Als je hier een foto post (of als je niet durft een PM/DM) van jezelf in dat slipje zal ik bepalen of ik er wel of niet voor wil betalenquote:
dat staat niet in de OPquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:53 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Als je hier een foto post (of als je niet durft een PM/DM) van jezelf in dat slipje zal ik bepalen of ik er wel of niet voor wil betalen
quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:06 schreef remlof het volgende:
Heb je die van je moeder al? Anders liggen er hier misschien nog wel een paar van haar.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:46 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Nou mijn oma kwam de was brengen. Haar wasmachine is stuk. Ik kan er wel een stuk of 5 uithalen voor je. Ze is wel lichtelijk incontinent. PM je adres. Een bloemetje zou leuk zijn in ruil!
Yquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je bedoelt toch: ts snoept van vieze slipjes?
Zo lekker de krokante sporen eruit pulken hhmmm
Kut dan ben ik 2 dagen te vroegquote:
Gelukkigquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:27 schreef muhahaha het volgende:
Geeft niet, ik heb nog wel reserve voor je
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:33 schreef muhahaha het volgende:
Je weet wat ze zeggen he. Geel voor en bruin achter. Na een week binnenstebuiten keren
Opsturen kan naar:quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:46 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Nou mijn oma kwam de was brengen. Haar wasmachine is stuk. Ik kan er wel een stuk of 5 uithalen voor je. Ze is wel lichtelijk incontinent. PM je adres. Een bloemetje zou leuk zijn in ruil!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |