Waar lees je dat?quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:37 schreef rubje het volgende:
dus motorrijders met al jaren ervaring en eigen bak die zijn niet welkom of wat?
Goed plan.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:09 schreef HeetBoven het volgende:
Hi Guys,
Gezien
-de weersvoorspellingen morgen
-het feit dat er niet veel animo is
-mijn telefoon / navigatie van de week is overleden
Stel ik voor om een nieuwe datum te gaan prikken, en dan begin volgend seizoen (april / mei) dan heeft ook iedereen wat meer tijd om plannen te maken en krijgen we misschien wat meer aanmeldingn. Mee eens??
quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:09 schreef HeetBoven het volgende:
Hi Guys,
Gezien
Stel ik voor om een nieuwe datum te gaan prikken, en dan begin volgend seizoen (april / mei) dan heeft ook iedereen wat meer tijd om plannen te maken en krijgen we misschien wat meer aanmeldingn. Mee eens??
Nergens last van gehad, terwijl ik de halve middag heb geredenquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:26 schreef whY... het volgende:
Haha prima weerIk ben net helemaal zeikes geregend.
Tegen laagvliegende kutten kun je je prima kledenquote:Op zondag 18 september 2011 11:51 schreef Tankiej het volgende:
Hier was het kut weer, vooral tegen het einde van de middag
Dat is waarquote:Op zondag 18 september 2011 14:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tegen laagvliegende kutten kun je je prima kleden![]()
Vandaag is het ook prima weer hier, op één buitje na
Jantje lacht - Jantje huilt weerquote:Op zondag 18 september 2011 14:20 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Dat is waar
Hier regende net 10 min even heel erg hard + beetje onweer. Maar nu schijnt de zon weer..
Inderdaad, als het zo kort is wel. Maar die bui die hier net was, je bent doorweekt in 5 secquote:Op zondag 18 september 2011 14:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jantje lacht - Jantje huilt weer![]()
Hier plenst het ineens weer eventjes.. maar ik vind regen onderweg niet zo erg, zeker niet als het van dit soort buitjes zijn. dan duik je desnoods even een pomp op, of onder een tunneltje/viaduct.. peukie doen en dan kun je weer verder
Welnee, je hebt ook je pak nog aan toch? ik heb van de week 3 kwartier in dit soort weer gereden zonder regenvoering in mijn pak (geen zin om hem erin te doenquote:Op zondag 18 september 2011 14:35 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Inderdaad, als het zo kort is wel. Maar die bui die hier net was, je bent doorweekt in 5 sec
Dat klopt, mijn pak is waterdicht..quote:Op zondag 18 september 2011 14:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Welnee, je hebt ook je pak nog aan toch? ik heb van de week 3 kwartier in dit soort weer gereden zonder regenvoering in mijn pak (geen zin om hem erin te doen) en ik was gewoon kurkdroog. Je wordt niet zomaar nat hoor
ok maakt niet uit. Ik denk dat ik gewoon naar het startpunt rij zaterdag en ik zie wel wie er komtquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:36 schreef ArnosL het volgende:
Zaterdag kan ik niet. Moet een route voorrijden voor een ritje met de motorclub uit de buurt en daarna nog ff naar Ten Kate om nieuwe laarzen te kopen + 's avonds werken. De hele dag dus volgepland
ja zeker zou dat leuk zijn, maar het maakt me uiteindelijk niet zoveel uit hoe groot dat groepje wordt, heb gewoon wel zin om ff te rijden zaterdag al is het alleen of met z'n 2en, gaat me om het ritje. Met een klein groepje heb je weer het voordeel van flexibiliteit (tempo, stops etc.) maar goed, we zien wel. Ik sta definitief bij Soestdijk om 10.30 komende zaterdag en wie zin heeft rijdt lekker meequote:Op woensdag 21 september 2011 09:38 schreef Blackviper het volgende:
Ik zou evt nog wel kunnen. Aangezien er vrijdag iets niet doorgaat. Ben dus nuchter![]()
Maar moet wel een groepje hebben dan heWel zo gezellig!
uurtje later? helpt dat?quote:Op donderdag 22 september 2011 00:11 schreef whY... het volgende:
Soestdijk om 10.30 red ik niet. Ik ben zelf nog aan het werk tot een uur of 11. In ieder geval veel plezier!
Aantal traject controles verder geen losse palen. Wellicht mobiele.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:11 schreef whY... het volgende:
Zijn er flitsers op de a12? Als ik een beetje doorrijd zou ik er om 12 uur kunnen zijn.
Flinke afstand, waren jullie met z'n tweeen?quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:21 schreef whY... het volgende:
Zo weer in mijn huis, lekker getoerd met Heetboven! Toch nog zo een 344 km afgelegd.
Ik toeterde nog naar je, je ging de A12 op en je zat op het viaduct over de A2 en ik pakte de A2 verder naar Amsterdam maar je zag me nietquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:53 schreef whY... het volgende:
Ja we waren met zijn tweeën inderdaad. Ik ben hem op het einde alleen kwijtgeraakt in de file![]()
maar het was erg gezellig, bij Schoonhoven nog ff een terrasje gepakt.
I'm inquote:
Klopt.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:56 schreef ArnosL het volgende:
Nee, dat ben ik. Tankiej had een GS 500, maar dat (nieuwe) blok was ook niet goed geloof ik?
Er is meer kans dat het over 2 weken kutweer is.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:35 schreef Sounddragon het volgende:
In Mei? Het is prachtig mooi motorweer![]()
Wat is er mis met 'over 2 weken' ?
Vaak stoppen om biertjes watertjes te drinken dus.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:37 schreef Sounddragon het volgende:
Er is nóg meer kans dat je je in Mei de tering zweet in je motorpakkie
Wordt het een toerrit of een kroegentocht?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Vaak stoppen om biertjes watertjes te drinken dus.
En over 2 weken zijn er geen vakanties!
Beiden?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wordt het een toerrit of een kroegentocht?
Geloof me; in Mei in het zonnetje op een terras zitten met je motorbroek aan is niet zo heel geweldigquote:
En als het eenmaal warm is zijn er veel meer fietsers/wielrennersquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geloof me; in Mei in het zonnetje op een terras zitten met je motorbroek aan is niet zo heel geweldig
Ik verwacht er dan in ieder geval niet bij te zijn. Al de weekenden in maart heb ik al volgeplandquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:53 schreef mstx het volgende:
[..]
En als het eenmaal warm is zijn er veel meer fietsers/wielrennersde weg onveilig aan het maken.
Ergens in maart lijkt me prima.
Ik stel ook maar wat voor, omdat niemand anders het doetquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:40 schreef Sounddragon het volgende:
Terechte klacht vind ik![]()
28 April is over (ruim) 2 maanden, waarom zo lang wachten? Als het op die dag toevallig budweer is, zit je zo in de vakantie's en wordt het weer een drama omdat iedereen dan weg is
Sounddragen had in de post voor die van jou een voorstel gedaan, dus dat niemand het doet is niet waarquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:29 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik stel ook maar wat voor, omdat niemand anders het doet
De meeste zaterdagen kan ik vanaf het begin van de middag, verder alle zondagenquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:09 schreef Anne het volgende:
Dan doe je het gewoon zo:
Zondag 4 maart
Zaterdag 10 maart
Zondag 18 maart
Zaterdag 24 maart
Zondag 1 april
Zaterdag 7 april
Zondag 15 april
Zaterdag 21 april
Zaterdag 28 april
Dekatria
Naam invullen wanneer je kan of wat je voorkeur heeft.
Van mij mag je ze ook toevoegen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:32 schreef mstx het volgende:
Had je de zaterdag/zondag nog om een bepaalde reden zo neergezet of kan ik de ontbrekende weekenddagen ook toevoegen?
heb vandaag op de motorbeurs nog een fokker geregeld voor de ritquote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:34 schreef Anne het volgende:
Ik zou nog even afwachten op meer reacties wellicht?
Sluit mij maar buitenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:56 schreef Mirgeam het volgende:
11/03 een rit zonder Tankiej doen? Kunnen we altijd nog in april herhalen
Dan toch wel even op een Minsk, mag ik hopen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:30 schreef rene90 het volgende:
Helaas kan ik niet, heb over 2 weken een verplicht van 6 maanden in Azie. Dus ik ga wel zelf een ritje doen door Vietnam
Net wat ik tegen komquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dan toch wel even op een Minsk, mag ik hopen?![]()
Op een website kwam ik een draadje tegen van iemand die z'n Minsk vanuit Vietnam terug naar de VS heeft laten verschepen om 'm daar te restaureren. De dingen die hij tegenkwam sloegen allesquote:
goeie vraag, ik denk net zoveel als een motor, of een stofzuiger, of een patatje metquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:42 schreef Bozz187 het volgende:
Weet iemand hoe duur ongeveer een nieuwe achterband is, want anders kan ik deze maand helemaal niet mee touren. Zit atm 0,0mm profiel op de mijne
Idd een handige site, let wel; voor die prijzen ligt hij bij je op de mat, dan moet hij er ook nog onderquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:32 schreef Dekatria het volgende:
Euro of 120 moet je wel klaar zijn... hangt natuurlijk ook af van je profiel, merk en alles.
[edit] handige 'zoekmachine' is hier te vinden
Dat snap ik, hij vroeg immers hoeveel een band kostte heaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Idd een handige site, let wel; voor die prijzen ligt hij bij je op de mat, dan moet hij er ook nog onder
Was ook meer tegen hem als tegen jouquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:02 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat snap ik, hij vroeg immers hoeveel een band kostte hea
Okéquote:
excuus voor mijn vraag uw geweldigheid, het spijt mij uit de grond van hart.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Was ook meer tegen hem als tegen jou
Vond het gewoon een domme vraag, vandaar ook mijn reaktie, hoe kun je nou vragen wat een band kost zonder erbij te vermelden wat voor motor? voorband? achterband? bandenmaat?
"Hallo, wat kost een vliegticket?"
thanks, handige site inderdaadquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:32 schreef Dekatria het volgende:
Euro of 120 moet je wel klaar zijn... hangt natuurlijk ook af van je profiel, merk en alles.
[edit] handige 'zoekmachine' is hier te vinden
Ik heb al een tijdje een Heidenau achter liggenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:47 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Okéheb zelf al wat rondgekeken wat betreft banden, al hoeft er bij mij voorlopig niks te gebeuren. Wanneer gaan de noppen weer onder je Twin, trouwens? Je gebruikte die banden toch enkel 's zomers?
Kiss my behindquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:05 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
excuus voor mijn vraag uw geweldigheid, het spijt mij uit de grond van hart.
Die route lag al klaar toch? rondje Utrecht/Veluwe ofzo?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:47 schreef Dekatria het volgende:
Oké
Wie doet de route trouwens deze keer? Zelfde als voorheen?
Custom uitlaat trouwens, SD? Klinkt lekker
eh... djiez, ok vooruit het was een proefritquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:32 schreef Sounddragon het volgende:
Jullie hadden toch alleen voorgereden? Ik was eigenlijk nog steeds in de veronderstelling dat dat dé route zou worden.
Eerlijk gezegd was ik de status van de betreffende rit alweer vergetenquote:
Je eigen post:quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:40 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd was ik de status van de betreffende rit alweer vergeten, zoveel ritjes gehad vorig jaar. Maar maakt niet uit. Iedereen akkoord dat ik voorrij?
Was voorgesteld om het uit te stellen en iedereen ging daar toen mee akkoordquote:Op vrijdag 16 september 2011 16:09 schreef HeetBoven het volgende:
Hi Guys,
Gezien
hehe, maar twijfel niet aan mijn geheugen, want die is in orde, vooral als het om rottige dingen gaatquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:48 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Je eigen post:
[..]
Was voorgesteld om het uit te stellen en iedereen ging daar toen mee akkoord
Als het 11 maart is ben ik er nietquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:17 schreef Dekatria het volgende:
Opkomst, lijkt me toch. Waren minder mensen gekomen dan op voorhand voorzien, zoiets.
Maar boeieuh, nu zijn ALLE INTERESSANTE MENSEN er
jij, en wie nog meer?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:17 schreef Dekatria het volgende:
Opkomst, lijkt me toch. Waren minder mensen gekomen dan op voorhand voorzien, zoiets.
Maar boeieuh, nu zijn ALLE INTERESSANTE MENSEN er
Welke kaart?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:41 schreef Dekatria het volgende:
SD ontloopt vooralsnog heel handig de kaartik zal niks zeggen over je uitlaat hoor
Aai was kiddink yesquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zien we dan wel
Iedereen hier is toch wel ergens interessant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |