Klinkt goed man!!quote:Op maandag 26 september 2011 11:17 schreef kastanova het volgende:
Inmiddels al ruim een half jaar samen en alhoewel we elkaar iets minder vaak zien in verband met een nieuwe baan van mijn kant en onregelmatige werktijden bij haar, gaat het nog steeds lekker.
Eind oktober gaan we samen naar Parijs.
Klinkt vrij clichématig, maar aangezien het voor mij überhaupt de eerste keer in m'n leven is dat ik met een vriendin op vakantie ga, toch best bijzonder.
Volgens mij kan je als je in zo'n periode zit beter gewoon stoppen met datingsite's en wachten tot die bui voorbij is. Omdat je dan toch alleen maar weer teleurgesteld wordt en daardoor weer lagere verwachtingen hebt en pessimistischer wordt, waardoor het toch weer tegenvalt. En zo blijf je in dat cirkeltje van self-fulfilling prophecy. Vast komt op een gegeven moment van zelf wel weer de tijd dat die vrouwen je wel weer meer kunnen boeien.quote:Op maandag 26 september 2011 06:53 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik zit in zo'n periode qua vrouwen. Tips om daar uit te komen?
Maar dat ligt toch echt aan jou zelf toch. Of denk je dat zo'n meid het leuk vindt om een avond met een vreemde te buurten en dit als afsluiting te vermelden.quote:Op maandag 26 september 2011 14:10 schreef DigitalGirl het volgende:
Date y... de gebruikelijke smoes "heel erg gezellig maar geen klik". Heb het online daten onderhand wel een beetje gezien.
Ligt eraan hoe snel hij afspreektquote:Op maandag 26 september 2011 14:25 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Maar dat ligt toch echt aan jou zelf toch. Of denk je dat zo'n meid het leuk vindt om een avond met een vreemde te buurten en dit als afsluiting te vermelden.
+1quote:Op maandag 26 september 2011 14:25 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Maar dat ligt toch echt aan jou zelf toch. Of denk je dat zo'n meid het leuk vindt om een avond met een vreemde te buurten en dit als afsluiting te vermelden.
Zo lang het maar voor beide duidelijk is dan is er geen probleem.quote:Op maandag 26 september 2011 14:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
DigitalGirl is een man? Rare usernaam dan
Ik date nog steeds met dezelfde en het contact is primaZaterdag ook over relatie enzo gehad en zij gaf aan dat het bij haar vaak wel een tijd duurt voordat ze echt verliefd wordt. Terwijl ik dat gevoel juist heel snel heb en graag een relatie met haar wil. Het maakt me een beetje onzeker maar goed zolang we afspreken is er niks aan de hand denk ik
Blijkbaar wel...quote:Op maandag 26 september 2011 14:25 schreef BeamofLight het volgende:
Of denk je dat zo'n meid het leuk vindt om een avond met een vreemde te buurten en dit als afsluiting te vermelden.
Heeft me tot zover enkel een Griekse en een Estse opgeleverd.quote:Okcupid. Daar zit van alles. Leuke site. Misschien moet je daar eens kijken
Toch zitten er genoeg Nederlanders of iig mensen die hier al dan niet tijdelijk wonenquote:Op maandag 26 september 2011 19:25 schreef Nairua het volgende:
[..]
Heeft me tot zover enkel een Griekse en een Estse opgeleverd.
Wat noem jij een realistisch beeld?quote:Op maandag 26 september 2011 20:03 schreef DigitalGirl het volgende:
Zijn er op Okcupid wel vrouwen met een realistisch beeld ten aanzien van de toekomst?
Wel engeltje het begint al met iemand die begrijpt dat men niet heel het jaar kan reizen en dat er dan nog 40 weken in een jaar overblijven.quote:Op maandag 26 september 2011 20:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat noem jij een realistisch beeld?
quote:Op maandag 26 september 2011 20:32 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wel engeltje het begint al met iemand die begrijpt dat men niet heel het jaar kan reizen en dat er dan nog 40 weken in een jaar overblijven.
Dat geldt voor vrijwel alle vrouwen... weet niet waarom men daar zo erg op geilt. Vertel het eens Engeltjequote:Op maandag 26 september 2011 20:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]mja... niet realistisch ... Was het een jong iemand die dat aangaf?
Waar, hoe, wat op geilt?quote:Op maandag 26 september 2011 20:47 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat geldt voor vrijwel alle vrouwen... weet niet waarom men daar zo erg op geilt. Vertel het eens Engeltje.
Men denkt dan avontuurlijk enzo te zijn.quote:Op maandag 26 september 2011 20:45 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Hahaha dat is ook iets waar ik me af en toe over verbaas. Maar vaak staat zo pontificaal in het profiel dat je die gewoon voor de date kunt uitfilteren. En dat reizen lijkt ook wel een soort van een sociaal correcte profieleigenschap te zijn.
Date ??quote:Op maandag 26 september 2011 20:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waar, hoe, wat op geilt?
a. niet realistisch zijn
b. jongere mensen
Oppassen dan! Zo'n uitspraak is vaak een teken dat je niet te enthousiast moet zijn.quote:Op maandag 26 september 2011 14:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
DigitalGirl is een man? Rare usernaam dan
Ik date nog steeds met dezelfde en het contact is primaZaterdag ook over relatie enzo gehad en zij gaf aan dat het bij haar vaak wel een tijd duurt voordat ze echt verliefd wordt. Terwijl ik dat gevoel juist heel snel heb en graag een relatie met haar wil. Het maakt me een beetje onzeker maar goed zolang we afspreken is er niks aan de hand denk ik
Dit.quote:Op maandag 26 september 2011 20:59 schreef Isambard het volgende:
Ik wed dat het merendeel van de mensen die pretentieus "reizen" als hobby in hun profiel neerpleuren, zich in werkelijkheid alleen maar dodelijk vervelen onderweg. Als het je gaat om de bestemming, dan is reizen niet je hobby.
Netjes Kastaquote:Op maandag 26 september 2011 11:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Inmiddels al ruim een half jaar samen en alhoewel we elkaar iets minder vaak zien in verband met een nieuwe baan van mijn kant en onregelmatige werktijden bij haar, gaat het nog steeds lekker.
Eind oktober gaan we samen naar Parijs.
Klinkt vrij clichématig, maar aangezien het voor mij überhaupt de eerste keer in m'n leven is dat ik met een vriendin op vakantie ga, toch best bijzonder.
Je hebt helemaal gelijk ja. Daarom ook die onzekerheid. Ik probeer mijn enthousiasme te temperen. Het is ook zo dat zij helemaal niet van het smsen is en ik juist graag meerdere keren per dag contact wil. Moet wel zeggen dat het me goed lukt om niet teveel te smsenquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Oppassen dan! Zo'n uitspraak is vaak een teken dat je niet te enthousiast moet zijn.
Zeg vooral dat je graag relaties wil, met vrouwen die dat zeker weten ook met jou willen, omdat je er anders weinig aan hebtZo laat je haar ook een beetje in het onzekere, anders kom je te eager over. Op de korte of langere termijn gaat dat (helaas) mis, en ik ben helaas ervaringsdeskundige...
Ik denk dat je gelijk hebt. Het is alleen niet eens dat ik per se teleurgesteld ben, ik vind het allemaal gewoon wel leuk. Alsof het me allemaal niet echt meer raakt. Mijn enthousiasme is gewoon totaal afwezig. Niettemin heb ik gezellige dates gehad hoor, eigenlijk allemaal wel. Leuke avonden met goede gesprekken, gelachen, maar het is zo tenenkrommend middelmatig allemaal. Ik mis de shock and awe-factor.quote:Op maandag 26 september 2011 13:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je als je in zo'n periode zit beter gewoon stoppen met datingsite's en wachten tot die bui voorbij is. Omdat je dan toch alleen maar weer teleurgesteld wordt en daardoor weer lagere verwachtingen hebt en pessimistischer wordt, waardoor het toch weer tegenvalt. En zo blijf je in dat cirkeltje van self-fulfilling prophecy. Vast komt op een gegeven moment van zelf wel weer de tijd dat die vrouwen je wel weer meer kunnen boeien.
Als je heel vaak pizza eet, dan heb je na een tijd het wel gehad met pizza. Je kunt alle smaken en je vind het eigenlijk niet lekker meer. Maar als je dan een tijd geen pizza meer hebt gegeten, dan komt er een dag dat je opeens wel weer zin hebt in pizza.
nextlover is trouwens inderdaad hetzelfde als paiq. Alleen dan ooit opgezet door de nrc.next. Maar voor de rest zijn alle functies hetzelfde.
9 van de 10 leuke vrouwen die je tegenkomt op zo'n site hebben volgens mij al lang een vriend maar gebruiken die site als ego-booster. Aan de mate te zien waarop ze online zijn is het effe snel de beoordelingen checken en dan weer verder. Dat je geen zin/tijd hebt om constant achter die pc te zitten begrijp ik volkomen, maar stuur dan geen interesse berichtjes of reageer iig dan maar op een offline berichtje.....en voor mijn part met alleen een ja ofte nee.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:43 schreef Catbert het volgende:
De meeste vrouwen die ik op RP langs zie komen zijn ook gewoon tenenkrommend middelmatig. De meiden die ik ken die daarop staan zijn ook gewoon 'middelmatig'. Van de meiden die ik ken en ook op RP staan of gestaan hebben weet ik ook best waarom ze single zijn.
Idd. Beetje zoals dat ik op monsterboard naar banen aan 't kijken benquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:14 schreef Bittere_Bal het volgende:
9 van de 10 leuke vrouwen die je tegenkomt op zo'n site hebben volgens mij al lang een vriend maar gebruiken die site als ego-booster volgens mij. Aan de mate te zien waarop ze online zijn is het effe snel de beoordelingen checken en dan weer verder. Dat je geen zin/tijd hebt om constant achter die pc te zitten begrijp ik volkomen, maar stuur dan geen interesse berichtjes of reageer iig dan maar op een offline berichtje.....en voor mijn part met alleen een ja ofte nee.
dat is een prima vergelijking, altijd fijn om te kijken wat je opties zouden kunnen zijn of zoiets.quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
Idd. Beetje zoals dat ik op monsterboard naar banen aan 't kijken benOp zich leuk dat ik aanbiedingen krijg maar ik reageer er niet op
Yeah, right.. volgens mij maak je dat jezelf wijs om je gebrek aan succes aldaar te verklaren.quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:14 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
9 van de 10 leuke vrouwen die je tegenkomt op zo'n site hebben volgens mij al lang een vriend maar gebruiken die site als ego-booster. Aan de mate te zien waarop ze online zijn is het effe snel de beoordelingen checken en dan weer verder. Dat je geen zin/tijd hebt om constant achter die pc te zitten begrijp ik volkomen, maar stuur dan geen interesse berichtjes of reageer iig dan maar op een offline berichtje.....en voor mijn part met alleen een ja ofte nee.
Tuurlijk, ik voel me ook echt geroepen dat hier te verklarenquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:32 schreef macondo het volgende:
[..]
Yeah, right.. volgens mij maak je dat jezelf wijs om je gebrek aan succes aldaar te verklaren.
daar gaat het ook niet om. Dat je een berichtje niet accepteert en/of niet eens reageert vind ik prima, dat doe ik zelf ook, zo werken die sites nou eenmaal. Maar als zo'n dame een interesse berichtje stuurt en dan vervolgens nooit meer online is en nergens meer op reageert valt mij op. Dan lijkt het me voor dat meisje zelf ook weinig zin hebben om op zo'n site te zitten - oftwel dus de monsterboard analogie van hierboven.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:55 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Bittere_Bal. Ik wil niet zeggen dat ik niet af en toe denk: "Goh een berichtje terug dat je niet geïnteresseerd bent is het wel het minste", maar heb je zelf ook nooit dat je berichtjes negeert?
En volgens mij hebben vrouwen in veel gevallen sowieso wat meer aanspraak dus dan moet je ook selectief zijn hè.
Ik ken er wel een paar in ieder geval die daarom op RP staan hoor, niet dat ze allemaal al een vriend hebben maar dat het meer voor de lol is dan dat ze er iets mee doen. Komt bij dat enigzins knappe meiden ook echt wel 50 berichtjes op een dag krijgen. Dan moet je maar geluk hebben dat je een van de eerste bent.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:32 schreef macondo het volgende:
Yeah, right.. volgens mij maak je dat jezelf wijs om je gebrek aan succes aldaar te verklaren.
Kerel, je krijgt een keer een interesse berichtje van iemand die vervolgens niet meer van zich laat horen. Boeiend. Zet je er over heen - in plaats van uitspraken te willen doen over "90% van de vrouwen op relatieplanet".quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:01 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
daar gaat het ook niet om. Dat je een berichtje niet accepteert en/of niet eens reageert vind ik prima, dat doe ik zelf ook, zo werken die sites nou eenmaal. Maar als zo'n dame een interesse berichtje stuurt en dan vervolgens nooit meer online is en nergens meer op reageert valt mij op. Dan lijkt het me voor dat meisje zelf ook weinig zin hebben om op zo'n site te zitten - oftwel dus de monsterboard analogie van hierboven.
Er zijn dus meerdere (4 á 5) vrouwen die tegen jou vertellen op relatieplanet te zitten voor hun ego en niet de intentie te hebben een kerel op te duikelen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:05 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik ken er wel een paar in ieder geval die daarom op RP staan hoor, niet dat ze allemaal al een vriend hebben maar dat het meer voor de lol is dan dat ze er iets mee doen. Komt bij dat enigzins knappe meiden ook echt wel 50 berichtjes op een dag krijgen. Dan moet je maar geluk hebben dat je een van de eerste bent.
Yup. Kwam een keer ter sprake tijdens een etentje met 't damesteam dat ik train. Die hebben mekaar ook aan zitten steken met "moet je eens doen, is grappig" puur om te kijken wat voor'n reacties ze kregen. Volgens mij hebben van dat team alleen al zo'n 6 meiden op RP gestaan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:15 schreef macondo het volgende:
Er zijn dus meerdere (4 á 5) vrouwen die tegen jou vertellen op relatieplanet te zitten voor hun ego en niet de intentie te hebben een kerel op te duikelen?
Op dinsdag 27 september 2011 15:15 schreef macondo het volgende:
Het spijt me, dit kan als een schok voor je komen. Maar wat vrouwen onder elkaar in groepjes vertellen, is niet altijd de hele waarheid. Zo stoer zijn ze namelijk niet altijd - en de stoere vrijgezelle chicks willen gewoon stiekem een vriendje. Helemaal als ze in hun eentje thuis achter de computer zitten. De vrouwen mét vriend die op zo'n site gaan staan (volgens de verhalen) lullen waarschijnlijk maar gewoon met de groep mee. Mijn inschatting is dat "voor de grap" een term is als cover-up voor iets anders.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:17 schreef Catbert het volgende:
[..]
Yup. Kwam een keer ter sprake tijdens een etentje met 't damesteam dat ik train. Die hebben mekaar ook aan zitten steken met "moet je eens doen, is grappig" puur om te kijken wat voor'n reacties ze kregen. Volgens mij hebben van dat team alleen al zo'n 6 meiden op RP gestaan.
Oké, je doet een uitspraak over "9 van de 10 vrouwen" op zekere datingsite waar je nooit geweest bent. Dat is dan duidelijk.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:26 schreef Bittere_Bal het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 27 september 2011 15:15 schreef macondo het volgende:
mijn quote in een vorige post was niet zo handig. Met relatieplanet heb ik geen ervaring, daar zal het dan waarschijnlijk anders zijn, op paiq krijg ik wel dat idee maar daar denk jij vast heel anders over.
Aangezien ik ze terug kon vinden op RP stonden ze er gewoon op. En ik vind het wel een beetje erg simpel maar te stellen dat ze liegen. Alsof ik van die meiden die ik erg goed ken dat zelf niet in zou kunnen schatten. Van die 6 waren er 4 die gewoon prima in de markt lagen. 2 er van zou ik zelf niet willen maar die krijgen op een feest ook aandacht zat. Ik denk dat ik er toch wel een stuk of 10 ken in totaal die op RP hebben gestaan en daarvan is een minderheid echt serieus en dat waren ook gewoon echt rare types.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:42 schreef macondo het volgende:
Het spijt me, dit kan als een schok voor je komen. Maar wat vrouwen onder elkaar in groepjes vertellen, is niet altijd de hele waarheid.
Liegen? Neuh, ik zeg alleen dat de waarheid in groepsverband vaak een beetje verdraaid wordt. Geloof het niet zo snel als mensen zich "voor de grap" inschrijven.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:49 schreef Catbert het volgende:
[..]
Aangezien ik ze terug kon vinden op RP stonden ze er gewoon op. En ik vind het wel een beetje erg simpel maar te stellen dat ze liegen. Alsof ik van die meiden die ik erg goed ken dat zelf niet in zou kunnen schatten. Van die 6 waren er 4 die gewoon prima in de markt lagen. 2 er van zou ik zelf niet willen maar die krijgen op een feest ook aandacht zat. Ik denk dat ik er toch wel een stuk of 10 ken in totaal die op RP hebben gestaan en daarvan is een minderheid echt serieus en dat waren ook gewoon echt rare types.
dat zeg ik net, ik heb over de naam van de site gelezen in een vorige post, mijn opmerking moest helemaal niet op RP slaan. Maar mocht je gelijk hebben en het merendeel is wel serieus vind ik dat alleen maar een positief punt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:42 schreef macondo het volgende:
Oké, je doet een uitspraak over "9 van de 10 vrouwen" op zekere datingsite waar je nooit geweest bent. Dat is dan duidelijk.
ik ook niet. lijkt me eerder een excuus van gozers die geen succes boeken, dan kun je toch je eigen falen wegredeneren.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:55 schreef macondo het volgende:
[..]
Liegen? Neuh, ik zeg alleen dat de waarheid in groepsverband vaak een beetje verdraaid wordt. Geloof het niet zo snel als mensen zich "voor de grap" inschrijven.
Vanmiddag reed ik nog over de Waalbrug bij Ewijk toen mijn oog viel op enkele zonnestralen die de golven prachtig deden glinsteren dit deed me plotseling denken aan je oogstrelende haren.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:12 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Vanmiddag reed ik nog over de Waalbrug bij Ewijk toen mijn oog viel op enkele zonnestralen die de golven prachtig deden glinsteren dit deed me plotseling denken aan je oogstrelende haren.
Een al gebruikte en afgefakkelde zin gebruikenquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:12 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Vanmiddag reed ik nog over de Waalbrug bij Ewijk toen mijn oog viel op enkele zonnestralen die de golven prachtig deden glinsteren dit deed me plotseling denken aan je oogstrelende haren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 september 2011 06:53 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik zit in zo'n periode qua vrouwen. Tips om daar uit te komen?
Zo voel ik het op het moment ook. Het is allemaal 'wel leuk' of 'gewoon gezellig'. Ook al heb ik de afgelopen tijd helemaal niet gedate want wist toch al dat het hem voor mij op dit moment niet gaat worden (waar het heel druk hebben ook niet meehelpt)quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:31 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt. Het is alleen niet eens dat ik per se teleurgesteld ben, ik vind het allemaal gewoon wel leuk. Alsof het me allemaal niet echt meer raakt. Mijn enthousiasme is gewoon totaal afwezig. Niettemin heb ik gezellige dates gehad hoor, eigenlijk allemaal wel. Leuke avonden met goede gesprekken, gelachen, maar het is zo tenenkrommend middelmatig allemaal. Ik mis de shock and awe-factor.
Ik hang mijn datingschoenen even aan de wilgen.
quote:Op woensdag 28 september 2011 01:49 schreef love_sharon het volgende:
[..]
[..]
Zo voel ik het op het moment ook. Het is allemaal 'wel leuk' of 'gewoon gezellig'. Ook al heb ik de afgelopen tijd helemaal niet gedate want wist toch al dat het hem voor mij op dit moment niet gaat worden (waar het heel druk hebben ook niet meehelpt)Idd slim om even te stoppen en niet meer te zoeken, dan krijg je vanzelf weer een moment wanneer je zonder dat je het door hebt er weer plezier in hebt. Tenminste dat heb ik wel
Dus de leuke paiq-jongen is ook al exit ?quote:Op maandag 26 september 2011 03:11 schreef love_sharon het volgende:
Voor het eerst in maanden een battledate gedaan op paiq en meteen met een echt leuke jongen gepraat, langer dan drie uur.Ook voor het eerst in maanden dat ik denk nou daar wil ik wel tijd in steken. Zit/zat in zo'n periode van dat niemand mij boeide qua mannen. To be continued..
Het is ook geen grap, maar een combinatie van nieuwsgierigheid en kijken hoe je 'in de markt' ligt. Maar die meiden hadden niet de intentie om er ook echt wat mee te doen. Zoals ik op monsterboard sta dus.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:55 schreef DenWauwelaar het volgende:
Je hebt ook wel een beetje simpele humor, als inschrijven op een datingsite al een grap is.
Het was geen kritiek ten opzichte van jou, meer een flauwe opmerking over het humorgehalte van er 'voor de grap' opstaan. Boerenklotengelul is dat.quote:Op woensdag 28 september 2011 09:06 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het is ook geen grap, maar een combinatie van nieuwsgierigheid en kijken hoe je 'in de markt' ligt. Maar die meiden hadden niet de intentie om er ook echt wat mee te doen. Zoals ik op monsterboard sta dus.
Maargoed, als jullie het allemaal niet willen geloven best hoor. Ik heb geen "excuus" nodig ofzo want ik heb al een vriendin
Jij hebt wel zin in onlinedaten, de vrouwen hebben alleen geen zin in jou. Klein verschil.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:59 schreef Thornado het volgende:
Ik heb eigenlijk geen zin in het onlinedaten, een meisje waar ik een tijdje mee mailde reageert niet meer en een ander meisje leek het wel erg gezellig wat te gaan drinken maar ziet er verder niets uitkomen zonder dat wij elkaar ontmoet hebben.
Het schiet gewoon niet op...dus ik ga maar andere dingen doen tot ik weer zin heb.
quote:Op woensdag 28 september 2011 11:59 schreef Thornado het volgende:
en een ander meisje leek het wel erg gezellig wat te gaan drinken maar ziet er verder niets uitkomen zonder dat wij elkaar ontmoet hebben.
Dit is wel zo'n beetje je standaardreactie is het niet?quote:Op woensdag 28 september 2011 12:21 schreef macondo het volgende:
[..]
Jij hebt wel zin in onlinedaten, de vrouwen hebben alleen geen zin in jou. Klein verschil.
Hoe staat het nou met jouw dateleven dan eigenlijk??quote:Op woensdag 28 september 2011 12:21 schreef macondo het volgende:
[..]
Jij hebt wel zin in onlinedaten, de vrouwen hebben alleen geen zin in jou. Klein verschil.
Dat komt omdat je stiekem ook gewoon weet dat ik je droomvrouw benquote:Op dinsdag 27 september 2011 09:31 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt. Het is alleen niet eens dat ik per se teleurgesteld ben, ik vind het allemaal gewoon wel leuk. Alsof het me allemaal niet echt meer raakt. Mijn enthousiasme is gewoon totaal afwezig. Niettemin heb ik gezellige dates gehad hoor, eigenlijk allemaal wel. Leuke avonden met goede gesprekken, gelachen, maar het is zo tenenkrommend middelmatig allemaal. Ik mis de shock and awe-factor.
Ik hang mijn datingschoenen even aan de wilgen.
Gek genoeg is het vooral jouw probleem dat ik je droomman ben.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat komt omdat je stiekem ook gewoon weet dat ik je droomvrouw benDaar kan niemand aan tippen natuurlijk
Kromme zin van Thornado inderdaad. Gelukkig doe jij het een stuk beter!quote:Op woensdag 28 september 2011 12:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]Beetje kromme zin...
ik heb hopelijk deze week weer een date, en kreeg net ook nog een smsje van een chick die ik men nummer had gegeven pas.
Ach ja, met zielige date verhalen ("niemand wil me, ze zijn allemaal fake, ze doen het alleen voor hun ego boost, vrouwen zijn stom, etc.." ) moet je gewoon niet meegaan. Soms heeft iemand een schop onder de kont nodig.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:38 schreef DigitalGirl het volgende:
Dit is wel zo'n beetje je standaardreactie is het niet?
Heb nog een lange afstand scharrel - maar die heeft al een kerel. Binnenkort weer aanmelden bij rp.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:56 schreef Spirit82 het volgende:
Hoe staat het nou met jouw dateleven dan eigenlijk??
Hoe is jouw check-of-date-inlogt-verhaal eigenlijk afgelopen?quote:Op woensdag 28 september 2011 12:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hoe staat het nou met jouw dateleven dan eigenlijk??
Bridget is niks geworden begrijp ik...quote:Op woensdag 28 september 2011 13:24 schreef macondo het volgende:
[..]
Heb nog een lange afstand scharrel - maar die heeft al een kerel. Binnenkort weer aanmelden bij rp.
Die heeft zn profiel direct geblokkeerd toen ik aangaf het een beetje raar te vinden dat hij er nog op stondquote:Op woensdag 28 september 2011 13:56 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Hoe is jouw check-of-date-inlogt-verhaal eigenlijk afgelopen?
Liefje schatje lekkertje van me... Jij bent mijn droomman nietquote:Op woensdag 28 september 2011 13:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Gek genoeg is het vooral jouw probleem dat ik je droomman ben.
Je weet dat ontkenning de eerste fase is he...quote:Op woensdag 28 september 2011 14:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Liefje schatje lekkertje van me... Jij bent mijn droomman niet
Waarom, je kan toch gewoon de pech hebben dat je niemand tegenkomt en daardoor een beetje teleurgesteld raken?quote:Op woensdag 28 september 2011 13:24 schreef macondo het volgende:
[..]
Soms heeft iemand een schop onder de kont nodig.
Haha, zo kan je het ook zien. Maar bij mij is de drive gewoon weg...het doet mij ook niet veel meer als iemand niet wil daten. Denk dat ik met mijn hoofd bij een paar andere dingen zitquote:Op woensdag 28 september 2011 12:21 schreef macondo het volgende:
[..]
good luck thenquote:Op woensdag 28 september 2011 13:06 schreef love_sharon het volgende:
@ cinderella_man
Nee hij is dus de eerste na een tijd niet daten waarbij ik weer denk nou dat zou wel eens leuk kunnen worden. Maar het is nu nog zo vroeg dat je natuurlijk niet kan zeggen of dat ook zo uit gaat komen
Nee...quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:22 schreef DigitalGirl het volgende:
Stiekem vindt je het wel een beetje romantisch Engeltje
Ik merk de laatste tijd dat mijn matches nooit online zijn dus het weer zal het niet zijnquote:Op woensdag 28 september 2011 20:42 schreef DigitalGirl het volgende:
Zou het mooie weer er trouwens voor zorgen dat er zo weinig mensen online zijn op de datingsites?
Die wijven werden iig ook moe van jou. Dus toch een match!quote:Op donderdag 29 september 2011 22:37 schreef Capstan het volgende:
Zo af en toe word ik echt ietwat moe(deloos) van die dames op Paiq. Dan heb je een schijnbaar leuke Speeddate waarin je goed met elkaar kunt praten, maar bij het keuzemoment op het eind is het dan toch weer "de ander heeft nee gekozen".
We hadden het enkel nog gehad over ons werk en onze hobbies (die erg overeen kwamen) en de foto's waren nog niet te zien, dus daar kan het (deze keer) ook niet aan gelegen hebben. Wat is het dan? Zo vervelend is het toch niet om dan nog even verder te babbelen?
Story of my life.quote:Hoi hoi,
Sorry voor de veel te late reactie!
Ik heb via knuz iemand leren kennen waar het ontzettend goed mee klikt dus helaas zet ik knuz nu op een laag pitje.
Sprak hem al voor jou, dus ook al lijk je me een leuke gozer, ik heb nu helaas al iemand:p
Succes hier nog
xxx
Dus elke keer als je een dame leuk vindt, kaapt een ander haar weg ?quote:
Dat niet zo zeer maar wel vaak zulk soort afwijzingen volgens mij is minstens de helft daarvan een mooie smoes.quote:Op vrijdag 30 september 2011 01:02 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Dus elke keer als je een dame leuk vindt, kaapt een ander haar weg ?
Smoes of niet, druk kan ik me er niet meer over maken.quote:Op vrijdag 30 september 2011 01:05 schreef Drakire het volgende:
[..]
Dat niet zo zeer maar wel vaak zulk soort afwijzingen volgens mij is minstens de helft daarvan een mooie smoes.
Klote maar als iemand loopt te benadrukken dat ze het ‘veels te druk heeft’ om af te spreken heeft moet jij natuurlijk tussen de zinnen doorlezen zeg maar….quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:19 schreef palawan het volgende:
Ja hoor... Zit ik daar de hele tijd te mailen met zo'n meid.
Krijg ik nu een mailtje dat ze iemand heeft ontmoet met uitgaan waarmee het erg klikt. En dat hij ook veel dichterbij woont wat makkelijker is voor haar
Nouja, was toch al een kansloze missie, omdat ze 'veel te druk was om af te spreken de aankomende tijd'.... maar wel tijd voor die andere gast dus, en mij blij blijven mailen.
Heb maar een beleeft mailtje teruggestuurd dat ik het fijn vond dat ze dat tenminste nog even liet weten.
Maar eigenlijk vind ik haar maar een bitch op dit moment
Ooit een paar maandjes op e-matching gezeten. Wel leuk voor het nachtelijk vertier zeg maar, maar de vijver van actieve vrouwelijke leden is wel erg kleinquote:Op woensdag 28 september 2011 23:23 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Zijn er hier eigenlijk veel mensen die gebruik maken van E-matching? Ik zit er over te denken om mijn abonnement weer eens te activeren.
De gemiddelde vrouw daar spreekt me wel aan. Dat paiq systeem werkt voor mij toch niet zo lekker.
Ik weet het, had het ook al een beetje opgegeven. Maar ondanks dat ze het 'zo druk heeft' blijft ze wel vrolijk mailen. Wees dan gewoon direct duidelijk dat je er niks in ziet denk ik dan...quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:24 schreef Homey het volgende:
[..]
Klote maar als iemand loopt te benadrukken dat ze het ‘veels te druk heeft’ om af te spreken heeft moet jij natuurlijk tussen de zinnen doorlezen zeg maar….
Ematching is voor nerds!!quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:27 schreef Homey het volgende:
[..]
Ooit een paar maandjes op e-matching gezeten. Wel leuk voor het nachtelijk vertier zeg maar, maar de vijver van actieve vrouwelijke leden is wel erg klein
Daardoor is het een waste of money. En echt knappe meiden staan er niet op, het is echt allemaal niks of middelmaat. Heb geen ervaring met andere sites maar heb wel eens door de database gescrolld van rp bij een vriend van me, daar stonden soms wel echt mooie meiden tussen….dat heb je e-matching helemaal niet….
Alsof nerds alleen voor niks of middelmaat gaanquote:
Ik bedoel dat er qua mannen in elk geval een grote hoeveelheid lelijke, nerderige Sheldon's op staatquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:07 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Alsof nerds alleen voor niks of middelmaat gaan
Wat / wie zijn Sheldon'squote:Op vrijdag 30 september 2011 13:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat er qua mannen in elk geval een grote hoeveelheid lelijke, nerderige Sheldon's op staat
The big bang theorie , je kent sheldon niet ?quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:25 schreef danny130 het volgende:
[..]
Wat / wie zijn Sheldon'sNog nooit van gehoord haha.
Dan ben je dus zeker geen nerdquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:25 schreef danny130 het volgende:
[..]
Wat / wie zijn Sheldon'sNog nooit van gehoord haha.
Ik ken de serie wel van naam, maar nog nooit gezienquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:27 schreef rac het volgende:
[..]
The big bang theorie , je kent sheldon niet ?
Als er "geen klik is" vinden ze je niet leuk. Als er wel een klik is vinden ze je wél leuk.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:03 schreef DigitalGirl het volgende:
Wat bedoelen die vrouwen tegenwoordig toch allemaal met 'er is een klik' ?
cultuurbarbaar zelfsquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:35 schreef danny130 het volgende:
[..]
Ik ken de serie wel van naam, maar nog nooit gezienZo te lezen ben ik een uitzondering hier.
Het is maar een rare zin, zeiden ze dat 10 jaar geleden ook al?quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:05 schreef macondo het volgende:
[..]
Als er "geen klik is" vinden ze je niet leuk. Als er wel een klik is vinden ze je wél leuk.
Nee dat is nieuw, hun vermogens zijn gegroeid. Het is begonnen met een paar vrouwen die ervan overtuigd waren dat ze binnen 1 sec konden bepalen of de man wat voor hen was(betrouwbaar en persoonlijkheid) via telepathie met feremonen enzo. De klik. Sommige vrouwen nemen het gewoon over om een lelijk iemand af te wijzen, de meeste mannen gebruiken het ook daarvoor.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:20 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het is maar een rare zin, zeiden ze dat 10 jaar geleden ook al?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |