heb vandaag op de motorbeurs nog een fokker geregeld voor de ritquote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:34 schreef Anne het volgende:
Ik zou nog even afwachten op meer reacties wellicht?
Sluit mij maar buitenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:56 schreef Mirgeam het volgende:
11/03 een rit zonder Tankiej doen? Kunnen we altijd nog in april herhalen
Dan toch wel even op een Minsk, mag ik hopen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:30 schreef rene90 het volgende:
Helaas kan ik niet, heb over 2 weken een verplicht van 6 maanden in Azie. Dus ik ga wel zelf een ritje doen door Vietnam
Net wat ik tegen komquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dan toch wel even op een Minsk, mag ik hopen?![]()
Op een website kwam ik een draadje tegen van iemand die z'n Minsk vanuit Vietnam terug naar de VS heeft laten verschepen om 'm daar te restaureren. De dingen die hij tegenkwam sloegen allesquote:
goeie vraag, ik denk net zoveel als een motor, of een stofzuiger, of een patatje metquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:42 schreef Bozz187 het volgende:
Weet iemand hoe duur ongeveer een nieuwe achterband is, want anders kan ik deze maand helemaal niet mee touren. Zit atm 0,0mm profiel op de mijne
Idd een handige site, let wel; voor die prijzen ligt hij bij je op de mat, dan moet hij er ook nog onderquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:32 schreef Dekatria het volgende:
Euro of 120 moet je wel klaar zijn... hangt natuurlijk ook af van je profiel, merk en alles.
[edit] handige 'zoekmachine' is hier te vinden
Dat snap ik, hij vroeg immers hoeveel een band kostte heaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Idd een handige site, let wel; voor die prijzen ligt hij bij je op de mat, dan moet hij er ook nog onder
Was ook meer tegen hem als tegen jouquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:02 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat snap ik, hij vroeg immers hoeveel een band kostte hea
Okéquote:
excuus voor mijn vraag uw geweldigheid, het spijt mij uit de grond van hart.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Was ook meer tegen hem als tegen jou
Vond het gewoon een domme vraag, vandaar ook mijn reaktie, hoe kun je nou vragen wat een band kost zonder erbij te vermelden wat voor motor? voorband? achterband? bandenmaat?
"Hallo, wat kost een vliegticket?"
thanks, handige site inderdaadquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:32 schreef Dekatria het volgende:
Euro of 120 moet je wel klaar zijn... hangt natuurlijk ook af van je profiel, merk en alles.
[edit] handige 'zoekmachine' is hier te vinden
Ik heb al een tijdje een Heidenau achter liggenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:47 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Okéheb zelf al wat rondgekeken wat betreft banden, al hoeft er bij mij voorlopig niks te gebeuren. Wanneer gaan de noppen weer onder je Twin, trouwens? Je gebruikte die banden toch enkel 's zomers?
Kiss my behindquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:05 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
excuus voor mijn vraag uw geweldigheid, het spijt mij uit de grond van hart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |