Toch wel hoorquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:22 schreef Scuidward het volgende:
Staat al een tijdje op youtube maar heb hem hier nog niet voorbij zien komen.
Wat een baas hequote:
53 is gewoon Zwarte Piet met wat strooigoed. Maar dat 'makes no sense' voor Amerikanen natuurlijkquote:
Dan moet je deze ook gezien hebben:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
www.funnyjunk.comquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:52 schreef Mirel het volgende:
Wat is een goeie site voor random comics. Dus alleen die.
Kolere.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:37 schreef Pulzzar het volgende:
- Who told you you are a good singer?![]()
- The voices in my head
Je hebt toch wel door dat dat soort acteurs alleen maar in die show gezet worden om de kijkcijfers omhoog te krijgen...quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:37 schreef Pulzzar het volgende:
- Who told you you are a good singer?![]()
- The voices in my head
http://www.reddit.com/r/fffffffuuuuuuuuuuuu/quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:52 schreef Mirel het volgende:
Wat is een goeie site voor random comics. Dus alleen die.
onzin, dan zouden er al lang vrienden zijn die haar herkennen en zou de telegraaf er al lang een artikel over geschreven hebbenquote:Op zaterdag 17 september 2011 15:55 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Je hebt toch wel door dat dat soort acteurs alleen maar in die show gezet worden om de kijkcijfers omhoog te krijgen...
Wat nou 'quote:
Eens kijken. Denk dat reddit wel betere humor heeft dan funnyjunk. Zitten ook slimmere mensenquote:Op zondag 18 september 2011 01:23 schreef einschtein het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/fffffffuuuuuuuuuuuu/
Beste. Site. Ever.
Die site is echt awesome, ik lach me soms kapot.quote:Op zondag 18 september 2011 10:25 schreef Mirel het volgende:
[..]
Eens kijken. Denk dat reddit wel betere humor heeft dan funnyjunk. Zitten ook slimmere mensen
quote:On Aug. 30th, 2011 Westboro Baptist Church called for a picket of the Foo Fighters show in Kansas City. We had a little something up our sleeve. God Bless America.
Ik heb al geleerd om de verpakking niet weg te gooien totdat de magnetron aan staatquote:
Ik kwam niet meer bijquote:
quote:
Ah, het is dus echt zoquote:Op zondag 18 september 2011 20:52 schreef Mirel het volgende:
*oh, het plaatje is dit keer wel vies ipv iets heel onschuldigs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flulaquote:
Chinezen schijnen de voorkeur te geven aan T. Raumschmiere:quote:
Too much cocaine! of iets anders harddruggerigs. teringquote:
En nu zonder kledingquote:
Geen van allen, ze heeft een ziekte: http://nl.wikipedia.org/wiki/Ziekte_van_Gravesquote:Op maandag 19 september 2011 11:37 schreef Griebus het volgende:
[..]
Too much cocaine! of iets anders harddruggerigs. tering
Die laatstequote:Op zondag 18 september 2011 23:55 schreef Mirel het volgende:
hmmmmmmmmmmmmmmmm niet mijn ding
weet iemand of er meer is van dit?
quote:Op zondag 18 september 2011 23:55 schreef Mirel het volgende:
hmmmmmmmmmmmmmmmm niet mijn ding
weet iemand of er meer is van dit?
Waar maak je dat uit op en waar is dan die struma?quote:Op maandag 19 september 2011 12:32 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Geen van allen, ze heeft een ziekte: http://nl.wikipedia.org/wiki/Ziekte_van_Graves
quote:Op maandag 19 september 2011 13:53 schreef Griebus het volgende:
[..]
Waar maak je dat uit op en waar is dan die struma?
Ze lijkt ook aardig gejaagd, wat ook een symptoom is.quote:Traditioneel wordt deze geassocieerd met zwelling van de schildklier (struma), uitpuilende ogen (exoftalmus) en een te snelle hartslag (tachycardie). ... Het gelijktijdig voorkomen van alle drie deze symptomen is echter betrekkelijk zeldzaam.
Die laatste.quote:Op maandag 19 september 2011 18:52 schreef CyberJesus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |