Precies. Popcornvermaak is een heerlijke ontspanner, en het wat zwaardere werk is een verrijking voor je ontwikkeling. Alles heeft zijn functie. Ik hoef een film niet goed te vinden om hem wel heel leuk te vinden.quote:
Ik had je vraag nog niet gezien toen ik dat zeiquote:Op dinsdag 20 september 2011 11:13 schreef picodealion het volgende:
[..]
Heb je Trash Humpers gezien?.
Klinkt wel heel erg als iets dat Andy Kaufman zou doendeed,quote:Op woensdag 21 september 2011 08:49 schreef hornage het volgende:
OMG![]()
Hugh Jackman slaat worstelaar neer
Euj, nederlandse films excelleren wel in functioneel bloot toevalligquote:Op woensdag 21 september 2011 16:02 schreef picodealion het volgende:
Stomme Nederlandstalige films.
Die blote tieten doen het anders erg goedquote:
Heb je ooit 1 aflevering van GTST gezien? Dáár word pas tenenkrommend slecht geacteerdquote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 15:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer niet gezien
Jij Army Of Darkness al gezien?quote:
Wel dus Happiness gezien?quote:Op donderdag 22 september 2011 16:04 schreef picodealion het volgende:
Nope, deze week alleen maar Solondz en Korine films.
Zondag nog een keertje naar Melancholia.
quote:
Wel knap als ze toen al Elvis z'n graf opzochtenquote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 20:05 schreef hornage het volgende:
[..]
Wel knap als ze toen al Elvis z'n graf opzochten
Heb de film nooit gezien zoals je begrijptquote:Op donderdag 22 september 2011 20:05 schreef hornage het volgende:
[..]
als je het ook niet weet volg je het voorbeeld van anderen al snelquote:Op donderdag 22 september 2011 20:29 schreef picodealion het volgende:
Nee, maar dat meteen twee anderen ook een beroemdheid roepen verbaasde me wel een beetje.
Euj, stiekem hinten en gezelligheid creeëren in de SC is niets mis meequote:Op donderdag 22 september 2011 20:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
beetje uitleg geven mag toch wel?
En het kan natuurlijk dat mensen een film niet kennen he
Kudde gedragquote:Op donderdag 22 september 2011 20:29 schreef picodealion het volgende:
Nee, maar dat meteen twee anderen ook een beroemdheid roepen verbaasde me wel een beetje.
Ja maar doe het dan lief en niet zo Patcherigquote:Op donderdag 22 september 2011 20:31 schreef hornage het volgende:
[..]
Euj, stiekem hinten en gezelligheid creeëren in de SC is niets mis mee
"Patcherig"quote:Op donderdag 22 september 2011 20:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar doe het dan lief en niet zo Patcherig
Auch, das bijna een beledigingquote:Op donderdag 22 september 2011 20:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, het kwam best bot over hoorquote:Op donderdag 22 september 2011 20:37 schreef hornage het volgende:
[..]
Auch, das bijna een belediging![]()
Moet dat? Dan haak ik af namelijkquote:Ik heb zelf heel weinig van "de klassiekers" gezien, maar ik kan ze iig wel in een tijdsbeeld plaatsen van wanneer ze zijn...
Plus dat het verdorie een imdb top 250 film is!
Iedere FMT'er kent toch wel minstens de top 100?
Had ik nog niet bij stilgestaan........quote:Op donderdag 22 september 2011 20:05 schreef hornage het volgende:
[..]
Hornage, moet je geen DOA kijken op Veronica?quote:Op donderdag 22 september 2011 20:41 schreef hornage het volgende:
Nee, moet uiteraard niet
Tis alleen een aanname van de gemiddelde aanwezige kennis onder de FMT'ers
Istie derop?quote:Op donderdag 22 september 2011 20:45 schreef Asap het volgende:
[..]
Hornage, moet je geen DOA kijken op Veronica?
Dat deed ik nou juist met opzet, anders was het veel te gemakkelijkquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zeg pico dat soort vragen dien je natuurlijk wel te stellen als ik er ben
Eh oh ja, dat komt voor het eind van de maandquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:47 schreef DragonFodder het volgende:
Hey Sam, ben je er nog ooit aan toegekomen de overall standen van augustus bij te werken?
Rankhoerquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:47 schreef DragonFodder het volgende:
Hey Sam, ben je er nog ooit aan toegekomen de overall standen van augustus bij te werken?
quote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 20:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Welke maand?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Eh oh ja, dat komt voor het eind van de maand
Was supergezellig! Melancholia is briljant en daarna bleven we maar doorgaan met praten en ouwehoeren over films dat het zo flink een aantal uren later was.quote:
Inderdaad verlicht ze met de kennis van Mortal Kombatquote:Op maandag 26 september 2011 13:22 schreef hornage het volgende:
[Sitenieuws] FOK!film heeft jouw filmkennis nodig
mmm, grappig idee.... Misschien moet ik maar eens een discussie starten over de diepere betekenis van Mortal Kombat
Wat bedoelt Rayden hiermee te zeggen?quote:The essence of Mortal Kombat is not about death, but life. Mortal men and women defendeing your own world.
quote:Op maandag 26 september 2011 14:04 schreef hornage het volgende:
[..]
Wat bedoelt Rayden hiermee te zeggen?
Is het een manier om aan te geven dat wij allen uiteindelijk onze eigen wereld kunnen maken of breken?
Bedoelt hij hiermee dat angst voor de dood slechts tot negatieve dingen kan leiden en dat juist geloven en denken in het heden en het leven ons zal verlichten en ons tot hogere dingen zal kunnen laten leiden?
Is Rayden eigenlijk een humanistisch filosoof die ons kan doen verlichten door meer te geloven in onze krachten dan onze zwakheden?
Mortal Kombat.... een film die oppervlakkig lijkt, maar die eindeloos dieper gaat dan verwacht......
Zoiets?
in dat rijtje hoort ook american ninja en karate kid etcquote:Op maandag 26 september 2011 14:23 schreef hornage het volgende:
We kunnen wel een aantal films pakken waarin de hoofdpersoon of personen angsten en vijanden overwinnen en daardoor zichzelf overstijgen
Ik nomineer dan ook nog Best Of The Best en Rocky
Goeie god, daar gaan we weer!quote:Op maandag 26 september 2011 14:50 schreef hornage het volgende:
Bijna dubbele punten, ik zie nu pas dat de titel van het huidige topic niet klopt
Bedankt trouwens weer, super dat je het allemaal blijft verwerken!quote:Op zondag 25 september 2011 16:28 schreef SamuelofSEK het volgende:
De standen zijn bijgewerkt.
[FOK! MOVIE TRIVIA] Augustus 2011 Deel XXXIII
Ik kan me nog van de making of herinneren dat ze zo trots waren op dit shot, opgenomen met een halve cirkel aan camera's om een soort bullittime effect te creeeren... Post Matrix Madnessquote:Op maandag 26 september 2011 16:09 schreef hornage het volgende:
[..]Toch te makkelijk
![]()
Tijdens de meet kende niemand direct deze scene....
Precies, maar ik heb me daar begin deze eeuw wel even aan lopen ergeren, dat iedereen een stukje Matrix coolheid in zijn films wilde. Was een hype die aan mij niet besteed was.quote:Op maandag 26 september 2011 16:20 schreef hornage het volgende:
Zelfde special effects team als the matrix ook he
Tis gewoon bullet time, maar dan op een grotere schaal
En dat is heel onterecht, want het hoort bij de betere films van Carpenter.quote:Op maandag 26 september 2011 16:26 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Da's snel, en goed! Alleen Elvis moest ik opzoeken, maar hoe kom je daar nou op? Volgens imdb kent bijna niemand die film
John Carpenter Tournament, daarvoor ging ik die film kijken, was alleen niet nodigquote:Op maandag 26 september 2011 16:26 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Da's snel, en goed! Alleen Elvis moest ik opzoeken, maar hoe kom je daar nou op? Volgens imdb kent bijna niemand die film
Is ook zo, ik vind Charlie's Angels nog steeds de ergste in dat soort...quote:Op maandag 26 september 2011 16:23 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Precies, maar ik heb me daar begin deze eeuw wel even aan lopen ergeren, dat iedereen een stukje Matrix coolheid in zijn films wilde. Was een hype die aan mij niet besteed was.
Mwah, mwah, betere films.... Ik heb wel beter gezienquote:Op maandag 26 september 2011 16:27 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
En dat is heel onterecht, want het hoort bij de betere films van Carpenter.
Ik zei dan ook geen the thing/halloween niveauquote:Op maandag 26 september 2011 16:29 schreef Asap het volgende:
[..]
Mwah, mwah, betere films.... Ik heb wel beter gezien
En ik moet zeggen, Elvis doet mij ook niet echt veelquote:Op maandag 26 september 2011 16:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik zei dan ook geen the thing/halloween niveau
Dat helpt dan niet echt mee neequote:Op maandag 26 september 2011 16:37 schreef Asap het volgende:
[..]
En ik moet zeggen, Elvis doet mij ook niet echt veel
Klopt dat was zo'n flop met andere lui, maar ja de versie erna was ook een flopquote:
Ik zal hem eens gaan kijken, dan. En van dat JC tournament had ik niks meegekregen, hihi.quote:Op maandag 26 september 2011 16:27 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
En dat is heel onterecht, want het hoort bij de betere films van Carpenter.
Ik neem het wel over.quote:Op maandag 26 september 2011 17:32 schreef RanTheMan het volgende:
sorry heren, maar ik moet echt weg, de electra man wacht, wil iemand t van me over nemen? alvast bedankt!
Was erg gezellig jaquote:
Die had ik eigenlijk wel geweten achteraf..quote:
Shit, net alsik weg ben!quote:Op maandag 26 september 2011 20:25 schreef SamuelofSEK het volgende:
Tijd om de paintskills weer tevoorschijn te halen jongens.
idd, ongeveer het enige moment van de dag dat ik niet achter de pc zit is een goed moment om even op de pc op te zoeken hoe een film heet, maar niet doorvertellen hoorquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:41 schreef picodealion het volgende:
[..]
zodat je het snel even op kon zoeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |