abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102505249
Ik heb toevallig gisteren een account aangemaakt. Zitten wel leuke dames op volgens mij.
Nadeel: het best wel duur, en de verhoudingen zijn veel te scheef volgens mij. Zo scheef dat vrouwen 3 dagen gratis full member zijn als ze zich aanmelden :s
pi_102532106
Zo af en toe word ik echt ietwat moe(deloos) van die dames op Paiq. Dan heb je een schijnbaar leuke Speeddate waarin je goed met elkaar kunt praten, maar bij het keuzemoment op het eind is het dan toch weer "de ander heeft nee gekozen".

We hadden het enkel nog gehad over ons werk en onze hobbies (die erg overeen kwamen) en de foto's waren nog niet te zien, dus daar kan het (deze keer) ook niet aan gelegen hebben. Wat is het dan? Zo vervelend is het toch niet om dan nog even verder te babbelen? :P
  donderdag 29 september 2011 @ 23:16:45 #278
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_102534123
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 22:37 schreef Capstan het volgende:
Zo af en toe word ik echt ietwat moe(deloos) van die dames op Paiq. Dan heb je een schijnbaar leuke Speeddate waarin je goed met elkaar kunt praten, maar bij het keuzemoment op het eind is het dan toch weer "de ander heeft nee gekozen".

We hadden het enkel nog gehad over ons werk en onze hobbies (die erg overeen kwamen) en de foto's waren nog niet te zien, dus daar kan het (deze keer) ook niet aan gelegen hebben. Wat is het dan? Zo vervelend is het toch niet om dan nog even verder te babbelen? :P
Die wijven werden iig ook moe van jou. Dus toch een match!
  vrijdag 30 september 2011 @ 00:45:44 #279
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_102537122
quote:
Hoi hoi,

Sorry voor de veel te late reactie!
Ik heb via knuz iemand leren kennen waar het ontzettend goed mee klikt dus helaas zet ik knuz nu op een laag pitje.
Sprak hem al voor jou, dus ook al lijk je me een leuke gozer, ik heb nu helaas al iemand:p

Succes hier nog :)

xxx
Story of my life.
pi_102537449
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 00:45 schreef Drakire het volgende:

[..]

Story of my life.
Dus elke keer als je een dame leuk vindt, kaapt een ander haar weg ?
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  vrijdag 30 september 2011 @ 01:05:51 #281
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_102537510
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 01:02 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Dus elke keer als je een dame leuk vindt, kaapt een ander haar weg ?
Dat niet zo zeer maar wel vaak zulk soort afwijzingen volgens mij is minstens de helft daarvan een mooie smoes.
pi_102537610
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 01:05 schreef Drakire het volgende:

[..]

Dat niet zo zeer maar wel vaak zulk soort afwijzingen volgens mij is minstens de helft daarvan een mooie smoes.
Smoes of niet, druk kan ik me er niet meer over maken.
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_102541080
Vannacht vervolgdate gehad :+ :') Heb wel het idee dat het haar vooral om de aandacht te doen is, maar like wtf ik geniet er ook van. Dus lekker zo doorgaan :P
pi_102543598
Ja hoor... Zit ik daar de hele tijd te mailen met zo'n meid.
Krijg ik nu een mailtje dat ze iemand heeft ontmoet met uitgaan waarmee het erg klikt. En dat hij ook veel dichterbij woont wat makkelijker is voor haar :(

Nouja, was toch al een kansloze missie, omdat ze 'veel te druk was om af te spreken de aankomende tijd'.... maar wel tijd voor die andere gast dus, en mij blij blijven mailen.

Heb maar een beleeft mailtje teruggestuurd dat ik het fijn vond dat ze dat tenminste nog even liet weten.
Maar eigenlijk vind ik haar maar een bitch op dit moment
pi_102543744
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 11:19 schreef palawan het volgende:
Ja hoor... Zit ik daar de hele tijd te mailen met zo'n meid.
Krijg ik nu een mailtje dat ze iemand heeft ontmoet met uitgaan waarmee het erg klikt. En dat hij ook veel dichterbij woont wat makkelijker is voor haar :(

Nouja, was toch al een kansloze missie, omdat ze 'veel te druk was om af te spreken de aankomende tijd'.... maar wel tijd voor die andere gast dus, en mij blij blijven mailen.

Heb maar een beleeft mailtje teruggestuurd dat ik het fijn vond dat ze dat tenminste nog even liet weten.
Maar eigenlijk vind ik haar maar een bitch op dit moment
Klote maar als iemand loopt te benadrukken dat ze het ‘veels te druk heeft’ om af te spreken heeft moet jij natuurlijk tussen de zinnen doorlezen zeg maar….
pi_102543846
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 23:23 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Zijn er hier eigenlijk veel mensen die gebruik maken van E-matching? Ik zit er over te denken om mijn abonnement weer eens te activeren.

De gemiddelde vrouw daar spreekt me wel aan. Dat paiq systeem werkt voor mij toch niet zo lekker.
Ooit een paar maandjes op e-matching gezeten. Wel leuk voor het nachtelijk vertier zeg maar, maar de vijver van actieve vrouwelijke leden is wel erg klein
Daardoor is het een waste of money. En echt knappe meiden staan er niet op, het is echt allemaal niks of middelmaat. Heb geen ervaring met andere sites maar heb wel eens door de database gescrolld van rp bij een vriend van me, daar stonden soms wel echt mooie meiden tussen….dat heb je e-matching helemaal niet….
pi_102543911
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 11:24 schreef Homey het volgende:

[..]

Klote maar als iemand loopt te benadrukken dat ze het ‘veels te druk heeft’ om af te spreken heeft moet jij natuurlijk tussen de zinnen doorlezen zeg maar….
Ik weet het, had het ook al een beetje opgegeven. Maar ondanks dat ze het 'zo druk heeft' blijft ze wel vrolijk mailen. Wees dan gewoon direct duidelijk dat je er niks in ziet denk ik dan...
pi_102545858
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 11:27 schreef Homey het volgende:

[..]

Ooit een paar maandjes op e-matching gezeten. Wel leuk voor het nachtelijk vertier zeg maar, maar de vijver van actieve vrouwelijke leden is wel erg klein
Daardoor is het een waste of money. En echt knappe meiden staan er niet op, het is echt allemaal niks of middelmaat. Heb geen ervaring met andere sites maar heb wel eens door de database gescrolld van rp bij een vriend van me, daar stonden soms wel echt mooie meiden tussen….dat heb je e-matching helemaal niet….
Ematching is voor nerds!! :P
Sarcasme. Herken het.
pi_102546687
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 12:30 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dan moet ik me maar eens inschrijven ;)
pi_102547003
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 12:30 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Alsof nerds alleen voor niks of middelmaat gaan
pi_102548434
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 13:07 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Alsof nerds alleen voor niks of middelmaat gaan
Ik bedoel dat er qua mannen in elk geval een grote hoeveelheid lelijke, nerderige Sheldon's op staat ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_102549574
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 13:48 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik bedoel dat er qua mannen in elk geval een grote hoeveelheid lelijke, nerderige Sheldon's op staat ;(
Wat / wie zijn Sheldon's :') Nog nooit van gehoord haha.
  vrijdag 30 september 2011 @ 14:27:26 #293
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_102549630
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 14:25 schreef danny130 het volgende:

[..]

The big bang theorie , je kent sheldon niet ?
pi_102549651
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 14:25 schreef danny130 het volgende:

[..]

Dan ben je dus zeker geen nerd :)
pi_102549874
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 september 2011 14:27 schreef rac het volgende:

[..]

The big bang theorie , je kent sheldon niet ?
Ik ken de serie wel van naam, maar nog nooit gezien :') Zo te lezen ben ik een uitzondering hier.
pi_102554583
Wat bedoelen die vrouwen tegenwoordig toch allemaal met 'er is een klik' ?
Drama means nothing, it's part of the game.
  vrijdag 30 september 2011 @ 17:05:34 #297
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_102554635
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 17:03 schreef DigitalGirl het volgende:
Wat bedoelen die vrouwen tegenwoordig toch allemaal met 'er is een klik' ?
Als er "geen klik is" vinden ze je niet leuk. Als er wel een klik is vinden ze je wél leuk.

Kom aan, dit kon je toch zelf ook verzinnen girl?
Overal verstand van.
pi_102555560
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 14:35 schreef danny130 het volgende:

[..]

Ik ken de serie wel van naam, maar nog nooit gezien :') Zo te lezen ben ik een uitzondering hier.
cultuurbarbaar zelfs :D

Dat hele paiq gedoe moet ik nog ff aan wennen...maar het doet me deugd dat m'n foto met een 9 is beoordeeld, haha....er is nog hoop dus :)
pi_102556575
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 17:05 schreef macondo het volgende:

[..]
Als er "geen klik is" vinden ze je niet leuk. Als er wel een klik is vinden ze je wél leuk.
Het is maar een rare zin, zeiden ze dat 10 jaar geleden ook al?
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_102581603
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 18:20 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Het is maar een rare zin, zeiden ze dat 10 jaar geleden ook al?
Nee dat is nieuw, hun vermogens zijn gegroeid. Het is begonnen met een paar vrouwen die ervan overtuigd waren dat ze binnen 1 sec konden bepalen of de man wat voor hen was(betrouwbaar en persoonlijkheid) via telepathie met feremonen enzo. De klik. Sommige vrouwen nemen het gewoon over om een lelijk iemand af te wijzen, de meeste mannen gebruiken het ook daarvoor.
UITGESCHREVEN
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')