Tja, of in elk geval bij voorbaat aangeven dat het een keyword-lijst is. Net als met user-made lijsten.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:59 schreef wyccie het volgende:
Hmm..de vraag over films met een cijfer in de titel is toch vreemd? Er worden films afgekeurd die wél een cijfer in de titel hebben, alleen omdat ze niet in die lijst met dat keyword staan.
Dat was de vraag niet, dus dan moet je toch gewoon de filmpagina aanhouden?
Bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:32 schreef wyccie het volgende:
User-made lijsten....... met de mooiste actrices......1837 namen.
Ik had idd beter het keyword ff moeten noemen...quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:17 schreef picodealion het volgende:
[..]
Tja, of in elk geval bij voorbaat aangeven dat het een keyword-lijst is. Net als met user-made lijsten.
Idd. Ik heb dankzij die thread nu wel nieuwe ideeen om vragen te stellenquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:13 schreef wyccie het volgende:
Wow. Nooit geweten dat zoiets bestond.
Een mooie foto perhapsquote:Op zondag 18 september 2011 21:00 schreef wyccie het volgende:
Ik wil het FMT-topic weer wat leven inblazen, maar ik zie niet hoe.
Je heb me doorquote:
Ik bedoelde een vraaggerelateerde manier.quote:Op zondag 18 september 2011 21:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Beschuldig iemand van opzoeken.
Vooruit dan maar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mag jou niet, en jij mag mij niet. Prima! Maar een onderbouwing van je beschulding is toch wel fijnquote:Op zondag 18 september 2011 21:26 schreef Mainport het volgende:
Je kijkt alleen maar frikandellenfilms en weet toch de bizarste vragen, leg dat maar eens uit
quote:Op zondag 18 september 2011 21:30 schreef wyccie het volgende:
Vooruit dan maar.How CuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Ach joh, daar ga je toch niet serieus op in.quote:Op zondag 18 september 2011 21:32 schreef FireFox1 het volgende:
Ik mag jou niet, en jij mag mij niet. Prima! Maar een onderbouwing van je beschulding is toch wel fijn
Ach, ik geef onze proleet wat koekjes om op te kauwenquote:Op zondag 18 september 2011 21:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ach joh, daar ga je toch niet serieus op in.
Schaam je!quote:Op zondag 18 september 2011 21:41 schreef wyccie het volgende:
Scheisse, Intre.![]()
Maar het geld is gelukkig wel van mij, want ik heb het het nog nooit gezien.
Nergens voor nodig.quote:
Alleen wat op tv te zien is en waar ik toevallig langszap, ik volg niks. Daarom dus ook series met afgesloten afleveringen zoals Cold Case, Big Bang Theory, South Park en dat soort dingen.quote:
Dat vind ik weer niksquote:Op zondag 18 september 2011 21:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nergens voor nodig.
Ik kijk liever echte klassiekers zoals Gone with the Wind en Lawrence of Arabia.
Ben ik ook benieuwd naarquote:
Die series als Cold Case kijk ik vooral voor de dingen die terugkeren (onderling gedoe van de vaste personages), de case zelf vind ik meestal minder interessant. Behalve bij Criminal Minds, daar is dat stuk meestal ook wel tof.quote:Op zondag 18 september 2011 21:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Alleen wat op tv te zien is en waar ik toevallig langszap, ik volg niks. Daarom dus ook series met afgesloten afleveringen zoals Cold Case, Big Bang Theory, South Park en dat soort dingen.
Indd want dan mag Fox weer een vraag stellenquote:Op zondag 18 september 2011 22:00 schreef wyccie het volgende:
Ik hoop niet dat Intre met een auto-vraag komt.
Nou, zijn mijn vragen dan zó moeilijk?quote:Op zondag 18 september 2011 22:00 schreef Sands het volgende:
[..]
Indd want dan mag Fox weer een vraag stellen
Moeilijk genoeg om de topics de laatste tijd lam te leggenquote:Op zondag 18 september 2011 22:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nou, zijn mijn vragen dan zó moeilijk?
En ik altijd maar denken dat het jouw specialiteit was ...quote:Op zondag 18 september 2011 22:02 schreef Sands het volgende:
[..]
Moeilijk genoeg om de topics de laatste tijd lam te leggen![]()
Je was te laat met je editquote:
Ik heb dat andersom, maar bij Criminal Minds vind ik dat persoonlijke inderdaad ook wel interessant, beter uitgewerkt met sterkere personages. Bij de andere series vind ik het maar zo zo.quote:Op zondag 18 september 2011 22:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die series als Cold Case kijk ik vooral voor de dingen die terugkeren (onderling gedoe van de vaste personages), de case zelf vind ik meestal minder interessant. Behalve bij Criminal Minds, daar is dat stuk meestal ook wel tof.
Ik ben ook niet zo van de vrouwenseries. Alhoewel...toen ik klein was keek ik wel Vrouwenvleugel.quote:Zelfs kijk ik zowat alle soorten series, behalve dingen als Gossip Girl, Grey's Anatomy en dergelijke. Je moet ergens een lijn trekken.
Ik heb het ook gezien, en moet meer om deze post lachen.quote:
Plaatje van Inceptionquote:Op zondag 18 september 2011 22:12 schreef dyonvbaal het volgende:
wat stond er? wat stond er? wat stond?
(verder ben ik niet nieuwsgierig ofzo...)
Om te ontwaken... Of permanent in te slapenquote:
Ligt eraan in hoeveel layers je zitquote:Op zondag 18 september 2011 22:15 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Om te ontwaken... Of permanent in te slapen
Doen! Vanavond nog! Ik heb hem inmiddels 7x gezienquote:Op zondag 18 september 2011 22:22 schreef wyccie het volgende:
Toch geen spoilers hè, ik heb Inception nog niet gezien en wil dit in de toekomst nog wel doen.
Jij kijkt elke film heel vaak achter elkaar?quote:Op zondag 18 september 2011 22:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Doen! Vanavond nog! Ik heb hem inmiddels 7x gezien
De naam komt me bekend voor, maar dat kan ook door een FOK!-topic komen. Ik weet niet of ik bewust alle vrouwenseries negeer, misschien zit er wel eentje tussen die ik toevallig wel volg.quote:Op zondag 18 september 2011 22:11 schreef wyccie het volgende:
Ik ben ook niet zo van de vrouwenseries. Alhoewel...toen ik klein was keek ik wel Vrouwenvleugel.Kennen jullie die in België?
Er zijn een stuk of 40 films die ik meer dan 5x heb gezienquote:Op zondag 18 september 2011 22:25 schreef Sands het volgende:
[..]
Jij kijkt elke film heel vaak achter elkaar?
En hoeveel meer dan 20 keer?quote:Op zondag 18 september 2011 22:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Er zijn een stuk of 40 films die ik meer dan 5x heb gezien
Shawshank Redemption, The Matrix en Batman Begins.quote:
Die film was toch niet zo geweldig?quote:Op zondag 18 september 2011 22:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Shawshank Redemption, The Matrix en Batman Begins.
Limitless staat nu op 15x
Niet echt, maar ik ben onder de indruk van het conceptquote:Op zondag 18 september 2011 22:30 schreef Sands het volgende:
[..]
Die film was toch niet zo geweldig?
Je wil ook superslim worden door drugs te gebruiken?quote:Op zondag 18 september 2011 22:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet echt, maar ik ben onder de indruk van het concept
Hell yeahquote:Op zondag 18 september 2011 22:34 schreef Sands het volgende:
[..]
Je wil ook superslim worden door drugs te gebruiken?
Afgelopen zaterdag heb ik Finding Nemo voor de 3e keer samen met mijn kinderen gekekenquote:Op zondag 18 september 2011 23:32 schreef Njosnavelin het volgende:
![]()
Ik dacht dat alleen kinderen dezelfde film zo vaak konden kijken.
Kevin Smith films natuurlijk.quote:Op zondag 18 september 2011 23:36 schreef picodealion het volgende:
Ik heb er een paar die ik zo vaal kijk, maar dat zijn er echt een stuk of 5 ofzo.
Daar ben ik wel een beetje op uitgekeken inmiddels, behalve Clerks. Die heb ik dan ook wel zo'n 30 keer gezien.quote:
Even mijn aantallen toegevoegdquote:Op maandag 19 september 2011 16:53 schreef DragonFodder het volgende:
Mijn vaker dan 5x lijst:
LOTR trilogie 4x
Star Wars 1-6 2x (volledig)
Star Trek 2,4,6,7,8,9, 2009 2009 2x
Serenity 1x
Dogma 1x
Indiana jones 1-3 6x
Back to the future 5x
Jurassic Park 8x
Jaws 1x
... Ehm, laat maar. Wordt een lange lijst nog..
1x gezien, vond het een complete ruk-filmquote:Op maandag 19 september 2011 17:01 schreef Baszh het volgende:
The Big Lebowski zal ik het vaakst hebben gekeken denk ik.
quote:Op maandag 19 september 2011 17:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
1x gezien, vond het een complete ruk-film
Die heb ik ook wel vaak gezien, ik zou zelf nog aanvullen met Gremlins, Ghostbusters, Predator en Tremors. En de Alien-reeks. Groundhog Day heb ik ook best vaak gezien. En The Goonies uiteraard.quote:Op maandag 19 september 2011 16:53 schreef DragonFodder het volgende:
Mijn vaker dan 5x lijst:
LOTR trilogie
Star Wars 1-6
Indiana jones 1-3
Back to the future
Haha dat is één van de weinige films die ik ook vaak heb gezien. Deze zomer nog 2x achter elkaar met mijn kleine neefjequote:Op maandag 19 september 2011 16:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag heb ik Finding Nemo voor de 3e keer samen met mijn kinderen gekeken
Vind het stiekem ook een hele leuke film
Van bovenstaande alleen Ghostbusters en Groundhog Day gezienquote:Op maandag 19 september 2011 18:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die heb ik ook wel vaak gezien, ik zou zelf nog aanvullen met Gremlins, Ghostbusters, Predator en Tremors. En de Alien-reeks. Groundhog Day heb ik ook best vaak gezien. En The Goonies uiteraard.
Fox, wat doe je.quote:Op maandag 19 september 2011 17:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
1x gezien, vond het een complete ruk-film
quote:Op maandag 19 september 2011 19:31 schreef picodealion het volgende:
Oh wacht, en de Alien reeks uiteraard.
A Clockwork Orange heb ik ook tientallen keren gezienquote:Op maandag 19 september 2011 20:54 schreef wyccie het volgende:
Ik heb alleen A Clockwork Orange 2,5 keer gezien en Amélie 2 keer.
Meningen verschillenquote:
Inderdaad, goede meningen & slechtequote:
Jij vind Limitless ook een 10/10?quote:Op maandag 19 september 2011 22:09 schreef Baszh het volgende:
[..]
Inderdaad, goede meningen & slechte
quote:Op maandag 19 september 2011 22:11 schreef SamuelofSEK het volgende:
Heb je het nou nog steeds over dat nietszeggende filmpje fox
Erg héquote:Op maandag 19 september 2011 22:11 schreef SamuelofSEK het volgende:
Heb je het nou nog steeds over dat nietszeggende filmpje fox
Predator en Commando heb ik ook tevaak gezien.quote:Op maandag 19 september 2011 18:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die heb ik ook wel vaak gezien, ik zou zelf nog aanvullen met Gremlins, Ghostbusters, Predator en Tremors. En de Alien-reeks. Groundhog Day heb ik ook best vaak gezien. En The Goonies uiteraard.
Ik herkijk films trouwens zelden "spontaan", meestal gewoon omdat ze toevallig op TV zijn. Ik heb nooit van die "ik ga mijn favoriete films nog eens opzetten" momenten, al heb ik ze wel op DVD.
Bijna alle Arnie'squote:Op dinsdag 20 september 2011 09:19 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Predator en Commando heb ik ook tevaak gezien.
Net als The Running Man en Total Recall. Of goede JCVD's als Universal Soldierquote:Op dinsdag 20 september 2011 10:00 schreef SamuelofSEK het volgende:
Predator kan je nooit te vaak zien
HUHA!quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:03 schreef Asap het volgende:
[..]
Net als The Running Man en Total Recall. Of goed JCVD als Universal Soldier
Een favoriet van vroeger, Willow
En natuurlijkMortal Kombat
Geen idee eigenlijk, te vaak zou ik zeggen, maar je kan daar nooit genoeg van krijgenquote:
Ik zie geen plaatje....quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:06 schreef hornage het volgende:
[..]
HUHA!
[ afbeelding ]
En natuurlijk Resident Evil & DOA - Dead Or Alive
Wat zeg je nou!quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:20 schreef picodealion het volgende:
Jongens, hoe kan je dit nou leuk vinden?
Kijk liever kwaliteitsfilms zoals die waar mijn vraag over gaat.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 10:20 schreef picodealion het volgende:
Jongens, hoe kan je dit nou leuk vinden?
Kijk liever kwaliteitsfilms zoals die waar mijn vraag over gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |