoorden, dan komt de_boswachter aan de beurt, en daarna Sheepcidus. Daarna is het spoor mij nog bijster. Maar van die 3 ben ik meer dan zeker.
Nee. Dat is wat ze zegt, maar tegelijkertijd PM't ze heel erg veel met mij, zo snel kan niemand typen op de mobiel. Zeker weten.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zat ze niet gewoon mobiel dan?
En waarom zou je daar over liegen als dorp zijnde?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind PM'en via mobiel wel een ramp inderdaad
Je mag er twee lynchen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Eerst Antebella vermoorden, dan komt de_boswachter aan de beurt, en daarna Sheepcidus. Daarna is het spoor mij nog bijster. Maar van die 3 ben ik meer dan zeker.
quote:
Liesje trap er niet in!!!! HT liegt dat het gedrukt staat! Vraag je af waarom hij ineens zo ''op'' mij zit.....quote:
Naja hij vertelt vrij duidelijk waarom hij het denkt. Ik zou willen dat ik het kon onderbouwen maar kan niets met je lege Fobo en korte historie. Ik kan hem wel bijna dromen trouwens.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:46 schreef Antebella het volgende:
[..]
[..]
Liesje trap er niet in!!!! HT liegt dat het gedrukt staat! Vraag je af waarom hij ineens zo ''op'' mij zit.....
Ik kan bewijzen dat hij liegt, maar ik moet even uitzoeken hoe ik dat kan doen op een legale manier volgens de regels van het spel.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja hij vertelt vrij duidelijk waarom hij het denkt. Ik zou willen dat ik het kon onderbouwen maar kan niets met je lege Fobo en korte historie. Ik kan hem wel bijna dromen trouwens.
Wat bedoel je daarmee?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan hem wel bijna dromen trouwens.
Ik kan het ook bewijzenquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:54 schreef Antebella het volgende:
[..]
Ik kan bewijzen dat hij liegt, maar ik moet even uitzoeken hoe ik dat kan doen op een legale manier volgens de regels van het spel.
Inderdaad...stem gewoon op elkaar als je elkaar niet vertrouwt... al is het fijner als dat op spelhints gebaseerd isquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Die hele discussie over liegen over PM's boeit me eigenlijk niet.
Onleesbaar kleine printscreen. En je kan die dingen gewoon verwijderen. Dat weetj e zelf ook.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:02 schreef Antebella het volgende:
Mij wel, mijn leven hangt ervan af. Dit is een printscreen van mijn verzonden berichten. Zoals jullie zien is dat er maar 1 naar Honkeytonk gisteren. De onderwerpen van de berichten aan de sl heb ik om begrijpelijke redenen onzichtbaar gemaakt.
[ afbeelding ]
Volgens mij bewijst het perfect dat antebella glashard liegt over dat ze mij niet PM't.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:03 schreef TheVulture het volgende:
Sorry Honkmaar dat bewijst toch niet echt iets
En dus is ze maffia? Kom op, misschien is ze het wel hoor, maar COME ON! Kunnen we het niet gewoon bij de hints in het spel houden in plaats van te nitpicken over iemand die zegt geen verbinding te hebben en via telefoon post, wat jij niet gelooft, wat zij... wat jij.... enzovoooooorrtsquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Volgens mij bewijst het perfect dat antebella glashard liegt over dat ze mij niet PM't.
De grote staat er ook en dat is tenminste een echte printscreen, kan je van die van jou niet zeggen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Onleesbaar kleine printscreen. En je kan die dingen gewoon verwijderen. Dat weetj e zelf ook.
We hebben morgen de dubbele lynch dus je mag op twee personen stemmen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee?![]()
Ik heb de laptop trouewns
Oké oké, toch blijf ik het verdacht vinden.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dus is ze maffia? Kom op, misschien is ze het wel hoor, maar COME ON! Kunnen we het niet gewoon bij de hints in het spel houden in plaats van te nitpicken over iemand die zegt geen verbinding te hebben en via telefoon post, wat jij niet gelooft, wat zij... wat jij.... enzovoooooorrts.
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar i.m.o. is er een grens tot waar je kan gaan in een spel.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:07 schreef TheVulture het volgende:
Elkaar verdacht vinden om wat van ook is prima... maar probeer dat soort dingen als printscreens gewoon te vermijden... voegt echt niks toe
Dit is wel een spel waarin af en toe gelogen wordt, je moet het niet te persoonlijk op vatten.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:09 schreef Antebella het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar i.m.o. is er een grens tot waar je kan gaan in een spel.
Daar doe ik het voor! Onze burgemeester tevreden houdenquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:09 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kan er niets aan doen maar HT zorgt wel altijd voor verrassende wendingen enzo, ik vind het leuk.
Heb je nou een nieuwe UI of was deze mij nog niet opgevallen?quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:33 schreef gewoonfaye het volgende:
Erik blijft mij beschuldigen, ergo, erik is maffia voor mij.
Stom, ik had er echt niet aan gedacht...quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:16 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kan hier serieus wel om janken. Kom op Faye, je bent SL geweest, twee keer, dit weet je toch?! En nee mijn gevoel heeft niets met je rol te maken, of je nu dorp was of maffia, ik vind het gewoon treurig. En verder vind ik je een lief meisje en moet je het je niet persoonlijk aantrekken maar dit was heel erg niet handig.
Knap stom ja!quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Stom, ik had er echt niet aan gedacht...Maar het is privé gezien ook even beter zo
Hoi maffia!quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een slachting weer. Ik vraag me af of we wel kunnen winnen.
Lutte toch onschuldig. Denk dat er aardig wat maffia achter de stemmen op haar zitten.
Dat we dit niet eerder zagen! De SL zijn de maffia!quote:Op zaterdag 17 september 2011 07:27 schreef TheVulture het volgende:
Al weer een SL-kill
We maken het de maffia wel heel makkelijk.
Dubbele lynch is er al. Het stemlijstje ook. IK heb jou ook even toegevoegdquote:Op zaterdag 17 september 2011 05:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Hoi maffia!
en de herhaling slaat natuurlijk op knetters avatar.. die ik de afgelopen dagen ziemaar das zeker onderhand best laat
.
Daarom stem ik ook op knetter als maffia.
Knetter (1) Cable
Kwartje valt nu pas![]()
BM tijd voor de dubbele lynch?
Ik heb gezocht in heel de lijst en mbij meer mensen hints gevonden, en ik vind persoonlijk niet dat hints gevonden krijgen direct al hetzelfde is als beschuldigen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:33 schreef gewoonfaye het volgende:
Erik blijft mij beschuldigen, ergo, erik is maffia voor mij.
BM heeft dubbele stem, bowa.quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:51 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom staat er achter Erik , (4). Ik tel maar 3.
Dit hadden jullie ook achter de schermen af kunnen wikkelen in jullie maffia-PM-gezelschapquote:Op zaterdag 17 september 2011 09:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Vroeg je dat een paar dagen geleden ook al niet?
Zou kunnen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Vroeg je dat een paar dagen geleden ook al niet?
Pics?quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:59 schreef tripack het volgende:
erik, omdat zijn gedrag niet veel goeds voorspelt
Óf ze laten me juist in leven omdat uiteindelijk iedereen me toch wel gaat verdenken, omdat ik in vorige rondes wel maffia was. En dat blijkt erg goed te lukken, dus als ik straks de meerderheid van de stemmen heb, dan hebben jullie door jullie eigen tunnelvisie weer een dorpeling minder. En een actieve user minder.quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:16 schreef TheVulture het volgende:
#Vote Erik
Omdat ik me ineens bedacht dat als hij geen maffia zou zijn dit keer allang gekilled zou zijn uit wraak voor de eerdere rondes
Dag maffia burgemeesterquote:
Jij bent er ene he ?quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Bowa. Een van de weinigen die mij wél vertrouwt (en ook vorige rondes niet heeft meegespeeld en dus niet bevooroordeeld naar me kijkt!)
Logisch dat je dat zegt, maar ik vind de hints naar je zo sterk dat ik daar niet omheen kan.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dag maffia burgemeester
Als je echt het dorp zo lief vind, doe je mij unvoten ja
Anders is dit sowieso je laatste dag met de kralenketting om
Nee, echt niet dus en daarom frustreert deze ronde me zo. Omdat ik het gevoel heb dat de dorpelingen allemaal niets doen en de maffia het hele spel domineert.quote:
Dat is serieus elke ronde zo volgens mij.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, echt niet dus en daarom frustreert deze ronde me zo. Omdat ik het gevoel heb dat de dorpelingen allemaal niets doen en de maffia het hele spel domineert.
OK.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Logisch dat je dat zegt, maar ik vind de hints naar je zo sterk dat ik daar niet omheen kan.
Zo dat scheelt weer een verhaaltje verzinnen voor Lynda en Bartjequote:Op zaterdag 17 september 2011 13:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OK.
Doe je ding. 19:00 rukken de nog levenden je ambtsketting van de hals, fileren ze je en peuzelen ze je heerlijk op onder het gezang van een gregoriaanse brassband.
Sowieso schelen al die opgevers, niet-stemmers en UI-veranderaars al heel wat verhaaltjesquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zo dat scheelt weer een verhaaltje verzinnen voor Lynda en Bartje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |