Ik vond het best het aankijken waard als serie die je als laatste kijkt voor je gaat slapenquote:Op donderdag 22 september 2011 19:16 schreef Tegan het volgende:
The Playboy Club heb ik niet zoveel zin in. Misschien als ik me echt erg verveel dat ik de pilot kijk.
http://www.metacritic.com/tv/revengequote:
Jezus je hoeft metacritic er niet iedere keer bij te halen, tering zeg. Die negatieve toon van jouquote:Op donderdag 22 september 2011 19:35 schreef pberends het volgende:
[..]
http://www.metacritic.com/tv/revenge
Het scoort 'zelfs' een 6,6 op Metacritic, maar deze wijvenserie spreekt mij totaal niet aan, dus sla ik 'm sowieso over.
Kunnen we hem niet gewoon gaan negeren, altijd maar te klagen, begint me de keel uit te hangen.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:42 schreef Seam het volgende:
[..]
Jezus je hoeft metacritic er niet iedere keer bij te halen, tering zeg. Die negatieve toon van jou
Idd, dat hele crit zegt niks over of iets nou leuk is of niet, zijn een stelletje hypocriete apen die denken dat ze beter zijn dan de rest.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:42 schreef Seam het volgende:
[..]
Jezus je hoeft metacritic er niet iedere keer bij te halen, tering zeg. Die negatieve toon van jou
quote:Op donderdag 22 september 2011 19:50 schreef GieJay het volgende:
[..]
Kunnen we hem niet gewoon gaan negeren, altijd maar te klagen, begint me de keel uit te hangen.
OT: Revenge was zeer goed!
Hou ik ook niet van, the Playboy Club speelt zich wel vroeger af en vind het niet eens erg daar. Terwijl de zo geprezen serie Boardwalk Empire mij totaal niet aansprak.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:52 schreef Tegan het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat Revenge een serie was die zich een paar decades eerder afspeelde. Gelukkig niet.
Ho ho ho ho; ik vertrouw de critics op Metacritic een stuk meer dan die paar fanboys die hier lopen te posten en alles als zoete koek slikken. En iemand moet kritisch zijn - feit is dat er weinig goede nieuwe series op de buis verschijnen dit najaar. Of je moet nogal aan de drugs zitten ofzo.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:42 schreef Seam het volgende:
[..]
Prima dat je kritiek levert hoor, maar de manier waarop je brengt is gewoon erg irritant. Breng het dan in ieder geval wat minder cynisch. Dit komt me eerlijk gezegd de keel uitquote:Op donderdag 22 september 2011 21:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Ho ho ho ho; ik vertrouw de critics op Metacritic een stuk meer dan die paar fanboys die hier lopen te posten en alles als zoete koek slikken. En iemand moet kritisch zijn - feit is dat er weinig goede nieuwe series op de buis verschijnen dit najaar. Of je moet nogal aan de drugs zitten ofzo.
Het is een troll. Beste is gewoon om er niet op te reageren.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:36 schreef Seam het volgende:
[..]
Prima dat je kritiek levert hoor, maar de manier waarop je brengt is gewoon erg irritant. Breng het dan in ieder geval wat minder cynisch. Dit komt me eerlijk gezegd de keel uit
Dat vragen die klote-series ook. Snap dat dan. Zij schijten op de kijker. Zij trollen de kijker met slechte series. En zeg niet dat ik troll; want ik heb de meeste Hollywood-critics achter me staan met de meeste van die butt-seriesquote:Op donderdag 22 september 2011 21:36 schreef Seam het volgende:
[..]
Prima dat je kritiek levert hoor, maar de manier waarop je brengt is gewoon erg irritant. Breng het dan in ieder geval wat minder cynisch. Dit komt me eerlijk gezegd de keel uit
Op de FP ben je ook vaak zo zuur in je nieuwsberichten over nieuwe programma's, volgens mij geniet je er echt van als een programma niet scoort. En dat je de Hollywood-critici achter je hebt staan betekent natuurlijk niet meteen dat je gelijk hebt. Ik hecht in principe meer waarde aan de mening van andere users die vanuit hetzelfde perspectief een serie bekijken als ik, dan mensen die voor hun geld een (vaak negatieve, want dat scoort beter) mening moeten geven.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat vragen die klote-series ook. Snap dat dan. Zij schijten op de kijker. Zij trollen de kijker met slechte series. En zeg niet dat ik troll; want ik heb de meeste Hollywood-critics achter me staan met de meeste van die butt-series.
En natuurlijk is slechte series afkraken gewoon genieten. Ik zou ook 's willen dat jullie dat wat vaker deden, viel er tenminste nog wat te lachen. Zo heb ik me kapot gelachen om die kritiek op Falling Skies in dat topic.
Beetje zeuren is toch leuk? Mijn kritiek is niet opvallend; dat jullie alles als zoete koek slikken is pas opvallend en irritant. Verder moet je mijn kritiek natuurlijk ook met een korreltje zout nemenquote:Op donderdag 22 september 2011 22:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Op de FP ben je ook vaak zo zuur in je nieuwsberichten over nieuwe programma's, volgens mij geniet je er echt van als een programma niet scoort. En dat je de Hollywood-critici achter je hebt staan betekent natuurlijk niet meteen dat je gelijk hebt. Ik hecht in principe meer waarde aan de mening van andere users die vanuit hetzelfde perspectief een serie bekijken dan ik, dan mensen die voor hun geld een (vaak negatieve, want dat scoort beter) mening moeten geven.
Ik was juist aan het goochelen wat je nu wilde zeggenquote:Op donderdag 22 september 2011 22:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
ScherpIk was een beetje aan het goochelen met die komma daar
Een beetje zeuren is leuk, maar je hebt tot nu toe elke nieuwe show die ook maar enigszins gewaardeerd werd door een user onderuit gehaald met cijfers van Metacritic. Ik vind het erg voorbarig om je conclusies te baseren op de mening van anderen, zonder dat je überhaupt de pilot zelf hebt gezien. En ik heb niet het idee dat je kritiek om te trollen is, volgens mij ben je gewoon oprecht overtuigd van je eigen 'gelijk'.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Beetje zeuren is toch leuk? Mijn kritiek is niet opvallend; dat jullie alles als zoete koek slikken is pas opvallend en irritant. Verder moet je mijn kritiek natuurlijk ook met een korreltje zout nemen.
Ik zat meer aan een topic te denken waar alle zoete koek-slikkers van nieuwe series in terecht kunnen. Die plaatsen we dan in het subforum Culinesse à gogo ofzo.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Precies, je bent een serie-snob pberends en er zijn bar weinig mensen die op jouw constant negatieve commentaar zitten te wachten, laat staan dat dit als grappig wordt opgevat.
Kan je niet een algemeen serie bash topic oprichten? Beetje in de trant van je Breaking Bad Bitch topic, dat lijkt je geholpen te hebben met je frustraties.
Een regelrechte goochelshow is het hier, Hans Klok is er niks bij!quote:Op donderdag 22 september 2011 23:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik was juist aan het goochelen wat je nu wilde zeggen.
Wees blij dat ik Metacritic aanhaal. Die 25 critics hebben meer kennis dan jij en ik. Dat is een makkelijke, maar ook goede onderbouwing.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Een beetje zeuren is leuk, maar je hebt tot nu toe elke nieuwe show die ook maar enigszins gewaardeerd werd door een user onderuit gehaald met cijfers van Metacritic. Ik vind het erg voorbarig om je conclusies te baseren op de mening van anderen, zonder dat je überhaupt de pilot zelf hebt gezien. En ik heb niet het idee dat je kritiek om te trollen is, volgens mij ben je gewoon oprecht overtuigd van je eigen 'gelijk'.
'te veel'quote:Op donderdag 22 september 2011 23:04 schreef pberends het volgende:
Overigens zeggen sommigen dat ik teveel series zou kijken, dus schijnbaar ben ik niet kritisch genoeg.
Al zijn ze met honderd, hun verzamelde kennis bepaalt mijn persoonlijke smaak niet. Ik zou je persoonlijke mening, gebaseerd op je eigen ervaring, meer waarderen dan wat je klakkeloos overneemt van die critici.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Wees blij dat ik Metacritic aanhaal. Die 25 critics hebben meer kennis dan jij en ik. Dat is een makkelijke, maar ook goede onderbouwing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.”EnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is stukken makkelijker om je te verschuilen achter de mening van anderquote:Op donderdag 22 september 2011 23:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Al zijn ze met honderd, hun verzamelde kennis bepaalt mijn persoonlijke smaak niet. Ik zou je persoonlijke mening, gebaseerd op je eigen ervaring, meer waarderen dan wat je klakkeloos overneemt van die critici.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |