Nah, goede vorm+hoge verwachtingen voor Boom=domper.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:15 schreef marcodej het volgende:
[Opportunisme-mode]Boom wordt wereldkampioen[/Opportunimse-mode]
Ik denk dat het eraan ligt wat je verwacht van Rabo.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:24 schreef Leatherface het volgende:
Toch doet Rabobank het goed dit jaar. Weliswaar geen heel grote zege geboekt, afgezien van de Omloop, een Tourrit en een Giro-etappe. Maar wel meer overwinningen dan vorig jaar.
Yup, ze draaien met uitzondering van de Tour imo gewoon een goed jaar. Heel sterk in de breedte, zonder echte uitschieter naar boven qua overwinningen. Afhankelijk van je verwachtingspatroon kan je nog zeggen dat de heuvelklassiekers in het voorjaar niet meevielen, maar ik had niet heel veel meer verwacht.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:24 schreef Leatherface het volgende:
Toch doet Rabobank het goed dit jaar. Weliswaar geen heel grote zege geboekt, afgezien van de Omloop, een Tourrit en een Giro-etappe. Maar wel meer overwinningen dan vorig jaar.
Ondanks dat wil ik toch in dit topic nog wel even kwijt dat het verdwijnen van de Muur volledig k*t is.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:13 schreef Blik het volgende:
ik zie dat ik een enorme spuit-elf ben. Uitgebreid besproken in vorig topic
Ik vrees dat hierdoor de finale een stuk later gaat openbarsten.quote:Parcours
was ie niet gewoon ontsnapt?quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:16 schreef TheArt het volgende:
Lars sprint die andere 20 man vooraan er gewoon gigantisch uit vandaag:
[ afbeelding ]
Dan was Vansummeren lekker in het wiel blijven hangen totdat Hushovd en co er terug bij waren.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:05 schreef franklop het volgende:
Blijf erbij dat Boom PR had gewonnen dit jaar als hij niet lek had gereden na het Bos.. zat toen in groepje met Vansummeren..
Vind je?quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:17 schreef Pritt het volgende:
LARS BOEM.
Mooi, toch een mooi seizoen voor hem zo.
Tsja, wanneer was het dan geslaagd, bij het winnen van een klassieker of Tour-rit pas?quote:
Proloog Ronde van Qatarquote:
Voorjaar was goed, zat progressie in tov van vorig jaar. Daarna toch wel ietwat teleurstellend tot aan nu dan.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:52 schreef Pritt het volgende:
[..]
Proloog Ronde van Qatar
Ploegentijdrit Tirreno-Adriatico
Proloog Critérium du Dauphiné
Daags na de Tour, Boxmeer
3e etappe Tour of Britain
6e etappe Tour of Britain
+
2x leiderstrui in Oman en GB
+
Eindklassement GB
Er zijn genoeg renners die het met minder paar jaar moeten doen.
mwah Tour zou sowieso puur als knecht zijn en volgens mij was hij één van de motoren in de ploegentijdrit.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Voorjaar was goed, zat progressie in tov van vorig jaar. Daarna toch wel ietwat teleurstellend tot aan nu dan.
Opzich heeft Rabo voor de Tour een ruime keuze aan sterke knechten dus hij hoeft niet naar de Tour lijkt me. Maar volgens mij gaan heel wat rijders de Tour ook rijden in aanloop naar de OSquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:04 schreef forzaudinese het volgende:
Volgende jaar geen Tour voor Boom lijkt me! lekker voorbereiden voor de olympische spelen toch?Mischien kan hij een keer de giro rijden volgend jaar dan...
Mja, de Bosberg stelt eigenlijk niet zoveel voor. Op zich heb ik er geen problemen mee dat de Kwaremont wat meer gewaardeerd wordt en samen met de Paterberg de finale vormt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:54 schreef zlakto het volgende:
Onvoorstelbaar om de Muur en in mindere mate Bosberg te schrappen. Je hebt een traditie opgebouwd, en hebt dit jaar een geweldige finale gezien. Nu komt er een hele nieuwe koers met 3 plaatselijke rondes rondom Oudenaerde. Heel erg zonde dit.
Die hebben doorgaans dan ook een pak minder talent.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:52 schreef Pritt het volgende:
[..]
Proloog Ronde van Qatar
Ploegentijdrit Tirreno-Adriatico
Proloog Critérium du Dauphiné
Daags na de Tour, Boxmeer
3e etappe Tour of Britain
6e etappe Tour of Britain
+
2x leiderstrui in Oman en GB
+
Eindklassement GB
Er zijn genoeg renners die het met minder paar jaar moeten doen.
Ik weet niet of ze hem nodig hebben in de tour?Zit er volgend jaar weer een ploegentijdrit in het parcours?Vind 3 zware weken tour nou niet echt een goede voorbereiding op de olympische spelen..quote:@Forza: Boom in de Giro lijkt me niet logisch. Hij heeft weinig te zoeken in die klimmerskoers, en het past ook niet fantastisch in de piek RvV/PR. Bovendien: Ze zullen hem nodig hebben in de Tour.
idd met zijn kwaliteiten had hij al grotere koersen moeten kunnen winnen..quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die hebben doorgaans dan ook een pak minder talent.
Of Tjallingii had zich op kop gezet en Boom het afgemaakt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan was Vansummeren lekker in het wiel blijven hangen totdat Hushovd en co er terug bij waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |