SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers:
1) Timmmmm Profiel | History | FotoboekTWEELING
2) Peter Profiel | History | FotoboekBODYGUARD
3) Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek
4) Lutte Profiel | History | FotoboekDORP
5) gewoonfaye Profiel | History | FotoboekDORP
6) AlbinoBambi Profiel | History | FotoboekVELDDOKTER
7) Cablegunmaster Profiel | History | Fotoboek
8) honkeytonk Profiel | History | Fotoboek
9) liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
10) TheVulture Profiel | History | Fotoboek
11) Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
12) IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek
13) Theatermama Profiel | History | FotoboekBOM
14) AchJa Profiel I History I FotoboekDORPSOUDSTE
15) Maarten-Pieter Profiel | History | FotoboekDORP
16) tdrone Profiel | History | FotoboekDORP
17) Puntenslijpsel Profiel | History | FotoboekDORP
18) MaJo Profiel | History | FotoboekRECHERCHEUR
19) CaLeX Profiel | History | FotoboekTWEELING
20) De_boswachter Profiel | History | Fotoboek
21) Etcetera Profiel | History | FotoboekMAFFIA
22) charmed_angel Profiel | History | FotoboekDORP
23) Lindytje Profiel | History | Fotobooek
24) PatriQue89 Profiel | History | FotobooekDORP
25) Antebella Profiel | History | Fotobooek
26) blessed19 Profiel | History | FotobooekDORP
27) EllaN Profiel | History | FotoboekDORP
28) Sheepcidus Profiel | History | Fotoboek
29) tripack Profiel | History | Fotoboek
30) Knetterkrankjorum Profiel | History | Fotoboek
Als je dus kills doorgeeft via PM, aan BEIDE spelleiders PM'en..Gebeurt dit niet, dan geldt jouw rol die dag/nacht niet!
PM Lynda en Bart link
Spelleiders deze ronde: Bartjebart en Lynda
Belangrijke posts:
Burgemeesterverkiezingen
Nacht 1
Mededeling
Dag 1
Nacht 2
Dag 2
Nacht 3
Mededeling
HUUUUUUUUH, WAT IS DEZE?! Hier heb je een leuke oude ronde om te bekijken:
Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo
Deze OP is hier te vinden
[ Bericht 0% gewijzigd door Bartjebart op 17-09-2011 01:14:24 ]Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
Is het ook niet....quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:26 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het helemaal niet leuk om dood te zijn
Dat gevoel ken ik ook, nog zo'n terugkomede frustratie.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:26 schreef timmmmm het volgende:
ik ook nietquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:26 schreef timmmmm het volgende:
Geeft helemaal niets dat je newb bent, misschien is dat zelfs wel in je voordeel met je frisse blik op dingen. Vanavond gewoon posten wat je gevonden hebt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:30 schreef Antebella het volgende:
V.w.b. het zoeken hints: ik ben er echt wel mee bezig maar vind het erg lastig. Ben natuurlijk nog een echte newb in dit spel maar ik doe mijn best hoor!
Zoals ik vorig topic ook al aangaf.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:41 schreef Lutte het volgende:
Oh alsjeblieftMensen die op mij stemmen zijn of maffia of in dit spel enorme sukkels. Niets persoonlijks hoor
Zoals ik in dat vorige topic al drie keer zei zit ik met de mobiele layout, en nee ik kan niet op de laptop die heeft papa, en nee daar had ik niet op gerekend want hij heeft dat ellendige ding nooit nodig en net deze week wel.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zoals ik vorig topic ook al aangaf.
Doe er dan iets aan om me niet op jou te laten stemmen.......
Je hebt nog 18 minuten.
Dan is het ook mijn eigen schuld jaquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:47 schreef liesje1979 het volgende:
##Vote c_a
Lutte (5) TV, BoWa, Lindytje, tripack, Roger_Epiales
Boswachter (1) Blessed
Roger_Epiales (2) MaJo, Lutte
Charmed_Angel (5) Sheepcidus, Antebella, gewoonfaye, liesje
gewoonfaye (2) charmed_angel, tha_Erik
Antebella (1) honkeytonk
AlbinoBambi (1) knetterkrankjorum
Nou zo dan maar, omdat ik het echt niet weet. Als c_a geen maffia is heb je wel een probleem Lutje.
Moet je mij eens wijzen naar waar AL die ZOVEEL hints dan staan?quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:52 schreef charmed_angel het volgende:
wij dorp zijn echt dom
1 hint naar mij?? Terwijl er zoveel andere hints zijn gevonden??
je kan zelf niet teruglezen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moet je mij eens wijzen naar waar AL die ZOVEEL hints dan staan?
Nah, we postten 'm bijna tegelijk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh sorry! Ik faal een beetje in het lijstje deze ronde.
Jawel, maar zoveel concreets is er toch helemaal niet gevonden deze ronde? Dat niemand weet op wie te moeten stemmen zegt wel genoeg denk ik.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je kan zelf niet teruglezen?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:59 schreef tripack het volgende:
[..]
gewoonfaye
KLB : Een gevaar op de weg
ONZ: RADIO 49#1164 Oops! I did it again.. => hoort bij het meerdere keren in de fout gaan
ONZ: RADIO 49#1146 Pam petten met Pim! => Spelletje spelen op mobiel
en nog wel een paar KLB topics
iemand anders nog andere hints??
quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
Lutte:
De indische waterlelies is een sprookje, net als: V&A SC#350 Niemand weet, dat ik Repelsteeltje heet!
Naar de kapper: GC GRTD #1303Lutte wil volwassen haar![]()
Kerst:TAL RED ROOM #1449Winter is coming
Iemand van lang geleden tegenkomen: GC GRTD #1297wtf, een GRTOJW reunie![]()
Dierenafdeling: Hele fobo vol met dieren.
Lindytje:
LIF SHJN SCMet luxeproblemen en koopdrang
LIF Make-up tips Topic #34 Waar we worden herkend door de pakketbezorger!
LIF SHJN SCShow hier je kapsel SC'
Het lijkt mij dat deze kill maar door één persoon is gedaan of zie ik iets over het hoofd.
Ik ga nog even verder, maar ik kan niet zoveel vinden.
je hebt ze zelf gevondenquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jawel, maar zoveel concreets is er toch helemaal niet gevonden deze ronde? Dat niemand weet op wie te moeten stemmen zegt wel genoeg denk ik.
Klopt maar ik geloof Lutte ook wel.quote:
Ik weet hetquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt maar ik geloof Lutte ook wel.
En sorry, ik zie dat je dorp bent. Dat spijt me.
Dat maakt Lutte wel weer heel verdacht opeens,
En PS, wat doe je?
Dan moet je me gewoon lynchen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:57 schreef Lindytje het volgende:
Ik vind Liesje op de een of andere manier ook verdacht... maar ik kan niet echt hints vinden
Eerst hints vinden, dan lynchenquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan moet je me gewoon lynchen.
ik snap ook niet waarom ik "opeens" stemmen kreeg vanuit het nietsquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
Toch blij dat ik iig niet een dorp doodgestemd heb. Maar nouhouuu, zo gaan we niet winnen natuurlijk!
sst jij mag niks meer zeggenquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik snap ook niet waarom ik "opeens" stemmen kreeg vanuit het niets
Men gunde je aan mij, om mijn graf te warmenquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik snap ook niet waarom ik "opeens" stemmen kreeg vanuit het niets
zal dat wel goed gaan dan, wij samen in 1 grafquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Men gunde je aan mij, om mijn graf te warmen
Je lijkt me niet zo groot, dat zal well passenquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zal dat wel goed gaan dan, wij samen in 1 graf![]()
Ach ja het valt te proberen
Nee vind ik ook raar! Ze post ook weinig in de AKQ SC op het moment, volgens mij gister en vandaag de hele dag nietquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:35 schreef Tha_Erik het volgende:
C_a dorp. En PS.... dat is niet echt des PS om niet te stemmen
.
6 maffia op 30 man, dat is qua verhouding minder dan de vorige rondesquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:36 schreef TheVulture het volgende:
Vorige ronde was er teveel maffia... wellicht is er nu wel helemaal geen maffia en nemen de SL ons gruwelijk in het ootje
Hoe weet jij dat het er 6 zijn?quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
6 maffia op 30 man, dat is qua verhouding minder dan de vorige rondes
Rekenenquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat het er 6 zijn?
En wat als de maffia nou niet maximaal killed?quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
RekenenEerste nacht 3 kills, dus 5 of 6 maffia. Tweede nacht 4 kills, moet dus 1 van de nachtwaker zijn en de andere 3 van de maffia, dat kan alleen als er nog 5 over zijn
En waarom zouden ze dat niet willen doen dan?quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En wat als de maffia nou niet maximaal killed?
Ik kan me een vorige ronde herinneren dat ze bewust een nachtje oversloegenquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En waarom zouden ze dat niet willen doen dan?
Hmm, ok, dat is een punt, maar ik zie het nut daar niet van in.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kan me een vorige ronde herinneren dat ze bewust een nachtje oversloegen
Dat lijkt me heel erg vreemdquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En wat als de maffia nou niet maximaal killed?
Nee. Ik zoek zelden tot nooit hints, maar post wel actief, ik heb andere taktieken. Wie ben jij om mij een taktiek voor te schrijven?quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:46 schreef de_boswachter het volgende:
Volgende ronde wanneer je je inschrijft ook verplicht mee helpen zoeken?
Anders 'suicide' of zoiets.
Maar goed. Wellicht iets om te bespreken NA deze game.
Het is nacht dus ZzzZ zzZz
We hebben het er al zo vaak over gehad maar er is eigenlijk niet echt een waterdicht systeem te bedenken om te zorgen dat iedereen actief meedoet. En ja dat is frustrerend! Maar idd, dat kan misschien beter na deze ronde, al vraag ik mij af of je het kan voorkomen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:46 schreef de_boswachter het volgende:
Volgende ronde wanneer je je inschrijft ook verplicht mee helpen zoeken?
Anders 'suicide' of zoiets.
Maar goed. Wellicht iets om te bespreken NA deze game.
Het is nacht dus ZzzZ zzZz
Dat was wel leuk toen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kan me een vorige ronde herinneren dat ze bewust een nachtje oversloegen
Dat. En om 22 uur moet ik weg. Typisch.quote:
we hebben er meer aan als je ook hints zou hebbenquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:06 schreef cablegunmaster het volgende:
Roger TheVulture, Lutte onder leiding van Tha_erik. zo al 4 maffia bazen te pakken
.
Deze zijn mij verdacht op basis van stemmen alleen.
hehe beetje herkenbaarquote:
Heb je ook nog hints?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:06 schreef cablegunmaster het volgende:
Roger TheVulture, Lutte onder leiding van Tha_erik. zo al 4 maffia bazen te pakken
.
Deze zijn mij verdacht op basis van stemmen alleen.
tuurlijk niet.. hints zijn zo niet september 2011quote:
Vergeet vooral niet dat de mensen die een aantal keer maffia zijn geweest onmogelijk onschuldig kunnen zijn voor de rest van hun levenquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tuurlijk niet.. hints zijn zo niet september 2011
we selecteren nu puur op kleurtjes, namen en door middel van lootjes trekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |