Nee man veel belangrijker schommelboot dit schommelboot dat.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee man pak lekker dit esthetisch orgasme
[ afbeelding ]
Goed, gisteravond wekker gezet om vannacht stoomtrein te gaan kieken..quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:18 schreef D-Mon het volgende:
Nu twijfel ik of ik rond een uur of 3 vanacht op LWD moet gaan staan met een camera..
En nu is ze je ex.quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:55 schreef D-Mon het volgende:
[..]
Goed, gisteravond wekker gezet om vannacht stoomtrein te gaan kieken..
Mijn plan was een serie foto's te maken bij de koopmans fabriek in leeuwarden, mooi dichtbij en rijdend, daarnaast redelijk veel licht van de fabriek.
Mijn vriendin werd echter voor mij wakker van de wekker en heeft deze uitgedrukt..
quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:58 schreef Duvel het volgende:
Het is wel een mooi verhaal. En daarom hebben veel treinenfotografen dus geen vriendin.
Wauwquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:06 schreef Duvel het volgende:
De oorspronkelijke mededeling opgenomen in de OP als waarschuwing voor ons allen.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:58 schreef Duvel het volgende:
Het is wel een mooi verhaal. En daarom hebben veel treinenfotografen dus geen vriendin.
Ha, die heb ik ook, met wat andere stickers er op!quote:Op zaterdag 17 september 2011 08:45 schreef greavy het volgende:
Nadat ik gister de Afvoer Conline, Dordrecht geplaat had, ben ik naar de Wieldrechtse Zeedijk verkast. Ik wou de UnitCargo met 2x NMBS reeks 77 platen; Echter reed deze trein met een Elektrische traxx, NMBS 2810 (186 xxx)..
Eerst kwam de DBS 1613 met een keteltrein in de volle zon voorbij:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:06 schreef Duvel het volgende:
De oorspronkelijke mededeling opgenomen in de OP als waarschuwing voor ons allen.
Of wat te denken van het idyllische gezoem van een onderstopmachinequote:Op zaterdag 17 september 2011 13:22 schreef blup het volgende:
[..]
Om vervolgens de spoorstaaf-slijp-machine aan te zetten..
De kettinghor dan. Ook heel rustgevend.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of wat te denken van het idyllische gezoem van een onderstopmachine
Dat ís de kettinghor.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou hier, dat bedoel ik. Of dat enorme ding met die loopkatten eroverheen. Bijna Symphonisch gewoon.
Met de Schienenzeppelin van Märklin in de clip.quote:
Het ging mij om de muziek. Weet ik veel wat voor treinen er allemaal in de clip zitten.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:51 schreef Duvel het volgende:
[..]
Met de Schienenzeppelin van Märklin in de clip.
Ik prefereer hem in het Duits.quote:
Uiteraard, uiteraard. Ik nam niet de tijd om de beste versie op te zoeken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:55 schreef Sandrvich het volgende:
[..]
Ik prefereer hem in het Duits.
Ehm. Een kettinghor is toch om ballast te verwijderen? En dat loopkattending doet de dwarsliggers toch?quote:
Wacht, ik dacht dat je dat ding met die transportbanden bedoelde, die hoort namelijk bij de kettinghor.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehm. Een kettinghor is toch om ballast te verwijderen? En dat loopkattending doet de dwarsliggers toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |