Welke weet je niet meer?quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:53 schreef MadMaster het volgende:
Heb even wat avatar's in de OP geactualiseerd.
Bij een aantal weet ik niet meer van wie ze zijn...
quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:54 schreef Cobra4 het volgende:
Is dit een grapje?
'Drama Pukkelpop door illegaal downloaden'
16 sep. 2011, 09:44
Het dramatisch verlopen popfestival Pukkelpop was het indirecte gevolg van het massaal illegaal downloaden van muziek. Dat zegt een aantal experts van verzekeringsmaatschappijen.
"Megaconcerten zijn levensbelangrijk geworden voor muziekgroepen, die nog amper platen verkopen. Dat soort concerten wordt op gigantische podia georganiseerd, die overbelast worden met licht- en video-apparatuur. De regen en de wind richten niet meer schade aan dan vroeger, maar wanneer die valt, is er veel meer schade dan vroeger", zeggen de deskundigen in het Franse weekblad Le Figaro Magazine.
Vier personen kwamen in augustus om het leven op het Belgische popfestival Pukkelpop in Hasselt. Nog eens tientallen mensen raakten gewond, als gevolg van het noodweer dat plotseling de kop op stak.
Ik denk dat de ramp veroorzaakt is doordat er mensen geboren worden die van muziek houden.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:54 schreef Cobra4 het volgende:
Is dit een grapje?
Het dramatisch verlopen popfestival Pukkelpop was het indirecte gevolg van het massaal illegaal downloaden van muziek. Dat zegt een aantal experts van verzekeringsmaatschappijen.
"Megaconcerten zijn levensbelangrijk geworden voor muziekgroepen, die nog amper platen verkopen. Dat soort concerten wordt op gigantische podia georganiseerd, die overbelast worden met licht- en video-apparatuur. De regen en de wind richten niet meer schade aan dan vroeger, maar wanneer die valt, is er veel meer schade dan vroeger", zeggen de deskundigen in het Franse weekblad Le Figaro Magazine.
Vier personen kwamen in augustus om het leven op het Belgische popfestival Pukkelpop in Hasselt. Nog eens tientallen mensen raakten gewond, als gevolg van het noodweer dat plotseling de kop op stak.
Ergens begrijp ik de redenatie ( meer apparatuur op podia dan vroeger (blijkbaar) waardoor bij zo'n hevige storm de schade automatisch erger is. )quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:54 schreef Cobra4 het volgende:
Is dit een grapje?
Dat soort concerten wordt op gigantische podia georganiseerd, die overbelast worden met licht- en video-apparatuur. De regen en de wind richten niet meer schade aan dan vroeger, maar wanneer die valt, is er veel meer schade dan vroeger", zeggen de deskundigen in het Franse weekblad Le Figaro Magazine.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:54 schreef Cobra4 het volgende:
Is dit een grapje?
Blame it on the boogie!!quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:04 schreef Cobra4 het volgende:
Ik denk dat men bij Buma/stemra net een fles champagne heeft geopend.
die clipquote:
WTFquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:54 schreef Cobra4 het volgende:
Is dit een grapje?
Ik kon hem hier zienquote:
Echt wel. Die Ekdom!quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kon hem hier zien![]()
geweldig weer!
Dit is ook waar hij goed in is. Ik vind hem als presentator van Fort Boyard niet goed. Als voice-over dan wel weer.quote:
En gelukkig begint SR weer bijna.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dit is ook waar hij goed in is. Ik vind hem als presentator van Fort Boyard niet goed. Als voice-over dan wel weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |