diamonds on my mindquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:39 schreef Nyce het volgende:
Loesoe in de sky met diamonds on my neck.
Overigens, JvTW vind ik ook gewoon beetje spelen met taal. Niet echt straat meer, maar gewoon gehyped dus.quote:
HostiMeisterquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:46 schreef HostiMeister het volgende:
Mensen die straattaal niet waarderen
Mensen die nog op het VWO zitten
Mensen die op school op fok zitten
Mensen die klagen op fok maar te laf zijn om er irl wat van te zeggen
Mensen
Newbiesquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:48 schreef HSG het volgende:
[..]
HostiMeister
HostiMeister die zit te klagen op fok en verder niks durft
HostiMeister is een wannabee
HostiMeister zit dom te lullen
HostiMeister zit ook op fok
quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:51 schreef wise het volgende:
loesoe betekend in het Moluks; "uit de kast komen"![]()
![]()
quote:
En ook:quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:39 schreef Nyce het volgende:
Loesoe in de sky met diamonds on my neck.
kom niet haten vriend ik leg een wheelie in je nek zemmerquote:
ik ben geen "vriend"quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:22 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
kom niet haten vriend ik leg een wheelie in je nek zemmer
zemmer¿quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:22 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
kom niet haten vriend ik leg een wheelie in je nek zemmer
jwtzquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
ik ben geen "vriend"
lkkr stoer doen op FOK!
Zwarte Pim is een tovenaar, je wilt het uitleggen maar je hebt geen woorden klaar. Denk erover na voordat je mij gaat dissen. Niemand gaat je missen wanneer je zwemt met vissen. Een gewaarschuwd mens telt voor twee, dus speciaal voor jou neem ik mijn dubbelloops mee, blaas je weg ook al schreeuw je nee. De Telegraaf, Actie-Nieuws en Nova, je click wordt soft en bekeerd tot Jehova, je chick bezwijkt voor Pim de cassanova, masseert mijn pik terwijl ik choke op de sofa. Ik heb een foto van jou met een gat in je oogkas, heel anders dan die foto in je woonpas. Ik ben doeltreffend, jij geliquideerd. Het losgeld word betaald aan Ben Skeer. Jij hebt genoeg, ik wil meer, dus betaal mij nog maar een keer. Sukkels die sloop ik met knuppels.quote:
Spange track swa.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:42 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
Zwarte Pim is een tovenaar, je wilt het uitleggen maar je hebt geen woorden klaar. Denk erover na voordat je mij gaat dissen. Niemand gaat je missen wanneer je zwemt met vissen. Een gewaarschuwd mens telt voor twee, dus speciaal voor jou neem ik mijn dubbelloops mee, blaas je weg ook al schreeuw je nee. De Telegraaf, Actie-Nieuws en Nova, je click wordt soft en bekeerd tot Jehova, je chick bezwijkt voor Pim de cassanova, masseert mijn pik terwijl ik choke op de sofa. Ik heb een foto van jou met een gat in je oogkas, heel anders dan die foto in je woonpas. Ik ben doeltreffend, jij geliquideerd. Het losgeld word betaald aan Ben Skeer. Jij hebt genoeg, ik wil meer, dus betaal mij nog maar een keer. Sukkels die sloop ik met knuppels.
wat is dit?quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:42 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
Zwarte Pim is een tovenaar, je wilt het uitleggen maar je hebt geen woorden klaar. Denk erover na voordat je mij gaat dissen. Niemand gaat je missen wanneer je zwemt met vissen. Een gewaarschuwd mens telt voor twee, dus speciaal voor jou neem ik mijn dubbelloops mee, blaas je weg ook al schreeuw je nee. De Telegraaf, Actie-Nieuws en Nova, je click wordt soft en bekeerd tot Jehova, je chick bezwijkt voor Pim de cassanova, masseert mijn pik terwijl ik choke op de sofa. Ik heb een foto van jou met een gat in je oogkas, heel anders dan die foto in je woonpas. Ik ben doeltreffend, jij geliquideerd. Het losgeld word betaald aan Ben Skeer. Jij hebt genoeg, ik wil meer, dus betaal mij nog maar een keer. Sukkels die sloop ik met knuppels.
Kaulo mi mang faka met jou dan.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
wat is dit?
jij bent zeker zo'n type uit Holland in da hood?
wat homoquote:
Op vrijdag 16 september 2011 15:30 schreef wise het volgende:quote:
Voor jou misschien niet, neequote:Op vrijdag 16 september 2011 16:31 schreef sjoemie1985 het volgende:
straattaal is gewoon een wartaal, waar geen touw aan vast te knopen valt![]()
Dan roepen ze dus naar elkaar dat ze weggaan he?quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Voor jou misschien niet, nee. Maar wat bedoel je, TS? 'Loesoe naar elkaar schreeuwen'.
Loesoe = dronken
Loesoe = weg(gaan)
Wtf? Wel bazen als ze dronken een betoog achter de school-PC schrijven.
Nee ze hadden een foto van de school dansdag gezien (niet van mij overigens, ik was er toen niet) en toen riepen ze dat de hele tijd.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Voor jou misschien niet, nee. Maar wat bedoel je, TS? 'Loesoe naar elkaar schreeuwen'.
Loesoe = dronken
Loesoe = weg(gaan)
Wtf? Wel bazen als ze dronken een betoog achter de school-PC schrijven.
blablablaquote:Op vrijdag 16 september 2011 16:42 schreef wise het volgende:
Loesoe is trouwens losgaan.
ik ga helemaal loesoe
Oké dudequote:Op vrijdag 16 september 2011 16:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Flikker op man kut hippie je begrijpt em niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |