Als je hier een foto post (of als je niet durft een PM/DM) van jezelf in dat slipje zal ik bepalen of ik er wel of niet voor wil betalenquote:
dat staat niet in de OPquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:53 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Als je hier een foto post (of als je niet durft een PM/DM) van jezelf in dat slipje zal ik bepalen of ik er wel of niet voor wil betalen
quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:06 schreef remlof het volgende:
Heb je die van je moeder al? Anders liggen er hier misschien nog wel een paar van haar.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:46 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Nou mijn oma kwam de was brengen. Haar wasmachine is stuk. Ik kan er wel een stuk of 5 uithalen voor je. Ze is wel lichtelijk incontinent. PM je adres. Een bloemetje zou leuk zijn in ruil!
Yquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je bedoelt toch: ts snoept van vieze slipjes?
Zo lekker de krokante sporen eruit pulken hhmmm
Kut dan ben ik 2 dagen te vroegquote:
Gelukkigquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:27 schreef muhahaha het volgende:
Geeft niet, ik heb nog wel reserve voor je
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:33 schreef muhahaha het volgende:
Je weet wat ze zeggen he. Geel voor en bruin achter. Na een week binnenstebuiten keren
Opsturen kan naar:quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:46 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Nou mijn oma kwam de was brengen. Haar wasmachine is stuk. Ik kan er wel een stuk of 5 uithalen voor je. Ze is wel lichtelijk incontinent. PM je adres. Een bloemetje zou leuk zijn in ruil!
nee bedankt, ik wist trouwens niet dat opa's nog mannelijk nektar konden genererenquote:Op zaterdag 17 september 2011 08:15 schreef smegmanus het volgende:
Ik heb wel een hard geworden onderbroek vol harde knepjes die ik gebruik als fapdoek. Interesse?
Ooit gedacht om stand-up comedian te worden?quote:Op zondag 18 september 2011 13:39 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Opsturen kan naar:
M.Rutte
Het Torentje 1
Den Haag
thanks
Je mag wel een keer proeven.quote:Op zondag 18 september 2011 13:40 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
nee bedankt, ik wist trouwens niet dat opa's nog mannelijk nektar konden genereren
quote:Op zondag 18 september 2011 14:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ooit gedacht om stand-up comedian te worden?
nee, dat gaat me slecht afquote:Op zondag 18 september 2011 14:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ooit gedacht om stand-up comedian te worden?
met of zonder rooie klets?quote:Op zondag 18 september 2011 16:28 schreef Superslechterik het volgende:
Zijn period panties ook goed?
Bonkjes en sliertjes toch?quote:Op zondag 18 september 2011 16:59 schreef Superslechterik het volgende:
[..]
Mét en een paar van dikke bloed brokken erin.
quote:Op zondag 18 september 2011 17:57 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
mannen kunnen tegenwoordig ook nergens meer tegen
Bah! Mannen zijn echt ranzigquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:33 schreef muhahaha het volgende:
Je weet wat ze zeggen he. Geel voor en bruin achter. Na een week binnenstebuiten keren
quote:Op zondag 18 september 2011 17:57 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
mannen kunnen tegenwoordig ook nergens meer tegen
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |