abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102268635
Ik dacht eigenlijk dat Revenge een serie was die zich een paar decades eerder afspeelde. Gelukkig niet O+ .
pi_102268828
Unforgettable is alleen de eerste 30 secondes tof :P. Toch even afkijken.
  donderdag 22 september 2011 @ 19:15:41 #153
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_102269716
Revenge ga ik nu kijken. New Girl was vermakelijk, zooey is gewoon erg leuk om naar te kijken. Verder vind ik die Playboyserie niet goed, hoewel Amber Heard wel bijzonder lekker er uit zag. Alleen vanwege haar probeer ik het volgende week weer :+.
pi_102269773
The Playboy Club heb ik niet zoveel zin in. Misschien als ik me echt erg verveel dat ik de pilot kijk :P.
  donderdag 22 september 2011 @ 19:22:00 #155
6941 APK
Factual, I think.
pi_102269989
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 19:16 schreef Tegan het volgende:
The Playboy Club heb ik niet zoveel zin in. Misschien als ik me echt erg verveel dat ik de pilot kijk :P.
Ik vond het best het aankijken waard als serie die je als laatste kijkt voor je gaat slapen :+

Beetje mager dat EZTV weer even kaput is, dat vind ik altijd wel makkelijk om te kijken wat er uitgezonden is, maar genoeg andere manieren om iets te vinden...
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_102270181
Ik denk dat ik ook gewoon niet de target demographic ben :P. Maar ongetwijfeld dat ik me binnekort zo verveel dat ik het toch ga kijken :P.
pi_102270589
quote:
14s.gif Op donderdag 22 september 2011 18:33 schreef Tegan het volgende:
Revenge is wel een blijvertje O+ .
http://www.metacritic.com/tv/revenge

Het scoort 'zelfs' een 6,6 op Metacritic, maar deze wijvenserie spreekt mij totaal niet aan, dus sla ik 'm sowieso over.
pi_102270918
quote:
10s.gif Op donderdag 22 september 2011 19:35 schreef pberends het volgende:

[..]

http://www.metacritic.com/tv/revenge

Het scoort 'zelfs' een 6,6 op Metacritic, maar deze wijvenserie spreekt mij totaal niet aan, dus sla ik 'm sowieso over.
Jezus je hoeft metacritic er niet iedere keer bij te halen, tering zeg. Die negatieve toon van jou :')
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 22 september 2011 @ 19:43:27 #159
136730 PiRANiA
pi_102270966
Revenge ziet er veelbelovend uit :Y.
pi_102271278
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2011 19:42 schreef Seam het volgende:

[..]

Jezus je hoeft metacritic er niet iedere keer bij te halen, tering zeg. Die negatieve toon van jou :')
Kunnen we hem niet gewoon gaan negeren, altijd maar te klagen, begint me de keel uit te hangen.

OT: Revenge was zeer goed!
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_102271305
quote:

[..]

Idd, dat hele crit zegt niks over of iets nou leuk is of niet, zijn een stelletje hypocriete apen die denken dat ze beter zijn dan de rest.

En het is niet eens een wijvenserie :') maar Playboy Club is natuurlijk een mannenserie dus dat is ook niks, wtf ben je :P

quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 19:50 schreef GieJay het volgende:

[..]

Kunnen we hem niet gewoon gaan negeren, altijd maar te klagen, begint me de keel uit te hangen.

OT: Revenge was zeer goed!
:D

Btw... ik heb nog bijna geen trailers of crits gelezen, ik kijk alle pilots zonder voorkennis, Revenge kende ik niet eens, zo kom je nog eens leuke verrassingen tegen!
pi_102271429
He, niet mijn mooie reeks vervuilen :P .
pi_102272872
Net ook Revenge gezien. Het voelt allemaal nog een beetje net niet. De acteurs zijn wel redelijk, maar het voelt meer alsof ze allemaal net komen kijken in het wereldje, een beetje op de grens van neppig / gemaakt. Ook een beetje bang dat het allemaal te zoetig (aka vrouwendrama) wordt i.p.v. keiharde revenge. Het verhaal lijkt me ook wat dunnetjes. En de zielige liedjes elke keer tussendoor vind ik zelf wat goedkoop.

Maar ik blijf nog wel even kijken, want het einde maakt wel iets goed :P
pi_102274295
Ik vond Revenge heel tof!
doet me om de een of andere reden aan veronica mars denken...
totaal geen idee waarom verder

New Girl vond ik ook tof maar ja wat al eerder gezegd is: alles wat Zooey doet is tof natuurlijk

Wat ik echt het meest tegen vond vallen is 2 broke girls
daar ben ik echt nu al klaar mee

Ik heb ook the playboy club gekeken en up all night maar voor beiden geld dat ik nog niet precies weet wat ik er van vind
even af wachten
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_102275067
Rhu O+ . Zooey O+ .

Hoe kan je 2 Broke Girls nu niets vinden ;( .
pi_102275137
Zooey is wel zo iemand die me lesbisch zou kunnen maken *; .
  donderdag 22 september 2011 @ 21:06:23 #167
136730 PiRANiA
pi_102275217
2 rboke girls leek een vrouwenserie. Toch maar even verder kijken dan.
pi_102275306
Ik wilde 2 Broke Girls ook skippen maar door reacties hier en het feit dat ik hem al had gedownload toch gekeken. Onverwachts erg tof. Het moet wel je humor zijn
pi_102275949
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 18:52 schreef Tegan het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat Revenge een serie was die zich een paar decades eerder afspeelde. Gelukkig niet O+ .
Hou ik ook niet van, the Playboy Club speelt zich wel vroeger af en vind het niet eens erg daar. Terwijl de zo geprezen serie Boardwalk Empire mij totaal niet aansprak.
pi_102276002
quote:

[..]

Ho ho ho ho; ik vertrouw de critics op Metacritic een stuk meer dan die paar fanboys die hier lopen te posten en alles als zoete koek slikken. En iemand moet kritisch zijn - feit is dat er weinig goede nieuwe series op de buis verschijnen dit najaar. Of je moet nogal aan de drugs zitten ofzo.
pi_102276366
Goed goed goed, ik hou ook van goede films/muziek etc, maar als dat er niet is moet je het gewoon doen met leuk :)
pi_102276908
quote:
6s.gif Op donderdag 22 september 2011 21:19 schreef pberends het volgende:

[..]

Ho ho ho ho; ik vertrouw de critics op Metacritic een stuk meer dan die paar fanboys die hier lopen te posten en alles als zoete koek slikken. En iemand moet kritisch zijn - feit is dat er weinig goede nieuwe series op de buis verschijnen dit najaar. Of je moet nogal aan de drugs zitten ofzo.
Prima dat je kritiek levert hoor, maar de manier waarop je brengt is gewoon erg irritant. Breng het dan in ieder geval wat minder cynisch. Dit komt me eerlijk gezegd de keel uit :')
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_102277403
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2011 21:36 schreef Seam het volgende:

[..]

Prima dat je kritiek levert hoor, maar de manier waarop je brengt is gewoon erg irritant. Breng het dan in ieder geval wat minder cynisch. Dit komt me eerlijk gezegd de keel uit :')
Het is een troll. Beste is gewoon om er niet op te reageren.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_102279423
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2011 21:36 schreef Seam het volgende:

[..]

Dat vragen die klote-series ook. Snap dat dan. Zij schijten op de kijker. Zij trollen de kijker met slechte series. En zeg niet dat ik troll; want ik heb de meeste Hollywood-critics achter me staan met de meeste van die butt-series :P.

En natuurlijk is slechte series afkraken gewoon genieten. Ik zou ook 's willen dat jullie dat wat vaker deden, viel er tenminste nog wat te lachen. Zo heb ik me kapot gelachen om die kritiek op Falling Skies in dat topic.
pi_102280990
Je moet het zien als wijn
ja er zijn weet ik hoeveel professionals die tijdschriften (in het geval van series websites maar ok) vol schrijven over complexe smaken bla bla waar ik nooit wat van proef (en die wijnen vind ik vaak niet eens lekker)
je maakt mij veel gelukkiger met een simpel wijntje waar die snobs hun neus waarschijnlijk voor op halen
en ik een tijdje geen geld heb (of als het een 'slecht' serie seizoen is dus met weinig goed aanbod) kan ik ook goed leven op aldi wijn hoor

jij bent een wijn snob (en die vind iedereen altijd maar zuur) (en zuur lijk je hier blijkbaar zeker)
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_102281496
Het is gewoon een snob
pi_102281616
De vergelijking met wijn gaat niet helemaal op... als je maar genoeg drinkt smaakt alles wel lekker ;)
pi_102281651
Precies, je bent een serie-snob pberends en er zijn bar weinig mensen die op jouw constant negatieve commentaar zitten te wachten, laat staan dat dit als grappig wordt opgevat.

Kan je niet een algemeen serie bash topic oprichten? Beetje in de trant van je Breaking Bad Bitch topic, dat lijkt je geholpen te hebben met je frustraties.
Spoilers!
  donderdag 22 september 2011 @ 22:53:46 #179
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_102281751
quote:
6s.gif Op donderdag 22 september 2011 22:16 schreef pberends het volgende:

[..]

Dat vragen die klote-series ook. Snap dat dan. Zij schijten op de kijker. Zij trollen de kijker met slechte series. En zeg niet dat ik troll; want ik heb de meeste Hollywood-critics achter me staan met de meeste van die butt-series :P.

En natuurlijk is slechte series afkraken gewoon genieten. Ik zou ook 's willen dat jullie dat wat vaker deden, viel er tenminste nog wat te lachen. Zo heb ik me kapot gelachen om die kritiek op Falling Skies in dat topic.
Op de FP ben je ook vaak zo zuur in je nieuwsberichten over nieuwe programma's, volgens mij geniet je er echt van als een programma niet scoort. En dat je de Hollywood-critici achter je hebt staan betekent natuurlijk niet meteen dat je gelijk hebt. Ik hecht in principe meer waarde aan de mening van andere users die vanuit hetzelfde perspectief een serie bekijken als ik, dan mensen die voor hun geld een (vaak negatieve, want dat scoort beter) mening moeten geven.

[ Bericht 0% gewijzigd door InTrePidIvity op 22-09-2011 22:59:40 ]
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_102281869
Als ik :* .
  donderdag 22 september 2011 @ 22:58:07 #181
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_102281942
Revenge ga ik maar eens uitproberen dan.
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_102282015
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 22:53 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Op de FP ben je ook vaak zo zuur in je nieuwsberichten over nieuwe programma's, volgens mij geniet je er echt van als een programma niet scoort. En dat je de Hollywood-critici achter je hebt staan betekent natuurlijk niet meteen dat je gelijk hebt. Ik hecht in principe meer waarde aan de mening van andere users die vanuit hetzelfde perspectief een serie bekijken dan ik, dan mensen die voor hun geld een (vaak negatieve, want dat scoort beter) mening moeten geven.
Beetje zeuren is toch leuk? Mijn kritiek is niet opvallend; dat jullie alles als zoete koek slikken is pas opvallend en irritant. Verder moet je mijn kritiek natuurlijk ook met een korreltje zout nemen :+.
  donderdag 22 september 2011 @ 22:59:59 #183
27454 InTrePidIvity
pi_102282029
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 22:56 schreef Tegan het volgende:
Als ik :* .
Scherp :P Ik was een beetje aan het goochelen met die komma daar :+
pi_102282039
Niet opvallend :D _O- .
pi_102282181
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 22:59 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Scherp :P Ik was een beetje aan het goochelen met die komma daar :+
Ik was juist aan het goochelen wat je nu wilde zeggen :P.
  donderdag 22 september 2011 @ 23:03:56 #186
27454 InTrePidIvity
pi_102282224
quote:
6s.gif Op donderdag 22 september 2011 22:59 schreef pberends het volgende:

[..]

Beetje zeuren is toch leuk? Mijn kritiek is niet opvallend; dat jullie alles als zoete koek slikken is pas opvallend en irritant. Verder moet je mijn kritiek natuurlijk ook met een korreltje zout nemen :+.
Een beetje zeuren is leuk, maar je hebt tot nu toe elke nieuwe show die ook maar enigszins gewaardeerd werd door een user onderuit gehaald met cijfers van Metacritic. Ik vind het erg voorbarig om je conclusies te baseren op de mening van anderen, zonder dat je überhaupt de pilot zelf hebt gezien. En ik heb niet het idee dat je kritiek om te trollen is, volgens mij ben je gewoon oprecht overtuigd van je eigen 'gelijk'.
pi_102282259
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 22:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Precies, je bent een serie-snob pberends en er zijn bar weinig mensen die op jouw constant negatieve commentaar zitten te wachten, laat staan dat dit als grappig wordt opgevat.

Kan je niet een algemeen serie bash topic oprichten? Beetje in de trant van je Breaking Bad Bitch topic, dat lijkt je geholpen te hebben met je frustraties.
Ik zat meer aan een topic te denken waar alle zoete koek-slikkers van nieuwe series in terecht kunnen. Die plaatsen we dan in het subforum Culinesse à gogo ofzo.

Overigens zeggen sommigen dat ik teveel series zou kijken, dus schijnbaar ben ik niet kritisch genoeg :*.
  donderdag 22 september 2011 @ 23:04:41 #188
27454 InTrePidIvity
pi_102282266
quote:
17s.gif Op donderdag 22 september 2011 23:03 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik was juist aan het goochelen wat je nu wilde zeggen :P.
Een regelrechte goochelshow is het hier, Hans Klok is er niks bij!
pi_102282344
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 23:03 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Een beetje zeuren is leuk, maar je hebt tot nu toe elke nieuwe show die ook maar enigszins gewaardeerd werd door een user onderuit gehaald met cijfers van Metacritic. Ik vind het erg voorbarig om je conclusies te baseren op de mening van anderen, zonder dat je überhaupt de pilot zelf hebt gezien. En ik heb niet het idee dat je kritiek om te trollen is, volgens mij ben je gewoon oprecht overtuigd van je eigen 'gelijk'.
Wees blij dat ik Metacritic aanhaal. Die 25 critics hebben meer kennis dan jij en ik. Dat is een makkelijke, maar ook goede onderbouwing.
  donderdag 22 september 2011 @ 23:11:20 #190
6941 APK
Factual, I think.
pi_102282612
quote:
10s.gif Op donderdag 22 september 2011 23:04 schreef pberends het volgende:

Overigens zeggen sommigen dat ik teveel series zou kijken, dus schijnbaar ben ik niet kritisch genoeg :*.
'te veel'
Zoals te veel tijd hebben om te zeuren en te veel aandacht vragen in een topic dat helemaal niet over jou gaat. :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 22 september 2011 @ 23:23:55 #191
27454 InTrePidIvity
pi_102283336
quote:
6s.gif Op donderdag 22 september 2011 23:06 schreef pberends het volgende:

[..]

Wees blij dat ik Metacritic aanhaal. Die 25 critics hebben meer kennis dan jij en ik. Dat is een makkelijke, maar ook goede onderbouwing.
Al zijn ze met honderd, hun verzamelde kennis bepaalt mijn persoonlijke smaak niet. Ik zou je persoonlijke mening, gebaseerd op je eigen ervaring, meer waarderen dan wat je klakkeloos overneemt van die critici.
  donderdag 22 september 2011 @ 23:33:51 #192
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_102283892
2e aflevering van Up All Night was nog beter en leuker dan de eerste. Voorlopig een blijvertje. En als ze Maya eruit schrijven of die rol verbeteren helemaal.
Lag vooral dubbel bij dat ze hun facebook gingen updaten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
”En
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 22 september 2011 @ 23:36:49 #193
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_102284037
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 23:23 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Al zijn ze met honderd, hun verzamelde kennis bepaalt mijn persoonlijke smaak niet. Ik zou je persoonlijke mening, gebaseerd op je eigen ervaring, meer waarderen dan wat je klakkeloos overneemt van die critici.
Het is stukken makkelijker om je te verschuilen achter de mening van ander ;).

Geef mij 100 positieve critic reviews van New Girl en ik zal het nog steeds kut vinden omdat ik werkelijk niks maar dan ook niks heb met Zooey Deschanel. Ik heb de trailer gekeken en dat was 90 seconden hell voor mij.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  donderdag 22 september 2011 @ 23:57:09 #194
88233 Steve
Still the best.
pi_102285146
Revenge heeft een verrassend goede pilot. Benieuwd hoe dat uit gaat pakken.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_102287499
Unforgettable valt alweer af, een misdaad bevechtende autist :')

De tweede aflevering van Ringer en de eerste van Revenge dan nu maar eens bekijken. :)
  vrijdag 23 september 2011 @ 02:27:59 #196
104871 remlof
Europees federalist
pi_102287529
Ik heb de pilot van 2 Broke Girls gezien en ik vond het volkomen kut.
Yankee go home!
  vrijdag 23 september 2011 @ 10:33:19 #197
346757 ChrisHantzen
Hoofd zonder man!
pi_102291417
Tipje: The fades
  vrijdag 23 september 2011 @ 10:35:52 #198
3185 Adelante
To let it go now
pi_102291480
Person of Interest was ook wel interessant. Het plot is wat gaar (een machine die sofinummers uitspuugt 8)7), maar de follow-up van de cases zijn veelbelovend. Oh en Natalie Zea O+
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_102291859
Vanavond tijd voor:

- Community(!)
- Big Bang
- Person of Interest NEW!
- Prime Suspects NEW!
- Charlie's Angels NEW!
pi_102291896
Dexter S06E01 DVDScr x264-NOGRP

Say what!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties