Welke maand?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Eh oh ja, dat komt voor het eind van de maand
Was supergezellig! Melancholia is briljant en daarna bleven we maar doorgaan met praten en ouwehoeren over films dat het zo flink een aantal uren later was.quote:
Inderdaad verlicht ze met de kennis van Mortal Kombatquote:Op maandag 26 september 2011 13:22 schreef hornage het volgende:
[Sitenieuws] FOK!film heeft jouw filmkennis nodig
mmm, grappig idee.... Misschien moet ik maar eens een discussie starten over de diepere betekenis van Mortal Kombat
Wat bedoelt Rayden hiermee te zeggen?quote:The essence of Mortal Kombat is not about death, but life. Mortal men and women defendeing your own world.
quote:Op maandag 26 september 2011 14:04 schreef hornage het volgende:
[..]
Wat bedoelt Rayden hiermee te zeggen?
Is het een manier om aan te geven dat wij allen uiteindelijk onze eigen wereld kunnen maken of breken?
Bedoelt hij hiermee dat angst voor de dood slechts tot negatieve dingen kan leiden en dat juist geloven en denken in het heden en het leven ons zal verlichten en ons tot hogere dingen zal kunnen laten leiden?
Is Rayden eigenlijk een humanistisch filosoof die ons kan doen verlichten door meer te geloven in onze krachten dan onze zwakheden?
Mortal Kombat.... een film die oppervlakkig lijkt, maar die eindeloos dieper gaat dan verwacht......
Zoiets?
in dat rijtje hoort ook american ninja en karate kid etcquote:Op maandag 26 september 2011 14:23 schreef hornage het volgende:
We kunnen wel een aantal films pakken waarin de hoofdpersoon of personen angsten en vijanden overwinnen en daardoor zichzelf overstijgen
Ik nomineer dan ook nog Best Of The Best en Rocky
Goeie god, daar gaan we weer!quote:Op maandag 26 september 2011 14:50 schreef hornage het volgende:
Bijna dubbele punten, ik zie nu pas dat de titel van het huidige topic niet klopt
Bedankt trouwens weer, super dat je het allemaal blijft verwerken!quote:Op zondag 25 september 2011 16:28 schreef SamuelofSEK het volgende:
De standen zijn bijgewerkt.
[FOK! MOVIE TRIVIA] Augustus 2011 Deel XXXIII
Ik kan me nog van de making of herinneren dat ze zo trots waren op dit shot, opgenomen met een halve cirkel aan camera's om een soort bullittime effect te creeeren... Post Matrix Madnessquote:Op maandag 26 september 2011 16:09 schreef hornage het volgende:
[..]Toch te makkelijk
![]()
Tijdens de meet kende niemand direct deze scene....
Precies, maar ik heb me daar begin deze eeuw wel even aan lopen ergeren, dat iedereen een stukje Matrix coolheid in zijn films wilde. Was een hype die aan mij niet besteed was.quote:Op maandag 26 september 2011 16:20 schreef hornage het volgende:
Zelfde special effects team als the matrix ook he
Tis gewoon bullet time, maar dan op een grotere schaal
En dat is heel onterecht, want het hoort bij de betere films van Carpenter.quote:Op maandag 26 september 2011 16:26 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Da's snel, en goed! Alleen Elvis moest ik opzoeken, maar hoe kom je daar nou op? Volgens imdb kent bijna niemand die film
John Carpenter Tournament, daarvoor ging ik die film kijken, was alleen niet nodigquote:Op maandag 26 september 2011 16:26 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Da's snel, en goed! Alleen Elvis moest ik opzoeken, maar hoe kom je daar nou op? Volgens imdb kent bijna niemand die film
Is ook zo, ik vind Charlie's Angels nog steeds de ergste in dat soort...quote:Op maandag 26 september 2011 16:23 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Precies, maar ik heb me daar begin deze eeuw wel even aan lopen ergeren, dat iedereen een stukje Matrix coolheid in zijn films wilde. Was een hype die aan mij niet besteed was.
Mwah, mwah, betere films.... Ik heb wel beter gezienquote:Op maandag 26 september 2011 16:27 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
En dat is heel onterecht, want het hoort bij de betere films van Carpenter.
Ik zei dan ook geen the thing/halloween niveauquote:Op maandag 26 september 2011 16:29 schreef Asap het volgende:
[..]
Mwah, mwah, betere films.... Ik heb wel beter gezien
En ik moet zeggen, Elvis doet mij ook niet echt veelquote:Op maandag 26 september 2011 16:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik zei dan ook geen the thing/halloween niveau
Dat helpt dan niet echt mee neequote:Op maandag 26 september 2011 16:37 schreef Asap het volgende:
[..]
En ik moet zeggen, Elvis doet mij ook niet echt veel
Klopt dat was zo'n flop met andere lui, maar ja de versie erna was ook een flopquote:
Ik zal hem eens gaan kijken, dan. En van dat JC tournament had ik niks meegekregen, hihi.quote:Op maandag 26 september 2011 16:27 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
En dat is heel onterecht, want het hoort bij de betere films van Carpenter.
Ik neem het wel over.quote:Op maandag 26 september 2011 17:32 schreef RanTheMan het volgende:
sorry heren, maar ik moet echt weg, de electra man wacht, wil iemand t van me over nemen? alvast bedankt!
Was erg gezellig jaquote:
Die had ik eigenlijk wel geweten achteraf..quote:
Shit, net alsik weg ben!quote:Op maandag 26 september 2011 20:25 schreef SamuelofSEK het volgende:
Tijd om de paintskills weer tevoorschijn te halen jongens.
idd, ongeveer het enige moment van de dag dat ik niet achter de pc zit is een goed moment om even op de pc op te zoeken hoe een film heet, maar niet doorvertellen hoorquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:41 schreef picodealion het volgende:
[..]
zodat je het snel even op kon zoeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |