Prachtige schijnbewegingen.quote:
zoquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eigenlijk moet die in de OP.
Het gras was heel vochtig en hij had zijn schroefnoppen vergeten.quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:47 schreef Frey het volgende:
[..]
Prachtige schijnbewegingen.![]()
Jammer dat het net misgaat.
Je moet er af en toe ook even om lachen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:54 schreef Buitendam het volgende:
Ja, we lachen ons dood om die kolderieke Manolev, maar als je dit soort figuren opstelt kun je lullen tot je een ons weegt over tactieken maar dan word je gewoon geen kampioen.
Nee tegen 020 is toch echt de kraker. Dat heeft niet alleen te maken met hoe goed een team op dat moment is. Het zijn ook supporters, clubnames etc die een kraker vormen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:33 schreef Devv het volgende:
Dit is niet de kraker. Voor PSV misschien. Maar ik schat AZ op dit moment hoger in dan PSV. Dat gaat de echte kraker worden.
Voor Ajax misschien. Voor AZ is de wedstrijd tegen Twente de echte kraker. Dat team wordt hoger ingeschat.quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:33 schreef Devv het volgende:
Dit is niet de kraker. Voor PSV misschien. Maar ik schat AZ op dit moment hoger in dan PSV. Dat gaat de echte kraker worden.
Ajax kleiner dan PSVquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:58 schreef Lange_Lans het volgende:
Sowieso moet PSV gewoon weer kampioen worden. Dat 3 seizoenen op rij de wat "kleinere clubs" de hegemonie van PSV doorbreken kan gewoon niet. Dat neem ik ze wel kwalijk. Overmorgen sturm en drang. Wanneer Dries de eerste goal scoort, moet Ajax wel komen en dan wordt het een afstraffing van vanjewelste voor onze Amsterdamse vrienden.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:58 schreef Lange_Lans het volgende:
Sowieso moet PSV gewoon weer kampioen worden. Dat 3 seizoenen op rij de wat "kleinere clubs" de hegemonie van PSV doorbreken kan gewoon niet. Dat neem ik ze wel kwalijk. Overmorgen sturm en drang. Wanneer Dries de eerste goal scoort, moet Ajax wel komen en dan wordt het een afstraffing van vanjewelste voor onze Amsterdamse vrienden.
Gelukkig is er toch iemand waarvoor je naar het stadion gaat. Leuk voor de supporters.quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:56 schreef tech4u het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jammer dat Gijp er niet is vanavond bij VI.
Doe normaal man, Rutten is één van de beste trainers in de kleedkamer.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:01 schreef joers1 het volgende:
Bij verlies of gelijkspel....direct die enorme sukkel van een Rutten buitengooien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |