quote:Op maandag 26 september 2011 06:53 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik zit in zo'n periode qua vrouwen. Tips om daar uit te komen?
Zo voel ik het op het moment ook. Het is allemaal 'wel leuk' of 'gewoon gezellig'. Ook al heb ik de afgelopen tijd helemaal niet gedate want wist toch al dat het hem voor mij op dit moment niet gaat worden (waar het heel druk hebben ook niet meehelpt)quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:31 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt. Het is alleen niet eens dat ik per se teleurgesteld ben, ik vind het allemaal gewoon wel leuk. Alsof het me allemaal niet echt meer raakt. Mijn enthousiasme is gewoon totaal afwezig. Niettemin heb ik gezellige dates gehad hoor, eigenlijk allemaal wel. Leuke avonden met goede gesprekken, gelachen, maar het is zo tenenkrommend middelmatig allemaal. Ik mis de shock and awe-factor.
Ik hang mijn datingschoenen even aan de wilgen.
quote:Op woensdag 28 september 2011 01:49 schreef love_sharon het volgende:
[..]
[..]
Zo voel ik het op het moment ook. Het is allemaal 'wel leuk' of 'gewoon gezellig'. Ook al heb ik de afgelopen tijd helemaal niet gedate want wist toch al dat het hem voor mij op dit moment niet gaat worden (waar het heel druk hebben ook niet meehelpt)Idd slim om even te stoppen en niet meer te zoeken, dan krijg je vanzelf weer een moment wanneer je zonder dat je het door hebt er weer plezier in hebt. Tenminste dat heb ik wel
Dus de leuke paiq-jongen is ook al exit ?quote:Op maandag 26 september 2011 03:11 schreef love_sharon het volgende:
Voor het eerst in maanden een battledate gedaan op paiq en meteen met een echt leuke jongen gepraat, langer dan drie uur.Ook voor het eerst in maanden dat ik denk nou daar wil ik wel tijd in steken. Zit/zat in zo'n periode van dat niemand mij boeide qua mannen. To be continued..
Het is ook geen grap, maar een combinatie van nieuwsgierigheid en kijken hoe je 'in de markt' ligt. Maar die meiden hadden niet de intentie om er ook echt wat mee te doen. Zoals ik op monsterboard sta dus.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:55 schreef DenWauwelaar het volgende:
Je hebt ook wel een beetje simpele humor, als inschrijven op een datingsite al een grap is.
Het was geen kritiek ten opzichte van jou, meer een flauwe opmerking over het humorgehalte van er 'voor de grap' opstaan. Boerenklotengelul is dat.quote:Op woensdag 28 september 2011 09:06 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het is ook geen grap, maar een combinatie van nieuwsgierigheid en kijken hoe je 'in de markt' ligt. Maar die meiden hadden niet de intentie om er ook echt wat mee te doen. Zoals ik op monsterboard sta dus.
Maargoed, als jullie het allemaal niet willen geloven best hoor. Ik heb geen "excuus" nodig ofzo want ik heb al een vriendin
Jij hebt wel zin in onlinedaten, de vrouwen hebben alleen geen zin in jou. Klein verschil.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:59 schreef Thornado het volgende:
Ik heb eigenlijk geen zin in het onlinedaten, een meisje waar ik een tijdje mee mailde reageert niet meer en een ander meisje leek het wel erg gezellig wat te gaan drinken maar ziet er verder niets uitkomen zonder dat wij elkaar ontmoet hebben.
Het schiet gewoon niet op...dus ik ga maar andere dingen doen tot ik weer zin heb.
quote:Op woensdag 28 september 2011 11:59 schreef Thornado het volgende:
en een ander meisje leek het wel erg gezellig wat te gaan drinken maar ziet er verder niets uitkomen zonder dat wij elkaar ontmoet hebben.
Dit is wel zo'n beetje je standaardreactie is het niet?quote:Op woensdag 28 september 2011 12:21 schreef macondo het volgende:
[..]
Jij hebt wel zin in onlinedaten, de vrouwen hebben alleen geen zin in jou. Klein verschil.
Hoe staat het nou met jouw dateleven dan eigenlijk??quote:Op woensdag 28 september 2011 12:21 schreef macondo het volgende:
[..]
Jij hebt wel zin in onlinedaten, de vrouwen hebben alleen geen zin in jou. Klein verschil.
Dat komt omdat je stiekem ook gewoon weet dat ik je droomvrouw benquote:Op dinsdag 27 september 2011 09:31 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt. Het is alleen niet eens dat ik per se teleurgesteld ben, ik vind het allemaal gewoon wel leuk. Alsof het me allemaal niet echt meer raakt. Mijn enthousiasme is gewoon totaal afwezig. Niettemin heb ik gezellige dates gehad hoor, eigenlijk allemaal wel. Leuke avonden met goede gesprekken, gelachen, maar het is zo tenenkrommend middelmatig allemaal. Ik mis de shock and awe-factor.
Ik hang mijn datingschoenen even aan de wilgen.
Gek genoeg is het vooral jouw probleem dat ik je droomman ben.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat komt omdat je stiekem ook gewoon weet dat ik je droomvrouw benDaar kan niemand aan tippen natuurlijk
Kromme zin van Thornado inderdaad. Gelukkig doe jij het een stuk beter!quote:Op woensdag 28 september 2011 12:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]Beetje kromme zin...
ik heb hopelijk deze week weer een date, en kreeg net ook nog een smsje van een chick die ik men nummer had gegeven pas.
Ach ja, met zielige date verhalen ("niemand wil me, ze zijn allemaal fake, ze doen het alleen voor hun ego boost, vrouwen zijn stom, etc.." ) moet je gewoon niet meegaan. Soms heeft iemand een schop onder de kont nodig.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:38 schreef DigitalGirl het volgende:
Dit is wel zo'n beetje je standaardreactie is het niet?
Heb nog een lange afstand scharrel - maar die heeft al een kerel. Binnenkort weer aanmelden bij rp.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:56 schreef Spirit82 het volgende:
Hoe staat het nou met jouw dateleven dan eigenlijk??
Hoe is jouw check-of-date-inlogt-verhaal eigenlijk afgelopen?quote:Op woensdag 28 september 2011 12:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hoe staat het nou met jouw dateleven dan eigenlijk??
Bridget is niks geworden begrijp ik...quote:Op woensdag 28 september 2011 13:24 schreef macondo het volgende:
[..]
Heb nog een lange afstand scharrel - maar die heeft al een kerel. Binnenkort weer aanmelden bij rp.
Die heeft zn profiel direct geblokkeerd toen ik aangaf het een beetje raar te vinden dat hij er nog op stondquote:Op woensdag 28 september 2011 13:56 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Hoe is jouw check-of-date-inlogt-verhaal eigenlijk afgelopen?
Liefje schatje lekkertje van me... Jij bent mijn droomman nietquote:Op woensdag 28 september 2011 13:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Gek genoeg is het vooral jouw probleem dat ik je droomman ben.
Je weet dat ontkenning de eerste fase is he...quote:Op woensdag 28 september 2011 14:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Liefje schatje lekkertje van me... Jij bent mijn droomman niet
Waarom, je kan toch gewoon de pech hebben dat je niemand tegenkomt en daardoor een beetje teleurgesteld raken?quote:Op woensdag 28 september 2011 13:24 schreef macondo het volgende:
[..]
Soms heeft iemand een schop onder de kont nodig.
Haha, zo kan je het ook zien. Maar bij mij is de drive gewoon weg...het doet mij ook niet veel meer als iemand niet wil daten. Denk dat ik met mijn hoofd bij een paar andere dingen zitquote:Op woensdag 28 september 2011 12:21 schreef macondo het volgende:
[..]
good luck thenquote:Op woensdag 28 september 2011 13:06 schreef love_sharon het volgende:
@ cinderella_man
Nee hij is dus de eerste na een tijd niet daten waarbij ik weer denk nou dat zou wel eens leuk kunnen worden. Maar het is nu nog zo vroeg dat je natuurlijk niet kan zeggen of dat ook zo uit gaat komen
Nee...quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:22 schreef DigitalGirl het volgende:
Stiekem vindt je het wel een beetje romantisch Engeltje
Ik merk de laatste tijd dat mijn matches nooit online zijn dus het weer zal het niet zijnquote:Op woensdag 28 september 2011 20:42 schreef DigitalGirl het volgende:
Zou het mooie weer er trouwens voor zorgen dat er zo weinig mensen online zijn op de datingsites?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |