Zeker! En de briljante Michael Emerson heeft de hoofdrol, oftewel ik heb er hoge verwachtingen van.quote:
En geschreven door de broer van Christopher Nolan. Die ook meeschrijft aan de meeste film van hem.quote:
Beide. Heb hem net gezien en kijk nu al uit na de volgende aflevering.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:27 schreef andre347 het volgende:
Is Person of Interest een serie met elke week een andere case? Niet met 1 groot verhaal per seizoen?
Gelukkig. Werd al bezorgd over je.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:15 schreef Tegan het volgende:
Nee dat niet. Maar het is te confronterend. Ik krijg al wel natte ogen van die trailer zeg maar. Eerste keer dat ik hem zeg, want dat voelde ik al wel aan.
For the record, mijn verhaal is in geen enkel opzicht te vergelijken dat verhaal van Shameless.
En het gaat allemaal prima met me enzo nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:37 schreef fwokker het volgende:
Net Person of Interest gezienhet was 35 min saaiheid met een paar erg coole momenten die me toch doen denken dat hier wel potentie inzit.
Voor een pilot vind ik het juist prima opgebouwd. Pakkend begin, opbouwend naar rest van het seizoen en dat met een redelijke vaart verteld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J.J. Abrams, maker van oa Lost, Fringe en nu dus Person of interest en Alcatraz wat nog moet beginnen.quote:
Is zeker tof! Hopelijk wordt hij naar donderdag 8PM verplaatst, zodat Community of Parks&Rec terug kan naar de plek achter the Office, al ben ik dan wel benieuwd wat ze doen met 30 Rock wanneer dat terugkomt.quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:37 schreef Seam het volgende:
Vond hem ook vrij aardig, dadelijk een Up all night kijken. Tweede aflevering schijnt namelijk een stuk leuker te zijn.
Druk baasjequote:Op zaterdag 24 september 2011 04:15 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
J.J. Abrams, maker van oa Lost, Fringe en nu dus Person of interest en Alcatraz wat nog moet beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |